نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب خودرو با امکان شنود قوی داخل کابین خودرو

ردیاب خودرو با امکان شنود قوی داخل کابین خودرو

ردیاب خودرو با امکان شنود قوی داخل کابین خودرو

ردیاب خودرو با امکان شنود قوی داخل کابین خودرو

ردیاب خودرو با امکان شنود قوی داخل کابین خودرو جزو ضروری ترین قسمت هر جی پی اس میباشد . با استفاده از میکروفون GPS دزدگیر ماهواره ای سیمکارتی دلتا میتوان از راه دور ، صدای صحبتها در داخل کابین خودرو را گوش کرد .

شنود مخفی داخل خودرو

شنودها ، یک ابزار مخفی در مدلهای مختلف است . اما آنچه ما در اینجا توضیح میدهیم ، شنود توسط میکروفون جی پی اس ردیاب خودرو است . اکثر ردیابها دارای میکروفون هستند . برخی از ردیاب ها دارای میکروفون داخل و برخی دارای میکروفون مجزا هستند . اگر کیفیت شنود برایتان مهم است ، حتما از ردیابی استفاده کنید که میکروفون مجزایی داشته باشد . در اصطلاح به این نوع میکروفون ها ، میکروفون خبرنگاری یا میکروفون یقه ای گفته میشود . قدرت مانور داخل کابین خودرو برای این نوع میکروفون ها زیاد است و میتوان به صورت حرفه ای نصب نمود . البته توجه داشته باشید که نصب فقط توسط نمایندگی نصب ردیاب و فقط با روئیت کارت شناسایی و مطابقت آن با کارت خودرو امکان پذیر است .

کاربرد شنود در ردیاب خودرو

همانطور که در بالا گفتیم ، برخی ردیابها میکروفون داخلی دارند و برخی ، میکروفون مجزا دارند . ردیابهایی که دارای میکروفون مجزا هستند ، علاوه بر شنود قوی ، امکان این را دارد که به صلاح دید صاحب خودرو یا شرکت ، نصب نگردد . چون برخی شرکتها و یا افراد دارای راننده هستند و به دلایل رعایت حریم خصوصی ، امکان یا اجازه استفاده از میکروفون را ندارند . به همین دلیل این نوع ردیاب ها قدرت مانور بیشتری دارد .

زمانی یک شنود برای صاحب خودرو موثر است که خودرو مورد سرقت واقع شده است . و صاحب خودرو نیاز دارد که بداند سارقین داخل خودرو چه میگویند و آیا آشنا است یا غریبه است . همچنین در مواقعی که صاحب خودرو موقع ترک کردن خودرو ، فرزندش را داخل خودرو تنها میگذارد و نیاز دارد از دور احوالات کودکش را رصد نماید .

برخی ردیابها امکان مکالمه دو طرفه دارند . یعنی علاوه بر شنود ، میتوان با راننده هم صحبت کرد . این نوع ردیابها بیشتر برای شرکتهایی مناسب است که تعداد زیادی خودرو دارند و نیاز به مکالمه دو طرفه دارند . باید در نظر بگیرید هزینه این نوع ردیابها با مکالمه دو طرفه نسبت به ردیابهای فقط با شنود ، بیشتر است . همچنین باید در نظر بگیرید که شنود و یا مکالمه دو طرفه شامل هزینه برای سیمکارت است . یعنی در یک شنود ، برقرار کننده ارتباط ( صاحب خودرو یا شرکت ) انگار با موبایل خود به یک موبایل دیگر زنگ زده و در حال مکالمه است .

آیا شنود برای همه امکان پذیر است ؟

به دلایل امنیتی ، امکان شنود فقط برای صاجب خودرو و با ارسال رمز ، امکان پذیر میباشد . در ابتدای نصب ردیاب ، تنظیمات توسط صاحب خودرو انجام میگیرد . سپس با ارسال رمز و پیام مربوطه ، امکان شنود را خواهد داشت . این کار باعث میشود که از گوشی های دیگر امکان شنود وجود نداشته باشد . حتی اگر شماره سیمکارت دستگاه لو رفته باشد ، باز هم امکان شنود برای دیگران وجود ندارد و برای آنها بوق اشغال پخش خواهد شد .

تاثیر شنود بر قیمت ردیاب خودرو

ممکن است در ذهن بعضی ها ، شنود یک وسیله اضافی و غیر ضروری باشد  . اما در نظر داشته باشید که شنود در مواقعی نیاز میباشد . همه ردیابها دارای شنود هستند و تاثیر آنچنانی بر قیمت ردیاب ندارد و امکان حذف آن برای کاهش هزینه ها وجود ندارد . فقط بین ردیابهای صنعتی با میکروفون مجزا و ردیابهای معمولی با میکروفون داخلی ، تفاوت قیمت وجود دارد که این تفاوت قیمت فقط به میکروفون مربوط نمیشود . یعنی عوامل تاثیر گذار بر قیمت یک ردیاب ، شامل موارد مختلفی از جمله کارخانه سازنده ، نوع آنتنها ، نوع قطعات بکار رفته و آپشن ها میباشد .

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن شنود داخل خودرو

پیدا کردن شنود داخل خودرو بسیار سخت است . حتی با ابزارهایی که گاهی در فضای مجازی تبلیغ میشود هم نمیتوان آنرا پیدا کرد . برای پیدا کردن آن باید زمان زیادی توسط نصابهای حرفه ای صرف شود . باید همه جای خودرو به خوبی بررسی گردد . این کار زمان بر میباشد اما چاره دیگری نیست . البته ردیابهایی که آنتن داخلی و میکروفون داخلی هستند ، معمولا جای ساده ای نصب میشود به همین دلیل پیدا کردن آن آسان است . اما ردیابهای دو آنتنه مثل ردیاب خودرو دلتا 203A با میکروفون مجزا ، به سختی و با صرف زمان خیلی زیاد توسط افراد حرفه ای قابل پیدا شدن هستند . این کار برای سارقین در لحظه سرقت امکان پذیر نیست . پس با خیال راحت میتوانید از ردیاب خودرو دلتا 203A که صنعتی دو آنتنه با میکروفون قوی و مجزا است ، استفاده نمائید . اگر سوالی در این زمینه دارید میتوانید با ما تماس بگیرید .

منبع : جی پی اس ردیاب دلتا

خروج از نسخه موبایل