نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره ای خودرو

ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره ای خودرو

ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره ای خودرو

ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره ای خودرو

ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره ای خودرو دلتا دارای ویژگیهای انحصاری میباشد . سایت ردیابی فابریک و سخت افزار قدرتمند دارد . این ویژگیهای انحصاری باعث شده است به عنوان بهترین ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره ای خودرو شناخته شود .

بهترین ردیاب خودرو

اگر به دنبال بهترین و قویترین سیستم ردیابی روز دنیا ، دزدگیر ماهواره ای خودرو و موتورسیکلت هستید ، با ردیاب دلتا در ادامه همراه ما باشید . برای داشتن آرامش و زندگی راحت ، اکثر افراد جامعه از خودرو و یا موتورسیکلت استفاده میکنند . اما این آرامش میتواند با سرقت اتومبیل و یا موتورسیکلت به خطر بیافتد . معمولا دزدگیر های نصب شده بر روی وسایل نقلیه کارایی چندانی ندارند . فقط آژیر میکشند که برای سارقین هیچ عامل بازدارنده ای نمیباشد .

جی پی اس ردیاب

روشهای نوین برای مقابله با سرقت اتومبیل ، استفاده از جی پی اس ردیاب میباشد . جی پی اس کاربردهای مختلفی دارد اما در این مطلب قصد داریم تا شما را با جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای خودرو آشنا کنیم .

ویژگیهای جی پی اس ردیاب دلتا

ردیابهای دلتا مجهز به ماژوی GPS برای ردیابی از طریق ماهواره میباشند . معمولا دزدگیرهای دارای ماژول جی پی اس را دزدگیر ماهواره ای می نامند . دزدگیرهای بدون ماژول را که فقط سیمکارت دارند ، دزدگیر سیمکارتی می نامند . ردیابهای دلتا به دلیل داشتن ماژول GPS ، دزدگیر ماهواره ای هستند . نقش سیمکارت در آن فقط برای ارسال اطلاعات میباشد . یعنی پس از دریافت موقعیت دقیق خودرو از طریق ماهواره GPS اقدام به ارسال موقعیت از طریق سیمکارت به صورت دو حالت SMS و GPRS مینماید .

مقایسه دزدگیر ماهواره ای و دزدگیر سیمکارتی

هزینه های استفاده از GPRS اینترنت بسیار ارزانتر از SMS پیامک میباشد . اما در دزدگیر سیمکارتی به دکل مخابراتی وصل میشود و یک موقعیت تقریبی با خطای 500 متر تا چندین کیلومتر را نشان میدهند و از طریق فقط sms ارسال میکنند .

ردیابی آنلاین

ردیاب دلتا مجهز به سایت قدرتمند فابریک کارخانه ای میباشد که 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی را پوشش میدهد . موقعیت آنلاین خودرو بر روی سایت قابل مشاهده و ذخیره است که میتوان علاوه بر موقعیت آنلاین خودرو ، موقعیت های قبلی را نیز مشاهده کرد .

 

دلایل برتری ردیاب دلتا

ردیاب دزدگیر خودرو چیست ؟

دزدگیر ماشین مناسب با قیمت خوب دارای جی پی اس ردیاب

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو اروپایی و آمریکایی

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو ؟ کدام بهتر است ؟

ردیاب دلتا مدل 203A برای استفاده خودرو و موتورسیکلت

ردیاب دزدگیر ماهواره ای دلتا 203B+برای انواع خودرو و موتور سیکلت

خروج از نسخه موبایل