نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو

خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو

خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو

خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو

خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو , قیمت بهترین جی پی اس ردیاب خودرو , نصب بهترین جی پی اس ردیاب خودرو , ارزانترین ردیاب خودرو , فروش بهترین ردیاب خودرو , بهترین ردیاب ماشین در ایران

ردیاب خودرو چیست ؟

ردیاب خودرو عبارت است از دستگاهی که داخل خودرو مخفی قرار میگیرد و از دور میتوان موقعیت خودرو را مشاهده کرد . انواع مختلفی برای ردیاب خودرو وجود دارد :

  1. گیرنده ماهواره ای ( GPS ) فرستنده سیمکارتی ( معروف به ردیاب ماهواره ای )
  2. گیرنده سیمکارتی ( LBS ) فرستنده سیمکارتی ( معروف به ردیاب دکلی )

ردیاب ماهواره ای

در مدل اولی که به عنوان ردیاب ماهواره ای شناخته میشود ، ماژولهای GPS بر روی برد دستگاه با ارتباط به چهار عدد از 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین ، موقعیت را دریافت و پردازش میکند . هر چقدر ورژن این ماژول جدید باشد ، قدرت پردازش با سرعت و دقت بالا انجام میگیرد . ردیابهای ماهواره ای معمولا به دو صورت آنتن داخلی و آنتن اکسترنال ارائه میشود . در مدل دارای آنتن های اکسترنال ، یک عدد آنتن مخصوص جی پی اس و آنتن دومی به عنوان آنتن جی اس ام میباشد .

معمولا آنتنهای اکسترنال نیز مدلهای مختلف با قدرت گیرندگی متفاوت میباشد . توضیحات در این مسائل بسیار تخصصی میباشد که در اینجا امکان توضیحات تخصصی وجود ندارد . اما به صورت مختصر میتوان گفت که قدرتهای آنتن برای کاربردهای مختلف و مناطق جغرافیایی مختلف تعیین میشود و باعث کم و زیاد شدن قیمت دستگاه میگردد .

نکته دوم

ردیابهای ماهواره ای معمولا دیتای دریافتی از ماهواره را میتواند به دو حالت آفلاین بر روی کارت حافظه داخل دستگاه ذخیره کند . و یا به صورت آنلاین از طریق سیمکارت بر روی سرور با آی پی استاتیک مخصوص ارسال کند . معمولا حالت آنلاین کاربردی تر میباشد و بهترین کارایی را از دستگاه ارائه میدهد . وجود سرور فابریک سازنده دستگاه مزیت مهمی به شمار میرود . معمولا کارخانه هایی در سطح دنیا وجود دارند که خدمات بین المللی استاندارد به زبانهای مختلف ارائه میدهند .

یکی از بهترین های دنیا ، برند DELTAGPS با 4 سرور قدرتمند در نقاط مختلف دنیا ، دارای دیتا سنتر هوشمند با فایروال های قدرتمند ضد هک میباشد . پوشش 18 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی نشان دهنده کشورهای استفاده کننده از این محصول میباشد .

ردیاب دکلی ( سیمکارتی )

در مدل دومی که به ردیاب دکلی معروف است ، برای کارهای ساده تر استفاده میگردد و معمولا یک موقعیت ( لوکیشن ) تقریبی از دکلهای اطراف با خطا دریافت میکند و با همان سیمکارت داخلی ارسال میکند . کاربرد این قبیل دستگاه ها برای امنیت خودرو اصلا توصیه نمیگردد . قیمت این قبیل دستگاه ها بسیار ارزان است . اندازه های بسیار کوچک با میکروفون داخلی میباشد . معمولا از این ابزار برای کارهای شنود و
یک لوکیشن تقریبی استفاده میگردد . دارای باتری داخلی برای کارهای سبک میباشد .

تفاوت دزدگیر ماهواره ای و دزدگیر سیمکارتی خودرو

همانطور که در بالا در مورد ردیاب ماهواره ای و ردیاب دکلی توضیح دادیم ، به خوبی تفاوتها را نوشتیم . اما الان قصد داریم تا فرق بین دزدگیر سیمکارتی و دزدگیر ماهواره ای را توضیح دهیم . ما معمولا سه مدل دزدگیر در بازار داریم که بیشتر بحث ما بر روی دزدگیر سیمکارتی و ماهواره ای خواهد بود .

  1. دزدگیر معمولی با ریموت ساده و یا تصویری ( قدیمی )
  2. دزدگیر سیمکارتی با ریموت معمولی و یا تصویری دارای نرم افزار موبایل ( مجهز شدن مدلهای قدیمی به کیت سیمکارت )
  3. دزدگیر ماهواره ای دارای ریموت معمولی و نرم افزار موبایل ( مدل جدید )

دزدگیر سیمکارتی خودرو

دزدگیر سیمکارتی ، همان دزدگیر قدیمی است با کاربری جدید . چون در تمام دنیا سیستم های آلارم که در ایران به دزدگیر معروف است ، منسوخ شده است . با نصب کیت سیمکارت بر روی دستگاه و برنامه نویسی جاوا ، تغییر کاربری و به روز شده است . اما در اصل دارای پلتفرم قدیم میباشد . چون ملاک دزدگیری در این قبیل دزدگیرها بر روی سیمکارت و روشن بودن دستگاه میباشد . یعنی در صورت خاموش شدن دستگاه ، امکان ارتباط با دستگاه قطع خواهد شد و لوکیشنی وجود نخواهد داشت . هر چند در زمانهای روشن بودن هم زیاد نمیتوان به موقعیت ارسالی اعتماد کرد. دارای قیمتهای متنوع و ارزان میباشد .

دارای آژیر و ریموت ساده و یا تصویری با نرم افزار موبایل میباشد . این دستگاه فرزند همان دزدگیر های قدیمی میباشد . اگر فقط قصد دریافت هشدارهای دستگاه را دارید ، گزینه مناسبی خواهد بود اما نه ایده آل . دریافت هشدارهایی از قبیل باز شدن درب خودرو و یا روشن شدن را دارد و در بعضی از مدلها میتوان از راه دور با پیامک خاموش کرد .

دزدگیر ماهواره ای خودرو

دزدگیر ماهواره ای خودرو جدیدترین تکنولوژی برای امنیت انواع وسایل نقلیه دارای برق 12 و 24 ولت میباشد . ماهواره های جی پی اس متشکل از 28 عدد میباشد که به دور زمین در حال گردش هستند . وظیفه این ماهواره ها در زمان ساخت ، برای اهداف نظامی آمریکا بود . اما در حال حاضر برای اهداف بشردوستانه و ناوبری هم مورد استفاده عموم قرار میگیرد . کاربردهای مختلفی برای استفاده های عمومی و تخصصی دارد . جی پی اس ردیاب و جی پی اس مسیریاب دو استفاده عمومی میباشد . در حال حاضر استفاده از جی پی اس ردیاب برای خودروها یک امر لازم و ضروری میباشد . استفاده های امنیتی و یا مدیریتی ردیاب خودرو ، دو مزیت از چندین مزیت استفاده از ردیاب میباشد .

ردیاب دزدگیر

دزدگیر ماهواره ای خودرو متشکل از ردیاب و دزدگیر میباشد که در کنار هم قدرت خاصی را ایجاد میکنند . همه هشدارهای لازم و موقعیت دقیق از طرف خودرو به صورت پیامک و  یا به صورت اینترنتی دریافت میگردد . یعنی به محض اینکه سارقین قصد سرقت را داشته باشند ، صاحب خودرو مطلع میگردد . دریافت هشدارهای قطع باتری خودرو ، ضربه ، باز شدن غیر مجاز درب خودرو و یا روشن شدن غیر مجاز خودرو از راه دور با پیامک امکان پذیر میباشد . امکان شنود و خاموش کردن خودرو از راه دور ، امکان قفل و باز کردن درب خودرو توسط ریموت و یا با پیامک از راه دور از مزایای دیگر استفاده از دزدگیر ماهواره ای دلتا delta 203B+ میباشد . دارای سنسور ضربه و آژیر نیز میباشد که به عنوان دزدگیر میتوان استفاده کرد .

دلیل تقسیم بندی دزدگیرها

اما چرا دزدگیرها را به سه دسته میتوان تقسیم بندی کرد ؟ چرا دزدگیر ماهواره ای با بقیه دزدگیرها متفاوت است ؟ چون یک دزدگیر ماهواره ای واقعا دزد را از طریق ماهواره  ردیابی و میگیرد . ذخیره دیتای ارسالی در پنل ردیابی فابریک باعث میشود که از آخرین موقعیت خودرو مطلع شد . معمولا ردیابها و مخصوصا ردیابهای دارای آنتهای اکسترنال ، به صورت مخفی نصب میگردند . پس امکان مشاهده آن توسط سارق در لحظه سرقت وجود ندارد . هنگام اوراق خودروی مسروقه در گاراژ سارقین ، اگر دستگاه به هر نحوی پیدا شود ، باز هم جای نگرانی برای صاحب خودرو وجود ندارد . چون هر 10 ثانیه ، موقعیت دقیق و ماهواره ای خودرو در دیتا سنتر ذخیره شده است . به راحتی میتوان از طریق نرم افزار و یا سایت ردیابی وارد پنل ردیابی شد و گزارش زمان سرقت را از دیتا سنتر دانلود کرد .

دیتاهای ذخیره شده به صورت تصویری و یا اکسل قابل استخراج و دانلود میباشد . وجود سایت ردیابی فابریک کارخانه باعث میشود که خیالتان راحت باشد که اطلاعات دستگاه در محل امن ذخیره شده است . همچنین گزارشات سایت ردیابی فابریک ، استناد بیشتری نسبت به سرورهای  متفرقه که توسط شرکتهای غیر سازنده دستگاه دارد . برای مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی ، وجود این گزارشات دقیق و اورجینال لازم و ضروری میباشد .

قیمت و خرید و فروش و نصب بهترین ردیاب خودرو

عوامل مختلفی در قیمت تمام شده دستگاه تاثیر دارد . اول اینکه ما در مورد فقط قیمت ردیاب ماهواره ای و دزدگیر ماهواره ای بحث خواهیم کرد . چون قیمت ردیابهای دکلی و یا دزدگیرهای معمولی و سیمکارتی بسیار ارزان است و اصلا قابل مقایسه نخواهد بود . عوامل موثر در قیمت ردیابهای ماهواره ای عبارتند از :

  1.  کارخانه سازنده دستگاه
  2. آپشنهاس سفارشی و مدل دستگاه
  3. وزن دستگاه
  4. واردات قانونی دستگاه
  5. خدمات و پشتیبانی دستگاه

نکته اول

کارخانه سازنده ردیابهای دلتا در ایران و دنیا شناخته شده و از رزش ویژه ای برخوردار هستند . اورجینال بودن ردیابهای دلتا از طریق سایت ردیابی 18 زبانه از جمله زبان فارسی قابل شناسایی است . دارای 4 سرور قدرتمند در نقاط مختلف دنیا برای حفظ سرعت مشاهده آنلاین موقعیت میباشد . آپشنهای سفارشی در ردیاب دلتا ، علاوه بر آپشنهای ارائه شده در کارخانه میباشد . چون ما در ایران با مناطق جغرافیایی و آب هوایی خاص روبرو هستیم . همچنین پوشش شبکه مخابراتی در نقاط مختلف ایران ، متفاوت است . به همین دلیل از ماژولهای GPS جدید و قدرتمند استفاده کردیم . مدلهای دارای آنتن های اکسترنال را سفارش دادیم . از نزدیک خط تولید همه کارخانه ها را برای انتخاب بهترین ردیاب ، بازدید کردیم . در نهایت ، محصول با کیفیتی که در کشورهای مختلف دنیا استفاده میشود را منطبق با شرایط ایران سفارش دادیم .

نکته دوم

وزن ردیابهای دلتا به دلیل وجود آپشنهای خاص ، سنگین است و طبیعتا در قیمت حمل نیز تاثیر دارد . اما برای ما در همه مراحل ، فقط امنیت و رضایت مشتری بعد از خرید مهم بود نه قبل از خرید . یعنی ما قصد داریم به افرادی که افتخار خرید از ردیاب دلتا را دادند خدمات امنیتی فوق العاده لذت بخش ارائه دهیم . به همین دلیل رضایت همه جانبه مشتریان بعد از خرید برایمان مهم بود نه رضایت قیمتی قبل از خرید !

نکته سوم

واردات قانونی مستلزم رعایت استانداردهای انواع خودروهای ایرانی و خارجی در داخل ایران بود . یعنی ما با شرایط ویژه سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی ایران ، انفورماتیک ایران ، اپیل ، گمرک برای ترخیص قانونی روبرو بودیم .  طی کردن هر یک از مراحل قانونی مستلزم پرداخت حقوق گمرکی و پرداخت هزینه های تست آزمایشگاهی بود . ترخیص قانونی به نفع مشتریان نیز میباشد . چون دستگاه کاملا تست شده استاندارد ، رجیستر شده به دستشان میرسد و با خیال راحت میتوانند بر روی همه نوع خودروی ایرانی و خارجی ، با خیال راحت نصب کنند .

نکته چهارم و پنجم

مساله مهم که در نهایت باعث افزایش قیمت دستگاه میشود ، بود و نبود خدمات اورجینال برای ردیابی میباشد . کارخانه سازنده DELTAGPS دارای سایت چند زبانه اورجینال هم میباشد . به دلیل داشتن زبان فارسی ، لزومی به ساخت سایت فارسی در داخل ایران نبود . اما اجناسی که کپی هستند و یا متفرقه ، معمولا کارخانه سازنده با زبان چینی و یا انگلیسی خدمات میدهد . در ایران برای استفاده از آن قبیل ردیابها به صورت مجبوری سایت ایرانی نیز ساخته میشود . وجود سایت فابریک بین المللی ، علاوه بر داشتن اصالت ، سرعت و قدرت ، مزیت مهم دیگری نیز دارد و آن پایداری سایت ردیابی در بلند مدت میباشد . یعنی مشتری نگران شرکت ایرانی نخواهد بود که آیا فردا هم هست یا نه . پنل ردیابی دلتا دارای خدمات بین المللی و تعهدات بین المللی میباشند و همیشه ماندگار هستند.

ما به راحتی میتوانستیم ردیابهای ارزان متفرقه با آپشنهای کم و سبک را وارد کنیم و در ایران ، سایت فارسی راه اندازی کنیم . اما به نظرتون در اینصورت چه کسی سود میبرد ؟ فروشنده یا خریدار ؟

 

خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو , قیمت خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو , نمایندگی خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو , محل خرید بهترین جی پی اس ردیاب خودرو

 

منبع : ردیاب دلتا

خروج از نسخه موبایل