نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران و دنیا متعلق به محصولات DELTAGPS میباشد .  کارخانه بسیار معروف با سابقه تخصصی در زمینه انواع جی پی اس ردیاب میباشد .

روش انتخاب بهترین ردیاب

این مقاله  در مورد کاربرد انواع ردیابهای تولید شده توسط یک کارخانه معتبر و اصلی میباشد . لطفا دقت کنید که کاربردهای هر یک از محصولات را به خوبی مطالعه کنید تا بر اساس نیاز خودتان ، بهترین ردیاب را انتخاب کنید . اولین قدم در انتخاب بهترین ردیاب ، انتخاب بهترین کارخانه اصلی میباشد . دومین قدم ، محصول متناسب با نیاز است و سومین قدم بررسی پنل ردیابی و نرم افزار موبایل است.

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

1 – تفاوت کارخانه های مونتاژی با کارخانه های اصلی

چندین سال قبل ، کارخانه ها به صورت تخصصی ، محصولات را تولید میکردند . اما در حال حاضر در همه کشورها و حتی شهرهای مختلف آن کشور ، کارگاه ها و کارخانه هایی وجود دارند که اقدام به مونتاژ کردن قطعات آماده میکنند . هرجا مشتری یک محصولی را نیاز دارد ، آن محصول توسط آن کارگاه های نوپا ، مونتاژ میشوند . این مونتاژ ها در واقع ، کپی شده از یک محصول اصلی در یک کشور دیگر میباشد . یعنی دانش و تکنولوژی یک محصول عینا کپی برداری و مونتاژ میشود . متاسفانه این نوع مونتاژها فاقد استانداردهای لازم هستند .

ردیاب کوچک و ارزان

چون خط تولید کارخانه اصلی ، دارای دستگاه های پیشرفته ای نیز برای تست محصولات تولید شده را دارند که کارگاه های فرعی فاقد این امکانات هستند .این دستگاه ها با یک تست 48 ساعته میتواند ایرادات آن محصول و همچنین عمر مفید را در بلند مدت کاملا شناسایی کند . همیشه بهترین ها در کارخانه های اصلی تولید میشود . چون واحد تحقیق و توسعه ( R&D ) کارخانه ها همیشه به دنبال رفع عیوب و بهتر شدن محصول هستند . اما کارخانه های مونتاژی ، با کپی برداری از یک محصول ، زمانی متوجه نقص تولیدشان میشوند که مشتریان از عیب دستگاه بگویند .

ویژگیهای بهترین ردیاب خودرو :

  1. کارخانه تولید کننده معتبر
  2. آپشنهای امنیتی کامل
  3. خدمات و پشتیبانی قوی
  4. عمر مفید دستگاه در بلند مدت
  5. رضایت مشتریان قبلی

جی پی اس ردیاب کوچک مخفی

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، کارخانه های اصلی به دلیل پیشتاز بودن ، همیشه بهترین و جدید ترین محصولات را به بازار عرضه میکنند . با توجه به زیاد شدن سارقین و حرفه ای شدن آنها ، کارخانه های ردیاب اصلی نیز همیشه باید محصولات خود را بروز نمایند تا بتوانند امنیت مشتریان خود را تامین و به اعتبار چندین ساله خودشان اضافه نمایند .

جی پی اس ردیاب ارزان با سایت داخلی

ردیاب های مختلفی در کارخانه های معتبر با آپشنهای مختلف بر اساس نیاز مشتریان تولید میشود تا بتواند رضایت حداکثری مشتریان را حتی در بلند مدت جلب نماید . ویژگیهایی که یک کارخانه ردیاب خودرو مد نظر خود قرار میدهد عبارت است از :

  1. مناسب با برق خودروهای 12 و 24 ولت
  2. مناسب با کامپیوتر انواع خودرو ها جهت جلوگیری از اختلال و نوسان
  3. مناسب با شرایط جوی و امواج کشورها جهت ارائه خدمات بهتر
  4. استفاده از آپشنهای قوی و غیر قابل دسترس سارقین

تا این قسمت مطلب با اهداف یک کارخانه اصلی جهت ارائه بهترین محصول امنیتی و یا مدیریتی خودرو آشنا شدید . در ادامه به جزئیات بیشتر می پردازیم . پس با ما همراه باشید .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

انواع جی پی اس ردیاب خودرو

سه  محصول یک کارخانه برای خودرو را مثال خواهیم زد تا بهتر بتوانید ردیاب مناسب برای خودرو خودتان را انتخاب کنید .

  1. ردیاب OBD برای وصل شدن به دیاگ خودرو بدون قطع سیم با کابل مخصوص
  2. ردیاب آنتن داخلی و میکروفون داخلی با آپشنهای مختلف و قابل سیمکشی
  3. ردیاب با دو آنتن اکسترنال و میکروفن اکسترنال فول آپشن و قابل سیمکشی

ردیاب OBD

ردیاب obd یک نوع از ردیابهای قابل ارتباط با کامپیوتر خودرو است . این نوع ردیابها به دو طریق وصل میشوند . بدون کابل و با کابل .

دیاگ ( کامپیوتر ) همه خودروها در زیر فرمان و پشت قاب فرمان قرار دارند . دسترسی به دیاگ بسیار آسان است و با برداشتن قاب زیر فرمان ، قابل روئیت میباشد . برای این که دور از دسترس قرار گیرد ، میتوان به وسیله کابل مخصوص ، در جای دیگر خودرو قرار گیرد . این حالت باعث میشود ، با وجود قطع سیم ، دستگاه مرکزی ( OBD) از باتری داخلی به ادامه ردیابی بپردازد .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

این ردیابها مناسب برای خودروهای خارجی با کیفیت میباشد و برای خودروهای چینی و یا ایرانی ، کار خاصی را انجام نمیدهد . چون این دستگاه ها با ارتباط کامپیوتر خودروهای خارجی ، اطلاعات خاصی را دریافت و به سایت ردیابی ارسال میکند . در صورت وصل شدن به خودروهای معمولی ، بسیاری از آپشنهای این ردیاب بدون استفاده خواهد بود .

جی پی اس ردیاب خودرو obd

معمولا ردیابهایی در بازار به شکل OBD وجود دارد که کپی هستند و صرفا از دیاگ خودرو برای روشن شدن استفاده میکنند و فاقد استانداردهای لازم هستند . قیمت ارزانتری نسبت به محصولات اورجینال دارند اما فاقد کارایی لازم و چه بسا باعث ایجاد اختلال در کامپیوتر خودرو میشوند .

اگر به هر دلیل قصد استفاده از ردیاب OBD را دارید ، حتما محصول اورجینال و با کابل مخصوص را تهیه نمائید . بیشترین کاربران این نوع ردیابها ، خودروهای جدید بنز ، پورش ، مازراتی و این قبیل خودروهای لاکچری است .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

ردیاب آنتن داخلی

ردیابهای آنتن داخلی با طراحی کوچک و جنس بدنه پلاستیکی ساخته میشوند . این نوع ردیابهای برای استفاده های سبک و غیر امنیتی طراحی شده است . لطفا دقت کنید که این ردیابها برای استفاده امنیتی طراحی نشده اند .

این نوع ردیابها توسط برخی از مدیرانی که پروژه های موقت دارند و میخواهند با کمترین هزینه ، خودروهای تحت امر خود را برای مدت کوتاه مدیریت کنند ، استفاده میشود.

چرا نمیتوان از ردیابهای آنتن داخلی برای امنیت خودرو استفاده کرد ؟

ردیاب ارزان قیمت خودرو

ردیابهای آنتن داخلی فاقد گیرنده و فرستنده های قوی هستند . به دلیل خلاصه شدن همه چیز در یک دستگاه کوچک ، بسیاری از ویژگیهای اصلی دستگاه کاسته شده است . به همین دلیل نمیتوان این نوع ردیاب ها را در حرفه ای ترین قسمت خودرو نصب کرد . به ناچار باید در زیر فرمان و یا پشت کنسول خودرو نصب گردد تا ارتباط ماهواره ای و سیمکارتی دستگاه در زیر پوشش فلزی خودرو ، قطع نشود . اما با اینحال ، آنتن دهی ردیابهای داخلی ضعیف عمل میکند و موقعیت خودرو با خطا در سایت نمایش داده خواهد شد .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

ردیابهای آنتن داخلی را نباید برای مناطق کوهستانی استفاده کرد . این نوع ردیابها برای  کشور ایران به دلیل داشتن مناطق کوهستانی ، گزینه بسیار بدی خواهد بود . هرچند مشتریان موقع خرید ، در مناطق کوهستانی نباشند ، اما چه تضمینی وجود دارد که سارقین پس از سرقت ، خودرو را به مناطق کوهستانی منتقل نکنند ؟

ردیابهای آنتن داخلی به دلیل ارزان بودن ، با جنس بدنه پلاستی تولید میشوند . طبیعتا شما هم میدانید که بدنه پلاستیکی به دلیل عایق بودن ، گرمای تولید شده دستگاه را به بیرون منتقل نمیکنند . این حالت باعث کم شدن عمر مفید دستگاه خواهد شد .

جی پی اس ردیاب خودرو ایرانی

میکروفون این نوع ردیابها از نوع داخلی میباشد و عملا بدون استفاده خواهد بود .چون بعد از قرار گرفتن در پشت قاب فرمان ، میکروفون دستگاه نیز هیچ گونه صدایی را دریافت نخواهد کرد .

ممکن است برخی از این ردیابهای آنتن داخلی با آپشنهای مختلفی ارائه شود اما در مرحله اول ، این نوع ردیابها توسط سارقین به محض ورود به ماشین شناسایی و از کار انداخته میشود . یعنی آپشن خاموش کن و یا آپشنهای دیگر در لحظه سرقت توسط سارقین غیر فعال خواهند شد .

جی پی اس ردیاب خودرو آنتن داخلی

ردیاب دو آنتنه فول آپشن

ردیاب های دو آنتنه ، بهترین ردیاب برای تامین امنیت خودرو هستند . البته باز هم تاکید میکنیم که معیار مقایسه ما در بین سه نوع ردیاب obd و آنتن داخلی و ردیاب دو آنتنه  تولید کارخانه اصلی میباشد . چون سطع کیفیتی کارخانه اصلی یکسان است و فقط از نظر کاربرد هر یک از آنها توضیح میدهیم .

دلیل برتری ردیاب دو آنتنه :

  1. ردیاب دو آنتنه معمولا صنعتی و با کیفیت ساخته میشوند .
  2. دو آنتن قدرتمند برای افزایش قدرت سیگنال حتی در نقاط کور
  3. امکان نصب حرفه ای دستگاه و غیر قابل پیدا شدن
  4. جنس بدنه فلزی برای تبادل بهتر با دمای محیط
  5. میکروفون اکسترنال خبرنگاری برای افزایش وضوح شنود
  6. استفاده از ماژولهای متناسب با درخواست مشتری ( ردیاب دلتا 203A سفارشی ورژن 4 )
  7. استفاده از کابلهای با کیفیت برای سیمکشی داخل خودرو
  8. متناسب با برق انواع خودرو های سواری و سنگین
  9. رعایت استاندارد همه نوع وسیله نقلیه ( ردیاب دو آنتنه ، صنعتی میباشد )
  10. آپشنهای کامل امنیتی و حفاظتی

بهترین ردیاب خودرو در دنیا

3 – پنل ردیابی و نرم افزار موبایل

این قسمت در کنار دو مولفه قبلی ، تکمیل کننده مثلث امنیت برای خودرو است . سازنده هر دستگاه بهتر میتواند نرم افزار مناسب دستگاه را ارائه دهد . برخی از کارخانه ها ، پنل ردیابی بسیار قدرتمندی دارند که همه زبانهای زنده دنیا را بدون افت سرعت ، پوشش میدهند . این کارخانه ها معمولا جزو اولین های جی پی اس در دنیا هستند که به نیاز مشتریان آگاه هستند و همیشه محصولات و نرم ا فزارهای خود را به روز نگه میدارند . به خاطر محبوبیت تولیدات این قبیل کارخانه ها در دنیا ، زبانهای مختلف برای استفاده همگان در داخل پنل ردیابی قرار داده میشود .

بهترین سایت ردیابی فابریک

پس از دریافت موقعیت از طریق ماهواره ، اطلاعات پردازش شده در داخل ردیاب ، به سرور ردیابی ارسال میشود . داده ها ی پردازش شده ، از طریق GPRS سیمکارت بر روی یک آی پی استاتیک آپلود میشود . این آی پی استاتیک همان آدرس منحصر به فرد سرور ردیابی است .

مزیت اول

پنل ردیابی فابریک بین المللی این است که کارخانه های بین المللی دارای آی پی های مخصوصی هستند که امکان تحریم آنها وجود ندارد . به نوعی در گروه کالاهای بشر دوستانه قرار گرفته است و هیچگونه تحریمی شامل این قبیل کارخانه ها و خدمات آنها نمیشود .

مزیت دوم

این است که به دلیل بین المللی بودن خدمات ردیابی این قبیل کارخانه ها ، باید استاندارد ارائه خدمات به مشتریان نیز رعایت شود . یکی از این استانداردها ، رعایت حریم خصوصی کاربران است . یعنی هیچ نهاد و سازمانی اجازه استفاده از اطلاعات کاربران این قبیل پنل ها را ندارند .

مزیت سومی

که پنل ردیابی فابریک دارد ، پشتیبانی 24 ساعته مهندسین کارخانه از سایت و نرم افزار ردیابی است . این حالت باعث میشود که کاربران هیچگونه قطعی و یا کاهش سرعت در سایت و نرم افزار را شاهد نباشند . چون ردیاب یک وسیله امنیتی میباشد که باید هر لحظه در دسترس باشد پس پشتیبانی قوی جزو ملزومات این وسیله امنیتی میباشد .

مزیت چهارم

این است که وقتی یک ردیاب با خدمات فابریک کارخانه ارائه میشود ، کاربران دیگر نگران بود و نبود نمایندگی فروش نیستند چون خدمات ردیابی آنها به صورت دائمی توسط کارخانه ارائه میشود .

پنل ردیابی رایگان یا پولی ؟

سوال بزرگی که اینجا مطرح میشود این است که آیا دریافت این خدمات رایگان و همیشگی است و آیا تفاوت فقط در جنس محصولات است و یا باید به پنل ردیابی دقت شود ؟ جواب این سوال را با یک مثال توضیح میدهیم . به طور مثال اگر مشتریان ردیاب دلتا را در نظر بگیریم ، پنل ردیابی که شرکت دلتا به مشتریان ارائه میدهد ، فابریک کارخانه است که 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی را پوشش میدهد و نیازی به ایجاد یک پنل داخلی وجود ندارد. به دلیل استفاده از پنل ردیابی فابریک ، تحریمهای خارجی برای ایران جهت اسفاده از خدمات این کارخانه بی تاثیر میباشد . انگار شما یک شهروند ترکیه ای و یا پاکستانی هستید که با خودروی شخصی خودتان به ایران سفر کرده اید و هیچ گونه ارتباطی با تحریمهای ایران را ندارد .

پنل ردیابی خودرو رایگان

چون آی پی استاتیک دستگاه ها متعلق به کارخانه است و هیچ ارتباطی با آی پی ایران ندارد . هزینه استفاده از سایت ردیابی برای سال اول رایگان و از سال دوم مبلغ ناچیزی دریافت و مستقیم به حساب کارخانه انتقال داده میشود . ارائه این خدمات با وجود دریافت هزینه ، به نفع مشتریان دلتا است چون میتوانند با خیال راحت به مدت دو یا 5 سال و بیشتر نیز تمدید نمایند و با بود و نبود شرکت دلتا ، هیچگونه اختلالی در ارائه خدمات به آنها وجود نخواهد داشت . مخصوصا مشتریان عمدع سازمانها و ادارات که تعداد زیادی خودرو دارند و باید از پنل ردیابی مطمئن استفاده کنند که همیشه برایشان آنلاین باشد .

نرم افزار ردیابی خودرو رایگان

برای مشاهده موقعیت های قبلی حتما نیاز به سایت و نرم افزار دلتا را دارید اما برای مشاهده موقعیت آنلاین ، علاوه بر سایت و نرم افزار ، از طریق پیامک هم میتوانید موقعیت دقیق را ببینید . چون سرورها نیاز به مراقبت دارند ، طبیعتا استفاده از سرور ها برای کارخانه ها هزینه دارد . این هزینه جزئی از کاربران دریافت میشود که در مقایسه با خدمات عالی ، بسیار ناچیز است .

برخی از فروشندگان از کلمه پنل ردیابی رایگان برای همیشه استفاده میکنند و برخی از فروشندگان هزینه دریافت میکنند . اما واقعیت امر این است که چیزی به اسم رایگان در هیچ جای دنیا وجود ندارد . چون ارائه خدمات برای کارخانه ها ، هزینه زیادی دارد . معمولا سال اول ، پنل ردیابی رایگان ارائه میشود تا کاربران بتوانند به مزیت خدمات فابریک پی ببرند . از سال دوم در صورت تمدید نکردن ، فقط خدمات ردیابی از طریق پیامک امکان پذیر خواهد بود .

هزینه اشتراک سایت ردیابی خودرو

برخی شرکتهای نوپا که در آستانه ورشکستگی هستند با کلمات دروغین از قبیل پنل ردیابی همیشه رایگان ، سعی دارند ردیابهای خود را به فروش برسانند . بعد از مدتی مشتریان متوجه قطع سایت ردیابی و تعطیلی شرکت میشوند و آن وقت است که به بی استفاده بودن ردیاب متفرقه با خدمات متفرقه پی میبرند .

اما چرا یه شرکت ، خدمات ردیابی فابریک کارخانه را به مشتری خود ارائه نمیدهد و فقط از پنل ردیابی شرکت خودشان به مشتریان خدمات میدهند ؟

جواب :

برخی از شرکتها به دلیل اینکه مشتری کارخانه های متفرقه هستند و آن کارخانه ها فقط خدمات به زبان چینی و انگلیسی دارند ، به ناچار مجبورند که پنل ردیابی متناسب با زبان کشور خودشان را طراحی کنند . قیمت ردیابهای متفرقه ارزان است و برخی از شرکتها به همین دلیل مشتری این قبیل کارخانه ها میشوند . با تعطیلی آن شرکت ، پنل ردیابی آنها نیز برای همیشه قطع میشود . پس ریسک بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد . همچنین معایب پنل ردیابی متفرقه شرکتی اسن است که از سرعت و قدرت لازم در زمانهای اوج ترافیک برخوردار نیستند . به طور مثال برای مشاهده آنلاین 50 نفر طراحی شده است و کاربر 51 امی امکان ورود به پنل ردیابی را نخواهد داشت و با کلمه عدم دسترسی مواجه خواهد شد . اطلاعات پنلهای متفرقه احتمال هک شدن را دارند .

همچنین ارائه گزارشات این قبیل پنلها به مراجع قضایی و سندیت کمتری نسبت به پنل های اورجینال دارد . هزینه تمدید در پنل های متفرقه هم وجود دارد و به دلیل کم بودن مشتریانشان به ناچار هزینه بیشتر بابت تمدید نسبت به پنل های فابریک دریافت مینمایند . چون هزینه کلی سرورهای این شرکتها بین مشتریان تقسیم میشود و با کم بودن تعداد مشتریان ، هزینه هر کاربر نیز افزایش میابد . با زیاد شدن تعداد کاربران نیز ، افت سرعت در سرورهای آنها مشاهده میشود .

برخی از شرکتها برای ایجاد جذابیت در پنل ردیابی ، گزینه های غیر مرتبط با سخت افزار ردیاب قرار داده اند . مثلا در جی پی اس ردیاب امکان دسترسی به روغن موتور و یا باک بنزین و روغت گیربکس و این قبیل چیزها وجود ندارد اما در پنل ردیابی به صورت تخمین از مسافت طی شده ، اعلام تعویض روغن ، لاستیک و چیزهای دیگر را میکند . اینها به نوعی ظاهر سازی برای جذب مشتری است و هیچگونه توجیه علمی ندارد و هیچ تاثیری بر روی امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت خودرو ندارد.

جمع بندی

برای انتخاب بهترین ردیاب برای خودرو ، اول باید بهترین کارخانه سازنده را انتخاب نمائید . کارخانه های معتبر معمولا سخت افزار با کیفیت تولید میکنند که علاوه بر داشتن آپشنهای به روز امنیتی ، عمر مفید زیادی دارند و تا چندین سال میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید .

جی پی اس ردیاب دو آنتنه خودرو

ویژگی دیگری که کارخانه های معتبر دارند ، ارائه خدمات ردیابی فابریک با پنل ردیابی قدرتمند هستند . وجود زبانهای موجود در پنل ردیابی ، نشان دهنده کشورهای استفاده کننده از آن ردیاب است . بهترین ردیابها معمولا اکثر زبانهای دنیا را پوشش میدهند . همچنین نرم افزار گوشی های اندروید و آیفون ساخته شده توسط کارخانه، از امنیت بالاتری برخوردار است .

جدیدترین ردیاب خودرو

پس اگر قصد خرید بهترین ردیاب را دارید باید ردیاب بهترین کارخانه را با خدمات فابریک همان کارخانه تهیه کنید . همچنین با توجه به اینکه قصد استفاده امنیتی بلند مدت و یا مدیریت بلند مدت را دارید باید ردیاب دو آنتنه تهیه کنید و اگر برای استفاده های ساده مدیریتی نیاز دارید ، از ردیاب آنتن داخلی نیز میتوانید استفاده کنید .

هرگز فراموش نکنید که یک بار میخرید برای استفاده یک عمر . پس بهترین را انتخاب کنید تا امنیت و آرامش را نصیب خودتان کنید .

 

خروج از نسخه موبایل