نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

کاربرد جی پی اس در کشاورزی

کاربرد جی پی اس در کشاورزی

کاربرد جی پی اس در کشاورزی

کاربرد جی پی اس در کشاورزی

کاربرد جی پی اس در کشاورزی چیست ؟ کاربرد جی پی اس در نقشه برداری چیست ؟ فرق جی پی اس آفلاین با جی پی اس آنلاین در چیست ؟ فرق جی پی اس ردیاب خودرو با جی پی اس مسیریاب خودرو در چیست ؟

 

نحوه کار با جی پی اس

هر دستگاه gps آموزش مخصوص به خود را دارد . اگر دارنده هر یک از مدلهای جی پی اس ردیاب دلتا هستید میتوانید با ما تماس بگیرید ویا به اینجا مراجعه کنید . اگر دارنده جی پی اس مسیریاب رهیاب مارشال هستید از اینجا میتوانید آموزش لازم را ببینید . برای آشنایی با نحوه کار مسیریاب رهیاب oto5 میتوانید به اینجا مراجعه کنید . جهت یادگیری با نحوه کار جی پی اس دستی گارمین اینجا کلیک کنید . دوره های مخصوصی برای یادگیری کاربرد جی پی اس در نقشه برداری در دانشگاه ها وجود دارد . همچنین آموزشگاه هایی نیز وجود دارند که دستگاه های مخصوص نقشه برداری را آموزش میدهند .

 

انواع جی پی اس

جی پی اس را میتوان به دسته های مختلفی تقسیم کرد . مثلا جی پی اس آفلاین و جی پی اس آنلاین . همچنین میتوان از لحاظ کاربردی معمولی دسته بندی کرد . مثلا جی پی اس ردیاب و جی پی اس مسیریاب . همچنین میتوان به صورت تخصصی دسته بندی کرد مثلا :

  1. نقشه‌برداری
  2. پروژه‌های عمرانی
  3. کوهنوردی
  4. کایت‌سواری
  5. سفر در مناطق ناشناخته
  6. کشتی‌رانی
  7. قایق‌رانی
  8. عملیات نجات هنگام وقوع سیل و زلزله
  9. کنترل ترافیک
  10. تجاری
  11. ردیابی

کاربرد جی پی اس در نقشه برداری

نقشه برداری کردن و جامعه نقشه برداری یکی از اولین مزایای استفاده از سیستم GPS میباشد . این سیستم باعث افزایش چشمگیر بهره وری و در نتیجه اطلاعات دقیق تر و قابل اعتمادتر شد. امروزه GPS یک بخش حیاتی از نقشه برداری کردن و کلیه فعالیت ها در زمینه نقشه برداری، در سراسر جهان است . بر خلاف روش های معمول، نقشه برداری GPS با محدودیت هایی مانند خط دید مرئی بین ایستگاه های مطالعه محدود نیست. برای رسیدن به بالاترین سطح از دقت اکثر survey-grade receivers از دو فرکانس رادیویی GPS استفاده می کنند : L1 و L2 . در حال حاضر، هیچ سیگنال کاملا” غیر نظامی درL2 وجود ندارد، بنابراین این گیرنده ها قدرت نفوذ در یک سیگنال نظامی L2 را با استفاده از تکنیک های”بدون کد”را دارا هستند. جی پی اس لایکا و گارمین از نمونه های دستگاه نقشه برداری میباشند .

 

 

کاربرد جی پی اس در کشاورزی

توسعه و پیاده سازی کشاورزی صحیح یا کشاورزی سایت خاص با تلفیق سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) و سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) ممکن شده است. این فن آوری ها اتصال مجموعه ای از داده ها در زمان واقعی را با اطلاعات دقیق موقعیتی قادر ساخته است . همچنین منجر به دستکاری کارآمد و تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده های جغرافیایی می شود. برنامه های کاربردی مبتنی بر GPS در یک کشاورزی صحیح و دقیق برای برنامه ریزی شده است . اگر به کاربرد جی پی اس در کشاورزی مثال بزنیم ، بهترین مثال برداشت گندم میباشد . یک کمباین میتواند با داشتن جی پی اس ، به صورت کاملا دقیق به برداشت محصول هر کشاورز اقدام کند .

کشاورزی، نقشه برداری زمین ، نمونه برداری خاک، هدایت تراکتور، پایش محصول، نرخ متغیر برنامه ها و نقشه برداری کردن محصول مورد استفاده قرار می گیرند. GPS به کشاورزان امکان کار در شرایط دیدبانی( میدان دید) کمتر مانند باران، گرد و غبار، مه و تاریکی را می دهد. مدلهای مختلف جی پی اس دستی گارمین برای استفاده در کشاورزی مناسب است . ارزانترین جی پی اس در کشاورزی ، گارمین Etrex 10 میباشد . مدلهای بیشتر را اینجا ببینید . برای مطلع شدن از مزایای بیشتر کاربرد جی پی اس در کشاورزی ، با سایت ما همراه بمانید .

 

تفاوت جی پی اس ردیاب با جی پی اس مسیریاب

برای اینکه بتوانید درگ بهتری داشته باشید با یک مثال شروع میکنیم . اگر در مسافرت نیازمند یک نقشه هوشمند و سخنگو دارید بهترین راه حل استفاده از جی پی اس مسیریاب و رهیاب میباشد . اگر از سرقت خودرو نگران هستید و یا مدیر یک شرکتی هستید که قصد کنترل رانندگان را دارید بهترین گزینه استفاده از جی پی اس ردیاب میباشد . پس با داشتن مسیریاب شما از رانندگی لذت خواهید برد . و با داشتن ردیاب شما به آرامش خواهید رسید . مدلهای مختلفی از جی پی اس مسیریاب از قدیم وارد بازار ایران شده است . اما در حال حاضر بهترین جی پی اس مسیریاب رهیاب در ایران oto5 میباشد . همچنین برای جی پی اس ردیاب مدلهای مختلفی در ایران و دنیا استفاده میشود . بهترین جی پی اس ردیاب DELTAGPS میباشد . برای دانستن دلایل برتری ردیاب دلتا کلیک کنید .

فرق جی پی اس آنلاین و آفلاین

جی پی اس آنلاین یعنی مشاهده دقیق موقعیت ماهواره ای در همان لحظه میباشد . دریافت موقعیت دقیق از طریق سخت افزار gps انجام میگیرد . برخی از GPS آنلاین دارای آنتن داخلی هستند و برخی دارای آنتن اکسترنال میباشند . برای مشاهده موقعیت آنلاین از راه دور نیاز به استفاده از آنتن GSM و یا آنتن Wi-Fi میباشد . همه دستگاه های gps آنلاین موجود در ایران از آنتن GSM استفاده میکنند . دلیل آن این است که در ایران پوشش همگانی Wi-Fi وجود ندارد . آنتن GSM موقعیت دریافتی از GPS را طریق سیمکارت داخل دستگاه به مکان معلومی ارسال میکند . اگر امکان ارسال نباشد میشود جی پی اس آفلاین . موقعیت دریافتی از ماهواره برای gps آفلاین بر روی کارت مموری SD ذخیره میگردد . بعدا با نرم افزار خاصی میتوان موقعیت های ذخیره شده را بر روی نقشه مشاهده کرد .

 

بهترین ردیاب خودرو از کدام کشور وارد میشود ؟

تجربه 11 ساله ما در مجموعه ردیاب دلتا ثابت کرده است که بهترین ردیاب خودرو متعلق به DELTAGPS در کشور چین میباشد ، به دلایل زیر :
1 – ما از نزدیک کارخانه های مختلف در کشورهای مختلف را به دفعات مختلف بازدید کرده ایم و بهترین را انتخاب نمودیم .
2 – ما به صورت تخصصی کار GPS را انجام میدهیم و شناخت کامل به سخت افزار انواع ردیاب داریم .
3 – ما به کارخانه ای اعتماد کردیم که فروش جهانی دارد . میزان رضایت مشتریان کشورهای مختلف از برند DELTAGPS را سنجیدیم و انتخاب کردیم .
4 – برای مجموعه ما کیفیت و رضایت مشتری در اولویت اصلی قرار دارد .
5 – انتخاب بهترین ردیاب خودرو مساوی با امنیت و آرامش برای مشتریان میباشد .

ویژگیهای ردیاب خودرو خوب چیست ؟

1 – توضیحات کلی ردیاب خودرو

ردیاب دلتا دارای مجوزهای کامل قانونی میباشد . ( سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی – آزمایشگاه انفورماتیک ایران – آزمایشگاه صنایع برق ایران اپیل )

2 – سخت افزار قدرتمند ردیاب خودرو

سخت افزار ردیاب دلتا مجهز به ماژول جی پی اس سری جدید با حساسیت بالا میباشد . ردیاب دلتا دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو میباشد که به صورت مخفی در داخل وسیله نقلیه نصب میگردد . جنس بدنه ردیاب دلتا فلزی و کاملا مقاوم میباشد . آی سی – چیپ و همه نوع قطعات به کار رفته در سخت افزار ردیاب دلتا درجه یک ( GRADE A ) میباشد . سخت افزار ردیاب دلتا به صورت سفارشی بر اساس موقعیت 4 فصل ایران طراحی شده است که با هر نوع آب هوا و درجه دما کار کند .

3 – سایت ردیابی قدرتمند ردیاب خودرو

1 – مشاهده موقعیت هر تعداد خودرو به صورت آنلاین در یک لحظه بدون اتلاف وقت 2 – گزارشگیری از موقعیت های قبلی به صورت تصویری و یا با خروجی اکسل ( مناسب مدیران ) 3 – مشاهده مسافت پیموده شده در ساعت و روز مورد نظر 4 – مشاهده روشن / خاموش بودن خودرو به صورت آنلاین و یا در زمانهای مورد نظر 5 – مشاهده سرعت وسیله نقلیه به صورت آنلاین و یا در زمانهای مورد نظر 6 – امکان تعیین محدوده سرعت 7 – امکان تعیین محدوده جغرافیایی 8 – امکان تنظیم زمان ارسال موقعیت بر روی سایت بر اساس زمان و متر .

بهترین ردیاب خودرو در ایران متعلق به کدام شرکت است ؟

برای بررسی این موضوع پشنهاد میکنیم که سایت های ما و صفحات اینستاگرام ردیاب دلتا را به دقت مشاهده کنید . ما تنها شرکت وارد کننده ای در ایران هستیم که از همه کارخانه های ردیاب در دنیا بازدید کرده ایم . ما تنها وارد کننده ای هستیم که بهترین ردیاب دنیا ( DELTAGPS ) را با اخذ مجوزهای قانونی وارد میکنیم . همه ردیابهای دلتا دارای تائیدیه های آزمایشگاهی میباشند . پس به راحتی بر روی انواع خودروهای خارجی و ایرانی قابل نصب است .

نحوه خرید ردیاب خودرو چگونه است ؟

لطفا به صورت کامل توضیحات لازم محصولات ردیاب خودرو دلتا را بررسی کنید . سپس از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید . برای خرید میتوانید به صورت حضوری مراجعه کنید و یا پس از واریز به آدرس شما ارسال میگردد . همچنین میتوانید به نمایندگیهای ردیاب دلتا در شهرستان خودتان مراجعه کنید .

نصاب خوب ردیاب خودرو در افزایش امنیت ماشین چقدر تاثیر دارد ؟

برای حفظ امنیت خودرو نیازمند استفاده از نصاب حرفه ای هستید . همه نصابهای ردیاب دلتا با تجربه چندین ساله با ما همکاری دارند . بدون هیچگونه نگرانی بر روی خودروی شما نصب میگردد . هر چقدر نصاب حرفه ای باشد ، امکان پیدا کردن ردیاب توسط سارقان به صفر میرسد . همچنین نصاب حرفه ای باعث میشود که سیستم برق خودرو و ECU ماشین امنیت بیشتری داشته باشد .

آیا ردیاب خودرو ایرانی خوب است یا ردیاب خودرو خارجی ؟

به دلیل امنیتی بودن جی پی اس ردیاب خودرو ، هزینه ریسک کردن بسیار بالاست و به عهده مشتری میباشد . یعنی اینکه همه ردیابهای دلتا چندین سال است که توسط مشتریان ایرانی و خارجی استفاده میشود و رضایت کامل را به دنبال داشته است . هزینه ریسک انتخابهای دیگر به عهده مشتری میباشد . در ضمن یاد آور میشود که برخی از افراد هیچگونه تولیدی در ایران ندارند. اما با دستکاری در دستگاه به اسم کالای ایرانی به فروش میرسانند . بهترین انتخاب در ایران و دنیا استفاده از ردیاب خودرو دلتا میباشد به دلایلی که در اینجا ذکر شد .

 

در این مقاله به صورت مختصر در مورد کاربرد جی پی اس در کشاورزی اشاره کردیم . در مقالات بعدی بیشتر به کاربرد جی پی اس در کشاورزی خواهیم پرداخت . اگر کشاورزان از مزایای کاربرد جی پی اس در کشاورزی مطلع شوند ، راندمان کشاورزی بیشتر خواهد شد .

 

ردیاب دزدگیر خودرو چیست ؟

ردیاب خودرو اروپایی و آمریکایی

ردیاب دلتا مدل 203A برای استفاده خودرو و موتورسیکلت

ردیاب خودرو مجهز به دزدگیر ماهواره ای دلتا 203B+

دانستنی های مفید در مورد لاستیک خودرو

علت اصلی لاستیک سابی خودرو چیست ؟

ردیاب مخصوص خودروی خارجی

دزدگیر سیمکارت خور خودرو

جی پی اس برای کامپیوتر

جی پی اس چیست ؟

روش خرید یک ردیاب خوب,جی پی اس,تراکر,gps

تفاوت ترمز دیسکی با ترمز کاسه ای چیست ؟

چه زمانی باید روغن ترمز و هیدرولیک و گیربکس را باید عوض کنیم ؟

خروج از نسخه موبایل