نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس . بهترین جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس . ردیاب خودرو , قیمت ردیاب خودرو , ردیاب ماشین . ارزانترین ردیاب خودرو . دزدگیر خودرو , رنو کولئوس.

 

طراحی ظاهری رنو کولئوس

رنو کار قابل‌ستایشی را در طراحی کولیوس جدید انجام داده است. اگر چه این خودرو برپایه‌ی X-Trail طراحی شده اما فرآیند پوست‌اندازی خودرو به شکلی کامل انجام شده. به گونه‌ای که همچنان ظاهر بیرونی آن به ریشه‌ی شرقی خودرو وفادار است. اگر چه یک نگاه تیزبین می‌تواند شباهت‌های صفحه‌ی فلزی سقف و درب‌ها را ببیند. رنو به طور کلی توانسته ظاهری سرشار از استعداد را برای کولیوس جدید فراهم کند. ظاهر جلوی خودرو به وضوح یادآور تمام المان‌هایی است که از رنو می‌شناسیم . و جلوپنجره‌ی جدید، نشان مشهور رنو. چراغ‌های LED جلو و چراغ‌های روشنایی در روز تا حد زیادی مشابه خودروی سالون جدید رنو تلیسمان «Talisman» است.

ظاهر عقب خودرو چراغ‌های خوشه‌ای جدید و عریض عقب که از هر دو طرف تا میانه‌ی درب عقب کشیده شده‌اند. به شکل مشابهمی همان رنوی مرسوم را به نمایش گذاشته است. در مجموع تعدادی از ویژگی‌های ظریفی که در نمای ظاهری استفاده شده به رنو کولیوس شخصیت بیشتری نسبت به مدل پایه‌ی آن، نیسان، داده است.

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

فضای داخلی رنو کولئوس

رنو ترفندهای خود را در فضای داخلی کولیوس هم به کار برده است. اگر چه نیسان X-Trail در اکثر بازارها با دو صندلی اضافی در عقب عرضه می‌شود. رنو تصمیم گرفته است تا با تأکید زیاد، کولیوس را به شکل خودرویی با پنج سرنشین در دو ردیف صندلی عرضه کند؛ این مسئله به آن معناست که با وجود فاصله‌ی بین دو محور یکسان با ایکس-تریل، کولیوس به شکل قابل‌توجهی از برادر ژاپنی خود جادارتر است. در واقع، کابین کولیوس برای یک خودروی کراس‌اُور که در حال رقابت با خودروهایی مثل هوندا CR-V، تویوتا RAV4، کیا سورنتو «Sorento»، هیوندای سانتافه و مزدا CX-5 بسیار بزرگ به نظر می‌رسد. سرنشینان عقب از فضای زانوی سخاوتمندانه‌ی 289 میلی‌متری سود می‌برند و فضای سر برای سرنشینان جلو و عقب به ترتیب 953 میلی‌متر و 911 میلی‌متر است.

به تمام این‌ها یک فضای بار نسبتاً بزرگ را هم اضافه کنید که می‌تواند به راحتی و بدون خواباندن صندلی‌های عقب، 458 لیتر بار و چمدان را در خود جای دهد. با این تفاسیر، می‌توان گفت کولیوس یکی از کاربردی‌ترین و جادارترین خودروهای این کلاس محسوب می‌شود. طراحی کابین با کنسول وسطی شبیه به خودروهای ولوو و نمایشگر 8.7 اینچی و دریچه‌های هوای عمودی، همان ظاهر رنو تلیسمان «Talisman» را بازتاب می‌کند. اگر چه تمام این تغییرات باعث تفاوت واضح کولیوس و ایکس-تریل شده‌اند اما تجربه‌ی رانندگی کولیوس شما را دائماً به یاد نیسان زیر پوست آن می‌اندازد.

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

عملکرد رنو کولئوس

موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر خطی (I4) کولیوس با تنفس طبیعی می‌تواند حداکثر توان قابل‌ملاحظه‌ی 171 اسب بخار را در 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 233 نیوتن‌متر را در دور موتور 4400 تولید کند. کولیوس با کمک این موتور می‌تواند به حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد و صفر تا صد کیلومتر را در 9.5 ثانیه طی کند. البته بخش تحسین‌برانگیز و قدرتمند موتور اندکی به خاطر گیربکس اتوماتیک ایکس‌ترونیک «Xtronic CVT» متصل به آن، تضعیف شده است.

کولیوس با استفاده از یک سیستم هوشمند 4*4 تجهیز شده است که به کمک یک قفل دیفرانسیل، گشتار خروجی از موتور را با نسبت 50:50 بین محورهای جلو و عقب تقسیم می‌کند. با ترکیب این سیستم و ارتفاع رانندگی 210 میلی‌متری آن، کولیوس می‌تواند یک رانندگی خارج شهر (off-road) سبک را پشت سر بگذارد؛ اما مشابه اکثر خودروهای این کلاس، بهتر است از رانندگی‌های خارج شهر (off-road) سنگین اجتناب شود.

گیربکس Xtronic CVT یکی از آن گیربکس‌های لاستیکی هوشمندانه‌ای است که با شبیه‌سازی بیش از هفت نسبت دنده به شما حس تحسین‌برانگیز رانندگی با یک خودروی اتوماتیک مرسوم را می‌دهد؛ اما هر زمانی که می‌خواهید یک رانندگی هیجان‌انگیز را تجربه کنید، راه گریزی از سر و صدای وزوز مانند موتور وجود ندارد؛ اگر چه به هنگام رانندگی با کولیوس، کابین نسبتاً آرام است و سیستم تعلیق خودرو یک رانندگی راحت و بی دردسر را برای شما فراهم می‌کند. حرکات بدنه‌ی خودرو به خوبی کنترل شده است و فرمان خودرو هدایت‌پذیری منحصر به فرد و پاسخگویی را در مقایسه با استانداردهای به نسبت پایین این کلاس، برای شما فراهم می‌کند.

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

ایمنی رنو کولئوس

مدل 2017 رنو کولیوس «Koleos» تا به حال در تست‌های رانندگی معتبری از جمله Euro NCAP، IIHS و یا NHTSA شرکت نداشته است؛ اما همچنان می‌توان گفت که این خودرو از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. کولیوس همچنین از تجهیزات انتخابی (Optional) مختلفی از جمله هشدار نقاط کور خودرو، سیستم هشدار برخورد جلو (FCW)، سیستم پیشرفته‌ی ترمز اضطراری (AEBS) و سنسورهای پارک جلوی خودرو استفاده می‌کند.

از جمله تجهیزات ایمنی استاندارد این مدل می‌توان به شش کیسه‌ی هوای ایمنی (شامل دو عدد کیسه‌ی هوای جلو برای راننده و سرنشین جلو، دو عدد کیسه‌ی هوای جانبی برای راننده و سرنشین جلو و دو عدد کیسه‌ی هوای پرده‌ای)، سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، سیستم الکترونیکی کنترل پایداری خودرو (ESC)، سیستم کمک ترمز اضطراری (EBA)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمکی استارت خودرو در سراشیبی (HSA) و سنسور پارک عقب خودرو اشاره کرد.

ردیاب خودرو رنو کولیوس

ردیاب خودرو

ردیاب یک وسیله امنیتی است که برای جلوگیری از سرقت خودرو و یا مدیریت خودروها میتوان از آن استفاده نمود . نحوه کار آن به این صورت است که گیرنده دستگاه جی پی اس در داخل وسیله نقلیه نصب میشود و پس از برقراری با ماهواره های در حال گردش به دور کره زمین ، موقعیت دریافت شده را از طریق سیمکارتی که داخل دستگاه وجود دارد به یک منبعی ارسال می گردد . آن منبع میتواند یک سرور باشد و یا موبایل صاحب وسیله نقلیه باشد . گاهی در بازار ایران میتوان ردیابهایی را پیدا کرد که ماژول GPS ندارند و از طریق LBS با دکلهای مخابراتی اطراف ارتباط برقرار میکنند و یک موقعیت تقریبی را دریافت میکنند .

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

انواع جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

در ردیابهای مبتنی بر GPS ، گیرندگی ماهواره است و فرستندگی از طریق سیمکارت دستگاه میباشد . این موقعیت بسیار دقیق است .

در ردیابهای مبتنی بر LBS ، گیرندگی و فرستندگی از طریق سیمکارت دستگاه خواهد بود و موقعیت تقریبی خواهد داشت .

 

انتخاب جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

ردیاب خودرو انواع مختلفی دارد . هر کدام دارای آپشنها و ویژگی هایی برای استفاده های خاص دارد . ردیابها را در دو عنوان با زیر مجموعه های مختلف بررسی کرد .

  1. سخت افزار و آپشنهای دستگاه
  2. نرم افزار و خدمات ردیابی آنلاین

 

سخت افزار جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

1 – سخت افزار یک ردیاب خوب دارای ویژگیهایی از قبیل ، فلزی بودن بدنه دستگاه ، داشتن آنتن های اکسترنال ، ورودی های مختلف مورد نیاز ، سرعت عالی در واکنش و پردازش اطلاعات ، داشتن آپشنهای مختلف امنیتی و مدیریتی میتوان بررسی کرد .

فلزی بودن بدنه ردیاب باعث تبادل بهتر دمای داخل دستگاه با محیط اطراف میشود . معمولا داخل ماشین در شهرهای مختلف ایران ، دمای متفاوتی دارد . معمولا ردیابهای خوب جنس فلزی از نوع آلومینیوم دارند و برای موقعیت 4 فصل ایران بسیار مناسب میباشند .

وجود دو آنتن اکسترنال اکتیو در ردیاب دو مزیت دارد . اول اینکه در تقویت سیگنالهای گیرنده از ماهواره GPS  و فرستندگی از GSM بیار موثر میباشد که در مناطق کوهستانی ایران و همچنین شهرهای شلوغ پارازیتی بسیار محسوس میباشد . دوم اینکه این دو آنتن باعث میشود تا ردیاب را در بهترین و مخفی ترین جای خودرو نصب کرد که دور از دسترس سارقین در لحظه سرقت باشد . خیلی ها نگران پیدا شدن دستگاه در لحظه سرقت هستند که با این دو آنتن میتوان خیال آنها را آسوده نمود . معمولا ردیابهای آنتن داخلی به لحاظ ارزان بودن وسوسه خرید را در مشتریان ترغیب مینماید اما در اتفاقهای سرقتی ، ارزش خرید یک ردیاب خوب با دو آنتن اکسترنال کاملا مشاهده میشود .

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

سرعت واکنش و پردازش ردیابها مربوط به CPU و ماژولهای GPS میباشد . به دلیل تخصصی بودن این مبحث ، فقط به این نکته اشاره میکنیم که در ایران تنها برندی که به صورت کاملا حرفه ای و سفارشی از ماژولهای قدرتمند در ردیابها استفاده کرده است متعلق به ردیاب دلتا ( DELTAGPS ) میباشد . شهرهای شلوغ پارازیتی باعث اختلال در امواج گیرنده های ماهواره میشود . برای داشتن گیرندگی مناسب در این قبیل شهرها بعد از اطلاع به کارخانه ، بهترین ماژول برای محصولات ردیاب دلتا نصب شده است . این دانش به صورت محرمانه است و از ارائه جزئیات آن در این مقاله خودداری میکنیم.

 

آپشنهای جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

آپشنهای یک ردیاب بر اساس استفاده در افراد و شرکتها متفاوت و در بعضی موارد مشترک است . مثلا برای شرکتهای حمل مواد غذایی ، نیازمند ثبت دمای یخچال هم وجود دارد . برای برخی سازمانها ، داشتن ارتباط صوتی و تصویری همزمان با ردیابی آنلاین مورد نیاز میباشد . برای برخی شرکتها صرفا دانستن موقعیت و سرعت خودرو در حالت آنلاین و یا روزهای قبل مورد نیاز است .

اما برای افرادی که نیاز به امنیت دارند ، آپشنهای امنیتی ، بسیار مفید میباشد . آپشنهایی از قبیل سنسور تشخیص ضربه ، قطع باتری ، باز شدن دربها ، روشن شدن ، شنود ، رله خاموش کن جزو ضروریات هر ردیاب است . در برخی از ردیباهای ارزان ، میکروفن و آنتنها داخلی هستند اما در ردیابهای با کیفیت درجه یک ، همه آپشنها به صورت مجزا وجود دارند . همچنین در ردیابهای با کیفیت ، امکان وارد شدن خطا به کامپیوتر خودرو ( ECU ) وجود ندارد و ارزش خرید زیادی دارد . همچنین رله خاموش کن در ردیابهای با کیفیت ، بدون خطا میباشند و در مواقع حساس به عنوان تیر آخر به کمک دارند خودرو می آید .

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

نرم افزار ردیابی جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

2 – نرم افزار ردیابی به اندازه سخت افزار ردیاب ، بسیار مهم میباشد . روش مناسب برای تشخیص خوب و بد بودن سخت افزار ردیاب به دو حالت است . روش اول پرس و جو کردن از خریداران قبلی و روش دوم پنل ردیابی . اما در ردیابهای دلتا کار تشخیص بسیار آسان است .

چون پوشش همه زبانهای زنده دنیا ( 18 زبان زنده از جمله زبان فارسی ) نشان دهنده استقبال گسترده از محصولات DELTAGPS در همه کشورها است . این تعداد زبان به عنوان شناسنامه محصول ، همیشه معرف درجه یک بودن ردیابهای دلتا میباشد .

دلیل اینکه این کارخانه توانسته است به کل دنیا صادرات گسترده داشته باشد ، رعایت استاندارد ECU  همه خودرو ها در سخت افزار ردیاب و همچنین ارائه خدمات قدرتمند بدون افت سرعت در پنل ردیابی میباشد .

این پنل دارای 4 سرور قدرتمند در قاره های مختلف میباشد که از طریق دیتا سنتر کارخانه توسط مهندسین حرفه ای به صورت شبانه روزی پشتیبانی میشود . امنیت ردیابی و حفظ اطلاعات در پنل ردیابی دلتا در طول سالهای مختلف همیشه رضایت مشتریان را تامین کرده است .

برخی کارخانه های تازه تاسیس که هنوز در مرحله اول رقابت هستند ، با کپی برداری از سخت افزار و یا سیاستهای این کارخانه ، در تلاش هستند که بتوانند جایگاهی را کسب نمایند . اما فاصله بسیاری دارند .

معمولا پنل ردیابهای کپی ، به صورت چینی و انگلیسی میباشد که برخی کشورهای مشتری این کارخانه به دلیل ارزان بودن این ردیابها ، به ناچار برای زبان کشور خودشان ، پنل ردیابی طراحی کرده اند . این گونه پنل ها اعتبار بلند مدت ندارند و امکان حذف پنلها از شرکتهای ورشکسته وجود دارد .

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

انتخاب بهترین جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

در یک جمع بندی میتوان ردیاب ها را از نظر کیفیت ، به 4 نوع تقسم بندی کرد:

  1. ردیابهای درجه یک با سخت افزار قدرتمند و پنل ردیابی فابریک
  2. ردیابهای درجه یک با سخت افزار معمولی و پنل ردیابی فابریک
  3. ردیابهای درجه دو با سخت افزار معمولی و پنل ردیابی ساختگی
  4. ردیابهای درجه دو با سخت افزار ضعیف و پنل ردیابی ساختگی

ردیاب دلتا سری 203 ( مخصوصا ردیاب خودرو دلتا 203A) جزو ردیابهای درجه یک فول آپشن با سخت افزار قدرتمند و پنل ردیابی فابریک و نرم افزار موبایل فابریک میباشد .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

ردیاب خودرو , قیمت ردیاب خودرو

ردیاب ماشین , ارزانترین ردیاب خودرو

دزدگیر خودرو , رنو کولئوس

خروج از نسخه موبایل