نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب خودرو ایرانی بخرم یا خارجی کدام بهتر است ؟

ردیاب خودرو ایرانی بخرم یا خارجی کدام بهتر است ؟

ردیاب خودرو ایرانی بخرم یا خارجی کدام بهتر است ؟

ردیاب خودرو ایرانی بخرم یا خارجی کدام بهتر است ؟

ردیاب خودرو ایرانی بخرم یا خارجی کدام بهتر است ؟ برای پاسخ به این پرسش که جی پی اس ردیاب ایرانی بهتر است یا خارجی با ما همراه باشید . اما ابتدای کار باید بگوییم که همه ردیابها خارجی هستند .برخی در ایران مونتاژ میشوند و برخی تولید فابریک کارخانه خارجی است .

 

ارزش خرید کدام ردیاب بیشتر است ؟

همیشه این سوال مطرح میشود که ارزش خرید کدام ردیاب بیشتر است . باید به این نکته دقت کنید که ماهواره GPS و چیپ جی پی اس متعلق به کشور آمریکا است . تولید این چیپ ها و قطعات دیگر در کارخانجات چین انجام میشود . برخی کارخانه های تولید ردیاب با استفاده از این قطعات ، نقشه PCB ( سخت افزار ) مخصوص خود را طراحی میکنند . کارخانه های متعددی در دنیا در حال تولید ردیاب هستند . اما اکثر این کارخانه ها ، تازه کار هستند . اما برخی کارخانه ها هستند که تجربه چندین ساله در زمینه تولید ردیاب دارند.

ردیابهای تولیدی شده باید توسط دستگاه های مخصوصی تست گردند . این تست آزمایشگاهی باعث میشود تا پیش از بروز خطا بر روی دستگاه در روزها و ماه های آینده جلوگیری شود . برخی از کارخانه ها به دلیل تازه کار بودنشان هنوز به این مرحله نرسیده اند که تست آزمایشگاهی داشته باشند . اکثر کارخانه ها واحد R&D ( تحقیق و توسعه ) ندارند و صرفا اقدام به کپی دستگاه کارخانه های دیگر میکنند . به دلیل کپی کردن ، دستگاه های معیوب و یا پر از خطا به بازار تحویل میدهند .

خرید ردیاب با کیفیت از یک کارخانه با سابقه طولانی به مراتب بهتر از ردیابهای نو ظهور هستند . قبلا ردیابهای مونتاژ دوبی به اسم ردیاب اروپایی به ایران وارد میشد به مرور زمان شرکتهای وارد کننده تمایل به ادامه واردات از این محصول ( تلتونیکا ) را کمتر کردند . چون اشکالات فراوانی داشتند . همچنین برخی شرکتها به قصد تولید ردیاب در ایران اقداماتی انجام دادند اما کم کم از مسیر تولید منحرف و به مونتاژ روی آوردند .

آیا ردیاب ایرانی بهتر است یا ردیاب خارجی ؟

پاسخ به این پرسش میتواند سلیقه ای باشد . اما چون با امنیت جان و امنیت وسیله نقلیه در ارتباط است با یک مثال میتوانید به پاسخ برسید . شما فقط یکبار حق انتخاب دارید و فقط یکبار ممکن است در دام سارقین بیافتید . آیا برای این یکبار ، ردیاب امتحان شده و باکیفیت مورد استفاده در کل دنیا را انتخاب میکنید یا ردیاب مونتاژی ؟ فعلا در مورد ردیاب مونتاژی ایران صحبت نمیکنیم . بلکه یک مقایسه کلی انجام میدهیم . ردیابها هر چقدر اسم و رسم داشته باشند باز هم نیازمند بررسی بیشتر هستند .

ردیابهایی در دوبی و برخی کشورها مونتاژ میشوند . هر کدام از این کارخانه ها ، قطعات اصلی دستگاه را از کشور چین تهیه میکنند . حتی ردیابهایی که به اسم اروپایی به فروش میرسد ، یا تولید چین هستند و یا بوسیله قطعات چینی مونتاژ شده است. در داخل ایران هم عده ای برای کاهش هزینه ها به جای واردات ، مونتاژ انجام میدهند . نوع مونتاژ تولیدی ها فرق دارد . برخی از این تولیدی ها ، دستگاه SMD دارند که قطعات را روی PCB نصب میکند . برخی تولیدی ها اما حتی زحمت تولید PCB ( مادربورد ) را هم به خودشان نمیدهند . قطعات آماده را وارد میکنند و پیچ های آنرا در ایران میبندند که در اصطلاح به آن اسمبل میگویند . سپس با دستگاه لیزر ، آرم خودشان را بر روی دستگاه حک میکنند و به اسم تولید ایرانی به فروش میرسانند .

ردیاب خودرو ایرانی بخرم یا خارجی کدام بهتر است ؟

ردیاب کدام کشور خارجی بهتر است ؟

تجربه 15 ساله ما در زمینه جی پی اس ردیاب به ما ثابت کرده است که برای یک ایرانی ، بهترین کشور برای واردات ، چین میباشد . چون با کمترین هزینه به بهترین کارخانه های چین میتوان دسترسی داشت . اکثر سرمایه گذاران اروپایی و آمریکایی ، کارخانه خود را در چین تاسیس کرده اند . با توجه به بازدیدهای دوره ای شرکت ما از کارخانه های مختلف در دنیا ، به این نتیجه رسیدیم که بهترین کارخانه ها برای بازرگان ایرانی در چین وجود دارد . در چین کارخانه های مختلفی وجود دارد . برخی کارخانه ها خط تولید ثابت ندارند و هر آنچه مشتری سفارش دهد را برایشان میسازند . یعنی اگر مشتری سفارش تبلت دهد یا ردیاب دهد یا موبایل دهد برایشان فرقی ندارد . لوازم آن را تهیه و اسمبل میکنند .

اما برخی کارخانه های مطرح در چین وجود دارد که تخصصی ، جی پی اس ردیاب تولید میکنند . این کارخانه ها بسیار معروف و مشتریان زیادی در سراسر دنیا دارند . به دلیل معروف بودن این کارخانه ها ، برخی از کارخانه های مونتاژ کار چینی از آنها کپی میکنند . تشخیص اصل و کپی برای مشتری وجود ندارد اما برای بازرگانان با تجربه ، بسیار آسان است . متاسفانه برخی از وارد کنندگان در ایران نیز به اشتباه ردیاب های کپی وارد کرده اند . ردیابهای کپی ارزانتر اما نا مطمئن تر هستند . پس امنیت خودرو و موتورسیکلت را نمیتوان فدای ردیابهای کپی ارزان کرد .

ردیاب خودرو ایرانی بخرم یا خارجی کدام بهتر است ؟

ردیاب متناسب با خودروی من کدام است ؟

همیشه این سوال توسط مشتریان پرسیده میشود که ردیاب مناسب خودروی من کدام است ؟ ردیابهای استاندارد معمولا به همه وسایل نقلیه قابل نصب هستند . اما برخی از وارد کنندگان متاسفانه ردیابهای بی کیفیت را برای خودرو های ایرانی و یا موتورسیکلت پیشنهاد میکنند . این بزرگترین خیانت به مشتریان است که به خاطر سود شخصی ، امنیت آنها به خطر بیافتد . ما همیشه توصیه میکنیم که از جی پی اس ردیاب دلتا 203A استفاده نمائید . چون این ردیاب ، یک ردیاب صنعتی استاندارد دو آنتنه است . برق انواع خودرو سواری و موتورسیکلت ایرانی و خارجی را پشتیبانی میکند . همچنین قابل نصب بر روی انواع خودروهای سنگین کامیون ، اتوبوس میباشد .

ردیاب دلتا 203A به دلیل دو آنتنه بودن ، امکان نصب مخفی و حرفه ای داخل خودرو را دارد . همچنین این دو آنتن باعث میشود که در جاده ها و یا مناطق خاص ، مشکل آنتن دهی وجود نداشته باشد . جنس بدنه فلزی دستگاه باعث تبادل دمای دستگاه با محیط میشود . این تبادل دما باعث افزایش عمر دستگاه نیز میگردد . ما در این مدل ، ماژول سفارشی ورژن 4 را انحصاری از کارخانه درخواست نموده ایم . این ماژول با اینکه نسبتا قیمت بیشتری دارد اما دقت زیادی در تشخیص موقعیت دارد . همچنین سرعت پردازش اطلاعات دریافتی از ماهواره زیاد خواهد بود و جای وسیله نقلیه سریعتر نمایش داده میشود .

منظور از ردیاب استاندارد ، ردیابی است که بدون خطای کامپیوتر ( ECU ) و مشکلی برای قطعات خودرو  سالها کار کند . تهیه این ردیاب استاندارد کار هر کسی نیست و نیاز به دانش الکترونیک ، تجربه و اصول بازرگانی است . شکل و ظاهر ردیابها دلیل بر یکسان بودن دستگاه نیست . متاسفانه بسیاری از افراد در دام برخی از واردکنندگان سودجو گرفتار شده اند که خطرات مالی و جانی برایشان در پی داشته است . پیشنهاد ما این است که از واردکنندگان ردیاب بخواهید تا عکس خودشان را در کارخانه ای که از آن ردیاب خریداری کرده اند ، نشان دهند . متاسفانه هیچ کدام از آنها تا به حال نمیدانند محصول وارداتیشان توسط چه کسانی و در چه شرایطی تولید میشود .  فقط دنباله رو تجربه واردکنندگان دیگر در ایران هستند .

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

آیا نصب ردیاب به گارانتی خودرو آسیب میزند ؟

نصب ردیابها به دو صورت قابل انجام است . به صورت سوکت فابریک و یا به صورت سیمکشی قابل نصب است . برای اکثر خودرو های ایرانی ، امکان نصب با سوکت فابریک وجود دارد . اما امنیت در سوکت کمتر است . چون سارقین به راحتی میتوانند سوکت ها را جدا کنند . اما در حالت سیمکشی ، امکان تست تک تک سیمها برای سارقین وجود ندارد و این حالت امنیت بیشتری را برای خودرو ایجاد میکند .

ردیاب دلتا 203A خوب مهمی دارد که بسیاری از نصابها و یا نمایندگی های ما با آن آشنا هستند . این ویژگی مربوط به تحریک لادری همزمان مثبت و منفی میباشد . موقع نصب بر اساس خودرو ، نمایندگی نصب ما تشخیص میدهد که از کدام تحریک استفاده کند . همه آپشنهای ردیاب دلتا بدون قطع سیم و به صورت کاملا ماهرانه نصب میشود و مشکلی برای گارانتی خودرو پیش نمی آید . تنها قسمتی که نیاز به قطع کردن سیم دارد ، رله خاموش کن دستگاه است . یعنی اگر میخواهید از دور ، خودرو را با پیامک خاموش کنید ، نصب این آپشن بسیار مفید و کاربردی خواهد بود . البته بستگی به حساسیت مشتری به گارانتی خودرو ، میتواند آنرا پیش از اتمام گارانتی نصب کند و یا بعد از اتمام گارانتی نیز میتواند نصب نماید .

انتخاب بهترین ردیاب دزدگیر خودرو

جمع بندی

خرید ردیاب مساله بسیار مهمی است که فقط یکبار و برای یک عمر انجام میشود . اگر به فکر امنیت بلند مدت هستید:

  1. حتما از ردیابهای اورجینال که در کل دنیا استفاده میشود خریداری نمائید .
  2. حتما دقت کنید که از شرکت معتبر و با سابقه بلند مدت و مفید خریداری نمائید .
  3. حتما از مدلهای صنعتی دو آنتنه برای خودرو و موتورسیکلت تهیه نمائید .
  4. حتما ردیاب با پنل فابریک کارخانه بین المللی را تهیه نمائید .
  5.  حتما از فروشنده گارانتی تعویض یکساله بخواهید .
  6. حتما به آرم و مشخصات موجود بر روی ردیاب دقت کنید و ردیاب با شناسنامه ( اسم برند ، کشور سازنده ، مدل دستگاه ) را خریداری نمائید .
  7. حتما عکس و فیلم شرکت وارد کننده را در حین بازدید از کارخانه ها را به دقت ببینید .

فیلم انتخاب بهترین ردیاب خودرو

 

فیلم آموزش نصب ردیاب خودرو
خروج از نسخه موبایل