نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

خرید دستگاه جی پی اس

خرید دستگاه جی پی اس

خرید دستگاه جی پی اس

خرید دستگاه جی پی اس

نکات مهم در خرید دستگاه جی پی اس چیست ؟ قیمت خوب برای خرید دستگاه جی پی اس چقدر است ؟ بهترین شرکت برای خرید دستگاه جی پی اس کدام است ؟ نحوه نصب بعد از خرید دستگاه جی پی اس چگونه است ؟

 

تعریف جی پی اس

جی پی اس ( GPS ) عبارت است از 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین در مدار خاص میباشد . این ماهواره ها توسط کشور آمریکا به فضا پرتاب شده اند . در ابتدا کاربرد نضامی داشت اما با سقوط هواپیمای مسافربری ، استفاده عمومی پیدا کرد . کشورهای دیگری مثل چین به جای gps از ماهواره بومی خودشان به اسم بیدو  ( Beidou ) دارند . کشور روسیه از ماهواره های بومی خودشان به اسم گلونانس استفاده میکنند . همه گوشی های هوشمند مجهز به ماژول GPS میباشند و بعضی ها ماژول گلونانس را نیز دارند .

 

کاربرد جی پی اس

کاربردهای مختلفی برای gps وجود دارد از جمله :

  1. استفاده نظامی
  2. استفاده در نقشه برداری
  3. استفاده برای پروژه‌های عمرانی
  4. کوهنوردی
  5. کایت‌سواری
  6. سفر در مناطق ناشناخته
  7. کشتی‌رانی
  8. قایق‌رانی
  9. عملیات نجات هنگام وقوع سیل و زلزله
  10. کنترل ترافیک
  11. تجاری
  12. ردیابی کودکان و سالمندان
  13. ردیابی خودرو
  14. ردیابی موتورسیکلت

فرق جی پی اس آنلاین و آفلاین

جی پی اس آنلاین یعنی مشاهده دقیق موقعیت ماهواره ای در همان لحظه میباشد . دریافت موقعیت دقیق از طریق سخت افزار gps انجام میگیرد . برخی از GPS آنلاین دارای آنتن داخلی هستند و برخی دارای آنتن اکسترنال میباشند . برای مشاهده موقعیت آنلاین از راه دور نیاز به استفاده از آنتن GSM و یا آنتن Wi-Fi میباشد . همه دستگاه های gps آنلاین موجود در ایران از آنتن GSM استفاده میکنند . دلیل آن این است که در ایران پوشش همگانی Wi-Fi وجود ندارد . آنتن GSM موقعیت دریافتی از GPS را طریق سیمکارت داخل دستگاه به مکان معلومی ارسال میکند . اگر امکان ارسال نباشد میشود جی پی اس آفلاین . موقعیت دریافتی از ماهواره برای gps آفلاین بر روی کارت مموری SD ذخیره میگردد . بعدا با نرم افزار خاصی میتوان موقعیت های ذخیره شده را بر روی نقشه مشاهده کرد .

 

ردیاب خودرو

تعداد 28 ماهواره ای به دور زمین در حال گردش هستند . جی پی اس ردیاب ماشین برای دریافت موقعیت دقیق نیاز به 3 عدد ماهواره نزدیک را دارد . با ساعت اتمی که در ماهواره ها وجود دارد ، موقعیت دقیق دریافت میگردد . ( DELTA 203A ) . این مدل مناسب افرادی است که دزدگیر از قبل دارند و میخواهند امنیت بیشتری اضافه کنند . همچنین برای مدیرانی که میخواهند ماشینهای شرکت و اداره را کنترل کنند .

دزدگیر ماهواره ای خودرو

جی پی اس دلتا 203B+ علاوه بر ردیابی ، به عنوان دزدگیر ماهواره ای هم میباشد . مناسب برای همه افرادی که دزدگیر ندارند و یا دارند و دوست دارند بهترین دزدگیر و به روزترین سیستم امنیتی را داشته باشند . مشخصات این جی پی اس حتما شما را شگفت زده خواهد کرد .

دزدگیر سیمکارتی

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با ماهواره ای در این است که :
1 – موقعیت در دزدگیرهای سیمکارتی از دکل مخابراتی به صورت تقریبی دریافت میشود .
2 – اما در دزدگیرهای ماهواره ای ، موقعیت دقیق از طریق ماهواره GPS دریافت میشود .
3 – هر دو دستگاه سیمکارت میخورد اما در دزدگیر ماهواره ای ( GPS ) ، سیمکارت نقش ارسال ارسال اطلاعات را دارد .

 

قیمت خوب برای خرید دستگاه جی پی اس

قیمتهای متنوعی برای خرید دستگاه جی پی اس در ایران وجود دارد . معمولا قیمت ردیاب بر اساس سخت افزار – کارخانه سازنده – متعلقات و خدماتی که ارائه میشود تعیین میگردد . ردیابهایی که دارای کیفیت استاندارد همه نوع خودرو باشند معمولا قیمت بیشتری دارند . خوبی این نوع ردیابها در این است که نگران گارانتی خودرو نخواهین بود . کارخانه های زیادی در حال تولید ردیاب هستند . تجربه 12 ساله ما باعث انتخاب بهترین gps که DELTAGPS است شود . ما سعی کردیم از ردیابهایی که دارای دو عدد آنتن اکسترنال اکتیو هستند استفاده کنیم . این آنتن ها باعث میشود که در همه جای کشور پهناور ایران به خوبی کار کند . محصولات ردیاب دلتا را اینجا ببینید

 

بهترین شرکت برای خرید دستگاه جی پی اس

اگر به خوبی در اینترنت تحقیق کرده باشین حتما شما هم با ما هم نظر خواهین بود . وقتی یک کارخانه دارای 4 سرور قدرتمند با پوشش 18 زبان میباشد یعنی چی ؟ یعنی کل دنیا در حال استفاده از محصولات DELTAGPS میباشند . وجود زبانهای کشورهای مهم صنعتی مثل آلمانی در سایت ردیابی نشان دهنده داشتن کیفیت استاندارد اروپایی دستگاه های ما میباشد . همچنین میتوانید به راحتی تشخیص دهید که در آلمان چه خودروهای با کیفیتی در حال استفاده از DELTAGPS میباشند . وجود زبان فارسی در سایت ردیابی دلتا نشان دهنده استقبال خوب مردم ایران از دستگاه های ما هم هست . خدمات خوبی را مجموعه مهندسی ردیاب دلتا به مشتریان میدهد . این خدمات خوب باعث ماندگاری ما در این 12 سال شده است .

 

نحوه نصب بعد از خرید دستگاه جی پی اس

ما نصابهای حرفه ای در سراسر ایران عزیزمان داریم . از همه جای ایران میتوانید با ما تماس بگیرید و خریداری کنید . به محض دریافت دستگاه نزدیک ترین نصاب حرفه ای ما خدمتتان معرفی خواهد شد . وجود نصاب حرفه ای در کنار ردیاب با کیفیت دلتا باعث امنیت و آرامش بیشتر شما خواهد شد . به راحتی بر روی همه نوع خودروی خارجی و ایرانی قابل نصب میباشد .

 

ردیاب خودرو مجهز به دزدگیر ماهواره ای دلتا 203B+

ردیاب دلتا مدل 203A برای استفاده خودرو و موتورسیکلت

ردیاب خودرو اروپایی و آمریکایی

دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا

خروج از نسخه موبایل