دزدگیر سیمکارت خور خودرو

دزدگیر سیمکارت خور خودرو چیست ؟ چه تفاوتی با ردیاب خودرو دارد ؟ برای پاسخ با ردیاب دلتا همراه شوید .

دزدگیر ماشین

همه کسانی که ماشین دارند لازم است که از دزدگیر ماشین استفاده کنند . اما دزدگیری باید نصب کرد که واقعا بتواند دزد را بگیرد . معمولا روی دستگاههای دزدگیر ماشین کلمه ALARM به معنی هشدار نوشته میشود . یعنی فقط توانایی آژیر کشیدن را دارد و هیچ موقع دزد نمیگیرد .

دزدگیر سیمکارتی خودرو

بعضی از تولید کننده های دزدگیر خودرو با اضافه کردن GSM ( سیمکارت ) تحولی در دستگاهشون ایجاد کردند . کار این دستگاه :
1 – آژیر
2 – ارسال هشدار از طریق SMS

اما باز هم نقاط ضعف زیادی دارند . یعنی اگر دستگاه توسط سارق خاموش شود همه چی تمام خواهد شد .

دزدگیر ماهواره ای خودرو

تعداد 28 ماهواره GPS برای کمک به بشریت ساخته شده است . با استفاده از GPS همه هواپیما ها ، کشتی ها ، خودرو ها ، انسانها با امنیت کامل به مقصد میرسند . یکی از این کاربردها برای ردیاب خودرو میباشد . سیستمهای ردیاب خودرو با پیشرفت خود توانسته اند جای دزدگیر ماشین را بگیرند . مدل ردیاب خودرو دلتا 203B+ مجهز به دزدگیر ماهواره ای خودرو میباشد . با داشتن این وسیله شما به هیچ دزدگیر دیگری نیاز نخواهید داشت . ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیاب فابریک کارخانه ( پوشش 18 زبان زنده دنیا ) جزو بهترین ردیاب خودرو در دنیا میباشد .

جی پی اس ردیاب خودرو

انواع مختلفی از جی پی اس ردیاب خودرو در دنیا تولید میشود . هر کدام دارای کیفیت و ویژگیهای خاص خود میباشد . مجموعه مهندسی ردیاب دلتا شناخت کاملی از تولید کننده های GPS در دنیا را دارد . خط تولید همه کارخانه های GPS را از نزدیک به دفعات مختلف بازدید نموده ایم . چون ردیاب یک کالای امنیتی است و باید یک کالای با کیفیت تهیه شود . چون قرار است که خودرو و امنیت سرنشینان ماشین را تامین کند .

ویژگیهای یک ردیاب خوب

ویژگی ردیاب خوب عبارت است از :
1 – سخت افزار قدرتمند
2 – سایت ردیابی قدرتمند

ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیابی قدرتمند فابریک کارخانه ، جزو بهترین جی پی اس ردیاب دنیا میباشد . سایت ردیابی 18 زبانه از جمله زبان فارسی نشان دهنده استقبال همه مردم دنیا از این gps است . این سایت با ارائه خدمات آنلاین به کل دنیا به صورت 24 ساعته و بدون افت سرعت توانسته است رضایت همه مشتریان را جلب کند .
از لحاظ سخت افزار هم به دلیل تولید با کیفیت قطعات الکترونیکی با پیشرفته ترین دستگاهها ، جزو بهترین های gps میباشد . دو عدد آنتن اکسترنال بسیار قوی باعث قدرت و دقت اتصال سریع دستگاه به ماهواره GPS شده است . سخت افزار دلتا مورد تائید همه کشورهای دنیا قرار گرفته است . در ایران هم به صورت قانونی و با اخذ مجوزهای سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی – مجوز آزمایشگاه صنایع برق ایران ( اپیل ) – مجوز آزمایشگاه انفورماتیک ایران ، به دست مشتریان میرسد .

مقایسه دزدگیر سیمکارت خور با دزدگیر ماهواره ای

دزدگیر سیمکارت خور خودرو برای دریافت اطلاعات و موقعیت خود از دکلهای مخابراتی اطرافش استفاده میکند . این یعنی ضعف بسیار بزرگ چون تقریبی است . اما دزدگیر ماهواره ای خودرو اطلاعات دقیق را از ماهواره دریافت میکند . همچنین دارای سایت مخصوصی برای ذخیر اطلاعات میباشد . اما دزدگیر سیمکارت خور هیچ جایی برای ذخیره اطلاعات ندارد . در کل اگر مقایسه کنیم میتوان گفت که با پیدا شدن دزدگیر سیمکارت خور خودرو ، همه چی تمام میشود اما با دزدگیر ماهواره ای خودرو سارقین خودرو به دام خواهند افتاد . یعنی آخرین مکانشون که در حال اوراق خودرو هستند با GPS پیدا خواهد شد .

ردیاب دزدگیر ماهواره ای خودرو
ویژگیهای منحصر به فرد ردیاب دلتا
تماس با ردیاب دلتا