نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب غیر چینی

ردیاب غیر چینی

ردیاب غیر چینی

ردیاب غیر چینی

ردیاب غیر چینی بخریم یا چینی؟ آیا ردیاب مونتاژ شده با قطعات چینی در ایران معتبر است یا تولید کارخانه اصلی در چین ؟ آیا ردیاب تلتونیکا که در دبی مونتاژ میشود معتبر است و به اسم غیر چینی به فروش میرسد مناسب است یا ردیاب چینی ؟ ردیاب آنتن داخلی (بدون آنتن) مناسب است یا ردیاب دارای آنتن اکتیو؟ برای دانستن بیشتر با ردیاب دلتا همراه باشید.

 

کارخانه تولید جی پی اس ردیاب

در دنیا کارخانه های مختلفی اقدام به تولید جی پی اس ردیاب میکنند . اما بعضی از کشورها هزینه تولید بالایی دارند و یا امکان فروش به ایران را ندارند. بعضی از کارخانه ها توان رقابت در دنیا را ندارند و اجناس با کیفیتی تولید نمیکنند . هر کدام مزایا و معایبی دارند . در کل میتوان ردیابهای موجود در ایران را به چند دسته تقسیم کرد:

  1. ردیابهای وارداتی از کارخانه های معتبر در چین با قیمت مناسب و با کیفیت
  2. ردیابهای وارداتی از کارگاه های متفرقه چینی با قیمت ارزان و بی کیفیت
  3. ردیابهای مونتاژ شده در دبی و متاسفانه به اسم اروپایی وارد ایران میشوند
  4. قطعات وارد شده از چین و مونتاژ در ایران

احتیاط برای خرید ردیاب

کاملا باید آگاه بود که کارخانه های اصلی در چین به قدری محصولات با کیفیتی را تولید میکنند که در آمریکا – اروپا و جاهای مختلف دنیا به فروش میرسند . برای رعایت استاندارد کشورهای مختلف لازم است که محصول با کیفیت تولید و مراحل تست با دستگاه های پیشرفته در خود کارخانه انجام شود . هدف ما در این مقاله تبلیغ خود چین نیست بلکه دفاع از محصول با کیفیت که در تمام دنیا استفاده میشود میباشد .

 

ردیاب دلتا خوب است یا ردیاب مونتاژ شده در دبی و ایران

ما توضیحات کامل را ارائه میدهیم و قضاوت را به خود مخاطب میسپاریم. متاسفانه در برخی از سایتهای ایرانی، شرکتها به صورت کاملا مغرضانه قضاوت کرده اند و میخواهند به زور نظر خودشان را به مخاطب تحمیل کنند . اما در اینجا قصد داریم قضاوت را به خود مخاطب بسپاریم.

 

روش انتخاب ردیاب خوب

  1.  ردیاب دلتا دارای خط تمام اتوماتیک تولید – طراحی – مونتاژ – تست – بسته بندی – طراحی پلتفرم – طراحی نرم افزار – پشتیبانی 24 ساعته مهندسین کارخانه
  2. مجموعه مهندسی ردیاب دلتا از نزدیک خط تولید تمامی کارخانه های چینی و اروپایی و مونتاژ کاران دبی را به صورت متوالی بازدید کرده است و با اطمینان از بهترین خط تولید خریداری کرده است . اسناد این بازدید را در صفحه اینستاگرام ردیاب دلتا میتوانید ببینید .
  3. ردیابهای دلتا مجهز به دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو و بسیار قدرتمند میباشد . این آنتنها به صورت مخفی نصب میشوند و باعث میشود که در همه مناطق آنتن قوی داشته باشند .
  4. سرور سایت ردیابی دلتا متعلق به خود کارخانه میباشد . این کارخانه قدرتمند دارای 4 سرور قدرتمند در سراسر دنیا میباشد (دو عدد در آسیا – یک عدد در اروپا – یک عدد در آمریکا) . این تعداد سرور باعث میشود در همه جای دنیا به راحتی بتوان ردیابی را انجام داد .
  5. تعداد 18 زبان زنده دنیا در سایت ردیابی دلتا وجود دارد . این تعداد زبان از جمله زبان فارسی نشان دهنده استقبال گسترده از این محصول در ایران و دنیا میباشد . ترجمه یک سایت به زبانهای مختلف مستلزم صرف هزینه میباشد . اما وجود مشتریان زیاد و خواهان استفاده از محصولات این کارخانه باعث شده است که تعداد زبانها افزایش یابند . این یعنی شناسنامه محصول و کشورها و خودروهای استفاده کننده از ردیاب دلتا میباشد . به طور مثال ، زبان آلمانی نشان دهنده استفاده مردم کشورهای آلمانی زبان با خودروهای با کیفیت بنز و BMW و امثال آن از ردیاب دلتا میباشد .
  6. تجربه 12 ساله مجموعه مهندسی ردیاب دلتا نشان دهنده خستگی ناپذیر بودن و پا برجا بودن و مصمم به ادامه بهترین مسیر در راه افزایش امنیت هموطنانمون هستیم .

درباره ردیاب دلتا

محصولات ردیاب خودرو با کیفیت دلتا را میتوانید از قسمت محصولات مشاهده کنید. تنوع محصول در ردیاب دلتا زیاد است . مدلهای مختلفی برای ردیابی خودرو، دزدگیر ماهواره ای خودرو، ردیاب موتورسیکلت، دزدگیر ماهواره ای موتوسیکلت، ردیاب شخصی مخصوص ردیابی کودکان، ردیابی سالمندان، ردیابی بازاریاب و اشیا در مجموعه ردیاب دلتا وجود دارد . همه این محصولات مربوط به یک کارخانه است که درجه کیفی A را دارد . این محصولات در ایران به تائید سازمان ارتباطات و رادیویی ایران – آزمایشگاه صنایع انرژی برق ایران (اپیل) – آزمایشگاه انفورماتیک ایران رسیده است . در اروپا نشان CE که بالاترین درجه کیفی برق و الکترونیک میباشد رسیده است .

 

جمع بندی مطلب

از نظر ما در درجه اول استفاده از تکنولوژی ردیاب به جای دزدگیرهای قدیمی میباشد .اگر به دنبال ردیاب با کیفیت میباشید بهتره بررسی کنید کشورهای اروپایی با تکنولوژی گسترده خودشان وقتی مشتری DELTAGPS میباشند پس جای شک نداشته باشید که واقعا بهترین است . اما اگر به دنبال ردیاب ارزان و یا کار موقتی میباشید میتوانید از ردیابهای مونتاژ شده دبی و یا کارگاه های متفرقه چینی  که متاسفانه به اسم ردیاب غیر چینی و یا ردیاب اروپایی و یا ردیاب آمریکایی با سایت های ساخته شده ایرانی میباشد استفاده کنید . برخی از مدلهای آنتن داخلی حتی ماژول GPS هم ندارد اما متاسفانه به اسم ردیاب به فروش میرسند . گیرندگی و فرستندگی در مدلهای آنتن داخلی از طریق سیمکارت میباشد اما در همه مدلهای ردیاب دلتا که مجهز به دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو میباشد ، گیرندگی از ماهواره و فرستندگی از سیمکارت میباشد . این یعنی نشان دادن دقیق جای خودرو از طریق ماهواره .

 

مطالب مرتبط را مطالعه کنید :

ردیاب خودرو اروپایی آمریکایی

راهنمایی برای خرید ردیاب خوب

ردیاب دزدگیر ماهواره ای دلتا 203B+

ردیاب دلتا 203A

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو ؟

 

 

خروج از نسخه موبایل