نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

دزدگیر سیمکارت خور خودرو

دزدگیر سیمکارت خور خودرو

دزدگیر سیمکارت خور خودرو

دزدگیر سیمکارت خور خودرو

دزدگیر سیمکارت خور خودرو چیست ؟ چه تفاوتی با ردیاب خودرو دارد ؟ برای پاسخ با ردیاب دلتا همراه شوید .

دزدگیر ماشین

همه کسانی که ماشین دارند لازم است که از دزدگیر ماشین استفاده کنند . اما دزدگیری باید نصب کرد که واقعا بتواند دزد را بگیرد . معمولا روی دستگاههای دزدگیر ماشین کلمه ALARM به معنی هشدار نوشته میشود . یعنی فقط توانایی آژیر کشیدن را دارد و هیچ موقع دزد نمیگیرد .

دزدگیر سیمکارتی خودرو

بعضی از تولید کننده های دزدگیر خودرو با اضافه کردن GSM ( سیمکارت ) تحولی در دستگاهشون ایجاد کردند . کار این دستگاه :
1 – آژیر
2 – ارسال هشدار از طریق SMS

اما باز هم نقاط ضعف زیادی دارند . یعنی اگر دستگاه توسط سارق خاموش شود همه چی تمام خواهد شد .

دزدگیر ماهواره ای خودرو

تعداد 28 ماهواره GPS برای کمک به بشریت ساخته شده است . با استفاده از GPS همه هواپیما ها ، کشتی ها ، خودرو ها ، انسانها با امنیت کامل به مقصد میرسند . یکی از این کاربردها برای ردیاب خودرو میباشد . سیستمهای ردیاب خودرو با پیشرفت خود توانسته اند جای دزدگیر ماشین را بگیرند . مدل ردیاب خودرو دلتا 203B+ مجهز به دزدگیر ماهواره ای خودرو میباشد . با داشتن این وسیله شما به هیچ دزدگیر دیگری نیاز نخواهید داشت . ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیاب فابریک کارخانه ( پوشش 18 زبان زنده دنیا ) جزو بهترین ردیاب خودرو در دنیا میباشد .

جی پی اس ردیاب خودرو

انواع مختلفی از جی پی اس ردیاب خودرو در دنیا تولید میشود . هر کدام دارای کیفیت و ویژگیهای خاص خود میباشد . مجموعه مهندسی ردیاب دلتا شناخت کاملی از تولید کننده های GPS در دنیا را دارد . خط تولید همه کارخانه های GPS را از نزدیک به دفعات مختلف بازدید نموده ایم . چون ردیاب یک کالای امنیتی است و باید یک کالای با کیفیت تهیه شود . چون قرار است که خودرو و امنیت سرنشینان ماشین را تامین کند .

ویژگیهای یک ردیاب خوب

ویژگی ردیاب خوب عبارت است از :
1 – سخت افزار قدرتمند
2 – سایت ردیابی قدرتمند

ردیاب دلتا به دلیل داشتن سایت ردیابی قدرتمند فابریک کارخانه ، جزو بهترین جی پی اس ردیاب دنیا میباشد . سایت ردیابی 18 زبانه از جمله زبان فارسی نشان دهنده استقبال همه مردم دنیا از این gps است . این سایت با ارائه خدمات آنلاین به کل دنیا به صورت 24 ساعته و بدون افت سرعت توانسته است رضایت همه مشتریان را جلب کند .
از لحاظ سخت افزار هم به دلیل تولید با کیفیت قطعات الکترونیکی با پیشرفته ترین دستگاهها ، جزو بهترین های gps میباشد . دو عدد آنتن اکسترنال بسیار قوی باعث قدرت و دقت اتصال سریع دستگاه به ماهواره GPS شده است . سخت افزار دلتا مورد تائید همه کشورهای دنیا قرار گرفته است . در ایران هم به صورت قانونی و با اخذ مجوزهای سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی – مجوز آزمایشگاه صنایع برق ایران ( اپیل ) – مجوز آزمایشگاه انفورماتیک ایران ، به دست مشتریان میرسد .

مقایسه دزدگیر سیمکارت خور با دزدگیر ماهواره ای

دزدگیر سیمکارت خور خودرو برای دریافت اطلاعات و موقعیت خود از دکلهای مخابراتی اطرافش استفاده میکند . این یعنی ضعف بسیار بزرگ چون تقریبی است . اما دزدگیر ماهواره ای خودرو اطلاعات دقیق را از ماهواره دریافت میکند . همچنین دارای سایت مخصوصی برای ذخیر اطلاعات میباشد . اما دزدگیر سیمکارت خور هیچ جایی برای ذخیره اطلاعات ندارد . در کل اگر مقایسه کنیم میتوان گفت که با پیدا شدن دزدگیر سیمکارت خور خودرو ، همه چی تمام میشود اما با دزدگیر ماهواره ای خودرو سارقین خودرو به دام خواهند افتاد . یعنی آخرین مکانشون که در حال اوراق خودرو هستند با GPS پیدا خواهد شد .

ردیاب دزدگیر ماهواره ای خودرو
ویژگیهای منحصر به فرد ردیاب دلتا
تماس با ردیاب دلتا

خروج از نسخه موبایل