نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو را در این مقاله بررسی خواهیم کرد . ردیاب خودرو یک وسیله امنیتی و مدیریتی است که در داخل خودرو نصب میشود . برای انتخاب ردیاب خوب باید این 18 نکته را به خوبی بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

1 – دزدگیر بهتر از ردیاب است

اولین و بزرگترین اشتباهی که دارنده خودرو میتواند مرتکب شود ، مشاوره با افراد نا آگاه است . به دلیل نا آگاهی این قبیل افراد ، مشاوره های غلطی به دارندگان خودرو میدهند و آنها را مجبور به انتخاب تکنولوژی قدیمی برای مراقبت از خودرو در برابر سارقین میکنند . دزدگیر فقط یک وسیله هشدار دهنده در محدوده معین است که نقاط ضعف بسیاری دارد . اگر صدای آژیر شنیده نشود و یا فاصله ریموت تصویری از خودرو زیاد باشد ، دارنده خودرو از سرقت خودرو مطلع نخواهد شد . همچنین سارقین خودرو به راحتی میتوانند دزدگیر را از مدار خارج کنند و خودرو را سرقت کنند . پس دزدگیر هیچ موقع بهتر از ردیاب نیست ، حتی دزدگیرهای تصویری هم نمیتواند امنیت خودرو را تامین کند . بهترین انتخاب برای امنیت ، ، استفاده از نسل جدید جی پی اس ردیاب خودرو میباشد .

است یا دزدگیر خودرو

2 – ماشین من ارزان است

دومین اشتباه در انتخاب ردیاب ، بی ارزش دانستن خودرو است . به همین دلیل برخی دارندگان خودرو از ردیابهای بی کیفیت ارزان استفاده میکنند که خطای زیادی دارد و طول عمر کم دارد . اگر ارزانترین ماشین را یک پراید در نظر بگیریم ، با اینحال مبلغ قابل توجهی برای صاحب خودرو دارد . همچنین بعد از سرقت ، دارنده خودرو مجبور میشود چند روز وقت با ارزش خود را برای شکایت در مراجع انتظامی و قضایی سپری کند . پس سارقین هر نوع خودروی ارزان و گران را که ایمن نباشد ، سرقت میکنند .

جی پی اس ردیاب ماشین ارزان قیمت

3 – ماشینم را میخواهم در آینده تعویض کنم .

سومین اشتباهی که ما در تجربه 14 سال فعالیت خود از مشتریان شنیده ایم ، اتلاف زمان برای خرید در آینده است . مشتریان همیشه میخواهند برای ماشین جدیدشان ردیاب نصب کنند اما غفلت آنها در مراقبت از خودرویی که در دست دارند ، باعث میشود به راحتی توسط سارقین سرقت شود . باید در نظر بگیرید که جی پی اس ردیاب توسط نصاب به صورت حرفه ای داخل خودرو نصب میشود و با تعویض خودرو میتوان همان ردیاب را بر روی خودروی جدید توسط نصاب منتقل کرد و یا اینکه به صاحب جدید خودرو فروخت . پس باید قدر لحظه ها را دانست تا امنیت داشته باشید .

جی پی اس ردیاب دست دوم

4 – ماشین من گارانتی و بیمه بدنه دارد .

چهارمین اشتباهی که دارندگان خودروهای صفر مرتکب میشوند ، اولویت دادن گارانتی و بیمه بدنه نسبت به امنیت خودرو است . باید عرض کنیم که نصب ردیاب استاندارد توسط نصاب حرفه ای ، هیچگونه مشکلی برای گارانتی پیش نمی آورد و با خیال راحت میتوانید نصب کنید . در مورد بیمه بدنه هم باید در نظر بگیرید که 80 درصد مبلغ ماشین بعد از یکسال پرداخت میشود . این یک ضرر بزرگ است که علاوه بر پول بیمه و سود مبلغ خودرو در مدت یکسال ، باید 20 درصد نیز کمتر از ارزش خودروی خود از بیمه دریافت نمائید . بیمه بدنه برای تصادفات گزینه مناسبی است اما برای امنیت خودرو ، ریسک زیادی دارد . پس میتوانید به راحتی با هزینه کم توسط ردیاب ، به آرامش و امنیت برسید .

جی پی اس ردیاب بهتر است یا بیمه بدنه خودرو

5 – ماشین من همیشه داخل پارکینگ است .

موارد بیشماری از سرقت خودرو وجود دارد که اکثر آنها از داخل پارکینگ به صورت یواشکی یا به صورت زورگیری ، سرقت شده است . پس داشتن پارکینگ ، مانعی برای سارقین حرفه ای نمیباشد . چون طمع سرقت خودرو باعث میشود که سارقین بتوانند نقشه حرفه ای طراحی کنند . اما وجود ردیاب داخل خودرو باعث خواهد شد که جان شما در برابر سارقین حفظ شود و به فکر درگیر شدن با آنها نباشید . چون به راحتی میتوانید خودرو را از طریق ماهواره ردیابی و حتی خاموش کنید .

جی پی اس ردیاب خودرو داخل پارکینگ

6 – ماشین من دارای سیستم ایموبلایزر و اثر انگشت است .

اشتباهی که از برخی دارندگان خودرو میشنویم ، دست کم گرفتن سارقین است . موارد بیشماری وجود دارد که سارقین به راحتی توانسته اند خودروهای لاکچری خارجی را به راحتی سرقت کنند . پس دل بستن به این موارد باعث از دست دادن خودروی شما خواهد شد . همچنین گزینه زورگیری توسط سارقین را نیز در خاطر داشته باشید که در بالا توضیح دادیم . پس هر نوع خودرویی برای سارقین حرفه ای ، قابل سرقت است . داشتن ردیاب باعث میشود که شما از لحظه سرقت مطلع شوید و به راحتی از طریق ماهواره ، ردیابی انجام دهید .

جی پی اس ردیاب خودرو اثر انگشتی ایموبلایزر

7 – ردیاب ارزان همان کار ردیاب گران را میکند .

یکی دیگر از اشتباهات رایج در خرید ردیاب دلتا ، استفاده از ردیاب های بی کیفیت و ارزان است . در مقایسه ردیابها ، فقط آپشنها را مقایسه نباید کرد . چون یک ردیاب ارزان معمولا خلاصه ای از یک ردیاب گران است . شروع قیمت ردیابها از 400 هزار تومان میباشد که حتی برخی از آنها بدون ماژول GPS هستند و فقط از طریق LBS ( دکل مخابراتی ) یک موقعیت تقریبی را دریافت میکنند . ردیابهای ارزان ، جنس بدنه پلاستیکی دارند که باعث میشود گرمای داخل دستگاه به بیرون نرود و طول عمر دستگاه کم شود .

ردیابهای ارزان توسط کارخانه های متفرقه تولید میشود و سایت ردیابی آنها فقط دارای زبان چینی و انگلیسی میباشد . به همین دلیل هر کشوری برای خودش مجبور است زبان محلی آن کشور را توسط سایتهای شرکتی درست کند . سایتهای شرکتی هیچ موقع نمیتواند قدرت سایتهای فابریک کمپانی سازنده دستگاه را داشته باشند . همچنین سایتهای شرکتی با تعطیل شدن شرکت ، از دسترس خارج میشود .

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

8 – بودجه من کم است و نمیخواهم زیاد هزینه کنم .

اول از همه باید بدانید که خرید ردیاب ، هزینه نیست بلکه سرمایه گزاری است و سارقین شما را مجبور کرده اند که خودروی خود را ایمن کنید . هر چقدر در زمینه ایمن سازی ، بهترین سرمایه گزاری را انجام دهید ، طبیعتا ایمنی خودروی شما نیز بهتر خواهد شد . پس از یک ردیاب متفرقه نمیتوان انتظاری در حد یک ردیاب خوب را داشت . وقتی سرمایه گزاری شما هزینه میشود که ردیاب متفرقه خریداری کنید که در مواقع سرقت به کارتان نیاید .

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

9 – دوستم از جایی خریده و راضی است .

خودروی دوست شما ممکن است تا به حال در معرض سرقت قرار نگرفته باشد به همین علت از عواقب انتخاب درست یا نادرست آن بی اطلاع باشد . همچین دوست شما ممکن است دستگاه های بهتر را انتخاب نکرده باشد . پس موقع خرید باید خودتان نیز به خوبی تحقیق کنید و همیشه بهترین را انتخاب کنید چون یک بار برای یک عمر میخواهید خرید کنید . پیشنهاد ما این است که محصولات ردیاب دلتا را بررسی کنید . بهترین ردیاب چند منظوره و صنعتی برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی ، ردیاب دلتا 203A میباشد .

 

10 – سایت ردیابی داخلی تحریم نمیشه اما سایت های فابریک ممکن است تحریم شود .

این یک ترفند فروش از سوی فروشندگانی است که اجناس متفرقه و یا کپی وارد کرده اند که آن کارخانه از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند . به همین دلیل به ناچار برای ردیابهای خودشان ، پنل ردیابی فارسی طراحی کرده اند . مشکلات زیادی در این قبیل سایتها وجود دارد که یک نمونه از آن را میتوان تعطیلی شرکتهای قبلی و بلاتکلیفی مشتریان در دریافت خدمات است . سایتهای اورجینال کارخانه ها همیشه پا برجا هستند و ملزم به ارائه خدمات بین المللی با کیفیت هستند . سایت های اورجینال کارخانه های معتبر و پر فروش معمولا همه زبانها از جمله زبان فارسی را پوشش میدهند و نیازی به طراحی پنل فارسی شرکتی نیست . در ضمن کلمه ای به اسم تحریم خدمات فابریک بین المللی معنی ندارد .

جی پی اس ردیاب ایرانی یا خارجی

11 – ردیاب توسط سارقین کشف میشود .

اگر ردیاب صنعتی توسط نصاب حرفه ای نصب شود ، امکان کشف آن توسط سارقین وجود ندارد . اما متاسفانه برخی از فروشندگان تازه کار ، ردیابهای بی کیفیت آنتن داخلی و ضعیف را برای مشتریان خود به صورت کاملا ناشیانه نصب میکنند . ردیابهای متفرقه معمولا در ساده ترین قسمت خودرو که همان زیر فرمان است ، نصب میشود که بتواند ارتباط ماهواره ای داشته باشد . در لحظه سرقت ، اولین جایی که سارق آنجا را باز میکند ، همان زیر فرمان است و به راحتی ردیاب را از مدار خارج میکند . اما در ردیابهای حرفه ای ( دلتا 203A ) به دلیل دو آنتنه بودن ، این امکان وجود دارد در بهترین و مخفی ترین قسمت خودرو نصب شود و سارقین به هیچ وجه امکان دسترسی به آن قسمت را در لحظه سرقت ندارند .

پیدا کردن جی پی اس داخل خودرو

12 – توی یکی از سایتها من همین مدل را به قیمت ارزانتری دیده ام.

متاسفانه برخی از فروشندگان بی نام و نشان که محصولات تقلبی دارند و به صورت قاچاقی وارد کرده اند ، در برخی از فروشگاه های اینترنتی ، با جا زدن خودشان به عنوان یک برند شناخته شده ، از اعتماد مشتریان سو استفاده میکنند . زمانی یک مشتری متوجه تقلبی بودن محصول میشود که کار از کار گذشته است و مجبور است کالا متفرقه را استفاده کند و یا بیخیال آن شود . پس بهترین کار این است که یک محصول عالی را از شرکت اصلی تهیه کنید و حتما به آدرس و شماره تلفن ثابت شرکتها توجه کنید و در صورت امکان ، با مراجعه حضوری خریداری کنید .

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

13 – سیمکارت رایگان ، هزینه نصب و سایت رایگان است .

همیشه به کلمه رایگان دقت کنید که چرا یک فروشنده از دریافت هزینه نصب و ردیابی خودداری میکند . دلایل اصلی این ترفند این است که برای جلب مشتری ، ردیابهای بی کیفیت را به صورت نصب غیر حرفه ای به مشتری ارائه میدهند . این قبیل ردیاب ها ارزش خرید پائینی دارد به همین دلیل فروشندگان با سیمکارت رایگان و نصب رایگان و سایت رایگان برای همیشه ، وسوسه خرید مشتریان را بر می انگیزند و بعد از اینکه مشتری خرید کرد ، از ارائه خدمات و سایت ردیابی رایگان بلند مدت شانه خالی میکنند و چه بسا در آستانه ورشکستگی و جمع شدن شرکت هستند و به این طریق میخواهند محصول خود را به مشتری بفروشند .

ردیاب بدون خدمات ، به درد نمیخورد و مشتری مجبور میشود دستگاه جدیدی را از شرکت دیگری خریداری کند. ردیابهای ضعیف معمولا دو سیم مثبت و منفی دارند و نیاز به مهارت آنچنانی برای نصب ندارد و به همین علت رایگان نصب میشود اما ردیابهای حرفه ای ، آپشنهای زیادی دارد که باید زمان بیشتری برای نصب آن صرف شود و توسط نصاب حرفه ای اگر نصب شود ، در مخفی ترین جای خودرو نصب میشود ، به همین علت زمان بیشتری میخواهد و طبیعتا دستمزد نصب خواهد داشت . سایت ردیابی شرکتها معمولا بین 100 تا 150 هزار تومان است که جزو هزینه های خدماتی است و امکان رایگان کردن آن وجود ندارد .

سیمکارت رایگان جی پی اس ردیاب خودرو

14 – به دوستم گفته ام که از خارج برایم ردیاب بیاورد .

ردیاب ، یک وسیله تخصصی امنیتی است که نیاز به خدمان و پشتیبانی دارد . در خرید ردیاب باید دقت کنید که از شرکت معتبری خریداری کنید تا بتوانید آرامش داشته باشید . ردیابهایی که به صورت مسافری وارد میشوند ، به دلیل نبود پشتیبانی لازم ، بدون استفاده خواهد بود و یا در صورتی که شرکت ایرانی بخواهد پشتیبانی ارائه دهد ، هزینه بیشتری نسبت به خرید آن از شرکت ایرانی خواهد داشت . پس موقع خرید ردیاب حتما از شرکت معتبر ایرانی خریداری کنید تا بتوانید پشتیبانی خوبی نیز دریافت نمائید .

 

15 – ردیاب اروپایی و آمریکایی را به چینی ترجیح میدهم .

یک واقعیت را باید بپذیریم که هیچ کارخانه اروپایی و آمریکایی به ایران ، ردیاب نمیفروشد . مبدا واردات ردیاب از چین و دبی است . برخی شرکتها ، ردیاب درجه یک چینی وارد میکنند ، برخی ها ردیاب درجه 2 یا 3 چینی وارد میکنند . برخی ها ردیاب مونتاژ دوبی وارد میکنند که باز هم قطعات آن چینی است ولی متاسفانه به اسم اروپایی و آمریکایی در اییران به فروش میرسانند . برخی از شرکتهای ایرانی با واردات قطعات چینی و مونتاژ آن در ایران ، متاسفانه به اسم محصول ایرانی به فروش میرسانند . در کل باید بگوییم که همه ردیابهای موجود در ایران به نوعی چینی و یا قطعات چینی هستند . در ضمن ردیابهای با کیفیت و درجه یک چینی در حال فروش در کشورهای اروپایی است . دلیل این امر این است که ردیابهای با کیفیت با رعایت استاندارد خودروهای خارجی در کارخانه های معتبر چینی تولید میشود .

جی پی اس ردیاب اروپایی غیر چینی

16 – هر ردیابی به هر خودرویی نصب میشود .

اگر ردیاب غیر استاندارد باشد ، طبیعتا روی کامپیوتر برخی خودرو ها اختلال ایجاد میکند . ردیابهای صنعتی وجود دارد که استاندارد انواع خودروها را دارد و میتوان با خیال راحت بر روی هر نوع خودرویی نصب کرد اما ردیابهای متفرقه فاقد این استاندارد هستند . خطاهایی که ردیابهای متفرقه بر روی کامپیوتر خودرو ایجاد میکنند عبارت است از ، افزایش ناگهانی دور موتور بدون اینکه پدال گاز فشار داده شود ، روشن شدن چراغ ایربگ خودرو ، روشن شدن چراغ خطر خودرو ، خاموش شدن خودرو وسط جاده ، استارت بد خوردن خودرو و این قبیل خطاها و چه بسا خطاهایی مانند آتش گرفتن خودرو در مواقعی دیده شده است که علت آن استفاده از ردیابهای بی کیفیت و نصب غیر حرفه ای میباشد .

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

17 – ردیاب آهنربایی را میخواهم به خودرو وصل کنم

متاسفانه برخی از صاحبان خودرو اجاره ای و یا دارندگان نمایشگاه خودرو و یا فروشندگان خودرو از ردیابهای آهنربایی به عنوان کار راه بنداز استفاده میکنند که متاسفانه دردسرهای آن را هم تجربه کرده اند . اما برای خودروهای شخصی که با سارقین حرفه ای سر و کار خواهد داشت ، نباید از ردیابهای آهنربایی استفاده کرد . چون اولا آنتن ضعیفی دارند ، دوما نیاز به شارژ دارند و سوما به راحتی توسط سارقین کشف میشوند .

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

18 – ردیاب بدون قطع شدن سیم میخواهم

ردیابهایی که نیاز به سیمکشی نداشته باشند یا باید OBD باشند که به دیاگ ماشین وصل میشوند و برای امنیت ، انتخاب خوبی نیست . یا باید آهنربایی باشد که باز هم برای امنیت مناسب نیست . و یا ردیاب با سوکت فابریک نصب شود که باز هم امنیت ضعیفی دارد . چون وقتی یک ردیاب به صورت حرفه ای سیمکشی میشود ، سارقین فرصت لازم برای تست کردن تک تک سیمها در لحظه سرقت ندارند اما در آوردن سوکت و یا ردیاب OBD بسیار آسان است . هرچند ردیاب OBD با کابل مخصوص را میتوان وصل کرد که امنیت بیشتری داشته باشد و نیاز به قطع سیم نباشد ، با اینحال ردیابی که سیمکشی میشود ، امنیت بیشتری را خواهد داشت . البته باز هم تاکید میکنیم که ردیاب حرفه ای باید توسط نصاب حرفه ای نصب شود که هم امنیت تامین شود و هم آسیبی به سیمکشی خودرو وارد نشود .

 

جی پی اس ردیاب خودرو سمند

ردیاب خودرو جک اس پنج jac s5

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو دارای گارانتی

سوالات متداول قبل از خرید جی پی اس ردیاب خودرو

آموزش محل نصب جی پی اس ردیاب خودرو

خروج از نسخه موبایل