سوالات عمومی

1جی پی اس چیست ؟
تعداد 28 عدد ماهواره در مدار زمین در حال گردش هست . دستگاه گیرنده جی پی اس ( GPS ) با وصل شدن به سه عدد ماهواره در نزدیکی خود و تشکیل مثلث ، با توجه به فورمول های خاص ریاضی و ساعت اتمی که در ماهواره وجود دارد ، موقعیت دستگاه گیرنده جی پی اس بر روی زمین را به صورت دقیق نشان میدهد .
2تفاوت جی پی اس ردیاب با جی پی اس مسیریاب چیست ؟
جی پی اس مسیریاب ( Navigation ) عبارت است از : یک مانیتور با سخت افزار جی پی اس و نقشه ای که در پس زمینه آن وجود دارد ، موقعیت دستگاه را از طریق ماهواره دریافت نموده و بر روی نقشه نمایش میدهد . این نقشه هوشمندسازی شده است و میتوان آدرس مقصد را تعیین کرد تا به صورت سخنگو هدایت نماید . جی پی اس ردیاب عبارت است از : یک عدد دستگاه گیرنده امواج ماهواره ای که موقعیت دقیق را از طریق آنتن GPS دریافت نموده و از طریق آنتن GSM به صورت SMS و یا GPRS ارسال مینماید . دستگاه ردیاب آنلاین برای ارسال اطلاعات خود از سیمکارت استفاده میکند اما ردیابهای آفلاین موقعیت های دریافتی را بر روی کارت حافظه SD ذخیره مینمایند . برخی از ردیابهای آنلاین توانایی ارسال موقعیت آنلاین و همزمان آفلاین را دارند .
3آیا ردیاب به هر وسیله نقلیه قابل نصب است ؟
فقط برخی از ردیابهایی که استاندارد سخت افزاری و همچنین استاندارد برق را دارند ، توانایی نصب بر روی هر نوع وسیله نقلیه را دارند . مخصوصا خودروهای خارجی که ECU خاصی دارند حتما لازم است که از ردیابهای با کیفیت و دارای استانداردهای بین المللی استفاده کنند . البته خودروهای ایرانی هم به دلیل استفاده از ECU شامل این قضیه نیز میشوند .
4دزدگیر بهتر است یا ردیاب ؟
اصطلاح دزدگیر یک اصطلاح عامیانه است . بر روی دزدگیرهای موجود در بازار ( حتی دزدگیرهای سیمکارتی ) عبارت آلارم ( ALARM ) یعنی هشدار به کار رفته است . یعنی هیچ یک از این دزدگیرها ، دزد نمیگیرند بلکه فقط آژیر ( آلارم ) میکشند و اگر کسی صدای آژیر را نشنود ، کاری از دستش بر نمی آید . هرچند الان صدای آژیر همه خودرو ها یکسان است و شنیدن آن برای همه عادی شده است . محدودیدتهای زیادی بر روی این دستگاهها وجود دارد حتی آنهایی که دارای ریموت تصویری هم میباشند . چون فاصله اگر زیاد باشد ریموت تصویری هم بدون استفاده خواهد بود . و اما در مورد ردیاب ... ردیاب مدلهای مختلفی دارد . اما منظور ما از ردیاب ، یک ردیاب فول آپشن و استاندارد میباشد ( مثل ردیاب دلتا 203B+ ) : هشدارهای ضربه - باز شدن درب خودرو - روشن شدن غیر مجاز همگی باعث ارسال پیامک از طرف خودرو به صاحب خودرو خواهد شد ( بدون محدوده فاصله ) از طریق سایت ردیابی مخصوص و یا نرم افزار مخصوص موبایل میتوان موقعیت آنلاین وسیله نقلیه را از طریق ماهواره مشاهده کرد . همچنین میتوان با ارسال پیامک ، خودرو را خاموش نمود . یک مقایسه ساده نشان میدهد با یک مبلغ مشخص ، خرید ردیاب مجهز به دزدگیر ماهواره ای خیلی خیلی بهتر از دزدگیر است .
5روش تشخیص دزدگیر ماهواره ای و دزدگیر سیمکارتی
هر دو مدل امکان نصب سیمکارت را دارند . اما : 1 - دزدگیر ماهواره ای ، سیمکارت نقشه رابط بین ماهواره GPS و صاحب خودرو را دارد ؛ اما در دزدگیر سیمکارتی ، سیمکارت رابط بین دکل مخابراتی و صاحب خودرو را دارد . 2 - موقعیت دریافتی در دزدگیر ماهواره ای دقیق است اما در دزدگیر سیمکارتی به صورت تقریبی است . 3 - دزدگیر ماهواره ای دارای سایت برای ذخیره اطلاعات آنلاین و موقعیت گذشته را دارد اما دزدگیر سیمکارتی ، موقعیت تقریبی همان لحظه را فقط از طریق پیامک دریافت میکند توضیحات بیشتر : 1 - برخی از سازنده های دزدگیر و یا مونتاژ کننده های دزدگیر ، با اضافه کردن GSM بر روی سخت افزار دزدگیر ، سعی در ماندن در بازار سیستمهای امنیتی میباشند . این دزدگیرها ماژول جی پی اس ندارند ( دقت شود که GPS یعنی ماهواره ای و GSM یعنی سیمکارتی ) . طرز کار دزدگیر سیمکارتی به این صورت است که جهت دریافت موقعیت خودرو ، نزدیکترین دکل مخابراتی به این دزدگیر ، موقعیت را ارسال میکند . ممکن است فاصله دکل با دزدگیر سیمکارتی 500 متر باشد و ممکن است چندین کیلومتر باشد . پاس دادن دکلها به همدیگر نیز باعث خطاهای بیشماری در دانستن موقعیت اصلی خواهد شد . 2 - اما دزدگیر ماهواره ای متشکل از یک ماژول GPS و ماژول GSM میباشد . که موقعیت دقیق وسیله نقلیه از طریق ماژول GPS از ماهواره دریافت میشود و از طریق GSM ارسال میشود .

ویژگی سخت افزاری ردیاب دلتا

1توضیحات عمومی ردیاب دلتا :
مدیریت مجموعه مهندسی ردیاب دلتا با شناخت کامل و تجربه بلند مدت 10 ساله در زمینه جی پی اس ردیاب و جی پی اس مسیریاب با بررسی خط تولید بسیاری از کارخانه های تولید کننده ردیاب در کشورهای مختلف از نزدیک و با مشاهده بخش کنترل کیفی سخت افزاری همه آنها ، اقدام به واردات بهترین و با کیفیت ترین ردیاب دنیا ( ردیاب دلتا ) نموده است . سخت افزار ردیاب دلتا مورد تائید کشورهای مختلف میباشد ( مانند اتحادیه اروپا و اخذ گواهی بین المللی CE ) . همچنین ما تنها وارد کننده در ایران هستیم که ردیاب دلتا را به صورت انحصاری و کاملا قانونی با اخذ مجوز سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی ایران - اخذ مجوز آزمایشگاه صنایع برق ایران ( اپیل ) - اخذ مجوز آزمایشگاه انفورماتیک ایران ، وارد کرده ایم . همه این مجوزها نشان دهنده کیفیت عالی ردیاب دلتا میباشد که با اطمینان کامل میتوان بر روی خودروهای ایرانی و خارجی - خودروهای سنگین و موتورسیکلت نصب نمود .
2ویژگی انحصاری سخت افزار ردیاب دلتا :
سخت افزار ردیاب دلتا مجهز به ماژول جی پی اس سری جدید با حساسیت بالا میباشد . ردیاب دلتا دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو میباشد که به صورت مخفی در داخل وسیله نقلیه نصب میگردد . جنس بدنه ردیاب دلتا فلزی و کاملا مقاوم میباشد . آی سی - چیپ و همه نوع قطعات به کار رفته در سخت افزار ردیاب دلتا درجه یک ( GRADE A ) میباشد . سخت افزار ردیاب دلتا به صورت سفارشی بر اساس موقعیت 4 فصل ایران طراحی شده است که با هر نوع آب هوا و درجه دما کار کند .
3آپشن های سخت افزار ردیاب دلتا چیست ؟
1 - دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو 2 - رله خاموش کن 3 - میکروفن 4 - ریموت ( آپشن مدل 203B+ ) 5 - امکان نصب سنسور ضربه ( آپشن مدل 203B+ ) 6 - امکان ارسال پیامک به محض باز شدن درب خودرو - روشن شدن غیر مجاز - ضربه 7 - امکان خاموش کردن خودرو از راه دور با پیامک 8- امکان باز و بسته کردن درب خودرو از راه دور با پیامک ( آپشن مدل 203B+ ) 9 - امکان نصب آژیر ( آپشن مدل 203B+ ) 10 - دارای باطری داخلی ( بکاپ ) 11 - امکان نصب کارت حافظه SD 12 - دو سیمکارته ( آپشن مدل 203B+ ) 13 - امکان ارسال هشدار قطع برق 14 - امکان ارسال هشدار سرعت غیر مجاز ( مناسب برای مدیران ) 15 - امکان ارسال هشدار محدوده جغرافیایی ( مناسب برای مدیران )

ویژگی نرم افزاری ردیاب دلتا

1ویژگی انحصاری سایت ردیابی دلتا
ردیاب دلتا به دلیل داشتن سخت افزار قدرتمند و همچنین سایت ردیابی فابریک کارخانه و همچنین 18 زبانه بودن از جمله داشتن زبان فارسی ، مورد استقبال همه کشورهای دنیا میباشد . ویژگیهای بیشماری را میتوان برای سایت ردیابی دلتا نام برد . 3 عدد سرور قدرتمند ردیاب دلتا باعث شده است که همه مردم دنیا به صورت 24 ساعته و بدون هیچگونه افت سرعت ، اقدام به ردیابی کنند . همه اینها ویژگی انحصاری ردیاب دلتا میباشد که در سایر ردیابها یافت نمیشود .و این اصالت محصول و قدرت کارخانه سازنده را نشان میدهد . آپشنهای زیادی در سایت ردیابی وجود دارد که طور خلاصه میتوان : 1 - مشاهده موقعیت هر تعداد خودرو به صورت آنلاین در یک لحظه بدون اتلاف وقت 2 - گزارشگیری از موقعیت های قبلی به صورت تصویری و یا با خروجی اکسل ( مناسب مدیران ) 3 - مشاهده مسافت پیموده شده در ساعت و روز مورد نظر 4 - مشاهده روشن / خاموش بودن خودرو به صورت آنلاین و یا در زمانهای مورد نظر 5 - مشاهده سرعت وسیله نقلیه به صورت آنلاین و یا در زمانهای مورد نظر 6 - امکان تعیین محدوده سرعت 7 - امکان تعیین محدوده جغرافیایی 8 - امکان تنظیم زمان ارسال موقعیت بر روی سایت بر اساس زمان و متر 9 - و امکانات بیشمار دیگر
2نرم افزار موبایل اندروید و آیفون
ردیاب دلتا دارای نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید و آیفون میباشد . این نرم افزار بسیار امن و ضد هک میباشد . حجم کم نرم افزار باعث روان کار کردن آن شده است و این نشان دهنده تخصص بالای برنامه نویسی این نرم افزار میباشد . با این نرم افزار میتوان همه ویژگیهایی که در قستمت سایت ردیابی ذکر شد ، بر روی این نرم افزار هم انجام داد .
3آموزش استفاده از سایت ردیابی
برای یاد گیری آسان و سریع استفاده از سایت ردیابی دلتا ، فیلم آموزشی و عکسهای دارای توضیحات عالی تهیه شده است و به صورت رایگان در اختیار مشتریان و همه بازدید کنندگان سایت ردیابی دلتا قرار گرفته است .
4آموزش استفاده از نرم افزار موبایل
مجموعه مهندسی ردیاب دلتا برای اولین بار اقدام به آموزش تصویری نرم افزار ردیابی موبایل و سایت ردیابی نموده است . تصاویر دارای توضیحات عالی برای یادگیری همه مشتریان و بازدیدکنندگان سایت به صورت رایگان در سایت قرار داده شده است .
برای کسب اطلاعات بیشتر

تماس با کارشناسان ما