نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

فروش جی پی اس دست دوم خودرو

فروش جی پی اس دست دوم خودرو

فروش جی پی اس دست دوم خودرو

فروش جی پی اس دست دوم خودرو

برای خرید جی پی اس ارزان قیمت ، دانستن این مطالب مهم است . بعضی ها اقدام به خرید و فروش جی پی اس دست دوم خودرو میکنند که کار کاملا اشتباهی است .قیمت جی پی اس ماشین در ایران بسیار معقول است و ارزش خرید جنس نو بهتر از دست دوم است . به دلیل امنیتی بودن جی پی اس ردیاب خودرو ، لازم است که گزینه اصلی انتخاب کیفیت باشد و در درجه دوم قیمت باشد . برای دانستن مضرات خرید فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .

 

جی پی اس چیست ؟

جی پی اس ( GPS ) عبارت است از 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین در مدار خاص میباشد . این ماهواره ها توسط کشور آمریکا به فضا پرتاب شده اند . در ابتدا کاربرد نضامی داشت اما با سقوط هواپیمای مسافربری ، استفاده عمومی پیدا کرد . کشورهای دیگری مثل چین به جای gps از ماهواره بومی خودشان به اسم بیدو ( Beidou ) دارند . کشور روسیه از ماهواره های بومی خودشان به اسم گلونانس استفاده میکنند . همه گوشی های هوشمند مجهز به ماژول GPS میباشند و بعضی ها ماژول گلونانس را نیز دارند .

فرق جی پی اس ردیاب با مسیریاب ؟

جی پی اس استفاده های متفاوتی دارد . برای مهندسین عمران به عنوان ابزار نقشه برداری دقیق است . برای وسایل نقلیه هوایی ، دریایی و زمینی بهترین وسیله ناوبری است . برای تامین امنیت و کنترل از راه دور هم کاربرد دارد .
1- مسیریاب و رهیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را بر روی نقشه نمایش میدهد .
2 – ردیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را به صورت GPRS و یا SMS ارسال میکند .

خرید جی پی اس رهیاب سخنگو ماشین

خرید جی پی اس رهیاب سخنگو ماشین

جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب استفاده های مختلفی دارد . استفاده از جی پی اس باعث ایجاد امنیت و آرامش میشود . همچنین باعث افزایش راندمان کاری مدیران میشود .

  1. جی پی اس ردیاب خودرو
  2. جی پی اس ردیاب موتورسیکلت
  3. جی پی اس ردیاب شخصی

جی پی اس ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو عبارت است از یک دستگاه امنیتی و مدیریتی در خودرو . برای کنترل رانندگان و یا جلوگیری از سرقت خودرو استفاده میشود . داشتن ردیاب برای خودرو مساوی است با امنیت و آرامش . انواع مختلفی از ردیاب خودرو در دنیا تولید و استفاده میشود . بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در دنیا DELTAGPS میباشد . دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا را میتوانید با کلیک بر روی لینک ببینید . نحوه کار به این صورت است که با استفاده از نرم افزار مخصوص گوشی و یا از طریق سایت ردیابی فابریک ، موقعیت دقیق را ببینید . موقعیت دقیق به صورت آنلاین قابل مشاهده می باشد . همچنین میتوانید موقعیت های قبلی را نیز بر روی نقشه ببینید . بهتره توضیحات مربوطه را در مقاله دلتا 203A و دلتا 203B+ میتوانید ببینید . برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .

دستگاه جی پی اس

جی پی اس ردیاب موتورسیکلت

جی پی اس ردیاب دلتا برای موتورسیکلت نیز قابل استفاده است . یعنی میتوانید به عنوان ردیابی موتورسیکلت شخصی و یا شرکتی استفاده کنید . مدل های ردیاب دلتا به دلیل استاندارد بالایی که دارند قابل نصب بر روی خودرو و موتورسیکلت میباشند . برای داشتن دزدگیر ماهواره ای میتوانید مشخصات دلتا 203B+ را ببینید . همچنین برای استفاده شرکتی میتوان از مدل دلتا 203A استفاده کرد . برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .

ردیاب موتورسیکلت و دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت

جی پی اس ردیاب شخصی

جی پی اس ردیاب شخصی دلتا 202 برای استفاده کودکان و سالمندان میباشد . یعنی با داشتن جی پی اس شما هر لحظه موقعیت آنلاین را بر روی نقشه میتوانید ببینید . این امنیت و آرامش برای دارندگان محسوس تر از بینندگان میباشد . سالمندان آلزایمری در معرض گم شدن میباشند . کودکان در معرض سرقت و تعرض قرار دارند . با استفاده از دکمه SOS که بر روی ردیاب دلتا 202 قرار دارد شما میتوانید درخواست کمک فرزندتان را دریافت کنید . با استفاده از نرم افزار موبایل و سایت مخصوص ردیابی میتوانید موقعیت دقیق را بر روی نقشه ببینید .

خرید جی پی اس ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو ؟

دزدگیر خودرو یک ترجمه کاملا غلط از دستگاهی است که فقط آژیر میکشد . سازنده دستگاه دزدگیر را با اسم ALARM یعنی هشدار میفروشد اما متاسفانه در ایران به اسم دزدگیر شناخته شده است . برای همین سعی کردیم ردیابی را وارد ایران کنیم که قابلیت آلارم یا همان دزدگیری هم داشته باشد . مدل ردیاب دزدگیر ماهواره ای دلتا 203B+ به عنوان با امنیت ترین وسیله ای است که با خیال راحت میتوان بر روی همه نوع وسیله نقلیه نصب کرد . دزدگیری ردیاب دلتا به دلیل ماهواره ای بودن بسیار مطمئن تر از دستگاه های معمولی آلارم موجود در بازار است . برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .

ردیاب شخصی,ردیاب سالمندان,ردیاب کودکان,بهترین ردیاب شخصی,ردیاب افراد

فروش جی پی اس دست دوم

ردیاب یک وسیله کاملا شخصی است . لازم است که همیشه به فکر خرید ردیاب نو باشید نه دست دوم . کسانی که اقدام به خرید و فروش ردیاب دست دوم میکنند کاملا ریسک بزرگی را مرتکب میشوند . چون ردیاب یک وسیله امنیتی میباشد و ممکن است دچار مشکلاتی در دستگاه های دست دوم دیده شود که غیر قابل جبران باشد .

قیمت جی پی اس ماشین

عوامل مهمی در تعیین قیمت جی پی اس ماشین موثر است . اول از همه کارخانه سازنده و خدمات ارائه شده از کارخانه در تعیین قیمت موثر است . کیفیت ساخت دستگاه جی پی اس خودرو وقتی به تائید اتحادیه اروپا میرسد ، میتوان بر روی هر نوع وسیله نقلیه نصب کرد . ردیاب دلتا تولید شده توسط یک کارخانه بین المللی میباشد که همه استانداردهای اروپایی و ایران را رعایت کرده است .

عامل دوم در تعیین قیمت جی پی اس ماشین ، داشتن خدمات ردیابی فابریک کارخانه میباشد . بعضی از کارخانه ها سرور ردیابی مناسبی ندارند . به همین دلیل بعضی ها به دلیل قیمت ارزان این کارخانه ها ، محصول خریداری شده را به ناچار با سایت ایرانی خدمات دهی میکنند . این سایتها همیشه در معرض خطر حمله هکرها و همچنین تعطیلی شرکتهای ایرانی هستند و در این بین مشتری متضرر خواهد شد .

عامل سوم در تعیین قیمت جی پی اس ماشین ، داشتن آپشنهای مختلف است . ردیابهای دلتا به دلیل داشتن دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو جزو پر فروش ترین ردیابهای دنیا است . همچنین آپشنهای خاموش کردن خودرو از راه دور – سنسور ضربه – آژیر – ریموت – میکروفون و بسیاری از آپشنهای دیگر که در قیمت تمام شده محصول کاملا موثر است . وجود اینهمه آپشن و متعلقات باعث افزایش هزینه های حمل و ترخیص میشود . اما به دلیل اینکه مشتری حق استفاده از بهترین محصول دنیا را دارد ، با افتخار ما همیشه بهترین جی پی اس ردیاب خودرو را وارد ایران میکنیم . برای آگاهی از فروش جی پی اس دست دوم خودرو با ما همراه باشید .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

همانطور که در بالا اشاره شد ، بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران و دنیا متعلق به DELTAGPS میباشد . برای اثبات میتوانید به سایت ردیابی دلتا مراجعه کنید . سایت ردیابی فابریک کارخانه دارای 4 سرور قدرتمند میباشد . دو عدد سرور در آسیا – یک عدد سرور در اروپا و سرور چهارم در قاره آمریکا میباشد . سایت ردیابی 18 زبانه از جمله زبان فارسی ، نشان دهنده کشورهای استفاده کننده از DELTAGPS میباشد . اگر زبان آلمانی را مثال بزنیم متوجه خواهید شد که در کشور آلمان مشتریان بزن و BMW سوار مشتری این کارخانه هستند . چون DELTAGPS به طور کامل استانداردهای ECU تمام خودرو ها را رعایت کرده است . برای خرید جی پی اس ارزان قیمت و با کیفیت ، بهترین انتخاب و تنها انتخاب در ایران و دنیا ، جی پی اس ردیاب دلتا میباشد .

نصب جی پی اس ردیاب خودرو

برای نصب جی پی اس ردیاب خودرو باید اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. مراجعه به محصولات ردیاب دلتا و انتخاب مدل مناسب با خودرو خودتان
  2. مراجعه حضوری برای خرید و یا واریز وجه دستگاه به شماره حساب ما ( از قسمت تماس با ما )
  3. مراجعه به نمایندگی نصب معرفی شده توسط شرکت ردیاب دلتا
  4. دریافت نام کاربری و رمز
  5. مراجعه به سایت ردیاب دلتا جهت یادگیری آموزش استفاده از نرم افزار و ردیابی

 

خرید جی پی اس رهیاب سخنگو ماشین

ردیاب خودرو دزدگیر ماهواره ای خودرو جی پی اس دلتا

جی پی اس گوگل

ردیاب خودرو خارجی مخصوص انواع خودرو های خارجی

ردیاب موتورسیکلت و دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت

ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی

ردیاب مخصوص انواع خودرو ایرانی

 

خروج از نسخه موبایل