نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو دارای گارانتی

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو دارای گارانتی

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو دارای گارانتی

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو دارای گارانتی

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو دارای گارانتی را میتوانید از مجموعه مهندسی ردیاب دلتا بخواهید . اگر ماشین خارجی و یا ایرانی صفر کیلومتر دارید و یا در دوره گارانتی است ، مطالعه این مقاله برایتان بسیار مفید خواهد بود . پس در ادامه با ما همراه باشید تا به نکات بسیار ریز و حساس در زمینه امنیت خودرو ها و همچنین نصب سیستمهای امنیتی بر روی خودرو ها بپردازیم .

 

1 – آیا ماشینهای صفر که دارای ایموبلایزر هستند ، نیاز به نصب دزدگیر و ردیاب دارند ؟

اولین سوالی که در ذهن صاحبان خودرو پیش می آید ، این است که آیا ماشین من با وجود سیستمهای جدید امنیتی ، باز هم نیاز به نصب دزدگیر و یا جی پی اس ردیاب دارد ؟ بله نیاز دارد

جواب سوال را با یک توضیح خدمتتان عرض میکنیم . سارقین بسیار حرفه ای هر روز در حال بروزرسانی اطلاعات خود هستند و اثبات این قضیه را از موارد بیشمار پرونده های سرقت خودرو در آگاهی میتوان متوجه شد . خودروهای بسیار لوکس خارجی توسط سارقین بسیار حرفه ای سرقت میشود . خودروهای معمولی نیز توسط سارقین معمولی سرقت میشود .

پس همه خودروهای ایرانی و خارجی به نحوی در معرض سرقت قرار دارند . توصیه ماموران آگاهی به استفاده از ابزارهای پیشرفته امنیتی همچون جی پی اس ردیاب میباشد . چون سارقینی که دستگیر شده اند در بازجویی ها اعلام میکنند که دلیل دستگیری آنها ، داشتن ردیاب بر روی خودرو بود . با وجود حرفه ای بودن سارقین ، اما جی پی اس ردیاب توانسته است امنیت واقعی را برای خودروها ایجاد کند .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو دارای گارانتی

2 – دزدگیر بهتر است یا ردیاب ؟

این سوال نیز یکی از سوالات مهمی است که همیشه صاحبان خودرو با آن مواجه هستند . اگر این سوال را از نصاب دزدگیر که هیچگونه اطلاعاتی از جی پی اس ندارد پرسیده شود ، طبیعتا برای شما تبلیغات دزدگیرهای تصویری را خواهد کرد . اگر از آنها پرسیده شود محدوده برد این دزدگیرها چقدر است ، اعلام میکنند که نهایت برد این دزدگیرها تا یک کیلومتر است . پس دزدگیرهایی که در حال نصب و استفاده میشوند ، دارای محدودیت مسافتی هستند . همچنین دزدگیرها با قطع سرباتری خودروها و یا اتصال کوتاه چراغهای راهنما ، آسیب میبینند و خودرو به راحتی تسط سارقین به سرقت میرود .

برخی از کارخانه های سازنده دزدگیر ، با ایجاد آپشنهای جذاب ، سعی میکنند که مشتریان خودشان را حفظ کنند . با اینحال در مقابل جی پی اس ردیاب که سیستم ماهواره ای دارد ، دزدگیرهای قدیمی هیچ حرفی برای گفتن ندارند . آپشن جدیدی که برخی از سازندگان دزدگیر بر روی دستگاه های خودشان اضافه کرده اند ، کیت سیمکارت است . این سیمکارت میتواند یک سری از دستورات را از راه دور اجرا کند . از قبیل اعلامهای باز شدند دربها و یا امکان خاموش کردن خودرو از راه دور را دارند . اما در بحث ردیابی ، دزدگیرهای سیمکارتی به شدت ضعیف عمل میکنند . چون هیچگونه ماژول GPS برای ارتباط ماهواره ای  ندارند و صرفا از طریق دکلهای مخابراتی بر مبنای LBS یک موقعیت تقریبی را دریافت میکنند .

ردیاب دکلی

دکلهای مخابراتی به صورت سلولی عمل میکنند و هرچه فاصله دکلها از یکدیگر زیاد باشد ، خطای محاسباتی برای دزدگیرهای سیمکارتی نیز بسیار زیاد و غیر قابل اعتماد خواهد بود . این مقایسه در زمانی قابل درک است که بخواهیم دزدگیر سیمکارتی را با یک جی پی اس ردیاب که موقعیت دقیق را دریافت و ارسال میکند مقایسه کنیم .

جی پی اس ردیاب ماهواره ای ( دزدگیر ماهواره ای ) توانایی مشاهده آنلاین و لحظه به لحظه موقعیت دقیق را به صاحب وسیله نقلیه میدهد . صاحبان خودرو و موتورسیکلت با داشتن جی پی اس ردیاب به آرامش و امنیت واقعی خواهند رسید .

روش خرید ارزانترین ردیاب خودرو

3 – آیا موقع نصب ردیاب ، سیمکشی خودرو آسیب میبیند ؟

ردیابها دارای آپشن های مختلفی هستند که باید توسط نصابهای حرفه ای نصب شود . سلیقه و مهارت نصاب باعث میشود ، هیچ مشکلی برای خودرو پیش نیاید . البته باید در نظر بگیرید که برخی از آپشنهای ردیاب مثل رله خاموش کن ، نیاز به قطع سیم دارد . اما آپشنهای دیگری مثل اطلاع از روشن شدن و باز شدن درب خودرو به صورت کاملا حرفه ای نصب میشود تا مشکلی برای سیمکشی و گارانتی خودرو پیش نیاید . برای برخی خودرو ها میتوان از سوکت فابریک نیز استفاده کرد . این قطعه به صورت مجزا توسط صاحب خودرو به راحتی قابل تهیه است .

مساله مهمی که در خرید ردیاب باید دقت شود ، کیفیت ساخت ردیاب میباشد . چون ردیابهای متفرقه احتمال ایجاد خطا در برق و کامپیوتر خودرو را دارند .

پس سه مولفه کیفیت ردیاب ، مهارت نصاب و آپشنهای ردیاب میتواند نصب بسیار عالی و ایمن برای وسیله نقلیه داشته باشد .

 

4 – محل مناسب برای نصب ردیاب خودرو

در داخل خودرو ، جاهای مختلفی برای نصب یک ردیاب وجود دارد . ردیابهای دو آنتنه امکان مخفی شدن عالی را دارند اما ردیابهای آنتن داخلی به ناچار در جاهای ساده خودرو قابل نصب میباشد . معمولا ردیابهای آنتن داخل در زیر فرمان و یا پشت کیلومتر نصب میشوند . در این حالت ، خطای موقعیت نیز وجود خواهد داشت . چون برای ارتباط بهتر ماهواره ای ، دستگاه باید در یک جای بدون فلز و بدون پوشش نصب شود . این محدودیت در ردیابهای آنتن داخلی برای استفاده های امنیتی وجود دارد و نمیتوان انتظار برقراری امنیت 100 درصدی و موقعیت دقیق را داشت . برای دریافت موقعیت دقیق و نصب حرفه ای برای داشتن امنیت ، میتوان از ردیابهای دو آنتنه استفاده کنید . البته باز هم باید در نظر داشته باشید که هر ردیاب دو آنتنه ، قوی و دقیق نیست و باید به ورژن ماژول GPS ردیاب نیز دقت کنید که جدید باشد .

برخی از نصابها برای مخفی کردن دستگاه در بهترین جای خودرو ، مبلغ بیشتری را دریافت میکنند که پرداخت مبلغ بیشتر برای صاحب خودرو با ارزش است .  چون نصب بسیار حرفه ای ردیابهای دو آنتنه ، نیازمند صرف وقت بیشتری است . با نصب حرفه ای ، امکان دسترسی سارق به دستگاه مرکزی ، صفر میباشد . آنتنهای ردیابهای دو آنتنه هم مخفی نصب میشوند . سیم بسیار بلندی دارند و به همین علت قابلیت مانوردهی بیشتری نیز دارند .

ردیاب بهتر است یا دزدگیر

5 – ردیاب آهنربایی بهتر است یا سیمکشی دار ؟

ردیابهایی که در داخل خودرو سیمکشی میشوند ، جنبه امنیتی و مدیریتی دارد . ردیابهای آهنربایی برای کارهای موقتی و جاسوسی استفاده میشود . اما چرا نباید ردیابهای آهنربایی را برای امنیت خودرو استفاده کرد ؟ ردیابهای آهنربایی نیاز به شارژ دارند و این کار ممکن است در مواقع ضروری با اتمام باتری روبروی شود . همچنین ردیاب آهنربایی برای مخفی شدن باید در یک محل خاص مثل زیر خودرو چسبانده شود . این حالت باعث ضعیف شدن و یا قطع ارتباط ماهواره ای دستگاه میشود . همچنین به دلیل ریز بودن دستگاه ، کیفیت آنتن دهی مناسبی حتی در حالتهای عادی هم وجود ندارد .

متاسفانه برخی فروشندگان با اطلاعات غلط ، مشتریان را از دانستن واقعیت ، منحرف میکنند و باعث ایجاد خسارات مالی و حقوقی به صاحبان خودرو میشوند . معمولا صاحبان موسسات کرایه خودرو جزو اولین کسانی بودند که در دام این قبیل فروشندگان افتادند و با ایجاد توهم یک تیر و دو نشان ، متضرر شدند . بهترین حالت ، استفاده از ردیابهای دارای سیمکشی برای برقراری امنیت و مدیریت است .

باید در نظر بگیرید استفاده از ردیاب آهنربایی برای جاسوسی کردن از دیگران ، پیگرد قانونی دارد .

6 – امکان از کار انداختن و یا شناسایی ردیاب وجود دارد ؟

این سوال مثل سوالات دیگر ، ذهن مشتریان را درگیر میکند . منبع ایجاد این سوال ، تزریق اطلاعات نادرست برخی از فروشندگان در ذهن مشتریان است . با صراحت و صداقت اعلام میکنیم که هیچ دستگاهی برای شناسایی ردیاب در داخل خودرو و یا موتورسیکلت وجود ندارد.

اما برای از کار انداختن ردیاب ، دستگاهی وجود دارد که میتواند امواج موبایل و یا ماهواره و بیسیم را مختل کند . فروش دستگاه های مختل کننده امواج ( جمر ) چند سالی است به صورت غیر قانونی در فضای مجازی وجود دارد . قبلا موسسات زیادی مثل مدارس و دانشگاه ها در زمانهای برگزاری امتحانات از این دستگاه ها برای اختلال در امواج موبایل استفاده میکردند . اما به دلیل آسیبهای بسیار خطرناکی که برای انسان وجود دارد ، دیگر استفاده نمیشود . همچنین با اختلال در امواج ، امکان خدمت رسانی اورژانس ، آتش نشانی و بسیاری مراکز که با بیسیم کار میکردند نیز وجود نداشت . به همین علت به شدت با استفاده کنندگان برخورد میشود .

هشدار به سارقین خودرو

سارقین نیز از خطرات اجواج ماکروویو این دستگاه ها به خوبی مطلع هستند و میدانند که استفاده مستمر از این مختل کننده ها به قیمت گرفتار شدنشان به سرطان تمام خواهد شد . به همین علت ، سارقین مطلع استفاده نمیکنند و سارقین غیر مطلع هم در جریان این قضیه نیستند که بخواهند استفاده کنند .

متاسفانه برخی از فروشندگان ، به غلط ، ردیابهای معمولی را به اسم ردیابهای ضد جمر به مشتریان خود میفروشند . بی صداقتی این قبیل فروشندگان در تصاحب پول مشتریان ، هیچ تفاوتی با سارقین در تصاحب خودرو ندارد . دوباره اعلام میکنیم که هیچ ردیاب ضد جمری وجود ندارد .

روش کار سارقین فقط باز کردن درب و روشن کردن خودرو است . به محض باز شدن درب خودرو ، برای صاحب خودرو ، هشدار دربها ارسال میشود . اگر ردیاب نصب شده بر روی خودرو از نوع دو آنتنه حرفه ای باشد ، سارقین از وجود ردیاب ، بی اطلاع خواهند بود و پیدا کردن محل دقیق خودرو برای صاحب خودرو به راحتی صورت خواهد گرفت .

ردیاب بدون سیمکشی

7 – اگر ماشین دزدگیر داشته باشد ، امکان نصب ردیاب نیز وجود دارد ؟

جواب بله است . چون سیستم ردیاب مجزا از دزدگیر است و اگر دزدگیر هم دارید ، با خیال راحت میتوانید ردیاب نیز نصب کنید . پیشنهاد اول ما برای خودروهایی که دزدگیر ندارند ، استفاده از ردیاب دو آنتنه است اما با دلیل محکم هم اعلام میکنیم برای خودروهایی که دزدگیر نیز دارند ، باز هم استفاده از جی پی اس ردیاب دو آنتنه است . چون سارقین گمان میکنند که ماشین ،دزدگیر و ردیاب ندارد و یا در صورت داشتن دزدگیر ، فکر میکنند فقط دزدگیر دارد . پس با داشتن ردیاب دو آنتنه ، همیشه صاحب خودرو از سارق خودرو ، چند قدم جلوتر است . چون از لحظه شروع سرقت تا آخرین جایی که خودرو در آنجا مخفی شده است ، صاحب خودرو در جریان خواهد بود .

8 – اگر باتری ماشین قطع شود و یا دستگاه توسط سارق خودرو پیدا شود ، تکلیف چیست ؟

جواب بسیار ساده است و نیاز به نگرانی ندارد . همه ردیابها دارای باتری بکاپ هستند و به محض قطع برق از طریق باتری داخلی ، موقعیت و هشدارها را ارسال میکنند . اما باید بدانید که سرباتری در چه زمانی توسط سارقین قطع میشود .

یک سارق خودرو و یا موتورسیکلت ، در محل پارک شده خودرو ، امکان اوراق نمودن خودرو را ندارد ، پس مجبور است که خودرو و یا موتورسیکلت را در حالت روشن سرقت و به محل خودش منتقل کند و سپس برق خودرو را قطع کند که در این صورت اطلاعات موقعیت دستگاه تا یک ماه در سایت ردیابی قابل مشاهده خواهد بود . حالت دوم این است که اول از همه سرباتری را قطع کند و از طریق بکسل کردن ، اقدام به حمل خودرو و یا موتورسیکلت کند که در این حالت نیز ، باتری بکاپ تز 6 ساعت تا 24 ساعت میتواند موقعیت و هشدارهای لازم را ارسال کند .

پس در هر دو حالت ، سارق خودرو شانسی برای در امان ماندن ندارد و مالک خودرو میتواند به خودروی خودش برسد .

9 – بیمه بدنه خودرو بهتر است یا ردیاب ؟

بیمه بدنه خودرو برای دریافت خسارت ناشی از تصادفات خوب است اما اگر برای دریافت خسارت سرقت خودرو بسیار گزینه پر ریسکی است . چون به خودروهایی که دارای بیمه بدنه هستند بعد از سپری شدن یکسال از تاریخ سرقت ، 80 درصد مبلغ خودرو پرداخت میشود . در حالیکه با داشتن ردیاب خودرو ، در کمتر از چند ساعت به راحتی به خودروی خودتان 100 درصد خواهید رسید .

سوالات متداول قبل از خرید جی پی اس ردیاب خودرو

انتخاب بهترین ردیاب دزدگیر خودرو

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

آموزش محل نصب جی پی اس ردیاب خودرو

 

خروج از نسخه موبایل