نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین , قیمت دزدگیر ماشین , بهترین دزدگیر ماشین , ارزانترین دزدگیر ماشین , خرید اینترنتی دزدگیر ماشین پراید , بهترین دزدگیر سیمکارتی

برای خرید اینترنتی دزدگیر ماشین مطالعه این مقاله لازم و ضروری است . قیمت دزدگیر ماشین با بهترین مارک دزدگیر ماشین نسبت مستقیم دارد . بعضی ها از دزدگیر تصویری استفاده میکنند . اما ملاک بهترین دزدگیر ماشین چی میتونه باشه ؟ برای آشنایی با روشهای خرید اینترنتی دزدگیر ماشین با ما همراه باشید . خرید اینترنتی دزدگیر ماشین نیازمند داشتن آگاهی بیشتر میباشد .

قیمت دزدگیر ماشین

قیمت دزدگیر ماشین مهم هست یا کیفیت ؟ حتما شما هر دو رو انتخاب میکنید . اما مطلب مهمتری هم باید در نظر داشته باشین . کاری که یک دزدگیر ماشین باید انجام دهد مهم هست . یعنی باید بتواند جلوی سرقت را بگیرد . اما آیا تا به حال دیدین که دزدگیر ماشین دزد بگیرد ؟ هیچ یک از نصاب های دزدگیر هم موقع فروش نمیگویند .

ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

بهترین مارک دزدگیر ماشین

مارکهای مختلفی از دزدگیر در بازار ایران وجود دارد . بر روی این دستگاه ها کلمه ALARM به معنی هشدار نوشته شده است . یعنی سازنده این دستگاه ها فقط برای ترساندن و یا هشدار از وجود سارق اینها را طراحی کرده است . در واقع این دستگاه ها هیچ موقع دزد را نمیگیرند . بلکه وسیله ای برای ترساندن میباشند . اما آمار بالای سرقت نشان از نا کارآمد بودن دزدگیر ماشین دارد . چون سارق خودرو به راحتی میتواند آژیر را قطع کند . این نقطه ضعف بسیار بزرگی برای دزدگیر ماشین هست . لازم هست که برای خرید اینترنتی دزدگیر ماشین ادامه مطلب را مطالعه کنید .

دزدگیر تصویری

روش کار دزدگیر تصویری به صورت بلوتوث و اف ام میباشد . یعنی هشدارهای دستگاه تا یک فاصله محدود ( 500 متر تا یک کیلومتر ) امکان ارسال را دارد . دریافت هشدارها به وسیله ریموت دزدگیر تصویری میباشد . محدودیت فاصله باعث میشود که باز هم دستگاههای دزدگیر ماشین نا کارآمد جلوه کنند . یعنی اگر صدای آژیر شنیده نشود و فاصله از ماشین دور شود ریموت تصویری به درد نخواهد خورد .

دزدگیر تصویری ماشین

بهترین دزدگیر ماشین

نیاز بشر باعث پیشرفت تکنولوژی شده است . نیاز به امنیت خودرو باعث استفاده از جی پی اس ردیاب به جای دزدگیر ماشین شده است . روش کار به این صورت است که ارتباط ماهواره ای GPS باعث حذف محدودیت ها شده است . با داشتن ردیاب خودرو خیال شما راحت خواهد بود . چون موقعیت دقیق خودرو به صورت آنلاین قابل مشاهده است . اطلاعات به صورت اتوماتیک بر روی سایت ردیابی ارسال میشود . با استفاده از نرم افزار موبایل و یا سایت ردیابی میتوان موقعیت دقیق را مشاهده کرد . همچنین میتوان موقعیتهای قبلی را هم مشاهده کرد . امکان دریافت هشدارها از طریق SMS هم وجود دارد . در یک کلام میتوان جی پی اس ردیاب را به عنوان بهترین دزدگیر ماشین معرفی کرد .

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با دزدگیر ماهواره ای

تفاوت بسیار زیادی بین دزدگیر سیمکارتی با دزدگیر ماهواره ای وجود دارد . در دزدگیر سیمکارتی گیرندگی از طریق دکل های مخابراتی به صورت تقریبی میباشد . اما دزد دزدگیر ماهواره ای گیرندگی از ماهواره های GPS میباشد . ردیاب خودرو پس از دریافت موقعیت دقیق اطلاعات را بر روی سایت مخصوصی ارسال میکند . اما دزدگیر سیمکارتی هیچ جایی برای ذخیره اطلاعات ندارد . موقعیت دریافتی دزدگیرهای ماهواره ای قابل استناد به مراجع قضایی و انتظامی میباشد .

ردیاب خودرو دلتا ردیاب خودرویی آنلاین

ردیاب خودرو

تعداد 28 ماهواره ای به دور زمین در حال گردش هستند . جی پی اس ردیاب ماشین برای دریافت موقعیت دقیق نیاز به 3 عدد ماهواره نزدیک را دارد . با ساعت اتمی که در ماهواره ها وجود دارد ، موقعیت دقیق دریافت میگردد . ( DELTA 203A ) . این مدل مناسب افرادی است که دزدگیر از قبل دارند و میخواهند امنیت بیشتری اضافه کنند . همچنین برای مدیرانی که میخواهند ماشینهای شرکت و اداره را کنترل کنند .

دزدگیر ماهواره ای خودرو

جی پی اس دلتا 203B+ علاوه بر ردیابی ، به عنوان دزدگیر ماهواره ای هم میباشد . مناسب برای همه افرادی که دزدگیر ندارند و یا دارند و دوست دارند بهترین دزدگیر و به روزترین سیستم امنیتی را داشته باشند . مشخصات این جی پی اس حتما شما را شگفت زده خواهد کرد .

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو

دزدگیر سیمکارتی

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با ماهواره ای در این است که :
1 – موقعیت در دزدگیرهای سیمکارتی از دکل مخابراتی به صورت تقریبی دریافت میشود .
2 – اما در دزدگیرهای ماهواره ای ، موقعیت دقیق از طریق ماهواره GPS دریافت میشود .
3 – هر دو دستگاه سیمکارت میخورد اما در دزدگیر ماهواره ای ( GPS ) ، سیمکارت نقش ارسال ارسال اطلاعات را دارد .

بهترین ردیاب خودرو

کارخانه های مختلفی در دنیا اقدام به تولید GPS میکنند . تولید کننده های اصلی با کیفیتهای مختلف در چین میباشند . ما با شناخت کامل و پس از بازدید از کارخانه های مختلف ، ردیاب دلتا را انتخاب کردیم به دلایل زیر :

ردیاب خودرو دزدگیر ماهواره ای خودرو

سایت قدرتمند ردیاب خودرو دلتا

ویژگی های سایت ردیابی دلتا
1 – ردیابی آنلاین 24 ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند تر از سرورهای داخلی )
2 – سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد ( فابریک )
3 -سایت ردیابی بین المللی میباشد ( 18 زبان زنده دنیا )
4 – داشتن زبان فارسی
5 – امکان تعیین محدوده سرعت ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میگردد )
6 – امکان تعیین محدوده جغرافیایی ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میشود .
7 – امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .( برای مدیران با یک نام کاربری میتوانند همه مجموعه خودرو ها را ببینند )
8 – امکان گزارشگیری به صورت تصویری بر روی نقشه های مخصوص ( قابل پرینت )
9 – امکان گزارشگیری به صورت فایل اکسل ( قابل پرینت )
10 – امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
11 – امکان مشاهده زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
12 – امکان مشاهده مسافتهای پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعتهای مختلف
13 – ردیابی بسیار آسان و ارزان

روش انتخاب بهترین ردیاب
ویژگی یک ردیاب خوب چیست ؟
تماس با ردیاب دلتا

خرید اینترنتی دزدگیر ماشین , قیمت دزدگیر ماشین , بهترین دزدگیر ماشین , ارزانترین دزدگیر ماشین , خرید اینترنتی دزدگیر ماشین پراید , بهترین دزدگیر سیمکارتی

خروج از نسخه موبایل