نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس سخنگو,ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس سخنگو

جی پی اس سخنگو

جی پی اس سخنگو,ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس سخنگو,ردیاب خودرو دلتا چه کارایی دارند ؟ فرق جی پی اس سخنگو با جی پی اس ردیاب چیست ؟ برای آشنایی با دو نوع جی پی اس سخنگو مارشال,ردیاب خودرو دلتا همراه ما باشید .

 

انواع جی پی اس

دستگاه جی پی اس مدلها و کاربردهای مختلفی دارد بعضی از دستگاه ها صرفا برای استفاده در کوهنوردی و کشاورزی ساخته شده است. مثل بعضی از مدلهای gps دستی گارمین ( etrex10 به بالا) . بعضی از مدلها برای نقشه برداری ساخته شده اند مثل دوربینهای نقشه برداری لایکا و یا جی پی اس دستی گارمین . مدلهای مختلفی برای مسیریابی وجود دارد مثل گارمین – مارشال – مگافورس – tomtom  . بعضی مدلها برای ردیابی ساخته شده اند مثل DELTAGPS – تلتونیکا – میترک . هر کدام استفاده های متفاوتی دارد اما هدف ما در این مقاله دسته بندی بر اساس دو نوع ردیاب و مسیریاب میباشد .

  1. جی پی اس ردیاب ( GPS Tracker )
  2. جی پی اس مسیریاب ( GPS Navigation )

جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب با اهداف بشردو ستانه و نظارتی طراحی شده است ( DELTAGPS ) . انواع مختلفی از ردیاب در کارخانه های مختلفی در دنیا در حال ساخت هستند . بعضی از مدلها اشکالات بزرگی دارند که باعث استقبال کم مشتریان شده است . اما بعضی ها ( DELTAGPS ) با استقبال خوبی روبرو شده اند . اکثر تولید کننده های کالاهای الکترونیکی در چین میباشند . همه مدلهای موجود در بازار ایران از چین و دوبی وارد میشوند که ریشه کالاهای دوبی هم چین میباشد . اما متاسفانه به اسم کشورهای دیگر به فروش میرسد . مقاله تکمیلی در این مورد را با کلیک در اینجا ببینید .

 

جی پی اس مسیریاب

برای تسریع در پیدا کردن آدرس و لذت در رانندگی لازم است که از مسیریاب استفاده شود . مسیریاب یا رهیاب عبارت است از یک مانیتور هوشمند مجهز به ماژول GPS و نقشه های پروسس شده میباشد . با آپدیت نقشه مسیریاب هر بار مکانهای جدید به دستگاه اضافه میشود . روی همه گوشیهای هوشمند ماژول GPS وجود دارد . اما قدرت گیرندگی جی پی اس موبایل با جی پی اس رهیاب بسیار متفاوت است . این تفاوت را در سرعت های زیاد میتوان حس کرد . توسعه دهنده های نقشه در ایران بسیار کم هستند . این بدان علت است که تفاوت نقشه های قفل شکسته بدون آپدیت موبایل با نقشه های اورجینال قابل آپدیت دیده نمیشود . کاربرانی که هر دو دستگاه را استفاده کرده باشند میتوانند فرق این دو را بدانند .

 

تاریخچه جی پی اس

اولین ماهواره جی‌پی‌اس در سال ۱۹۷۸ با موفقیت به فضا پرتاب شد. هدف اصلی و اولیه از طراحی جی‌پی‌اس، اهداف نظامی بوده، اما از سال ۱۹۸۰ به بعد برای استفاده‌های غیرنظامی نیز در دسترس قرار گرفت. این سیستم در سال ۱۹۹۵ و با تکمیل تعداد ماهواره‌ها به توان پیش بینی شده نهایی خود دست یافت. افتخار اختراع این سیستم به راجر ال استون، ایوان ای گتینگ و برادفورد پارکینسون از آزمایشگاه فیزیک پیشرفته ایالات متحده تعلق دارد.

پیشرفتهای تکنولوژیکی و نیازهای جدید باعث تمایل زیادی برای ارتقا و مدرنیزه کردن سیستم موجود و توسعه نسل جدید ماهواره‌ها با عنوان جی‌پی‌اس بلوک ۳ آ و نسل جدید سیستم‌های کنترل عملیاتی (OCX) شده‌اند. این تغییرات از سال ۱۹۹۸ با دستور کاخ سفید شروع شدند و در سال ۲۰۰۰ با تصویب کنگره آمریکا شروع به عملیاتی شدن کردند و در نهایت به جی‌پی‌اس ۳ خواهند انجامید.

 

انواع جی پی اس سخنگو مسیریاب

در بازار ایران ، شرکتهای مختلفی جی پی اس مسیریاب ارائه نمودند از قبیل:

  1. مسیریاب مارشال
  2. رهیاب مگافورس
  3. جی پی اس گارمین
  4. رهیاب آپکو .

مسیریاب مارشال

شرکت مارشال اولین شرکت ارائه دهنده مسیریاب بود . اولین و کوچکترین مسیریاب مارشال ME-350 بود . صفحه 3.5 اینچ داشت و کارایی در حد قابل قبولی داشت . در کنار آن مدل های ME-431 و ME-500 و ME-501 و ME-502 و در نهایت ME-700 جزو مدلهای خوب مسیریاب مارشال بود . به لحاظ قیمتی از کارایی مطلوبی برخوردار بود . اما به دلایلی از ادامه کار در زمینه مسیریاب عقب کشید . نقشه مارشال مربوط به شرکت Ndrive بود .

 

رهیاب مگافورس

شرکت مگافورس هم مدلهای مختلفی در زمینه مسیریاب به بازار ایران عرضه کرد . دو مدل 4 اینچ و 5 اینچ این شرکت مدلهای خوبی بودند . آخرین مدلی که تا به امروز در بازار ایران در حال فروش بود مگافور G50 بود . نقشه های خیلی عالی داشت که در سری نهایی آپدیت خوبی برای آن ارائه شده بود .

 

ردیاب خودرو و دزدگیر ماهواره ای خودرو

روش انتخاب بهترین ردیاب

جی پی اس چیست ؟

دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا

ردیاب دلتا مدل 203A برای استفاده خودرو و موتورسیکلت

ردیاب خودرو مجهز به دزدگیر ماهواره ای دلتا 203B+

تماس با ردیاب دلتا

صفحه اصلی ردیاب دلتا

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو ؟

خروج از نسخه موبایل