نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا 203A به عنوان بهترین گزینه برای امنیت ماشین کوییک میباشد . قیمت مناسب و ارزان ردیاب دلتا و قطعات با کیفیت و ماژول GPS سفارشی دلتا میتواند امنیت 100 درصدی را ایجاد کند . نصب ردیاب دلتا توسط نمایندگیهای حرفه ای ما انجام میگیرد و به گارانتی خودرو کوییک هیچ مشکلی ایجاد نمیکند . ضمانت یکساله تعویض و پشتیبانی آنلاین 24 ساعته دارد .

جدیدترین ردیاب خودرو کوییک

خودرو کوییک با اینکه از پیشرانه تیبا استفاده میکند ، اما ماشین بسیار شیکی است و مورد پسند خیلی ها میباشد . برای داشتن امنیت خودرو کوییک ، لازم است که از سیستمهای امنیتی جدید و پیشرفته استفاده نمائید . یکی از جدیدترین و بهترین ردیابها ، ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد . این مدل به دلیل ویژگیهای منحصر بفردی که دارد ، همیشه جزو اولین و بهترین انتخاب صاحبان خودرو کوییک میباشد . خرید یک ردیاب خوب به معنی سرمایه گزاری جهت ایجاد امنیت خودرو میباشد . پس در زمینه امنیت خودرو باید به کیفیت و دقت جی پی اس با وسواس انتخاب کرد . حتما شما هم مثل افرادی که ردیاب خودرو دلتا 203A را برای خودروی کوییک انتخاب کردند ، رضایت 100 درصدی را خواهید داشت .

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

دزدگیر تصویری خودرو کوییک

دزدگیرهای تصویری به دلیل داشتن محدودیت مسافت و حرفه ای شدن سارقین ، مثل دزدگیرهای ساده ، منسوخ شده اند . به جای آن دزدگیرهای ماهواره ای را میتوان استفاده نمود . روش کار به این صورت است که همه هشدارهای ضربه و باز شدن یا روشن شدن خودرو ، آنلاین از طریق موبایل و بدون محدودیت مسافت قابل دریافت است . به عبارت دیگر ، دزدگیر ماهواره ای همان کار دزدگیر تصویری را بدون محدودیت مسافت انجام میدهد . بهترین دزدگیر ماهواره ای ، همان جی پی اس ردیاب دلتا 203A برای کوییک میباشد . قابلیت نصب آژیر را دارد که با خیال راحت میتوان در مواقع ضروری فعال یا سایلنت کرد . پس با خرید جی پی اس ردیاب دلتا 203A یک تیر و دو نشان خواهید زد .

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

تفاوت ردیاب ارزان و گران

ردیابها مدلهای مختلفی دارند که در کارخانه های مختلف تولید میشوند . مبدا بیشتر ردیابها ، کارخانه های چینی میباشد . برخی شرکتها قطعات ردیاب را وارد و در ایران مونتاژ میکنند و برخی شرکتها مثل شرکت ردیاب دلتا ، ردیاب اورجینال را وارد میکند . تفاوت ردیاب اورجینال با ردیاب مونتاژی از زمین تا آسمان است . اما به این نکته مهم باید اشاره کرد که ردیاب اورجینال توسط دستگاه های پیشرفته ، تست مخصوص میشود اما ردیابهای مونتاژی فاقد این تست هستند و فقط تست معمولی میشوند .

دلیل ارزان یا گران بودن برخی ردیابها به نوع کارخانه و قطعات استفاده شده در آن نیز مربوط است . ردیاب دلتا توسط یک کارخانه بین المللی چینی با قطعات سفارشی ( ماژول GPS ورژن 4 نسل جدید ) تولید میشود . پس از طی کردن مراحل تست مخصوص توسط دستگاه های پیشرفته ، به ایران ارسال میگردد . سپس در گمرک با اخذ تائیدیه های آزمایشگاه انفورماتیک ایران و سازمان ارتباطات رادیویی ایران ، ترخیص میگردد .

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

انواع جی پی اس ردیاب

جی پی اس ردیاب به دو دسته صنعتی و ساده تقسیم میشود .

ردیاب صنعتی

ردیابهای صنعتی دارای بدنه آلومینیومی جهت تبادل با محیط میباشد . همچنین ردیابهای صنعتی دارای دو آنتن اکسترنال برای تقویت امواج میباشد . از ویژگیهای دیگر ردیاب صنعتی میتوان به قطعات با کیفیت و سازگار با شرایط آب هوایی مختلف میباشد . قیمت هر یک از متعلقات دستگاه مثل آنتن و یا جنس بدنه و کیفیت دستگاه باعث افزایش قیمت و البته ارزش خرید بیشتر ردیاب میشود. برای استفاده های امنیتی و یا استفاده های بلند مدت ، بهتر است که از ردیاب صنعتی استفاده شود .

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

ردیاب ساده

ردیابهای ساده دارای بدنه پلاستیکی میباشد . در ردیاب ساده خبری از دو آنتن تقویت کننده نیست و آنتها داخلی میباشد . امکان مخفی کردن حرفه ای داخل خودرو وجود ندارد . به دلیل پلاستیکی بودن ، فقط در شرایل آب هوایی معتدل میتوان از آن استفاده نمود . برای استفاده های ساده و موقتی مناسب است اما نباید برای حفاظت خودرو در برابر سارقین حرفه ای ، از ردیابهای ساده استفاده کرد .

نصب ردیاب دزدگیر در دوره گارانتی خودرو کوییک

نصب ردیاب دلتا توسط نمایندگی های حرفه ای ما انجام میگیرد . در دوره گارانتی کوییک هم میتوان نصب کرد و اصلا جای نگرانی ندارد . چون هم میشه با سوکت فابریک نصب کرد و هم بدون سوکت میشود نصب کرد . شما فقط یک عدد سیمکارت ایرانسل نو تهیه نو به نمایندگی ما مراجعه نمائید . نمایندگی های نصب ردیاب دلتا به خوبی میدانند که چگونه و کجای ماشین نصب کنند که هم گارانتی ماشین حفظ شود و هم در برابر سارقین خودرو ، امنیت داشته باشد .

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای دلتا

ویژگیهای ردیاب دلتا 203A

  1. ماژول GPS سفارشی ورژن 4 جدید ، سریع و دقیق
  2. نمایش آنلاین و لحظه به حظه موقعیت دقیق خودرو
  3. نرم افزار و سایت ردیابی اورجینال کارخانه با پوشش زبان فارسی
  4. گارانتی تعویض یکساله
  5. دو آنتن اکتیو اکسترنال جهت تقویت امواج در جاده ها و شهرهای شلوغ پارازیتی
  6. امکان نصب حرفه ای و ضد سرقت نمودن خودرو با دو آنتن GPS و GSM
  7. امکان نصب آژیر
  8. دارای سنسور ضربه داخلی با تنظیم درجه حساسیت تا سه مرحله
  9. اطلاع از ضربه ، باز شدن درب ، روشن شدن ، قطع باتری توسط پیامک و نمر افزار
  10. میکروفون خبرنگاری با شنود بسیار قوی داخل کابین خودرو
  11. رله خاموش کن خودرو جهت خاموش کردن خودرو از راه دور به دو حالت سرعت زیر 20 و یا سریع درجا
  12. بدنه آلومینیومی با تبادل دمای داخل دستگاه با محیط
  13. دارای دکمه SOS برای ارسال هشدار کمک در مواقع نیاز
  14. دارای مجوز انفورماتیک ایران و سازمان ارتباطات رادیویی ایران
  15. متناسب با شرایط 4 فصل ایران
  16. بدون نویز و ضد پارازیت
  17. امکان گزارشگیری از سرعت و مسافتهای پیموده شده و زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در بازه زمانی دلخواه

ردیاب خودرو کوییک دزدگیر سیمکارتی جی پی اس ماهواره ای

جمع بندی

خودرو کوییک مثل همه خودروها در معرض سرقت میباشد . بهترین گزینه امنیتی ، استفاده از جی پی اس ردیاب میباشد . و در بین جی پی اس ردیاب موجود در بازار ایران ، بهترین ردیاب برای کوییک ، دلتا 203A میباشد . حتی در دوره گارانتی خودرو نیز قابل نصب میباشد و نگران نباشید . چون نمایندگی های حرفه ای ردیاب دلتا بدون آسیب به گارانتی خودرو نصب میکنند .

 

منبع : ردیاب دلتا

خروج از نسخه موبایل