نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب قدرتمند ردیاب دلتا

جی پی اس ردیاب قدرتمند

جی پی اس ردیاب قدرتمند

جی پی اس ردیاب قدرتمند با ردیاب دلتا

لذت و امنیت خودرو ، داشتن جی پی اس ردیاب قدرتمند با ردیاب دلتا امکان پذیر میباشد . وقتی صحبت از امنیت خودرو میشود حتما امنیت جان هم باید در نظر گرفته شود . یعنی سارقان خودرو میتوانند امنیت جان راننده را نیز به خطر بیاندازند . داشتن ردیاب ماهواره ای خودرو لازمه همه افراد جامعه میباشد .

جی پی اس ردیاب قدرتمند

روشهای نوین برای مقابله با سرقت اتومبیل ، استفاده از جی پی اس ردیاب قدرتمند دلتا میباشد . جی پی اس کاربردهای مختلفی دارد اما در این مطلب قصد داریم تا شما را با جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای خودرو آشنا کنیم .

دزدگیر تصویری خودرو

دزدگیر تصویری خدماتی مشابه دزدگیر معمولی ارائه میدهد . یعنی وابسته به صدای آژیر است . همچنین آلارم های مربوط به ضربه و باز شدن دربها را تا 500 متر و در بعضی مدلها تا یک کیلومتر بر روی ریموت قابل مشاهده است . در این مدل دزدگیرها با دوتا نقطه ضعف آشنا شدید . یعنی صدا و محدوده ریموت تصویری دستگاه . اینها مواردی هستند که یک سارق با برنامه و بدونه برنامه هم میتواند به راحتی یک ماشین را سرقت کند .

 

دزدگیر سیمکارتی خودرو

برای رفع مشکلات در دزدگیرهای معمولی و دزدگیر تصویری تغیرات کوچکی انجام شده است . با اصافه شدن GSM به برد ( PCB ) این قبیل دزدگیرها باعث اختراع دزدگیر سیمکارتی شده است . در اصل برای رفع محدودیت فاصله ، از سیمکارت استفاده شده است . روال کار به این صورت است که هشدارها به صورت پیامکی به صاحب خودرو ارسال میشود . همچنین برای دریافت موقعیت خودرو با اتصال به دکلهای مخابراتی یک موقعیت تقریبی دریافت میشود . موقعیت دریافتی  از طریق سیمکارت به صورت لینک گوگل مپ ارسال میشود . پس تا این قسمت هم متوجه شدید که موقعیت دریافتی تقریبی است و فقط به صورت SMS قابل ارسال است . یعنی اگر دستگاه خاموش شود دیگر نمیتوان به موقعیت دسترسی پیدا کرد . پس نقطه ضعف این دزدگیرها ، تقریبی بودن مکان و وابسته بودن به روشن شدن است .

 

دزدگیر ماهواره ای خودرو

دزدگیر ماهواره ای خودرو یک سیستم کامل و پیشرفته است . دریافت اطلاعات از طریق ماهواره های در حال گردش به دور زمین است . موقعیت دریافتی کاملا دقیق میباشد . ( مخصوصا در مدلهای دارای آنتن اکسترنال ) . ارسال اطلاعات بر روی بستر اینترنت ( GPRS ) و بستر پیامک ( SMS/GSM ) میباشد . محلی برای ذخیره خودکار اطلاعات به نام سرور ( server ) وجود دارد . امکان از کار انداختن دزدگیر ماهواره ای کاملا صفر میباشد . چون یک سارق به محض باز کردن درب خودرو کاملا غافلگیر میشود . یعنی صاحب خودرو از باز شدن درب ها به وسیله پیامک مطلع شده است .

ویژگیهای جی پی اس ردیاب قدرتمند دلتا

ردیابهای دلتا مجهز به ماژوی GPS برای ردیابی از طریق ماهواره میباشند . معمولا دزدگیرهای دارای ماژول جی پی اس را دزدگیر ماهواره ای می نامند . دزدگیرهای بدون ماژول را که فقط سیمکارت دارند ، دزدگیر سیمکارتی می نامند . ردیابهای دلتا به دلیل داشتن ماژول GPS ، دزدگیر ماهواره ای هستند . نقش سیمکارت در آن فقط برای ارسال اطلاعات میباشد . یعنی پس از دریافت موقعیت دقیق خودرو از طریق ماهواره GPS اقدام به ارسال موقعیت از طریق سیمکارت به صورت دو حالت SMS و GPRS مینماید .

مقایسه دزدگیر ماهواره ای و دزدگیر سیمکارتی

هزینه های استفاده از GPRS اینترنت بسیار ارزانتر از SMS پیامک میباشد . اما در دزدگیر سیمکارتی به دکل مخابراتی وصل میشود و یک موقعیت تقریبی با خطای 500 متر تا چندین کیلومتر را نشان میدهند و از طریق فقط sms ارسال میکنند .

قدرت جی پی اس ردیاب را از دو جهت میتوان بررسی کرد :

1 – سخت افزار و متعلقات
2 – سایت ردیابی و نرم افزار گوشی

سخت افزار و متعلقات جی پی اس

1) سخت افزار جی پی اس ردیاب دلتا به تائید مراجع ذیصلاح ایران رسیده است . ردیاب دلتا به صورت قانونی و با اخذ مجوزهای لازم ترخیص شده است ، تائیدیه آزمایشگاه صنایع برق ایران ( اپیل ) و همچنین مجوز آزمایشگاه انفورماتیک ایران با درجه عالی کسب کرده است .

سایت ردیابی و نرم افزار گوشی

2 ) سایت ردیابی دلتا 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی را پوشش میدهد . وجود این تعداد زبان در سایت نشان دهنده اصالت ردیاب دلتا است که توانسته به همه جای دنیا صادر شود . استقبال خوبی در دنیا از این gps شده است . کشورهای پیشرفته صنعتی هم مشتری این کارخانه هستند .نرم افزار ردیابی موبایل برای گوشی و تبلت اندروید و آیفون دارد .

داشتن سایت ردیابی فابریک کارخانه مزایای بسیاری دارد :

1 – قدرت ردیابی عالی
2 – آنلاین بودن سایت 24 ساعته
3 – عملکرد عالی حتی در روزهای تعطیل
4 – سرعت زیاد در باز شدن سایت و نشان دادن موقعیت خودرو
5 – همیشگی بودن سایت ( بدلیل تعهدات بین المللی )

برای دیدن محصولات ردیاب دلتا کلیک کنید
ردیاب خودرو
ردیاب ماشین دلتا 203A
مقایسه دو مدل جی پی اس دلتا 203A و 203B+
ردیاب دزدگیر ماهواره ای خودرو

دزدگیر ماشین مناسب با قیمت خوب دارای جی پی اس ردیاب

روش خریدخرید یک ردیاب خوب,جی پی اس,تراکر,gps

دلایل برتری ردیاب دلتا

ردیاب دزدگیر خودرو چیست ؟

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو اروپایی و آمریکایی

ردیاب موتورسیکلت و دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت

جی پی اس ردیاب قدرتمند خودرو

جی پی اس ردیاب قدرتمند موتورسیکلت

جی پی اس ردیاب قدرتمند شخصی

قیمت جی پی اس ردیاب قدرتمند

بهترین جی پی اس ردیاب قدرتمند

خروج از نسخه موبایل