نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه باعث انتخاب بهترین ردیاب برای خودرو و موتورسیکلت متناسب با نیاز شما خواهد بود . پس با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب جی پی اس ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه ، آشنا سازیم .

 

جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب معمولا دو نوع هستند :

  1. ردیاب آنتن داخلی ( ردیاب معمولی خودرو و موتورسیکلت – ردیاب obd ، ردیاب شخصی ، ردیاب آهنربایی )
  2. ردیاب دو آنتنه ( دو آنتن اکسترنال برای تقویت امواج ماهواره GPS و امواج سیمکارت GPRS و GSM )

مزایای جی پی اس ردیاب آنتن داخلی

ردیاب های آنتن داخلی در انواع مختلف تولید میشوند . هدف از این ردیابها برای استفاده های ساده میباشد . یعنی در جاهای میتوان از این نوع ردیابها استفاده کرد که نیاز به مخفی کردن ردیاب نیست . قیمت ارزانتری نسبت به ردیابهای دو آنتنه دارد . وزن کمتر و بدنه پلاستیکی دارد که حمل و نقل آن را آسان میکند .

به دلیل پلاستیکی بودن جنس بدنه دستگاه ، امکان پرس کردن دستگاه وجود دارد تا ضد آب شود . نصب بسیار آسانی بر روی خودرو و موتورسیکلت دارد . برای خودرو ، در انواع مختلفی مانند OBD و یا با سیمکشی  وجود دارد . معمولا مدلهای OBD برای خودروهای خاص خارجی مناسب است . مدلهای شخصی و آهنربایی را هم میتوان در خودرو یا موتورسیکلت و یا در کیف و چمدان نیز استفاده کرد و با هر بار شارژ کردن ( بستگی به اندازه باتری داخلی ) میتوان ساعت ها از آن استفاده کرد .

پس به طول خلاصه میتوان گفت :

  1. قیمت ارزان
  2. ضد آب
  3. نصب آسان

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه

معایب جی پی اس ردیاب آنتن داخلی

ردیابهای آنتن داخلی ، خلاصه شده یک ردیاب دو آنتنه است . به همین دلیل نباید انتظار قدرت آنتن دهی و کیفیت یکسان را داشت . به دلیل پلاستیکی بودن جنس بدنه ، امکان تبادل دما با محیط اطراف ندارد و به همین دلیل ، طول عمر کمتری دارد . با توجه موقعیت پارازیتی شهرهای بزرگ ایران و آنتن دهی ضعیف در مناطق کوهستانی ، ارتباط آنلاین همیشگی وجود ندارد . همچنین به دلیل قطع و وصلی زیاد ، موقعیت های ارسالی به سایت ، با خطا دیده میشود .

به دلیل ضعیف بودن آنتن دهی ردیابهای آنتن داخلی ، نصاب ها مجبور هستند که آنرا در قسمت ساده خودرو ، جاسازی کنند . به همین دلیل برای کارهای امنیتی ، اصلا توصیه نمیشود . چون به راحتی توسط سارقین ، کشف میشود .

به طول خلاصه میتوان گفت :

  1. کیفیت ساخت پائین
  2. جنس بدنه پلاستیکی
  3. آنتن دهی ضعیف
  4. نداشتن آپشنهای رضایت بخش
  5. پیدا شدن آسان توسط سارقین
  6. طول عمر کم دستگاه
  7. تقلبی بودن برخی مدلها
  8. نداشتن استاندارد کامپیوتر وسایل نقلیه در بعضی مدلها
  9. داغ شدن دستگاه و احتمال آتش سوزی در داخل خودرو

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه

مزایای جی پی اس ردیاب دو آنتنه

ردیاب های دو آنتنه دلتا ، کاملترین نوع ردیاب برای تامین امنیت یا مدیریت وسایل نقلیه است . از قطعات با کیفیت ساخته میشود . جنس بدنه فلزی دارد که به تبادل دمای دستگاه با محیط بیرون ، کمک میکند و باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود . این نوع ردیاب ها معمولا آپشنهای زیادی دارد که بر اساس نوع استفاده مشتریان ، مدل های مختلفی دارد .

ردیاب های صنعتی دو آنتنه دلتا ، امکان مخفی کردن حرفه ای در داخل خودرو را دارد و هیچگونه نگرانی از بابت آنتن دهی وجود ندارد . چون این دو آنتن ، تقویت کننده امواج ماهواره و سیمکارت دستگاه است . استاندارد انواع خودرو ها را دارد و هیچگونه خطایی بر روی کامپیوتر ، وارد نمیکند . برای سیستمهای انژکتوری ، طراحی شده است اما با این حال میتوان بر روی وسایل نقلیه کاربراتوری هم نصب کرد .

به دلیل داشتن ویژگیهای خارص و  استاندارد کامپیوتر انواع خودرو های سواری ، سنگین و موتورسیکلت ، جزو پر فروشترین و بهترین ردیابهای مورد استفاده در دنیا است . یکی از مهمترین ویژگی ردیاب دو آنتنه دلتا 203A این است که به صورت سفارشی برای موقعیت 4 فصل ایران طراحی شده است . برای افزایش دقت موقعیت یابی در شهرهای شلوغ پارازیتی و یا مناطق کوهستانی ، ماژول GPS ورژن 4 انحصاری برای جی پی اس ردیاب دلتا 203A نصب شده است.

به طور کلی میتوان گفت ردیاب دو آنتنه صنعتی دلتا 203A دارای ویژگی های زیر است :

  1. استاندارد برای کامپیوتر انواع وسلیل نقلیه
  2. امکان مخفی کردن حرفه ای داخل خودرو
  3. غیر قابل پیدا شدن توسط سارقین
  4. جنس بدنه فلزی
  5. طول عمر زیاد دستگاه
  6. آنتن دهی بسیار قوی در مناطق کوهستانی و روستایی و جاده ها
  7. داشتن آپشنهای خوب برای ایجاد امنیت
  8. امکان ارتقای دستگاه بر اساس نیاز مشتری
  9. استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت
  10. سفارشی شده برای شرایط ویژه اقلیمی ایران

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه

معایب جی پی اس ردیاب دو آنتنه

ردیابهای صنعتی دو آنتنه اگر تولید یک کارخانه معتبر باشد ، بدون هیچگونه عیب و نقصی به دست مشتری میرسد . اما گاهی مشاهده میشود که برخی از واردکنندگان از روی نا آگاهی و یا طمع ، ردیابهای بی کیفیت دو آنتنه وارد میکنند که قصد نداریم عیب آنها را اینجا بازگو کنیم .

ردیاب دو آنتنه به دلیل داشتن متعلقات زیاد و وزن زیاد دستگاه ، معمولا قیمت بیشتری بابت خرید از کارخانه و حمل و نقل آن به ایران پرداخت میشود . این یک عیب از نظر اکثر وارد کنندگان تازه کار است . چون به خیال آنها ، مشتری به دنبال اجناس ارزان است . به همین دلیل اکثر وارد کنندگان به سراغ ردیابهای ارزان قیمت آنتن داخلی میروند . اما آنچه مهم است ، امنیت مشتریان است و نمیتوان ردیابهای بی کیفیت و ضعیف را برای تامین امنیت ، وارد کرد .

در حالت کلی میتوان معایب ردیاب دو آنتنه را اینگونه بیان کرد :

  1. قیمت زیاد نسبت به مدلهای آنتن داخلی
  2. وزن زیاد دستگاه در حمل و نقل از درب کارخانه تا ایران
  3. هزینه گمرکی زیاد به دلیل داشتن متعلقات دستگاه
  4. الزام به دریافت گواهی آزمایشگاه انفورماتیک و رجیستری در گمرک

لطفا مطالب زیر را هم مطالعه نمائید .

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

سوالات متداول قبل از خرید جی پی اس ردیاب خودرو

آموزش محل نصب جی پی اس ردیاب خودرو

خروج از نسخه موبایل