نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

gps خودرو

gps خودرو

gps خودرو

gps خودرو

gps خودرو مدل های مختلف برای استفاده های مختلفی دارد . از gps خودرو میتوان به عنوان کالای مهم و ضروری در هر خودرو یاد کرد . با داشتن gps خودرو  شما به آرامش و امنیت واقعی خواهید رسید . آیا میدانید بهترین gps خودرو در ایران و دنیا متعلق به کدام شرکت است ؟

تعریف جی پی اس

جی پی اس ( GPS ) عبارت است از 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین در مدار خاص میباشد . این ماهواره ها توسط کشور آمریکا به فضا پرتاب شده اند . در ابتدا کاربرد نضامی داشت اما با سقوط هواپیمای مسافربری ، استفاده عمومی پیدا کرد . کشورهای دیگری مثل چین به جای gps از ماهواره بومی خودشان به اسم بیدو  ( Beidou ) دارند . کشور روسیه از ماهواره های بومی خودشان به اسم گلونانس استفاده میکنند . همه گوشی های هوشمند مجهز به ماژول GPS میباشند و بعضی ها ماژول گلونانس را نیز دارند .

 

کاربرد جی پی اس

کاربردهای مختلفی برای gps وجود دارد از جمله :

  1. استفاده نظامی
  2. استفاده در نقشه برداری
  3. استفاده برای پروژه‌های عمرانی
  4. کوهنوردی
  5. کایت‌سواری
  6. سفر در مناطق ناشناخته
  7. کشتی‌رانی
  8. قایق‌رانی
  9. عملیات نجات هنگام وقوع سیل و زلزله
  10. کنترل ترافیک
  11. تجاری
  12. ردیابی کودکان و سالمندان
  13. ردیابی خودرو
  14. ردیابی موتورسیکلت

فرق جی پی اس آنلاین و آفلاین

جی پی اس آنلاین یعنی مشاهده دقیق موقعیت ماهواره ای در همان لحظه میباشد . دریافت موقعیت دقیق از طریق سخت افزار gps انجام میگیرد . برخی از GPS آنلاین دارای آنتن داخلی هستند و برخی دارای آنتن اکسترنال میباشند . برای مشاهده موقعیت آنلاین از راه دور نیاز به استفاده از آنتن GSM و یا آنتن Wi-Fi میباشد . همه دستگاه های gps آنلاین موجود در ایران از آنتن GSM استفاده میکنند . دلیل آن این است که در ایران پوشش همگانی Wi-Fi وجود ندارد . آنتن GSM موقعیت دریافتی از GPS را طریق سیمکارت داخل دستگاه به مکان معلومی ارسال میکند . اگر امکان ارسال نباشد میشود جی پی اس آفلاین . موقعیت دریافتی از ماهواره برای gps آفلاین بر روی کارت مموری SD ذخیره میگردد . بعدا با نرم افزار خاصی میتوان موقعیت های ذخیره شده را بر روی نقشه مشاهده کرد .

 

بهترین جی پی اس gps ردیاب خودرو چیست ؟

آیا میدانید بهترین جی پی اس gps ردیاب خودرو چیست ؟ کارخانه های مختلفی در حال تولید جی پی اس ردیاب ( GPS Tracker ) میباشند . تجربه 12 ساله ما در مجموعه ردیاب دلتا باعث انتخاب DELTAGPS شده است . این محصول جزو بهترین جی پی اس gps ردیاب خودرو در دنیا شناخته شده است . برای دانستن دلایل برتری ردیاب دلتا کلیک کنید .

 

وارد کننده اصلی بهترین جی پی اس برای ماشین

مجموعه مهندسی ردیاب دلتا با تجربه 12 ساله به عنوان وارد کننده اصلی ردیاب در ایران میباشد . کارشناسان ردیاب دلتا بازدید های مختلفی از کارخانه های سازنده GPS انجام میدهند . این بازدید ها به صورت دوره ای از کارخانه های مختلف در کشورهای مختلف انجام میگیرد . به دلیل اهمیتی که کالای امنیتی دارد ، این بازدید ها انجام میگیرد . برای به روز بودن و داشتن کالای با کیفیت امنیتی ، این بازدید ها ادامه خواهد داشت .

 

قیمت بهترین جی پی اس برای ماشین

قیمتهای مختلفی برای gps وجود دارد . اما ملاک فعالیت مجموعه مهندسی ردیاب دلتا بر روی کیفیت میباشد . هر چند قیمت هم مساله مهمی است اما در اولویت دوم میباشد . چون استفاده کنندگان از ردیاب کسانی هستند که به امنیت نیاز دارند . هیچ موقع نمیتوان امنیت را فدای قیمت کالای بی کیفیت نمود . ردیاب در داخل خودرو حکم نجات دهنده را دارد . با کالای لوکس مثل روکش صندلی فرق دارد . به همین دلیل با کیفیت ترین ردیاب ها را باید استفاده کرد .

 

نحوه خرید بهترین جی پی اس برای ماشین

برای خرید هر یک از مدلهای خودرویی و موتور سیکلت میتوانید بر روی اینجا کلیک کنید . مدل دلتا 203A به عنوان بهترین ردیاب خودرو و موتورسیکلت در همه جا شناخته شده است . این یک ردیاب استاندارد است که بر روی خودرو های خارجی به خوبی نصب میشود . دارای یکسال گارانتی معتبر DELTAGPS میباشد . همچنین میتوان از ردیاب دزدگیر ماهواره ای 203B+ استفاده کرد . این مدل برای خودرو و موتورسیکلتهایی مناسب است که علاوه بر ردیابی نیاز به دزدگیر هم دارند . دارای سنسور ضربه و آژیر میباشد و بدون محدودیت مسافت شما را از طریق sms مطلع میکند .

 

تفاوت دزدگیر ماشین با دزدگیر ماهواره ای ماشین چیست ؟

1 – حتما برای شما هم پیش آمده که صدای آژیر را نشنیدید . معمولا فاصله و صدای آژیر یک محدودیت در همه دزدگیرها میباشد . حتی دزدگیریهای دارای ریموت تصویری هم تا محدوده ای میتواند شما را مطلع سازد . اما بعد از سرقت هیچ فایده ای برای صاحب خودرو نخواهد داشت . روی همه دزدگیر ماشین نوشته ALARM را خواهید دید . یعنی سازنده دزدگیر ماشین آن را به اسم دستگاه اعلام هشدار ساخته است نه دزدگیر !

2 – و اما ردیاب خودرو . آپشنهای زیادی که در ردیاب دلتا وجود دارد که باعث افزایش ایمنی خودرو شده است.

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با دزدگیر ماهواره ای چیست ؟

هر دو سیمکارت میخورد اما …
1 – دزدگیر ماهواره ای موقعیت دقیق را از ماهواره دریافت میکند و از طریق سیمکارت ارسال میکند .
2 – دزدگیر سیمکارتی موقعیت تقریبی ( با خطای 500 متر تا چند کیلومتر ) را از طریق دکل مخابراتی دریافت میکند و از طریق سیمکارت ارسال میکند .

 

gps خودرو , بهترین gps خودرو , قیمت gps خودرو , خرید gps خودرو , نصب gps خودرو , ردیاب gps خودرو , فروش بهترین gps خودرو , وارد کننده gps خودرو

 

جی پی اس مسیریاب رهیاب oto 5

برای دیدن محصولات جی پی اس ردیاب دلتا کلیک کنید

 

خروج از نسخه موبایل