نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب خودرو دلتا جی پی اس

ردیاب خودرو دلتا جی پی اس

ردیاب خودرو دلتا جی پی اس

ردیاب خودرو دلتا جی پی اس

ردیاب خودرو دلتا جی پی اس  در ایران و دنیا به عنوان بهترین gps شناخته شده است . سایت ردیابی فابریک ردیاب خودرو دلتا جی پی اس باعث برتری آن شده است . قیمت ردیاب خودرو دلتا جی پی اس بسیار مناسب میباشد . برای نصب ردیاب خودرو دلتا جی پی اس با ما تماس بگیرید .

 

جی پی اس آنلاین چیست ؟

گیرنده های جی پی اس بر دو نوع میباشند:

  1. gps آنلاین
  2. gps آفلاین

در gps آنلاین اطلاعات دریافتی از ماهواره ، از راه دور قابل مشاهده است . ارسال این اطلاعات از طریق سیمکارت انجام میگیرد . اما در gps آفلاین اطلاعات همزمان قابل ارسال نیستند بلکه داخل خود دستگاه ذخیره میشوند . توسعه بستر مخابراتی و ارزان شدن سیمکارت باعث شد که gps آفلاین از رده خارج شود .

 

کاربرد GPS آنلاین

استفاده از gps آنلاین ، باعث افزایش امنیت – آرامش و راندمان کار میشود . اگر بر روی خودرو شخصی و یا موتورسیکلت نصب شود از سرقت جلوگیری میشود . اگر بر روی خودروهای شرکتی و سازمانی نصب شود باعث کنترل و نظارت بیشتر بر روی ناوگان تحت کنترل میشود . اگر برای کودکان و سالمندان آلزایمری استفاده شود باعث رفع نگرانی و دفع خطرات احتمالی خواهد شد . اطلاعات بیشتر را میتوانید در بخش جی پی اس ردیاب دلتا ببینید .

 

انواع جی پی اس

دستگاه جی پی اس مدلها و کاربردهای مختلفی دارد بعضی از دستگاه ها صرفا برای استفاده در کوهنوردی و کشاورزی ساخته شده است. مثل بعضی از مدلهای gps دستی گارمین ( etrex10 به بالا) . بعضی از مدلها برای نقشه برداری ساخته شده اند مثل دوربینهای نقشه برداری لایکا و یا جی پی اس دستی گارمین . مدلهای مختلفی برای مسیریابی وجود دارد مثل گارمین – مارشال – مگافورس – tomtom  . بعضی مدلها برای ردیابی ساخته شده اند مثل DELTAGPS – تلتونیکا – میترک . هر کدام استفاده های متفاوتی دارد اما هدف ما در این مقاله دسته بندی بر اساس دو نوع ردیاب و مسیریاب میباشد .

  1. جی پی اس ردیاب ( GPS Tracker )
  2. جی پی اس مسیریاب ( GPS Navigation )

 

دستگاه جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب استفاده های مختلفی دارد . استفاده از جی پی اس باعث ایجاد امنیت و آرامش میشود . همچنین باعث افزایش راندمان کاری مدیران میشود .

  1. جی پی اس ردیاب خودرو
  2. جی پی اس ردیاب موتورسیکلت
  3. جی پی اس ردیاب شخصی
جی پی اس ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو عبارت است از یک دستگاه امنیتی و مدیریتی در خودرو . برای کنترل رانندگان و یا جلوگیری از سرقت خودرو استفاده میشود . داشتن ردیاب برای خودرو مساوی است با امنیت و آرامش . انواع مختلفی از ردیاب خودرو در دنیا تولید و استفاده میشود . بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در دنیا DELTAGPS میباشد . دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا را میتوانید با کلیک بر روی لینک ببینید . نحوه کار به این صورت است که با استفاده از نرم افزار مخصوص گوشی و یا از طریق سایت ردیابی فابریک ، موقعیت دقیق را ببینید . موقعیت دقیق به صورت آنلاین قابل مشاهده می باشد . همچنین میتوانید موقعیت های قبلی را نیز بر روی نقشه ببینید . بهتره توضیحات مربوطه را در مقاله دلتا 203A و دلتا 203B+ میتوانید ببینید .

ردیاب خودرو دزدگیر ماهواره ای خودرو

جی پی اس دلتا 203B+ علاوه بر ردیابی ، به عنوان ردیاب خودرو دزدگیر ماهواره ای خودرو هم میباشد . مناسب برای همه افرادی که دزدگیر ندارند و یا دارند و دوست دارند بهترین دزدگیر و به روزترین سیستم امنیتی را داشته باشند . مشخصات این جی پی اس حتما شما را شگفت زده خواهد کرد .

دزدگیر سیمکارتی

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با ماهواره ای در این است که :
1 – موقعیت در دزدگیرهای سیمکارتی از دکل مخابراتی به صورت تقریبی دریافت میشود .
2 – اما در دزدگیرهای ماهواره ای ، موقعیت دقیق از طریق ماهواره GPS دریافت میشود .
3 – هر دو دستگاه سیمکارت میخورد اما در دزدگیر ماهواره ای ( GPS ) ، سیمکارت نقش ارسال ارسال اطلاعات را دارد .

 

ویژگیهای جی پی اس ردیاب دلتا

1 – ردیابی آنلاین 24 ساعته
2 – سایت ردیابی فابریک کارخانه 18 زبانه از جمله فارسی
3 – نرم افزار مخصوص اندروید و آیفون
4 – استفاده به عنوان ردیاب خودرو دزدگیر ماهواره ای
5 – امکان نصب سنسور ضربه و آژیر

 

دلیل برتری ردیاب خودرو دلتا جی پی اس

همانطور که در بالا اشاره شد ، ردیاب دلتا دارای ویژگیهای منحصر به فردی است . این تمایز به دلیل وجود سخت افزار و نرم افزار و پشتیبانی خوب مجموعه ردیاب دلتا است . ما در تلاش هستیم تا هر روز خدمات بهتر و جدیدتری به مشتریان ارائه دهیم . شرکتهای بزرگی که تعداد زیادی خودرو دارند لذت استفاده از سایت ردیابی دلتا را به خوبی میدانند . امنیت و دقت و سرعت سایت ردیابی دلتا برای مشتریان عادی هم کاملا محسوس میباشد .

 

دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا

برای دیدن محصولات ردیاب دلتا کلیک کنید

ردیاب خودرو اروپایی و آمریکایی

 

خروج از نسخه موبایل