نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس آنلاین

جی پی اس آنلاین

جی پی اس آنلاین

جی پی اس آنلاین

جی پی اس آنلاین چیست ؟ کاربرد جی پی اس آنلاین کجاست ؟ تفاوت جی پی اس آنلاین و جی پی اس آفلاین چیست ؟ بهترین جی پی اس آنلاین برای خودرو و موتور سیکلت کدام است ؟

 

تعریف جی پی اس

جی پی اس یعنی موقعیت یاب جهانی از طریق ماهواره میباشد . دریافت اطلاعات از طریق 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین میباشد . با تشکیل مثلث توسط سه ماهواره نزدیک به گیرنده زمینی ، موقعیت محاسبه میشود . این محاسبه توسط فرمول های خاص ریاضی و ساعت اتمی که در ماهواره ها وجود دارد انجام میگیرد . محاسبات بسیار دقیق میباشد و بستگی به گیرنده زمینی خطا کمتر یا بیشتر میشود .

 

جی پی اس آنلاین چیست ؟

گیرنده های جی پی اس بر دو نوع میباشند:

  1. gps آنلاین
  2. gps آفلاین

در gps آنلاین اطلاعات دریافتی از ماهواره ، از راه دور قابل مشاهده است . ارسال این اطلاعات از طریق سیمکارت انجام میگیرد . اما در gps آفلاین اطلاعات همزمان قابل ارسال نیستند بلکه داخل خود دستگاه ذخیره میشوند . توسعه بستر مخابراتی و ارزان شدن سیمکارت باعث شد که gps آفلاین از رده خارج شود .

 

کاربرد GPS آنلاین

استفاده از gps آنلاین ، باعث افزایش امنیت – آرامش و راندمان کار میشود . اگر بر روی خودرو شخصی و یا موتورسیکلت نصب شود از سرقت جلوگیری میشود . اگر بر روی خودروهای شرکتی و سازمانی نصب شود باعث کنترل و نظارت بیشتر بر روی ناوگان تحت کنترل میشود . اگر برای کودکان و سالمندان آلزایمری استفاده شود باعث رفع نگرانی و دفع خطرات احتمالی خواهد شد . اطلاعات بیشتر را میتوانید در بخش جی پی اس ردیاب دلتا ببینید .

 

انواع جی پی اس

دستگاه جی پی اس مدلها و کاربردهای مختلفی دارد بعضی از دستگاه ها صرفا برای استفاده در کوهنوردی و کشاورزی ساخته شده است. مثل بعضی از مدلهای gps دستی گارمین ( etrex10 به بالا) . بعضی از مدلها برای نقشه برداری ساخته شده اند مثل دوربینهای نقشه برداری لایکا و یا جی پی اس دستی گارمین . مدلهای مختلفی برای مسیریابی وجود دارد مثل گارمین – مارشال – مگافورس – tomtom  . بعضی مدلها برای ردیابی ساخته شده اند مثل DELTAGPS – تلتونیکا – میترک . هر کدام استفاده های متفاوتی دارد اما هدف ما در این مقاله دسته بندی بر اساس دو نوع ردیاب و مسیریاب میباشد .

  1. جی پی اس ردیاب ( GPS Tracker )
  2. جی پی اس مسیریاب ( GPS Navigation )

جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب با اهداف بشردو ستانه و نظارتی طراحی شده است ( DELTAGPS ) . انواع مختلفی از ردیاب در کارخانه های مختلفی در دنیا در حال ساخت هستند . بعضی از مدلها اشکالات بزرگی دارند که باعث استقبال کم مشتریان شده است . اما بعضی ها ( DELTAGPS ) با استقبال خوبی روبرو شده اند . اکثر تولید کننده های کالاهای الکترونیکی در چین میباشند . همه مدلهای موجود در بازار ایران از چین و دوبی وارد میشوند که ریشه کالاهای دوبی هم چین میباشد . اما متاسفانه به اسم کشورهای دیگر به فروش میرسد . مقاله تکمیلی در این مورد را با کلیک در اینجا ببینید .

 

جی پی اس مسیریاب

برای تسریع در پیدا کردن آدرس و لذت در رانندگی لازم است که از مسیریاب استفاده شود . مسیریاب یا رهیاب عبارت است از یک مانیتور هوشمند مجهز به ماژول GPS و نقشه های پروسس شده میباشد . با آپدیت نقشه مسیریاب هر بار مکانهای جدید به دستگاه اضافه میشود . روی همه گوشیهای هوشمند ماژول GPS وجود دارد . اما قدرت گیرندگی جی پی اس موبایل با جی پی اس رهیاب بسیار متفاوت است . این تفاوت را در سرعت های زیاد میتوان حس کرد . توسعه دهنده های نقشه در ایران بسیار کم هستند . این بدان علت است که تفاوت نقشه های قفل شکسته بدون آپدیت موبایل با نقشه های اورجینال قابل آپدیت دیده نمیشود . کاربرانی که هر دو دستگاه را استفاده کرده باشند میتوانند فرق این دو را بدانند .

 

انواع جی پی اس ردیاب

کاربرد هر کدام با نگاه کردن به عنوان مشخص میشود . ردیاب خودرو بیشترین استفاده را در دنیا دارد . مزیت داشتن یک ردیاب خوب را میتوانید اینجا ببینید . سرقت زیاد و رو به رشد نشان دهنده ضعف امنیت خودرو ها میباشد . دستگاه های قدیمی که به اسم دزدگیر ( ALARM ) در ایران شناخته میشوند در واقع هشدار دهنده است نه دزدگیر . توسعه الکترونیک باعث به کار گیری دانشهای نوین در بخش امنیت شده است . استفاده از ماهواره ها برای کنترل و تامین امنیت ، یکی از روشهای نوین میباشد .

  1. ردیاب خودرو
  2. ردیاب موتورسیکلت
  3. ردیاب شخصی کودکان و سالمندان

دزدگیر ماهواره ای خودرو

جی پی اس دلتا 203B+ علاوه بر ردیابی ، به عنوان دزدگیر ماهواره ای هم میباشد . مناسب برای همه افرادی که دزدگیر ندارند و یا دارند و دوست دارند بهترین دزدگیر و به روزترین سیستم امنیتی را داشته باشند . مشخصات این جی پی اس حتما شما را شگفت زده خواهد کرد .

دزدگیر سیمکارتی

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با ماهواره ای در این است که :
1 – موقعیت در دزدگیرهای سیمکارتی از دکل مخابراتی به صورت تقریبی دریافت میشود .
2 – اما در دزدگیرهای ماهواره ای ، موقعیت دقیق از طریق ماهواره GPS دریافت میشود .
3 – هر دو دستگاه سیمکارت میخورد اما در دزدگیر ماهواره ای ( GPS ) ، سیمکارت نقش ارسال ارسال اطلاعات را دارد .

بهترین ردیاب خودرو

کارخانه های مختلفی در دنیا اقدام به تولید GPS میکنند . تولید کننده های اصلی با کیفیتهای مختلف در چین میباشند . ما با شناخت کامل و پس از بازدید از کارخانه های مختلف ، ردیاب دلتا را انتخاب کردیم به دلایل زیر :

ویژگی سایت قدرتمند ردیاب خودرو دلتا

1 – ردیابی آنلاین 24 ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند تر از سرورهای داخلی )
2 – سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد ( فابریک )
3 -سایت ردیابی بین المللی میباشد ( 18 زبان زنده دنیا )
4 – داشتن زبان فارسی
5 – امکان تعیین محدوده سرعت ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میگردد )
6 – امکان تعیین محدوده جغرافیایی ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میشود .
7 – امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .( برای مدیران با یک نام کاربری میتوانند همه مجموعه خودرو ها را ببینند )
8 – امکان گزارشگیری به صورت تصویری بر روی نقشه های مخصوص ( قابل پرینت )
9 – امکان گزارشگیری به صورت فایل اکسل ( قابل پرینت )
10 – امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
11 – امکان مشاهده زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
12 – امکان مشاهده مسافتهای پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعتهای مختلف
13 – ردیابی بسیار آسان و ارزان

 

جی پی اس چیست ؟

روش انتخاب بهترین ردیاب

ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو ؟

خروج از نسخه موبایل