نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب

انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب

انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب

انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب

انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب در دنیا وجود دارد . بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران و دنیا متعلق به DELTAGPS میباشد . برای دانستن مشخصات و قیمت قیمت انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب با ما همراه باشید .

 

جی پی اس

جی پی اس چیست ؟
28 ماهواره GPS در حال گردش به دور زمین هستند . در اوایل برای استفاده نظامی طراحی شده بودند . اما بعد از حادثه سقوط یک هواپیما ، استفاده برای همه مردم دنیا رایگان شد . وقتی گیرنده GPS میتواند موقعیت دقیق را دریافت کند که با 3 عدد از نزدیک ترین ماهواره ها ارتباط داشته باشند . سپس با تشکیل مثل و فورمول های خاص ریاضی ، موقعیت دقیق را نشان میدهد .

ردیاب

تفاوت انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب چیست ؟
جی پی اس استفاده های متفاوتی دارد . برای مهندسین عمران به عنوان ابزار نقشه برداری دقیق است . برای وسایل نقلیه هوایی ، دریایی و زمینی بهترین وسیله ناوبری است . برای تامین امنیت و کنترل از راه دور هم کاربرد دارد .
1- مسیریاب و رهیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را بر روی نقشه نمایش میدهد .
2 – ردیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را به صورت GPRS و یا SMS ارسال میکند .

 

روش کار انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب

سیستم جی‌پی‌اس بدون وابستگی به گیرنده‌های تلفن یا اینترنت عمل می‌کند، اگر چه با دسترسی به این منابع می‌توان اطلاعات دریافتی از این سیستم موقعیت‌یابی را مناسب تر و کاربردی تر کرد. سیستم جی‌پی‌اس می‌تواند توانایی‌های حیاتی در زمینه موقعیت‌یابی برای کاربران نظامی، مدنی و یا کاربران عادی در سراسر جهان فراهم کند.

تاریخچه انواع جی پی اس gps ردیاب مسیریاب

پروژه جی‌پی‌اس در سال ۱۹۷۳ و توسط ایالات متحده، برای غلبه بر محدودیتهای سیستم‌های موقعیت‌یابی پیشین، شروع شد. وزارت دفاع آمریکا سیستمی را توسعه داد که به شکل پیش فرض ۲۴ ماهواره را به کار می‌برد. طراحی و توسعه و پشتیبانی این سیستم بر عهده وزارت دفاع ایالات متحده است.

جی پی اس رایگان

جی‌پی‌اس در تمام شرایط به‌صورت ۲۴ ساعت در شبانه‌روز و در تمام دنیا قابل استفاده‌است، و هیچ‌گونه بهایی بابت این خدمات اخذ نمی‌شود. ماهواره‌های جی‌پی‌اس، هر روز دو بار در یک مدار دقیق دور زمین می‌گردند و سیگنالهای حاوی اطلاعات را به زمین می‌فرستند.

فرق جی پی اس و گلونانس

سیستم‌های مشابهی نیز وجود دارند که در حال استفاده یا طراحی هستند. سیستم روسی گلوناس مهمترین آنهاست که تقریباً همزمان با جی‌پی‌اس تکامل یافته اما از سال ۲۰۰۸ به بهره‌برداری کامل رسیده‌است. اتحادیه اروپا، هند و چین نیز هر یک سیستم‌های مشابهی را در دست توسعه دارند.

 

انواع جی پی اس

جی پی اس استفاده های مختلفی دارد . اما هدف ما پرداختن به gps در استفاده های عام میباشد .

  1.   جی پی اس ردیاب
  2.   جی پی اس مسیریاب

دستگاه جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب استفاده های مختلفی دارد . استفاده از جی پی اس باعث ایجاد امنیت و آرامش میشود . همچنین باعث افزایش راندمان کاری مدیران میشود .

  1. جی پی اس ردیاب خودرو
  2. جی پی اس ردیاب موتورسیکلت
  3. جی پی اس ردیاب شخصی
جی پی اس ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو عبارت است از یک دستگاه امنیتی و مدیریتی در خودرو . برای کنترل رانندگان و یا جلوگیری از سرقت خودرو استفاده میشود . داشتن ردیاب برای خودرو مساوی است با امنیت و آرامش . انواع مختلفی از ردیاب خودرو در دنیا تولید و استفاده میشود . بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در دنیا DELTAGPS میباشد . دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا را میتوانید با کلیک بر روی لینک ببینید . نحوه کار به این صورت است که با استفاده از نرم افزار مخصوص گوشی و یا از طریق سایت ردیابی فابریک ، موقعیت دقیق را ببینید . موقعیت دقیق به صورت آنلاین قابل مشاهده می باشد . همچنین میتوانید موقعیت های قبلی را نیز بر روی نقشه ببینید . بهتره توضیحات مربوطه را در مقاله دلتا 203A و دلتا 203B+ میتوانید ببینید .

 

جی پی اس ردیاب موتورسیکلت

جی پی اس ردیاب دلتا برای موتورسیکلت نیز قابل استفاده است . یعنی میتوانید به عنوان ردیابی موتورسیکلت شخصی و یا شرکتی استفاده کنید . مدل های ردیاب دلتا به دلیل استاندارد بالایی که دارند قابل نصب بر روی خودرو و موتورسیکلت میباشند . برای داشتن دزدگیر ماهواره ای میتوانید مشخصات دلتا 203B+ را ببینید . همچنین برای استفاده شرکتی میتوان از مدل دلتا 203A استفاده کرد .

 

جی پی اس ردیاب شخصی

جی پی اس ردیاب شخصی دلتا 202 برای استفاده کودکان و سالمندان میباشد . یعنی با داشتن جی پی اس شما هر لحظه موقعیت آنلاین را بر روی نقشه میتوانید ببینید . این امنیت و آرامش برای دارندگان محسوس تر از بینندگان میباشد . سالمندان آلزایمری در معرض گم شدن میباشند . کودکان در معرض سرقت و تعرض قرار دارند . با استفاده از دکمه SOS که بر روی ردیاب دلتا 202 قرار دارد شما میتوانید درخواست کمک فرزندتان را دریافت کنید . با استفاده از نرم افزار موبایل و سایت مخصوص ردیابی میتوانید موقعیت دقیق را بر روی نقشه ببینید .

 

آپشن جدید خودرو لوکس

جی پی اس مسیریاب رهیاب oto 5

دلایل برتری ردیاب خودرو دلتا

ردیاب خودرو اروپایی و آمریکایی

 

 

خروج از نسخه موبایل