نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

قیمت ردیاب خودرو دلتا

قیمت ردیاب خودرو دلتا

قیمت ردیاب خودرو دلتا

قیمت ردیاب خودرو دلتا

برای دانستن لیست قیمت ردیاب خودرو دلتا ذکر چند مطلب لازم و ضروری است . قیمت ردیاب خودرو دلتا بر اساس کیفیت و خدمات تعیین میشود . کارشناسان جی پی اس ردیاب خودرو دلتا به صورت تخصصی کار میکنند . این کار تخصصی از لحظه خرید از کارخانه DELTAGPS شروع میشود و با پشتیبانی تخصصی از مشتری همراه میشود .

جی پی اس

جی پی اس انواع مختلف برای استفاده های مختلف دارد .
1 – جی پی اس مسیریاب و رهیاب
2 – جی پی اس ردیاب دلتا

جی پی اس مسیریاب و رهیاب

دستگاهی است که دارای نمایشگر میباشد و نقشه های هوشمند در داخل دستگاه وجود دارد . پس از اتصال به ماهواره GPS موقعیت دقیق را بر روی نقشه نمایش میدهد . همچنین میتواند به صورت سخنگو و تصویری آدرس و مکان مورد نظر را بر روی نقشه نمایش دهد . امکانات دیگری از قبیل پخش فیلم و موسیقی و بلوتوث و FM را نیز دارد .

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو

جی پی اس ردیاب دلتا

ردیاب دلتا دارای انواع ختلف برای استفاده های مختلف میباشد .
1 – ردیاب خودرو دلتا 203A
2 – ردیاب خودرو دلتا + دزدگیر ماهواره ای خودرو دلتا 203B+
3 – ردیاب موتور سیکلت دلتا
4 – ردیاب موتور سیکلت + دزدگیر ماهواره ای موتور سیکلت
5 – ردیاب شخصی برای ردیابی کودکان و ردیابی سالمندان

ردیاب خودرو برلیانس اچ 330 h330

ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس خودرویی دلتا مدلهای مختلفی دارد . اما بهترین مدل ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد . این مدل دارای دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو میباشد . وجود دو عدد آنتن باعث میشود که نصاب بتواند جای بهتری دستگاه را نصب کند . این کار باعث میشود که دور از دسترس سارقین باشد . همچنین دارای باطری بکاپ میباشد که در زمان قطع برق هشدار به صاحب خودرو ارسال میکند و از باطری پشتیبان استفاده میکند . توضیحات بیشتر را اینجا ببینید .

ردیاب خودرو دلتا + دزدگیر ماهواره ای خودرو

بهترین دزدگیر ماهواره ای خودرو متعلق به جی پی اس ردیاب دلتا 203B+ میباشد . دارای یک عدد ریموت مخصوص و آژیر و سنسور ضربه میباشد . علاوه بر داشتن ویژگیهای مدل 203A دارای ویژگیهای دزدگیر ماشین نیز میباشد . با داشتن این مدل شما از دزدگیرهای دیگر بی نیاز خواهید شد . چون بدون بعد مسافت همه هشدارها را به اطلاع شما از طریق پیامک خواهد رساند . با ارسال پیامک از راه دور میتوانید درب خودرو را قفل و باز کنید . امکان نصب دو عدد سیمکارت بر روی این دستگاه وجود دارد و مناسب برای استفاده های مختلف میباشد . امکان ردیابی از طریق سایت ردیابی و همچنین نرم افزار موبایل را دارد .

ردیاب موتور سیکلت دلتا

بهترین وسیله تامین امنیت موتور سیکلت چیست ؟ آیا میدانید که داشتن جی پی اس ردیاب برای همه نوع وسیله نقلیه لازم و ضروری است ؟ بهترین ردیاب موتورسیکلت مدل 203A میباشد . بسیار وسیله مناسبی برای استفاده ههای شخصی و مدیران میباشد . شرکتهایی که میخواهند پیک موتوری خود را ردیابی کنند از دلتا 203A میتوانند استفاده کنند . استاندارد ردیابهای دلتا اجازه نصب بر روی هر نوع وسیله نقلیه را میدهند . برق ردیاب دلتا 12 /24 ولت میباشد .

 

ردیاب دزدگیر سیمکارتی ماهواره ای موتور سیکلت دلتا

ردیاب موتور سیکلت + دزدگیر ماهواره ای موتور سیکلت

شرایط سرقت موتورسیکلت با سرقت خودرو فرق دارد . یعنی امکان جابجای موتورسیکلت بدون روشن کردن وجود دارد . پس لازم هست که برای موتورسیکلت از مدل ردیاب دلتا 203B+ نصب گردد . این مدل دارای سنسور حرکتی میباشد که فابلیت تنظیم حساسیت ضربه را دارد . به محض تکان خوردن موتور سیکلت شروع به آژیر کشیدن میکند . همچنین هشدار ضربه را به صاحب موتور سیکلت پیامک میکند . این مدل یک دزدگیر ماهواره ای کامل برای موتورسیکلت میباشد . اطلاعات بیشتر را اینجا ببینید .

ردیاب دزدگیر سیمکارتی ماهواره ای موتور سیکلت دلتا

قیمت ردیاب خودرو دلتا

قیمت ردیاب خودرو دلتا با توجه به کیفیت و خدمات تعیین میگردد . بر همه مردم دنیا کاملا یقین حال شده است که امنیت با DELTAGPS بیشتر از سایر مارکها تامین میگردد . وجود 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی نشان دهنده اصالت این محصول با کیفیت میباشد . داشتن امنیت یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر در هر جامعه میباشد . امنیت یک مساله جدی است و قابل سهل انگاری و شوخی کردن نیست . بخاطر همین موضوع ، مجموعه مهندسی ردیاب دلتا از نزدیک اقدام به بازدید کارخانه های مختلف کرده است . کشورهای مختلفی تولید کننده جی پی اس میباشند . ما با تلاش زیاد و پس از بازدید و تستهای مختلف توانستیم بهترین را انتخاب کنیم . عکس و فیلمهای مستند از این بازدیدها در پیج اینستاگرام ما موجود است ( @deltagps ) .

جی پی اس خودرو

دریافت لیست قیمت ردیاب خودرو دلتا

با مطالعه مطالب بالا و لینکهای مربوطه بهتر میتوانید تصمیم بگیرید . برای خرید و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو دلتا با ما تماس بگیرید . همه مجموعه مهندسی ردیاب دلتا در تلاش هستند که رضایت مشتریان را جلب کنند . تامین امنیت و ایجاد آرامش برای صاحبان وسیله نقلیه اولویت اصلی ما میباشد . در یک کلام هدف اصلی ردیاب دلتا نیست بشر دوستانه میباشد . به همین دلیل به صورت کاملا جدی و خستگی ناپذیری پیش میرویم انشالله .

راهنمایی برای خرید ردیاب خوب
ردیاب مخصوص خودروی ایرانی
ردیاب مخصوص خودروی خارجی
ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو ؟ کدام بهتر است ؟
ردیاب خودرو اروپایی و آمریکایی
دزدگیر سیمکارتی

خروج از نسخه موبایل