نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا , قیمت ردیاب خودرو , بهترین ردیاب خودرو , ردیاب النترا , جی پی اس النترا , دزدگیر النترا , هیوندای النترا 2019

 

خودرو هیوندای النترا

شرکت کره‌ای هیوندای، خودروی «النترا» (Elantra) را برای سال ۲۰۱۷ با ظاهری جدید، سه موتور تازه‌نفس و چند تکنولوژی جدید معرفی کرده است. النترا ۲۰۱۷ از نظر ظاهری و طراحی بیرونی، کلاسیک‌تر شده و در داخل نیز تغییراتی را به خود دیده است.

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

کیفیت سواری خودروی النترا بهبود پیدا کرده است. سه موتور جدید شامل یک موتور پایه‌ی جدید ۲لیتری، یک موتور توربوشارژ ۱٫۴لیتری (تنظیم‌شده برای مصرف بهینه‌ی سوخت) و یک موتور چهارسیلندر توربوشارژ با حجم ۱٫۶ لیتر است. متاسفانه برخی از تست‌های اخیر نشان می‌دهد که شتاب خودرو از رقبای نزدیکش کمتر است. البته به‌خاطر کیفیت بالای کابین و سروصدای کم خودرو و همچنین لیست بلند قابلیت‌های فنی، می‌توان از شتاب کم النترا ۲۰۱۷ در مقایسه با برترین‌های بازار چشم‌پوشی کرد. در تریم‌های رده‌‎بالا، امکاناتی مثل کروز کنترل تطبیقی، سیستم جلوگیری از خروج از خطوط و سیستم جلوگیری از برخورد از روبه‌رو را خواهید داشت. جدا از اینکه چه امکاناتی را برای خودروی‌تان انتخاب می‌کنید، هیوندای النترا مثل همیشه شما را راضی خواهد کرد. مدل ۲۰۱۷ هیوندای النترا رقیبی جدی در بازار خودروهای جمع‌وجور است.

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

ویژگی های جدید النترا

هیوندای النترا مدل ۲۰۱۷ به‌طور کامل از نو طراحی شده است. از مهم‌ترین تغییرات در مدل جدید می‌توانیم به رخ تازه‌ی خودرو، سه موتور و یک سیستم انتقال قدرت دوکلاچ هفت‌سرعته‌ی جدید، بهبود طراحی داخلی و امکانات فناورانه‌ی روز اشاره کرد.

دقت داشته باشید که مدل پایه‌ی این خودرو، یعنی النترا SE، فاقد بسیاری از امکانات استاندارد است. اگر پکیج Popular Equipment را همراه آن تهیه کنید، چندین قابلیت تکنولوژیک ویژه نصیبتان می‌شود.

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

پکیج Popular Equipment قابلیت‌هایی مثل Apple CarPlay ،Android Auto، رادیوی ماهواره‌ای و یک دوربین دید عقب را به خودروی شما اضافه می‌کند. اگر این‌ها کافی نبود، همیشه این امکان برای شما وجود دارد که پکیج خود را Value Edition ارتقا دهید. این پکیج شامل دید در نقطه‌ی کور با سیستم هشدار عقب خودرو، فرمان چرمی، صندلی‌های جلوی مجهز به گرمکن و سیستم خودکار کنترل هوای داخلی به‌صورت منطقه‌ای است.

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

قابلیت های خودرو النترا

هیوندای النترا ۲۰۱۷ یک سدان کامپکت است که در چهار تریم مختلف عرضه می‌شود: SE ،Eco ،Limited و Sport.

مدل SE برخی از امکانات استاندارد را ندارد؛ اما درعوض چند پکیج مناسب هست که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مدل SE Value Edition یک سطح بالاتر از مدل SE‌ است. به ویژگی‌های این تریم، کمی بالاتر در همین بررسی پرداخته‌ایم. مدل Eco، همان‌طور که از نامش مشخص است، موتوری دارد که به مصرف بهینه‌ی سوخت کمک می‌کند. دو تریم Limited‌ و Sport در بالاترین سطح قرار دارند. هر دوی این مدل‌ها بالاترین سطح از قابلیت‌ها را ارایه می‌دهند. حتی در این دو تریم رده‌بالا، قیمت نهایی محصول از رقبای هم‌رده کمتر است.

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

راحتی النترا

تجربه‌ی رانندگی با هیوندای النترا تا حد زیادی به این بستگی دارد که کدام تریم را انتخاب کرده‌اید. سیستم انتقال قدرت خودکار دوکلاچ هفت‌سرعته، چنگی به دل نمی‌زند؛ اما سیستم‌های هدایت و ترمز رضایت‌بخش بوده و از میانگین بهتری برخوردار است. در زمینه‌ی شتاب، موتور ۲لیتری استاندارد با کندترین شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر، کمی ناامیدکننده است. این در حالی است که تریم Eco قدرت بهتری دارد و اندکی سریع‌تر است. مدل Sport‌ هم همان‌طور که انتظارش می‌رود، با فاصله سریع‌تر است. تریم‌های SE ،Value Edition و Eco ترمزهای کاسه‌ای ساده‌تری دارند؛ اما روی‌هم‌رفته، ترمزها عملکردی رضایت‌بخش و بی‌نقص ارایه می‌کنند. پدال ترمز هم حس خوبی به راننده می‌دهد و راننده به‌سادگی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

هیوندای النترا حقیقتا خودرویی راحت و کم‌سروصدا به‌حساب می‌آید. سواری خودرو هم از حالت متوسط بهتر است. مدل Sport کمی خشن‌تر از بقیه‌ی تریم‌هاست؛ باوجوداین، النترا ۲۰۱۷ خودرویی جمع‌وجور و گرم‌ونرم است.

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

طراحی داخلی النترا

فضای داخلی هیوندای النترا ۲۰۱۷ برگ برنده‌ی آن است. محیط داخل خودرو خوش‌ساخت، جذاب و جادار است. به‌علاوه اینکه، کنترل‌ها در بهترین‌ جاها تعبیه شده‌اند و کاربری آسانی دارند.

صندوق‌عقب بزرگ، فضاهای متنوع برای نگهداری اقلام مختلف در داخل کابین و فضای مطلوب در عقب خودرو برای صندلی‌ امنیتی کودک، همه‌وهمه به کاربری فوق‌العاده‌ی این خودرو اضافه می‌کند.

جی پی اس ردیاب خودرو هیوندای النترا

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس ردیاب دلتا در سال 1384 با اهداف بشر دوستانه شکل گرفت . علاقه به نجات جان و مال انسانها در طی 14 سال فعالیت تخصصی ما باعث شده است که سختی های فعالیت در زمینه جی پی اس برایمان آسان شود .

سختی فعالیت در زمینه جی پی اس نسبت به کالاهای دیگر ، بیشتر است . چون اولا در واردات و ترخیص این دستگاه ها ، مراحل طولانی و طاقت فرسایی طی میشود . همچنین هزینه های واردات قانونی ردیاب به نسبت کالاهای دیگر بیشتر میباشد . دوما با فروش ردیاب ، تعهد بلند مدت به مشتریان آغاز میشود . پشتیبانی حرفه ای از خریداران برای داشتن امنیت و آرامش پایدار ، نیازمند داشتن انرژی و علاقه به خدمت رسانی به مشتریان میباشد .

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

مجموعه مهندسی ردیاب دلتا از همان ابتدا به دنبال ارائه بهترین دستگاه های ردیاب با خدمات ردیابی عالی بود . محصولات مختلفی در سایتهای کارخانه ها وجود داشت که ظاهری مشابه با قیمتهای متفاوت داشت . برای ما که میخواستیم فعالیت بلند مدت و با کیفیت ارائه دهیم  ، انتخاب محصول از دور امکان پذیر نبود .  به همین دلیل طی دوره های مختلف و به دفعات مختلف ، از نزدیک خط تولید بسیاری ازکارخانه های تولید کننده GPS را در کشورهای مختلف بازدید نمودیم تا بتوانیم بهترین محصولات را انتخاب کنیم .

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

اهداف ردیاب دلتا

ما به دنبال این بودیم که محصولات سفارشی درجه یک را تهیه نمائیم . به همین دلیل با افزایش دانش الکترونیکی و افزایش دانش بازرگانی خارجی تا به امروز در صدر بهترین فعالین  GPS در ایران بودیم . محصولات ردیاب خودرویی و موتورسیکلت دلتا ، مطابق با آخرین استاندارد روز دنیا تولید میشود . همچنین ما محصولاتمان را با توجه به شرایط چهار فصل ایران و شهرهای پارازیتی سفارش میدهیم . این سفارشات تخصصی فقط در حوزه دانش و تجربه مهندسی ردیاب دلتا میباشد.

برخی از فعالین ردیاب در ایران سعی کردند که از از محصولات وارداتی ما کپی برداری کنند . اما چون در جریان فعالیتهای تخصصی و اهداف بشر دوستانه ما نبودند ، نتوانسته بودند محصول اصلی را وارد نمایند . همچنین آنها غافل از این نکته بودند که اگر هدف ، جنبه معنوی داشته باشد ، میتواند پایدار باشد .

ما به جای ظاهر سازی ، به اصل خدمت رسانی پرداخته ایم . ما خودمان را امین مشتریانی میدانیم که به ما افتخار داده اند و ردیاب دلتا را انتخاب کرده اند . به همین دلیل ، دستگاه ه و لوازم اورجینال را با خدمات قدرتمند و فابریک که استاندارد خودروهای مختلف را رعایت کرده باشد ،  به مشتریانمان ارائه میدهیم .

مدیر جی پی اس ردیاب دلتا

مشتریان ردیاب دلتا

در حال حاضر بیش از یک میلیون مشتری فعال ، از خدمات ردیابی دلتا در سراسر ایران استفاده میکنند . اکثر مشتریان ردیاب دلتا ، شرکتها و سازمانهایی هستندکه تعداد زیادی خودرو تحت مدیریت دارند . دلیل استقبال گسترده مشتریان و مخصوصا شرکتها با حجم بالای خودرو از ردیاب دلتا ، ارائه دستگاه اورجینال با خدمات فابریک بین المللی برای بلند مدت و پشتیبانی حرفه ای و تخصصی ما میباشد .

آنچه که باعث میشود ما متفاوت از بقیه باشیم این است که ما آگاهانه و با دانش روز پیش میرویم و به اهداف بشر دوستانه فکر میکنیم و در راستای خدمت رسانی به مشتریان ، تلاش شبانه روزی میکنیم . محصولات وارداتی ما ، اورجینال میباشد و دارای مجوزهای وارداتی از مراجع ذیصلاح کشور ( سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی ، آزمایشگاه انفورماتیک ایران ، آزمایشگان صنایع برق ایران اپیل ) میباشد .

تا کنون ، شرکتهای بزرگی مشتری ردیاب دلتا بوده اند اما از ذکر جزئیات آنها خودداری میکنیم . دلیل استقبال گسترده این شرکتها ، خدمات خوب و فابریک ردیاب دلتا به همراه دستگاه های با کیفیت و اورجینال میباشد .

ردیاب خودرو مناسب

برنامه ردیاب دلتا

برنامه بلند مدت ما برای ارتقای سطح امنیت وسایل نقلیه و اشخاص ، از مدتها پیش طراحی شده است . در هر بازه زمانی طبق برنامه قبلی پیش میرویم و همیشه در بروز بودن محصولاتمان تلاش مینماییم .

دفتر مرکزی ما در تهران میباشد . در اکثر شهرها و مراکز استانها ، نمایندگی فروش و یا نصب را داریم . برای مشتریانی که به ما دسترسی مستقیم ندارند ، فایلهای آموزشی تصویری قرار داده ایم . همچنین واحد پاسخگویی ما به صورت آنلاین و یا تلفنی در خدمت مشتریان میباشد . این خدمات و پشتیبانی حتی در روزهای تعطیل و یا ساعات غیر اداری نیز انجام میگیرد .

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

جی پی اس ردیاب خودرو سانگ یانگ تیوولی

جی پی اس ردیاب خودرو اچ سی کراس

جی پی اس ردیاب خودرو اسپورتیج

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

جی پی اس ردیاب خودرو ساینا

 

خروج از نسخه موبایل