نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس

ردیاب خودرو بدون تداخل در گارانتی ماشین با نصب جی پی اس یکی از مهمترین سوالات مشتریان است . باید عرض کنیم که ردیاب دلتا به دلیل داشتن استاندارد های بین المللی ، بدون تداخل نصب میگردد . همچنین نمایندگان نصب ردیاب دلتا ، بسیار حرفه ای و آموزش دیده هستند و بدون مشکل در گارانتی خودرو ، نصب می نمایند .

ردیاب خودرو چجوری نصب میشود ؟

همه ردیابها برای روشن شدن ، با دو سیم مثبت و منفی به برق خودرو وصل میشود . برای دریافت برق از خودرو ، نگران گارانتی نباشید چون نمایندگی های نصب ردیاب دلتا بسیار حرفه ای هستند و بدون هیچگونه آسیبی و به صورت تضمینی نصب میکنند . سایر آپشنها هم به همین صورت و بدون تداخل در سیمکشی خودرو نصب میشود . مثلا برای اطلاع از باز شدن دربها ، از تحریک لادری استفاده میشود . برای اطلاع از روشن شدن خودرو ، از برق پله دوم سوئیچ استفاده میشود .

همه اینها بدون قطع شدن سیم های خودرو انجام میگیرد . تنها آپشنی که نیاز به قطع سیم دارد ، رله خاموش کن ردیاب است که میتوانید این قسمت را بعد از اتمام گارانتی خودرو نصب کنید . البته میتوانید ریسک پذیر هم باشید و همه آپشنها را نصب کنید . برای اکثر خودروهای ایرانی میتوان از سوکت فابریک هم استفاده کرد که نصب راحتی است . البته نصب بدون سوکت ، امنیت بیشتری دارد .

آیا ماشین شما نیاز به ردیاب یا دزدگیر دارد ؟

جواب این سوال ، بله است. همه خودروها در معرض سرقت هستند و هیچ فرقی نمیکند که خودروی شما ایرانی باشد و یا خارجی . پس در هر صورت شما نیازمند نصب سیستم امنیتی هستید . بهترین و جدیدترین سیستم امنیتی برای خودرو، استفاده از جی پی اس ردیاب میباشد . و در بین جی پی اس ردیاب ، بهترین آنها که استاندارد و بادوام باشد، جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A است . دلایلی وجود دارد که شما نیاز به ردیاب دارید .

مثلا سارقین ممکن است از طریق زورگیری اقدام کنند . در اینصورت برای حفظ جان و مال ، تنها راهکار پیش رو عدم درگیری با سارق است . وقتی خودروی شما مجهز به ردیاب باشد ، با آرامش میتوانید بعد از سرقت ، به دنبال خودروی خودتان بروید و حتی از دور خاموش کنید که سارقین دور نشوند . همه این اقدامات منوط به نصب ردیاب و البته ردیاب با کیفیت و استاندارد است که توسط سارقین ، شناسایی نشود . این ویژگی را میتوان در جی پی اس ردیاب دو آنتنه دلتا 203A بدست آورد . پس در نصب سیستم امنیتی جدید و مخصوصا جی پی اس ردیاب دلتا ، شک نکنید که به نفع شما است .

بررسی احتمال تداخل در گارانتی

همه ردیابهای موجود در بازار ، استاندارد نیستند و به هر خودرویی قابل نصب نیست . همه نصابها ، متخصص خودرو نیستند و احتمال ناشیگری و یا نا آگاهی وجود دارد . پس در خرید و نصب ردیاب خودرو باید به این موارد دقت کنید . خب ممکنه سوال پیش بیاد نحوه تشخیص به چه صورتی است ؟ اول از همه باید ملاک قیمت را کنار بگذارید و با دید بازتر به قضیه نگاه کنید . به ردیاب ارائه شده توسط فروشندگان به خوبی دقت کنید . ردیابهای اصلی معمولا جنس بدنه فلزی دارند که تبادل دما با محیط انجام گیرد . ردیابهای اصلی و صنعتی معمولا دو آنتن مجزا دارند که بتوان در بهترین قسمت و دور از دسترس ترین قسمت خودرو نصب شود .

حالا به توضیحات فروشنده و نصاب دقت کنید . اگر منکر این واقعیت شد و به شما ردیاب پلاستیکی و آنتن داخلی معرفی کرد ، در صداقت و آگاهی ایشان شک کنید . چون ردیابهای پلاستیکی برای آب و هوای چهارفصل ایران اصلا مناسب نیست . دوم اینکه ردیابهای آنتن داخلی با شرایط جغرافیایی و پارازیتی ایران و مناطق کوهستانی ایران اصلا سازگار نیست . درسته که قیمت ارزانتری نسبت به ردیابهای دو آنتنه صنعتی دارد ، اما ارزش خرید آن برای مشتری ایرانی ، تقریبا صفر است . معمولا نصابها از روی تنبلی و یا به دنبال سود بیشتر ، به سراغ ردیابهای آنتن داخلی میروند . چون نصب آنها آسان و در زیر فرمان قرار میگرد که مشکل آنتن دهی نداشته باشد . و این کار باعث میشود که به راحتی توسط سارقین ، پیدا شود .

مطلب بعدی ، ارتباط صحیح و بدون خطای ردیاب با کامپیوتر ( ECU ) خودرو است . هرچند سیمکشی مستقیم به کامپیوتر خودرو وصل نمیشود اما احتما خطا وچود دارد . چون کنترل کننده عملکرد خودرو توسط کامپیوتر خودرو انجام میگیرد و هر اختلالی میتواند موجب ثبت خطا در کامپیوتر خودرو شود . به همین دلیل نصب ردیاب استاندارد بسیار به شما کمک میکند که علاوه بر مشاهده دقیق موقعیت خودرو ، بدون اختلال در گارانتی و ECU خودرو ، از رانندگی بذت ببرید .

بهترین راهکار

هدف ما در این سایت ، بالا بردن سطح آگاهی شماست . انتخاب با شماست که بعد از خواندن این مطالب ، به سراغ چه ردیابی بروید . اما ما ویژگی بهترین ردیاب خودرو را توضیح میدهیم که بعدها دچار مشکل نشوید . ما در طول 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه انواع جی پی اس ، به این نتیجه مهم رسیده ایم که شرایط اقلیمی ایران و سطح آگاهی سارقین میطلبد که همیشه به روز باشیم و ردیابهای مناسب نیاز مشتریان را وارد کنیم. آنچه که مورد نیاز مشتریان است ، تهیه ردیاب ضد سرقت با دوام بیشتر و قیمت مناسب است . به همین دلیل در بین ردیابهایی که قیمتهای مختلفی دارد ، ردیاب خودرو دلتا 203A را برای استفاده های امنیتی و مدیریتی ، پیشنهاد میدهیم . البته ردیابهای دیگری هم برای استفاده های سازمانی داریم که جای خود را دارد . اما بهترین برای استفاده شخصی ، همان بود که عنوان کردیم .

 

منبع : جی پی اس ردیاب دلتا

خروج از نسخه موبایل