نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو , قیمت جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو , بهترین جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو , خرید جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو , نصب جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو , ارزانترین جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو , ردیاب , ردیاب خودرو , بهترین ردیاب خودرو , بهترین مارک ردیاب خودرو , بهترین ردیاب خودرو موجود در بازار , ردیاب ماهواره ای خودرو , دزدگیر ماهواره ای خودرو , دزدگیر سیمکارتی خودرو , دزدگیر سیمکارت خور خودرو

 

درباره خودرو کیا سورنتو

در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۴ پاریس، شرکت «کیا» بالاخره تکلیف کلاس خودروی «سورنتو»ی خود را مشخص کرد و با رونمایی مدل جدید آن به همه ثابت کرد که برخلاف دو نسل قبلی، نسل سوم سورنتو یک شاسی‌بلند فول‌سایز با امکانات بی‌نظیر است. کیا سورنتو با افزایش سایز در این نسل و اضافه‌کردن‌‌ ردیف سوم صندلی، ظرفیت خود را از پنج نفر به هفت نفر رسانده است. این خودرو اولین محصول شرکت کیاست که در آمریکا هم تولید می‌شود و توانسته در سال ۲۰۱۵ از مرز تولید صدهزار دستگاه عبور کند. به عقیده‌ی مسئولان کمپانی کیا، سورنتو ستون اصلی این شرکت است و کیا تمام تلاشش را کرده تا سورنتوی نسل سوم بسیار بهتر از دو نسل قبلی‌اش باشد.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

کیا سورنتو زیر کاپوت خود از یک پیشرانه‌ی چهارسیلندر ۲٫۴لیتری‌ GDI‌ (تزریق مستقیم سوخت داخل سیلندر) با ۱۸۵اسب‌بخار و حداکثرگشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر بهره‌ می‌برد که می‌تواند در مدت‌زمان ۱۰٫۲ ثانیه، شتاب خود را از صفر به صدکیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت کیا سورنتو ۱۸۹ کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود ۱۰ لیتر است. از امکانات این مدل می‌توان به صندلی‌های مجهز به گرمکن، سیستم هشدار از برخورد، سیستم کنترل ۳۶۰درجه‌ی اطراف خودرو، ترمز پارک الکترونیکی، استفاده از فولاد در ۵۳درصد بدنه‌ی خودرو و استفاده از چرم‌ Nappa‌ در روکش صندلی‌های آن (در مدل فول) اشاره کرد.

خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۶ موفق به دریافت بالاترین سطح ستاره‌ی ایمنی، یعنی پنج ‌ستاره از سازمان‌ EURO NCAP ‌(سازمان ارزیابی ایمنی خودروهای اروپا) شد که این خودرو را در ایمن‌ترین سطح تصادفات قرار می‌دهد.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

ویژگیهای خودرو کیا سورنتو

کیا با اتومبیل «کیا سورنتو مدل 2017» (2017 Kia Sorento) تلاش کرده با تولید یک محصول، دو بازار را پوشش دهد و به نحوی با یک تیر، دو نشان بزند. این اتومبیل، برای پوشش دو نوع اتومبیل یکی شاسی‌بلند شهری با 5 سرنشین و دیگری شاسی‌بلند با 7 سرنشین، راهی بازار شده است. سورنتوی چهار سیلندر در سه مدل L، LX و EX با جای کافی برای نشستن 5 نفر در کلاس هم‌رده‌ با «فورد اج» (Ford Edge) و هیوندای سانتافه اسپرت تولید شده است.

به‌طورطبیعی برای سورنتو یک موتور 2.4لیتری استاندارد در مدل‌های L و LX در نظر گرفته ‌شده است؛ اما موتور 2.0لیتری توربوشارژ 4سیلندری به‌ صورت اختصاصی برای مدل EX در نظر گرفته ‌شده است. تمام سورنتو‌ها گشتاور اصلی خود را از طریق یک گیربکس خودکار با شش سرعت به دست می‌آورند. گفتنی است که فقط سورنتوی مدل L، دیفرانسیل‌جلوست و با پرداخت مبلغی می‌توان آن را به چهارچرخ متحرک تبدیل کرد.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

همچنین مدل LX، گزینه‌ای برای اضافه‌کردن ردیف سوم صندلی را هم دارد. این اتومبیل امکاناتی مثل آینه‌ی تنظیم‌شونده‌ی خودکار، چراغ‌های جلوی خودکار، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده‌ی دارای حافظه، کنترل‌کننده‌ی خودکار آب‌و‌هوا و سیستم‌ سرگرمی مبتنی بر اندروید با نمایشگر 7اینچی را هم با خود به همراه می‌آورد؛ البته مدلی که قادر به حمل 7 مسافر باشد، با موتور 3.3 لیتری V6 هم در بازار موجود است.

به هر حال ما سورنتو را به دلیل داشتن دو ردیف صندلی، در رده‌ی شاسی‌بلندهای جمع‌و‌جور با ظرفیت 5 نفره قرار دادیم. درواقع کیا در سورنتو، فضای ردیف سوم صندلی را قربانی فضای بار بیشتر و جلو پایی راحت‌تر کرده است.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

مشخصات کلی کیا سورنتو

کیا، مدل جدید را نسبت به آنچه سال قبل وجود داشت، بازطراحی کرده است. در این طراحی جدید، سیستم یکپارچه‌سازی آن با گوشی‌‌های هوشمند و ویژگی‌های ایمنی پیشرفته‌تر را به پرونده‌ی سورنتو اضافه کرده است. اما باقی داستان، پیشرفت رو به بالای کیا در مقطع شاسی‌بلندهای جمع‌و‌جور است که آن را به‌تازگی رو کرده است. این مدل قبلا در لیست کراس‌اوور‌های متوسط بود که قیمت نسبتا مناسبی داشت؛ اما سورنتوی جدید از این وضعیت کاملا رها شده و با پیشرفت قابل‌توجهی در رفاه و عملکرد و البته قیمت، راهی بازار شده است.

اگر به دنبال این هستید که بدانید سورنتو را می‌توانید با کدام اتومبیل‌ها برابر کنید، می‌توان گفت مدل دوردیفی را می‌توان رقیبی برای فورد اج و هیوندای سانتافه دانست و مدل سه‌ردیفی هم رقیب خوبی برای تویوتا هایلند است.

مدل 2017 با تغییراتی اندکی روانه‌ی بازار شده است، این اتومبیل حالا از سیستم پخش اپل و سیستم یکپارچه‌سازی اندروید و چند پیشرفت کلی در سیستم‌ ایمنی شامل چراغ‌های جلوی تطبیقی و سیستم خودکار ترمز اضطراری روانه‌ی بازار شده است.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

ویژگیها و امکانات کیا سورنتو

سورنتوی LX جدید، به کاهنده‌ی صدای شیشه‌ی جلو، دوربین دید عقب، یک صفحه‌ی تعاملی لمسی با اندازه‌ی 4.3 اینچ و دو پورت USB پرسرعت مجهز شده است؛ البته مواردی اختیاری، مثل پخش موسیقی اپل، سیستم یکپارچه‌سازی اندروید، سنسور‌های عقب برای پارک، تنظیم‌کننده‌ی 8 جهت صندلی، گرمکن صندلی‌های جلو، کنترل‌کننده‌ی خودکار آب‌و‌هوا، چرم و فرمان و آینه‌ی پشت فتوکرومیک هم وجود دارند. در کنار این ویژگی‌ها، باید به بسته‌ی امکانات اختیاری مثل صفحه‌نمایش 7اینچی راننده، سیستم ترمز خودکار اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، هشداردهنده‌ی خروج از خط و ترمز الکترونیک پارک هم اشاره کرد.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

کارایی و مصرف خودرو کیا سورنتو

گیربکس 6سرعته و دیفرانسیل‌جلو، به‌عنوان استاندارد برای هر سورنتوی 2017 وجود دارد. دیفرانسیل حرکت چهارچرخ به‌عنوان یک امکان اضافی به تمام سورنتو‌ها به‌غیراز مدل L، قابل افزودن است. برای مدل‌های L و LX یک موتور با حجم 2.4 لیتر و قدرت 185 اسب بخار در نظر گرفته‌ شده است. این موتور گشتاوری نزدیک به 240 نیوتن بر متر دارد.

همچنین مصرف این موتور قدرتمند نزدیک به 10 لیتر در استفاده‌ی ترکیبی است که می‌توان آن را به تقریبا مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر برای مصرف شهری و 11 لیتر در هر 100 کیلومتر در جاده‌های برون‌شهری تقسیم کرد. قابل‌توجه اینکه، در یک پیست 190 کیلومتری دایره‌ای در حدود 11 لیتر در 100 کیلومتر سوخت مصرف کرد.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

امنیت خودرو کیا سورنتو

تمام سورنتو‌های 2017 به‌صورت استاندارد، به ترمز‌های ضد قفل، کنترل پایداری، کیسه هوای جلو و کیسه‌‌ هواهای جلو و پشت ستون‌ها مجهز هستند؛ اما در مدل LX دوربین دید عقب هم وجود دارد. به لیست امکانات اضافی که باید بابتشان مبلغ بیشتری بپردازید، می‌توانید سنسور عقب برای پارک، هشداردهنده‌ی سرعت و هشدار عدم رفت‌وآمد برای راننده‌های بعدی را اضافه کرد. از دیگر فناوری‌های امنیتی می‌توان به هشدار نقطه‌ی کور، هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از جلو در کنار سیستم اضطراری ترمز اشاره کرد.

در آزمون امنیت تصادف سورنتوی 2017 پنج ستاره‌ی امنیت از جلو و همچنین پنج ستاره‌ی امنیت از کنار را به خود اختصاص داده است که این نشان از ایمنی مناسب این اتومبیل در مقابل تصادفات دارد.

امکانات داخلی خودرو کیا سورنتو

تمام قسمت‌های داخلی سورنتو از جنسی نرم و پولیش‌خورده هستند که در دورنگ و جنس ارائه ‌شده‌اند. این قسمت‌ها به‌قدری زیبا هستند و حس خوبی را منتقل می‌کنند که می‌توان صفت لوکس را به این ماشین داد. گفتنی است که کلید‌های بزرگ مجازی و فونت ساده‌، کار با نمایشگر تعاملی این اتومبیل را ساده کرده است.

صندلی‌های ردیف عقب برای داشتن فضایی بیشتر برای استراحتگاه پا قابل تنظیم هستند و سورنتو بابت فضای بار بزرگی که دارد، احساس خوبی را برای سرنشینان عقب هنگام سواری محیا می‌کند؛ چراکه می‌توانند در صورت لزوم از فضای بار کم کرده و آن را به فضای استراحتگاه پا اضافه کنند. همچنین فضای سه و نیم متری محفظه‌‌ی بار امکان جا دادن دو چمدان متوسط مسافرتی و چند کیف کوچک را به شما می‌دهد.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

ردیاب خودرو

عوامل موثر در قیمت یک ردیاب عبارتند از :

  1. کارخانه سازنده GPS
  2. خدمات ردیابی
  3. آپشنهای دستگاه
  4. رعایت استاندارد همه خودروها
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

کارخانه سازنده ردیاب خودرو

1 – همانطور که قبلا اشاره شد ، کارخانه های مختلفی در دنیا وجود دارند . ما در مجموعه ردیاب دلتا سعی کردیم که با بررسی های مختلف ، از نزدیک با خط تولید کارخانه ها در ارتباط باشیم . با توجه به دانش و تجربه 14 ساله ما به صورت تخصصی در زمینه جی پی اس ، بهترین و با کیفیت ترین کارخانه را انتخاب نمودیم .

محصولات DELTAGPS در 52 مدل در حال تولید هستند . آپشنهای مختلفی بر اساس خودورها و نیازهای مشتریان و کشوری که قرار است در آن استفاده شود ، تولید میشود . این محصولات بر اساس سفارشات فروشنده ، با آپشنهای ویژه ای ارائه میشود .

مدیر جی پی اس ردیاب دلتا

هر کشوری با توجه به شرایط جوی ، اقلیمی ، مخابراتی دستگاه های فرستنده و گیرنده مخصوصی را سفارش میدهد . با توجه به اینکه جی پی اس ردیاب یک وسیله گیرنده ماهواره ای و فرستنده سیمکارتی میباشد ، داشتن تخصص در واردات برای ایران بسیار مهم است . اکثر شرکتهای ایرانی ، تولیدات آماده کارخانه ها را سفارش میدهند .

مجموعه مهندسی ردیاب دلتا با اشراف کامل به مساله GPS ، استاندارد خودروهای موجود در ایران ، استفاده برای موقعیت چهار فصل ایران و شرایط پارازیتی در شهرهای شلوغ ، جی پی اس ردیاب مناسب را سفارشی با ماژول های GPS ورژن جدید سفارش داده است . به دلیل تخصصی بودن این موضوع در همین حد اشاره میکنیم که ردیابهای دلتا جزو نسل جدید میباشند .

با این احتساب ، طبیعی است که یک محصول سفارشی خاص از یک کارخانه معتبر بین المللی ، تفاوت قیمت با محصولات مشابه و یا متفرقه در بازار داشته باشد . مشتری هایی که به ردیاب دلتا اعتماد کردن ، در بلند مدت توانستند با کیفیت بودن DELTAGPS را به خوبی مشاهده کنند .

جی پی اس ریاب خودرو دلتا 203A

خدمات ردیابی جی پی اس

2 – خدمات ردیابی عبارت است از سایت ردیابی و نرم افزار موبایل برای ردیابی میباشد . این مساله بسیار مهم است و باید خیلی جدی گرفته شود . چون با داشتن خدمات ردیابی عالی ، سخت افزار عالی هم معنی پیدا میکند .

محصولات ردیاب دلتا دارای خدمات ردیابی فابریک به زبانهای مختلف میباشند . وجود 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی ، نشان دهنده کشورها و خودروهای آن کشورهای استفاده کننده از DELTAGPS میباشد .

در طول 14 سال فعالیت تخصصی ما در زمینه GPS ، سرعت و امنیت اطلاعات این سایت ردیابی برایمان کاملا مشخص شده است . از رضایت مشتریان کشورهای دیگر نیز مطلع هستیم . پنل ردیابی دلتا دارای 4 سرور قدرتمند در نقاط مختلف دنیا میباشد که به دیتا سنتر کارخانه وصل میشوند . پشتیبانی آنلاین 24 ساعته مهندسین سایت باعث میشود که هیچگونه اشکالی در هیچ جای دنیا برای استفاده از این پنل ردیابی وجود نداشته باشد.

نرم افزار طراحی شده برای موبایل های اندروید و آیفون باعث دسترسی سریع به موقعیت خودرو در هر لحظه میشود . حجم این نرم افزار کم میباشد و به راحتی بر روی همه گوشی ها اجرا میشود .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

سرور ردیابی

دیتا سنتر قدرتمند این کارخانه باعث میشود که کاربران ، هیچ گونه افت سرعت و یا هک شدن اطلاعات نداشته باشند . همین اطلاعات ارائه شده ما باعث شده است که برخی شرکتها در ایران از این کارخانه خریداری نمایند . تفاوت ما با آنها در سفارشی بودن محصولات ما میباشد و این به نفع مشتریان ما خواهد بود که یک محصول تخصصی برای ایران را خریداری میکنند .

بعضی از محصولات کارخانه های متفرقه ، فاقد سایت ردیابی مناسب میباشند . برای همین منظور برخی شرکتها با راه اندازی سایتهای ردیابی خصوصی ، خدمات ردیابی را ارائه میدهند . این مساله پر از اشکال است و به ضرر مشتریان خواهد بود . چون اولا سایت ردیابی یک شرکت کوچک به قدرتمندی سایت ردیابی کمپانی بزرگ نخواهد رسید .

همچنین احتمال تعطیلی شرکت ها برای مدت کم و یا برای همیشه وجود دارد . با تعطیلی شرکتها ، سایت ردیابی غیر فعال میشود . آن وقت است که مشتریان از خدمات ردیابی محروم خواهند شد و دستگاه ردیاب آنها بدون استفاده و پشتیبان خواهد بود . این احتمالات قبلا توسط شرکتهای ردیابی که تعطیل شده اند به اثبات هم رسیده است .

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

آپشنهای جی پی اس ردیاب

3 – مساله سوم در قیمت ردیاب ، داشتن آپشنهای مختلف میباشد . در نظر داشته باشید که هر آپشن اضافی که برای امنیت ایجاد شده اند ، باعث افزایش قیمت دستگاه هم میشود . اول از همه به جنس بدنه دستگاه باید دقت کنید . بدنه فلزی بهتر از پلاستیکی است . چون گرمای داخل دستگاه با محیط بیرون به خوبی مبادله میشود و باعث افزایش طول عمر دستگاه در بلند مدت میشود .

ردیابها برای ارتباط دقیق با ماهواره ، نیازمند نصب در جاهایی از خودرو هستند که به راحتی به ماهواره وصل شوند . اما در استفاده برای امنیت خودرو ، نصب در هر جایی از خودرو ، خطر سرقت خودرو را افزایش میدهد . معمولا ردیابهای آنتن داخلی امکان نصب خیلی مخفی را ندارند چون ارتباط ماهواره ای بسیار ضعیف و یا قطع میشود . به همین دلیل در جاهای بسیار معمولی نصب میشوند و سارقین هم به راحتی آنها را پیدا میکند و از کار می اندازد .

ما برای خودروهایی که به دنبال ارتقا امنیت هستند معمولا ردیابهایی با دو آنتن اکسترنال را ارائه میدهیم . وجود این دو آنتن با اینکه در قیمت دستگاه موثر است اما برای خریدارن ، بهترین انتخاب خواهد بود . ردیابهای دلتا را  بسیار حرفه ای میتوان داخل خودرو مخفی نمود که غیر قابل پیدا شدن باشد . همچنین این دو آنتن در نقاط کوهستانی و جنگل با تقویت امواج فرستندگی ، نقش بسیار تعیین کننده را ایفا میکنند .

آپشنهای دیگری هم برای امنیت و مدیریت خودرو وجود دارد که در قسمت محصولات میتوانید توضیحات کامل را مطالعه نمایید . مطلب مهم این است که آپشنهای امنیتی در ردیابها ، یک نیاز است و نباید به راحتی از آنها چشم پوشی کرد .

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

جی پی اس ردیاب استاندارد

4 – رعایت استاندارد همه خودروها نیز در قیمت ردیابها موثر است . اگر خودروهای موجود در ایران ( تولید و یا مونتاژ ) را در نظر بگیریم متوجه میشویم که با دامنه وسیعی از خودروها سر و کار داریم .

خودروهایی ایرانی در سالهای اخیر به دلیل انژکتوری شدن ، همانند خودروهای خارجی از ECU ( کامپیوتر ) استفاده میکنند . کار ECU به عنوان مغز خودرو در تنظیم برق و سوخت و آپشنهای خودرو فعالیت میکند . هر گونه اختلال در ECU محسوس خواهد بود.

جی پی اس ردیاب به دلیل وصل شدن به برق و آپشنهای خودرو باید استاندارد باشد . ردیابهای دلتا دارای  نشان های استاندارد بین المللی میباشد . در ایران نیز توانسته است تائیدیه های آزمایشگاه صنایع انفورماتیک ایران ، آزمایشگاه برق ایران اپیل و سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی را کسب نماید .

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

خدمات گارانتی ردیاب

5 – گارانتی و خدمات پس از فروش بخش مهم دیگیری از جی پی اس ردیاب میباشد . ردیابهای دلتا دارای گارانتی تعویض یکساله میباشد . این مساله به خوبی نشان دهنده با کیفیت بودن محصولات ما میباشد . این مساله طبیعی است که یک ردیاب با کیفیت با گارانتی تعویض ، متفاوت از ردیابهای متفرقه باشد . همچنین خدمات پس از فروش بسیار قوی و دلسوزانه به مشتریان ارائه میشود .

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سورنتو

سرقت خودرو ، دارای فشار عصبی بسیار شدید میباشد . ما در مجموعه ردیاب دلتا با اهداف بشر دوستانه ، همیشه در کنار مشتریان هستیم که علاوه بر راضی بودن از انتخاب ردیاب دلتا ، در مواقع نیاز هم بتواند به ما تکیه کند . البته آموزشهای کامل به صورت تصویری در اختیار مشتریان قرار میگیرد اما با این حال خودمان را موظف میدانیم که آرامش واقعی را برایشان تامین کنیم .

 

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

جی پی اس ردیاب خودرو ساینا

بهترین شرکت ردیاب خودرو

خروج از نسخه موبایل