نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران که بهترین خدمات را ارائه دهد ، متعلق به جی پی اس ردیاب دلتا میباشد . واردات بهترین ردیاب خودرو با قیمت مناسب ، جزو فعالیتهای تخصصی 16 سال ما است . برای دریافت نمایندگی در شهر خود ، با ما تماس بگیرید .

انواع ردیاب خودرو

  1. ردیاب خودرو دو آنتنه
  2. ردیاب خودرو آنتن داخلی
  3. ردیاب خودرو OBD

ردیاب ها معمولا در کارخانه های کشورهای مختلف در حال تولید هستند . هر کدام دارای معایب و محاسنی هستند . اما برای کشور ایران که مناطق کوهستانی و شهرهای شلوغ پارازیتی زیادی دارد ،نیاز به ردیاب تخصصی میباشد . ما سعی داریم شما را با این موارد آشنا سازیم تا بهترین ردیاب متناسب با بودجه خودتان ، خریداری نمائید .

 

ردیاب خودرو دو آنتنه

ردیاب خودرو دو آنتنه دلتا 203A جزو بهترین ردیاب های موجود در دنیا میباشد . این مدل ، به صورت سفارشی با ماژول GPS ورژن 4 ارایه میشود که انحصاری متعلق به ردیاب دلتا است . ردیابهای مشابه و یا موجود در بازار ، معمولا مدل پیش فرض کارخانه ها هستند که ماژول ارزان ورژن 2 را دارند . ما به لحاظ شرایط ویژه ایران در آنتن دهی ، ورژن 4 را سفارش داده ایم تا دقت و قدرت سیگنال دهی ، موجب لذت و امنیت مشتریان شود .

ردیاب خودرو دو آنتنه ، متشکل از یک آنتن GSM برای تقویت آنتن سیمکارت است . همچنین دارای یک آنتن GPS برای تقویت امواج ماهواره میباشد . این دو آنتن به صورت مخفی نصب میشود . وجود این دو آنتن باعث میشود تا دستگاه مرکزی در حرفه ای ترین و دور از دسترس ترین قسمت خودرو نصب شود . این کار باعث افزایش امنیت خودرو بدون نگرانی از پیدا شدن دستگاه میشود .

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

ردیاب خودرو آنتن داخلی

ردیاب خودرو آنتن داخلی دلتا 603G یک ردیاب ساده البته فول آپشن برای استفاده های ساده است . قابلیت استفاده در انواع خودرو و موتورسیکلت را دارا میباشد . طول عمر و قدرت دقت و آنتن دهی این نوع ردیاب در مقایسه با ردیاب صنعتی دو آنتنه دلتا 203A کمتر است . به همین علت اگر قصد استفاده برای امنیت خودرو را دارید بهتر است که از مدل دو آنتنه استفاده نمائید .

آپشنهای ردیاب آنتن داخلی و ردیاب دو آنتنه در مواردی یکسان است . تفاوت قیمتها بر اساس متعلقات و قطعات به کار رفته در ردیاب میباشد . ردیابهای آنتن داخلی ، خلاصه شده ردیاب دو آنتنه میباشد .

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

ردیاب خودرو OBD

ردیاب خودرو OBD دلتا 606 یک ردیاب کاملا استاندارد برای ارتباط با کامپیوتر خودروهای با کیفیت خارجی میباشد . ارتباط با دیاگ خودرو بدون قطع سیم میباشد . دارای کابل فابریک میباشد که بتوان دستگاه مرکزی را دور از دسترس سارقین قرار داد .

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

چرا ردیاب دلتا ؟

ردیاب دلتا جزو اولین وارد کننده های جی پی اس ردیاب در ایران میباشد . فعالیت 16 ساله ردیاب دلتا بر اساس ارائه خدمات و قطعات با کیفیت بوده است . به همین دلیل مصمم هستیم تا باز هم به ارائه بهترین ردیاب های روز دنیا در خدمت مشتریان عزیزمان باشیم . قطعات سفارشی ردیاب دلتا موجب شده است تا مشتریان تفاوت بین ردیابهای موجود در بازار را با ردیابهای دلتا به نحو احسن مقایسه نمایند .

افتخار ارائه خدمات امنیتی خودرو جهت رفع نگرانی از سرقت خودرو را مشتریان به عنوان یک مسئولیت به ما محول میکنند . ما نیز بر خود وظیفه میدانیم که خدمات با کیفت و رضایت بخشی را در کنار ردیاب با کیفیت و نصب حرفه ای به مشتریان عزیز ، ارائه نمائیم .

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران

نحوه دریافت نمایندگی ردیاب خودرو دلتا در تهران و شهرستانها

ما دو نوع نمایندگی اعطا میکنیم :

  1. نمایندگی نصب
  2. نمایندگی فروش و نصب

برای دریافت نمایندگی نصب ، حتما لازم است که پروانه کسب مرتبط با نصب دزدگیر را داشته باشید . برای دریافت نمایندگی فروش و نصب ، حتما لازم است که علاوه بر داشتن شرط اول ، یک پارت ده تایی از ردیاب دلتا خریداری نمایئید . نصب این تعداد و ارائه خدمات به مشتریان در محدوده خود ، باعث تصمیم گیری برای ادامه همکاری خواهد بود .

 

خروج از نسخه موبایل