نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین

ردیاب خودرو جی پی اس تراکر دزدگیر ماشین یکی از مهمترین لوازم هر خودرویی است . با یک انتخاب درست میتوانید امنیت واقعی را  داشته باشید . بهترین جی پی اس ردیاب خودرو موجود در بازار ایران متعلق به شرکت جی پی اس ردیاب دلتا میباشد .

بهترین ردیاب خودرو دلتا کدام است ؟

همه مدلهای ردیاب دلتا ، جزو بهترین ها در ایران و دنیا هستند . ابتدا باید بدانید هدفتان از خرید ردیاب خودرو چیست . اگر یک ردیاب برای استفاده های کوتاه مدت غیر امنیتی میخواهید ، میتوانید از مدلهای آنتن داخلی دلتا استفاده کنید . مثلا مدلهای دلتا 603B و 603G دو مدل آنتن داخلی با بدنه پلاستیکی است . این مدلها برای نصب آسان داخل خودرو که نیاز به مخفی کردن زیاد ندارند ، مناسب است . مثلا اگر یک شرکت برای پروژه کوتاه مدت نیاز به کنترل رانندگان خود دارد میتواند از این مدلهای آنتن داخلی ردیاب دلتا استفاده نماید . اما اگر برای امنیت خودرو و یا کنترل خودرو به مدت طولانی نیاز دارید ، بهتره از مدلهای صنعتی ردیاب خودرو دلتا 203A استفاده نمائید . همچنین برای پروژه های خاص میتوانید از مدل 205 و مدل 207 نیز استفاده نمائید .

چرا ردیاب دلتا ارزش خرید زیادی دارد ؟

ارزش خرید یک ردیاب به کارخانه تولید کننده و شرکت ارائه دهنده خدمات مربوط میشود . یعنی یک شرکت معتبر ایرانی از بهترین کارخانه دنیا ، محصول متناسب با کشور چهار فصل ایران را وارد نماید . ما در مجموعه ردیاب دلتا همیشه سعی کرده ایم که اطلاعاتمان را نسبت به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ، به روز نگه داریم . به همین علت از قطعاتی در محصولاتمان به کارخانه سازنده سفارش داده ایم که بیشترین و بهترین کارایی را در موقعیت جغرافیایی ایران داشته باشد . ایران یک کشور چهار فصل با مناطق مختلف از جمله کوهستانی میباشد . طبیعتا محصولی را باید وارد نمائیم که همه مردم ایران از استفاده آن رضایت صد در صدی را داشته باشند .

بهترین ردیاب دزدگیر برای خودرو کدام است ؟

بهترین ردیابی که میتوان دور از دسترس سارقین نصب کرد ، ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد . این مدل به دلیل داشتن دو آنتن اکسترنال کاملا اکتیو ، توانایی مخفی کردن حرفه ای داخل خودرو را دارد . به همین دلیل ، نمایندگی های نصب ردیاب دلتا ، قدرت مانور بیشتری در نصب ردیاب دارند . یعنی میتوانند دستگاه مرکزی را در یک قسمت خودرو و آنتن ها را در قسمت دیگر خودرو نصب کنند که دست سارقین به آن نرسد . معمولا مدلهای آنتن داخلی را زیر فرمان خودرو نصب میکنند که اصلا برای استفاده های امنیتی توصیه نمیشود .

کار جی پی اس تراکر ماشین چیست ؟

جی پی اس تراکر یا همان ردیاب خودرو به محض نصب و راه اندازی ، موقعیت خود را به سامانه ردیابی دلتا ارسال میکند . قابلیت تنظیم ارسال اطلاعات دقیق موقعیت خودرو هر 10 ثانیه وجود دارد . سامانه ردیابی ( سایت ردیابی ) و همچنین نرم افزار ردیابی دلتا ، فابریک اورجینال کارخانه سازنده میباشد . ما سعی کرده ایم از کارخانه ای خرید کنیم که زبان فارسی را هم پوشش دهد . به همین علت به سراغ محصولات متفرقه نرفتیم که بخواهیم با سایت و نرم افزار ایرانی خدمات ارائه دهیم . پس شما با خرید ردیاب دلتا میتوانید یک جی پی اس تراکر مطمئن با سایت و نرم افزار اورجینال داشته باشید .

آیا ردیاب خودرو کار دزدگیر ماشین را انجام میدهد ؟

جواب این سوال زمانی بله است که بخواهید ردیاب خودرو دلتا 203A را نصب کنید . چون این مدل توانایی نصب آژیر را هم دارد . امکانات بیشماری از جمله خاموش کردن از راه دور ، میکروفون و اطلاع از ضربه و هشدارهای دیگر را دارد . از هر جای دنیا و بدون محدودیت با هر تعداد موبایل یا تبلت و یا کامپیوتر میتوانید موقعیت دقیق خودرو را مشاهده نمائید . امکان تعریف پنج نفر ادمین برای دریافت هشدارهای سرقت را دارد . این مدل به دلیل داشتن بدنه فلزی ، توانایی استفاده چندین ساله را دارد . چون تبادل دما با محیط بهتر انجام میگیرد و سالیان سال میتوانید از این ردیاب استفاده نمائید .

برای خرید و نصب جی پی اس تراکر دلتا چه باید کرد ؟

برای خرید ردیاب دلتا میتوانید با دفتر مرکزی ما تماس بگیرید تا نزدیکترین شعبه فروش و یا نصب خدمتتان معرفی گردد . نمایندگی های نصب ردیاب دلتا بسیار حرفه ای میباشند و بدون هیچ مشکلی میتوانید از خرید ردیاب دلتا ، لذت ببرید . حتی برای خودروهای خارجی و یا خودروهای دارای گارانتی هم میتوانید بدون هیچگونه نگرانی ، ردیاب دلتا را نصب کنید . اکثر خودروهای ایرانی را میتوان با سوکت فابریک نصب کرد و هیچ آسیبی به سیمکشی خودرو وارد نمیشود .

منبع : جی پی اس ردیاب دلتا

خروج از نسخه موبایل