نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو , پیدا کردن ردیاب خودرو , از کار انداختن ردیاب خودرو , از کار انداختن جی پی اس خودرو , ضد ردیاب خودرو , محل نصب ردیاب خودرو , خرید ضد ردیاب خودرو , خرید ضد جی پی اس خودرو , دستگاه ضد جی پی اس , مختل کننده جی پی اس , مختل کننده ردیاب , چگونه بفهمیم ماشین ردیاب دارد , چگونه بفهمیم ماشین جی پی اس دارد

 

مختل کننده جی پی اس

اول از همه باید بدانید که جی پی اس چیست و بر روی چه بستری فعالیت میکند . در ادامه ، انواع روشهای از کار انداختن جی پی اس را توضیح خواهیم داد . و در نهایت در مورد آسیبهایی که مختل کننده ها بر سلولهای بدن ایجاد میکند و عاملی برای تشکیل سرطان میباشد توضیح خواهیم داد .

جی پی اس

سیستم تعیین موقعیت یاب جهانی GPS متشکل از 24 ماهواره است که درارتفاع 20000 کیلومتری ازسطح زمین قراردارند ودر 6 مدار که هرمدار 4 ماهواره قرارداد وبا زاویه میل 55 درجه وپر یود ساعتی 12 ساعته درگردشند .
هرماهوارهGPS دوموج با دو فرکانس درباند امواج الکترومغناطیسی (L1, L2 ) ارسال می کند موج L1 با فرکانس1575 MHZ و موج L2 با فرکانس1227 MHZ می باشد.

توضیحات کامل در مورد جی پی اس ردیاب خودرو

ماهواره‌های جی پی اس

۲۴ عدد ماهواره جی‌پی‌اس در مدارهایی بفاصله ۲۴۰۰۰ هزار مایل از سطح دریا گردش می‌کنند. هر ماهواره دقیقاً طی ۱۲ ساعت یک دور کامل بدور زمین می‌‌گردد. سرعت هریک ۷۰۰۰ مایل بر ساعت است. این ماهواره‌ها نیروی خود را از خورشید تأمین می‌کنند. همچنین باتری‌هایی نیز برای زمانهای خورشید گرفتگی و یا مواقعی که در سایه زمین حرکت می‌کنند به‌همراه دارند. راکتهای کوچکی نیز ماهواره‌ها را در مسیر صحیح نگاه می‌دارد. به این ماهواره‌ها NAVSTAR نیز گفته می‌شود.

گیرنده به دریافت اطلاعات هم‌زمان از حداقل ۳ ماهواره برای محاسبه ۲ بعدی و یافتن طول و عرض جغرافیایی، و همچنین دریافت اطلاعات حداقل ۴ ماهواره برای یافتن مختصات سه بعدی نیازمند است. با ادامه دریافت اطلاعات از ماهواره‌ها گیرنده اقدام به محاسبه سرعت، جهت، مسیرپیموده شده، فواصل طی شده، فاصله باقی مانده تا مقصد، زمان طلوع و غروب خورشید و بسیاری اطلاعات مفید دیگر، می‌نماید.

سایت ردیابی خودرو دلتا

امواج ماهواره جی پی اس

امواج ماهواره ها متشکل ازامواج حامل باند L مدوله شده با یک کداستاندار کد (C/A2ویک کد دقیق (کد P(3) ویک کددریانوردی ومختصات ماهواره به صورت توابع زمانی می باشد که دربر آن گیرنده های شخصی تفاوتهای زمانی بین وردوی کدهای C/A را اندازه گیری میکنند اگردراثر دخالت کنترل زمینی درانطباق زمانی خطایی بوجود نیاید گیرنده های شخصی ازدقتی حدود 15 متر برخوردار خواهند شد.

مفهوم کلی ناوبری رادیویی بستگی به انتقال همزمان سیگنالهای رادیویی دارد اگر سیگنالهای رادیویی دقیقاً بطورهمزمان بطور فرستاده نشوند گیرنده نمی تواند بطوردقیق موقعیت را محاسبه نماید کنترل زمینی دراثر تاثیرگذاری بعضی ازماهواره ها درارسال سیگنال های C/A کمی قبل یا بعداز سایر ماهواره ها دخالت می کند دخالت عمدی اصلی , هما ن دسترسی موردی (4) به شمار می رود .
گیرنده های شخصی میزان خطا را تشخیص نمی دهند. بلکه بطورتصادفی بین 15تا 100 متر دقت تغییر می یابد .البته دخالت عمدی برروی گیرنده های نظامی اثر نمی گذارد .

روش جلوگیری از سرقت خودرو

منبع خطای دیگر وجود که برروی فرکانس سیگنال گیرنده های شخصی اثرمی گذارد که دخالت یونسفر نامیده می شود .
زمانی که یک سیگنال رادیویی ازبین الکترونها ی آزاد یونسفر عبورمی کند تاخیر اندکی بوجود می آید برحسب مدت زمانی تاخیر که بوسیله الکترون های آزاد بوجود می آید ماهواره‌های GPS کدP را روی دوموج رادیویی با فرکانس های مختلف ارسال می کند که L1,L2 نامیده می شود .یک سیگنال به هنگام عبور ازیونسفر بیشتر ازدیگری به تاخیر می افتد.

علت تفاوت قیمت جی پی اس

گیرنده های گران قیمت هردوفرکانس را ردیابی می کنند و اختلاف وردی بین L1,L2 اندازه می گیرند مدت زمان تاخیری را محاسبه می کنند که الکترونها ی آزاد ی بوجود می آورند وتصحیحات لازم را برای تاخیر یونسفر انجام می دهند. گیرنده های شخصی نمی توانند تاثیر دخالت یونسفر را تصحیح کنند زیرا کدهای C/A فقط برروی فرکانس L1 فرستاده می شوند .

نوعی گیرنده های تخصصی وجوددارد که به عنوان گیرنده های بدون کدشناخته شده اند ودقت فوق العاده ای دارند که درآن بطورغیرمستقیم ازکد P استفاده می شود گیرنده ها ارزش کدP را مشابه آنچه که گیرنده های نظامی تشخیص می دهند نمی شناسند بنابراین دقت آنها با استفاده ازروش های خاص پردازش سیگنال بدست می آید آنها کد P رابرای چندروز دریافت کرده وپردازش می نمایند وپس از انجام محاسباتی چندمی توانند موقعیت نقاطی را تهیه کند که با دقت زیاد با استفاده از3یا4 ماهواره عملی می باشد .

ردیاب خودرو ارزان قیمت دلتا

روش تعیین موقعیت توسط GPS

اگرفاصله ما ازماهواره 1 درحدود 10 کیلومتر باشد بنابراین مکان ما درفضا برمحیط کرده به مرکزیت ماهواره اوشعاع 10 کیلومتر منطبق می باشد حال فرض می کنیم فاصله ما ازماهواره 20 درحدود 11 کیلومتر باشد دراین حالت نیز مکان ما درفضا برروی محیط کره ای به مرکز ماهواره 2 وشعاع 11 کیلومتر واقع است فصل مشترک این دوکره می تواند یک دایره باشد که مکان ما بطورقطع برروی محیط این دایره قراردارد .

حال اگر ماهواره سوم را نیز درنظربگیریم که فاصله اش با ما 12 کیلومترباشد دراین صورت فصل مشترک کره مربوط به ماهواره 3 با فصل مشترک کره های ماهواره ای 1و2 حداکثر دونقطه می باشد که قطعاً یکی ازاین دو مبین مکان واقعی ما خواهد بود.اما بطورقطعی یکی از این دو نقطه نامعقول می باشد .
بطورمثال دارای ارتفاع بیشتری از سطح زمین است . لذا کامپیوترهای داخل گیرنده هایGPS با استفاده ازتکنیک های گوناگون قادر به تشخیص نقطه غلط می باشند.
ازنظر تئوری با استفاده از3 ماهواره می توانیم مکان خودرا به دست آوریم ولی به دلیل فنی اگرچنانچه ماهواره چهارم را همانند ماهواره های 1و2 انتخاب کنیم بطورقطع فصل مشترک این چهار کره یک نقطه خواهد بود واین نقطه مختصات مکانی مارا نشان می دهد استفاده کنندگانی که درارتفاعی مششخص قراردارند (مانندکشتی هایی که درسطح دریا واقع باشند)به سهولت میتوانند با استفاده ازدوماهواره مکان خودرا تعیین نمایند .

ردیاب خودرو دلتا ردیاب خودرویی آنلاین

دراین حالت کره زمین را می توان جایگزین ماهواره سوم کردوازیک مرحله محاسبه مسافت صرفنظر نمود بدین ترتیب این فرصت جهت انجام سایرمحاسبات قابل بهره برداری بوده وعملاً مکان یابی افزایش می یابد.
بطورخلاصه می توان بیان کرد که مبنای کار GPS استفاده ازماهواره به عنوان مرجعی جهت یافتن موقعیت درهرنقطه زمین می باشد سایر مسایل این سیستم صرفاً جزئیات تکنیکی هستند که به سرعت و دقت وسهولت عمل موقعیت یابی کمک می کند.

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

مسدود کننده امواج جی پی اس

دانستن این موضوع باعث میشود تا از خطر بیماریهای مختلف از جمله سرطان در امان بمانید . پس با دقت مطالعه کنید .

مسدود کننده ها ، انواع مختلفی دارند . معمولا برای اختلال در امواج موبایل و اینترنت و جی پی اس استفاده میشود . قبلا در زمان برگزاری امتحانات از این مختل کننده ها استفاده میشد . اما به دلیل خطران زیانباری که در افراد ایجاد میکرد ، ممنوع شده است . از دستگاه های قوی مختل کننده ( جمر ) برای اهداف نظامی استفاده میشود . در جنگهای الکترونیک ، از مسدود کننده های قدرتمندی استفاده میشود .

مسدود کننده تلفن همراه

استفاده گسترده از تلفن‌های همراه و مشکلات ناشی از آن طی سال‌های گذشته موجب شده در موارد متعدد ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف به استفاده از جمرها (مسدودکننده تلفن همراه) روی خوش نشان دهند؛ هرچند که طبق اعلام سازمان‌های مربوطه این کار غیرقانونی بوده و انجام آن نیازمند دریافت مجوز است.

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو

به گزارش ایسنا، نوفه‌ساز یا جَمِر (jammer) دستگاهی برای ایجاد نویز سفید در دامنه بالاست که برای حذف امواج موثر فرکانس بالا استفاده می شود. در اصطلاح تجاری به این دستگاه کور کننده آنتن موبایل یا مسدود کننده نیز اطلاق می‌شود. اما با وجود حجم گسترده استفاده از تلفن‌های همراه ممکن است چنین دستگاهی در مراکز مختلفی از سینماها و رستوران‌ها گرفته تا مراکز علمی و نظامی مورد استفاده قرار گیرد. البته به طور غالب استفاده از این دستگاه در کشورهای مختلف زیاد مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو

قوانین استفاده از جمر در کشورهای خارجی

با توجه به مباحثی که در خصوص ارتباط این دستگاه با سلامت مردم و امنیت شبکه ارتباطی وجود دارد، در برخی کشورها از جمله ایالات متحده استفاده گسترده و طولانی مدت جمرها ممنوع شده و دادگاه ایالتی میشیگان شش ماه تا سه سال زندان برای تولید و فروش این دستگاه در نظر گرفته است.

طبق اطلاعات موجود روی ویکی پدیا، اتحادیه اروپایی نیز انگلستان را به عنوان تنها حمایت کننده از تولید جمر تحت فشار قرار داده و بدین ترتیب تنها در کشور چین تولید و فروش این دستگاه قانونی و با حمایت چند کشور دیگر ادامه دارد.

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو

اتحادیه جهانی مخابرات یا ITU نیز تولید و انتشار امواجی با فرکانس مورد استفاده در جمرها را ممنوع کرده است، با این وجود همچنان مسدودکننده‌ها در مدل‌های مختلف برای اماکن و شرایط متفاوت عرضه می شوند و می توانند دو باند GSM۹۰۰/۱۸۰۰ را مسدود کنند. سایز جمرها نیز گاهی به گونه ای است که می تواند به راحتی داخل جیب قرار گیرد.

بدین ترتیب به محض روشن شدن دستگاه، آنتن دهی کلیه موبایل‌ها (بسته به نوع دستگاه تا شعاع‌های مختلف) قطع می‌شود و در این میان هرچه که فاصله شما از دکل مخابراتی بیشتر باشد کارایی دستگاه بیشتر می‌شود. به مجرد خاموش شدن دستگاه نیز مجددا آنتن دهی تلفن همراه به حالت قبل برگشته و ارتباط بین موبایل و فرستنده امواج تلفن همراه دوباره برقرار می شود.

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو

قوانین ایران برای استفاده از جمر

اما در خصوص استفاده از این تجهیزات، تذکرات مختلفی از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی داده شده و به طور کل استفاده از دستگاه‌های مسدودکننده تلفن همراه عملی غیرقانونی عنوان شده است؛

عمده مسدودکننده‌های غیرمجاز دارای توان تشعشعی بالاتر از حد استاندارد هستند که علاوه بر آسیب رساندن به شبکه‌های ارتباطی و اختلال در خدمات‌رسانی به مردم، سلامت افرادی را که در معرض امواج این تجهیزات قرار می‌گیرند، به خطر می‌اندازند.

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره پیامدهای استفاده از تجهیزات مسدودکننده تلفن همراه افزود: در برخورد با کسانی که بدون مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از مسدودکننده‌های تلفن همراه (jammer) استفاده کرده و در شبکه رادیوئی اپراتورهای تلفن همراه اختلال ایجاد می‌کنند، دستگاههای غیرمجاز آنان جمع‌آوری ‌شده و به صورت قانونی با آنان برخورد می‌شود.

توضیحات بیشتر در مورد ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

جی پی اس ردیاب خودرو چانگان cs35

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

جی پی اس ردیاب خودرو اچ سی کراس

جی پی اس ردیاب خودرو اسپورتیج

خروج از نسخه موبایل