نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

بهترین ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی کدام است ؟ آیا میتوان ردیاب نصب کرد بدون اینکه به گارانتی ماشین آسیب وارد شود ؟ کدام مارک و برند دارای استاندارد انواع خودروهای خارجی و ایرانی است ؟ آیا خودروهایی که دارای ایموبلایزر و دزدگیر هستند به ردیاب نیاز دارند ؟ برای آشنایی با ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی با ما همراه شوید .

 

جی پی اس ردیاب خودرو چیست؟

جی پی اس استفاده های مختلفی دارد . یکی از کاربردهای GPS برای ردیابی خودرو میباشد. روش کار به این صورت است که دستگاه گیرنده و فرستنده ماهواره ای  (DELTA GPS) در داخل خودرو به صورت کاملا حرفه ای نصب میشود . با ارتباط دقیق ماهواره ای ، موقعیت خودرو به صورت آنلاین هر 10 ثانیه به سرور فابریک دلتا ارسال میشود . موقعیت های ذخیره شده قابل نمایش تصویری و آنلاین میباشد . همچنین میتوان به صورت اکسل گزارشگیری کرد . از ویژگیهای دیگر ردیاب خودرو میتوان به دریافت هشدارهای باز شدن ، ضربه و روشن شدن خودرو به صورت پیامک اشاره کرد . باید قبول کرد که تکنولوژی جدید برای امنیت خودرو بسیار لذت بخش تر از دزدگیرهای ساده و تصویری میباشد.

ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

 

تفاوت انواع ردیاب خودرو

هر خودرویی استاندارد خاصی دارد . مخصوصا خودرو های خارجی که ECU مخصوصی دارند و کوچکترین خطاها میتواند در عملکرد ماشین تاثیر منفی داشته باشد. کارخانه سازنده ردیاب دلتا با رعایت استاندارد همه خودرو ها توانسته است رضایت همه مشتریان را جلب نماید. این استاندارد شامل سخت افزار قدرتمند منطبق با هر نوع خودرو و همچنین نرم افزار 18 زبانه میباشد. لذت تماشای آنلاین خودرو به زبان خودتان را با ردیاب دلتا میتوانید تجربه کنید . تجهیز ردیاب دلتا به دو عدد آنتن اکتیو اکسترنال باعث افزایش قدرت مانور در نصب شده است. یعنی به راحتی و حرفه ای میتوان ردیاب دلتا را نصب کرد بدون اینکه سیگنال ماهواره ای ضعیف و یا قطع شود .

آقای رضا ملکی مدیر ردیاب دلتا

بهترین ردیاب خودرو

شرکتهای مختلفی ادعای داشتن بهترین ردیاب خودرو را دارند . اما متاسفانه هیچکدام از این شرکتها نمیدانند چه محصولی را وارد میکنند . ما در مجموعه ردیاب دلتا از نزدیک کارخانه های مختلف را بررسی نمودیم . سالهای مختلف و سفرهای مختلف به کارخانه های تولید کننده جی پی اس را داشته ایم . کارشناسان ردیاب دلتا با تجربه و مهارت و آشنا به اصول فنی و الکترونیکی از نزدیک خط تولید کارخانه ها را بررسی میکنند . محصول وارداتی ما با اطمینان کامل خریداری شده است . ردیاب دلتا هم اکنون در کل دنیا مورد استفاده قرار میگیرد . بدون شک، ردیاب دلتا به عنوان بهترین و پر فروش ترین ردیاب دنیا شناخته شده است.

بهترین ردیاب خودرو

 

تفاوت ردیاب دزدگیر ماهواره ای با دزدگیر سیمکارتی

دزدگیرهای قدیمی با اضافه شدن کیت سیمکارت، به عنوان دزدگیر سیمکارتی یا دزدگیر سیمکارت خور تغییر نام پیدا کردند . در اصل این دزدگیر ها یا بهتر بگوییم دستگاه آلارم ( Alarm ) همان سیستم نا کارآمد قدیمی هستند که کمی تغییر ماهیت داده شده اند . دلیل نا کارآمد بودن این سیستم ها مربوط به پایه اولیه و ضعیف این دستگاه ها میباشد . چون سارقین آپدیت شده اند و باید دستگاه های قدیمی حذف و دستگاه های امنیتی جدید جایگزین آنها شوند .  اما در جی پی اس ردیاب اساس کار ارتباط دقیق ماهواره ای و نمایش آنلاین لحظه ای موقعیت خودرو بر روی نقشه و دریافت هشدارها میباشد . ردیاب دلتا بسیار حرفه ای طراحی شده است و پاسخگوی نیازهای همه نوع خودرو میباشد .

دقیق بودن جی پی اس ردیاب باعث انتخاب میشود . متاسفانه در دزدگیر های سیمکارتی ارتباط ماهواره ای وجود ندارد و نمیتوان به موقعیت دریافت شده اعتماد کرد . اما در دزدگیر های ماهواره ای ارتباط آنلاین ماهواره ای از طریق گیرنده جی پی اس ردیاب دلتا وجود دارد . این ارتباط به دلیل داشتن دو عدد آنتن مخصوص اکسترنال اکتیو قدرتمند میباشد . همچنین جی پی اس ردیاب و دزدگیر ماهواره ای دلتا به دلیل داشتن 4 عدد سرور فابریک کارخانه جهت ذخیره و نمایش اطلاعات ، قابلیت اطمینان و خرید بالاتری دارد . تفاوت عمده سرورهای فابریک و سرورهای متفرقه را مشتریانی که قبلا خریداری نموده اند بهتر میتوانند تشخیص دهند .

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

 

جی پی اس ردیاب دلتا

ردیاب دلتا در زمینه ردیاب خودرو ، ردیاب موتورسیکلت ، دزدگیر ماهواره ای خودرو ، دزدگیر ماهواره ای موتورسیکلت ، ردیاب شخصی کودکان و سالمندان به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند فعالیت چندین ساله دارد . تجربه 12 ساله به ما ثابت کرده است که. بهترین و قدرتمند بودن , ردیاب و دزدگیر ماهواره ای اولویت اصلی ما باشد . همه افراد زحمتکش ایران نیاز دارند که امنیت وسایل نقلیه و افرادشان را ارتقا دهند. بهترین ردیاب که قدرت ردیابی انحصاری دارد فقط میتوان ردیاب دلتا را پیشنهاد داد .

5 تفاوت مهم موتور خودروهای قدیم و جدید

اهداف جی پی اس ردیاب دلتا

ردیاب دلتا با اهداف بشر دوستانه در ایران و دنیا شکل گرفته است. همکاران ما در قسمت فروش و پشتیبانی ردیاب دلتا ، همپای مدیریت ردیاب دلتا در تلاش هستند که جان کودک و سالمندی را نجات دهند تا چشم انتظاری و دلنگرانی خانواده ای را رفع کنند . ما در تلاش هستیم روزی خانواده ای که از طریق خودرو و یا موتورسیکلت تامین میشود ، حفظ شود . ما در تلاشیم تا سرمایه خانواده ای که همان خودرو و یا موتورسیکلت هست ، حفظ شود . اهداف ما انسان دوستانه است و به اهدافمان افتخار میکنیم . اهداف معنوی اولویت اصلی ما و در درجه دوم میتوان اهداف مادی را عنوان کرد . هر کسی ردیاب دلتا را به دوستان و آشنایان خودشان معرفی کرد ، باعث نجات زندگی آنها خواهد شد . لطفا با ما همراه شوید در این امر مقدس خدمت رسانی .

ویژگی ردیاب خوب

برنامه آینده جی پی اس ردیاب دلتا

به روز رسانی امنیت همه افراد جامعه تا آنجا که با ما همراه شوید ، ادامه پیدا خواهد کرد. مجموعه ردیاب دلتا با حضور در نمایشگاههای بین المللی ردیاب در تلاش است که سیستمهای روز دنیا را از نزدیک ببیند. و بهترین سیستم ردیابی را به شما عزیزان ایرانی به ارمغان آورد . کارشناسان ما با ارتباط چهره به چهره در هر جای دنیا که در زمینه ردیاب فعالیتی باشد ، حضور دارند. تا بهترین ردیاب با کارایی مناسب آب هوای ایران تهیه نمایند . بازدید از خط تولید کارخانه های مختلف ردیاب در هر جای دنیا همیشه ادامه خواهد داشت.

ردیاب خودرو,ردیاب ماشین,ردیاب پراید,ردیاب سمند,ردیاب پژو

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو خارجی و ایرانی

ردیاب خودرو دلتا 203A به دلیل داشتن استاندارد بین المللی، قابلیت نصب بر روی انواع خودرو های سواری و سنگین را دارد. با افتخار به اطلاع شما میرسانیم که برای این محصول ، زمان بسیاری را صرف کردیم تا بتوانیم انواع ماشینهای ایرانی و خارجی را در ایران پشتیبانی کنیم . این محصول به دلیل رعایت استاندارد ECU انواع خودرو ها ، جزو پر فروش ترین محصول در دنیا شده است .همچین به دلیل اینکه برق موتورسیکلت و مخصوصا موتورسیکلتهای جدید همانند برق خودرو میباشد و استاندارد خاصی را نیاز دارند ، به راحتی میتوانند از محصولات جی پی اس ردیاب دلتا استفاده کنند . مشتریان ما آنهایی هستند که به امنیت فکر میکنند نه چیز دیگر . ما به خواسته مشتریانی که از ما کیفیت میخواهند ارج نهادیم و در واردات بهترین محصول دنیا دقت زیاد کردیم و همچنین در دادن خدمات فابریک و با کیفیت بسیار کوشا بودیم.

دزدگیر تصویری ماشین

 

نحوه خرید ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی

برای خرید ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی دو حالت میباشد . روش اول مراجعه حضوری به دفتر فروش مرکزی و یا نمایندگی های استان خودتان . روش دوم واریز وجه و ارسال دستگاه از طریق پست پیشتاز میباشد . در هر دو روش پس از دریافت جی پی اس ردیاب دلتا ، نصاف حرفه ای و مورد تائید شرکت ما خدمتتان معرفی خواهد شد . نصب جی پی اس ردیاب دلتا بسیار خاص و با کیفیت حرفه ای میباشد که دور از دسترس سارقین خودرو میباشد . در خرید ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی باید بسیار دقت کرد چون برخی از دستگاه های متفرقه میتواند اسیب جدی به ماشین وارد کند . ردیاب دلتا استاندارد ترین و امن ترین ردیاب برای انواع خودرو دارای گارانتی میباشد .

خروج از نسخه موبایل