نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو لیفان

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو لیفان

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو لیفان

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو لیفان

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو لیفان x60 را میتوانید از مجموعه مهندسی ردیاب دلتا تهیه نمائید . برای آگاهی از ملزومات یک سیستم امنیتی قوی ، این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید .

جی پی اس چیست؟

جی پی اس متشکل از 28 ماهواره در حال گردش به دور زمین است . گیرنده های زمینی GPS از ارتباط با 4 ماهواره از 28 ماهواره نزدیک ، کار میکنند . به دلیل گردش ماهواره ها ، همیشه بروزرسانی 4 ماهواره نزدیک برای گیرنده زمینی انجام میشود .  جی پی اس کاربردهای مختلفی دارد . یکی از کاربردهای جی پی اس برای ردیابی است . جی پی اس ردیاب آنلاین ، مجهز به یک یا دو سیمکارت برای ارسال دیتا است . جی پی اس آفلاین ، دیتا را بر روی کارت مموری SD دستگاه و یا فلش دستگاه ذخیره میکند .

 

ارزش خرید ردیاب در برابر دزدگیر

همه با سیستم دزدگیر خودرو آشنا هستند . دزدگیر ، یک وسیله حساس به ضربه با چشمی اولتراسونیک و آژیر است . این وسیله یک مانع ساده برای سارقان تازه کار هست . تنها کاری که دزدگیر انجام میدهد ، آژیر کشیدن است . سارقان حرفه ای به راحتی میتوانند همه دزدگیرها را از کار بیاندازند . کارخانه های دزدگیر سازی با تغییرات روی آپشن ، فقط به جذابیت دزدگیر اضافه کرده اند . هیچ دزدگیری تا به حال دزد را نگرفته است . سازنده دستگاه دزدگیر از کلمه آلارم به معنی هشدار استفاده میکند . اما متاسفانه در اصطلاح عامیانه ، با کلمه دزدگیر شناخته میشود .

بعد از سرقت خودرو توسط سارقین ، کار دزدگیر به اتمام میرسد و صاحب خودرو به مالباخته تبدیل میشود . اما جی پی اس ردیاب دارای ویژگیهای خاصی برای امنیت خودرو را دارد . به راحتی از طریق ماهواره ، میتوان جای خودرو را بر روی نقشه مشاهده کرد . برخی از ردیابها قابلیتهای خاموش کردن خودرو از دور را دارند . این قابلیت باعث میشود که خیلی سریعتر به خودرویتان برسید . پس ردیاب در مقایسه با دزدگیر ، ارزش خرید زیادی دارد . برخی از ردیابها ، قابلیت دزدگیرها را هم دارند که به دزدگیر ماهواره ای معروف هستند .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو لیفان

بهترین ردیاب مناسب خودروی لیفان

خودروی لیفان به دلیل داشتن کامپیوتر حساس و شرایط گارانتی ویژه ، نیازمند استفاده از ردیاب استاندارد است . بهترین ردیاب خودرو متناسب با استاندارد لیفان ، ردیاب دلتا 203A میباشد . این ردیاب علاوه بر داشتن استاندارد خودروی لیفان ، دارای آپشن های امنیتی و دزدگیری خوبی است . استفاده از ماژول GPS سفارشی ورژن 4 در این مدل ، باعث افزایش امنیت خودرو میشود . این ماژول قادر است در شرایط اقلیمی ایران ، بهترین و دقیق ترین کارایی و موقعیت را داشته باشد .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو لیفان

ویژگیهای یک ردیاب خوب برای امنیت لیفان

  1. دو آنتن اکتیو داشته باشد تا دور از دسترس سارقین نصب شود
  2. جنس با دوام داشته باشد که بتواند سالها کار کند
  3. از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت ماژول GPS استفاده شده باشد .
  4. دارای سایت و نرم افزار فابریک کارخانه باشد تا بهترین ارتباط را با سخت افزار دستگاه ایجاد کند .
  5. دارای استاندارد خودروی لیفان باشد که مشکلی در حین رانندگی ایجاد نکند .
  6. دارای خاموش کن بدون خطا باشد که در مواقع ضروری بتوان از دور خودرو را خاموش کرد .
  7. دارای گارانتی معتبر و پشتیبانی قوی داشته باشد .
  8. متناسب با شرایط جغرافیایی ایران باشد که بتواند در شرایط پارازیتی و جاده های کوهستانی ایران به خوبی کار کند .

نمایندگی جی پی اس ردیاب خودرو در تهران

بیشتر بدانید:

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو رانا پلاس

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو ام وی ام x22

جی پی اس ردیاب خودرو پژو پارس LX

مقایسه ردیاب آنتن داخلی و دو آنتنه

انواع ردیاب خودرو موتورسیکلت انسان

 

خروج از نسخه موبایل