نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو رانا پلاس

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو رانا پلاس

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو رانا پلاس

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو رانا پلاس

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو رانا پلاس با گارانتی تعویض را فقط میتوانید از ردیاب دلتا تهیه نمائید . ردیاب دلتا به دلیل داشتن استاندارد کامپیوتر همه خودروها ، بدون خطا کار میکند . نمایندگی های نصب حرفه ای در تهران و شهرستانها داریم که بعد از خرید ، معرفی میگردد .

ردیاب برای خودروهای دارای گارانتی

ردیاب دلتا به دلیل داشتن استاندارد همه خودروهای ایرانی و خارجی ، بهترین گزینه برای انتخاب است . نمایندگی های نصب ردیاب دلتا حرفه ای هستند . مجموع برآیند ردیاب استاندارد با نصب حرفه ای ، هیچ مشکلی به گارنتی خودرو وارد نمیکند . بهترین ردیاب خودرو پیشنهادی ما ، ردیاب دلتا 206A میباشد . این مدل به راحتی و به صورت حرفه ای نصب میشود . به دلیل داشتن دو آنتن اکسترنال ، میتوان دستگاه مرکزی را دور از دسترس سارقین نصب کرد.

برای خودرو رانا پلاس میتوان از سوکت فابریک استفاده نمود . تمامی کابلها بدون قطه سیم ، نصب میشود . تنها آپشنی از ردیاب دلتا که نیاز به قطع سیم دارد ، رله خاموش کن دستگاه است . این آپشن را میتوانید بعد از اتمام گارانتی هم نصب کنید . اما اگر اهل ریسک باشید ، میتوانید در دوره گارانتی خودرو هم نصب کنید و نگران هیچ چیزی نباشید .

ردیاب چیست ؟

ردیاب یکی از جدیدترین سیستم های امنیتی است و برای انواع وسایل نقلیه میتوان نصب کرد . دو نوع ردیاب وجود دارد . ردیابهای سیمکارتی بدون ماژول GP و ردیابهای ماهواره ای با ماژول جی پی اس . بر روی هر دو نوع ردیاب ، سیمکارت نصب میشود اما در ردیابهای ماهواره ای سیمکارت نقش ارسال اطلاعات را دارد . ردیابهای سیمکارتی ، موقعیت تقریبی را نمایش میدهند اما ردیابهای ماهواره ای ، موقعیت دقیق تری را نشان میدهند .

ردیاب خودرو دلتا 203A از نوع ماهواره ای با ماژول GPS سفارشی ورژن 4 میباشد . این ماژول نسبت به سری های قدیمی ، بسیار دقیق تر و سریعتر میباشد . مخصوصا در شهرهای شلوغ پارازیتی و مناطق کوهستانی ایران ، بهترین کارایی از آن ماژول ورژن 4 میباشد . با اینکه قیمت ورژن 4 نسبت به ماژولهای قدیمی ، بیشتر است اما ارزش خرید زیادی دارد . در مواقع خطر ، دانستن جای دقیق خودرو لازم است و این قابلیت فقط از عهده ماژول ورژن 4 بر می آید .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو رانا پلاس

ارزش خرید ردیاب بیشتر است یا دزدگیر ؟

ردیاب نسبت به دزدگیر از سیستم جدیدتری برخوردار است . ردیابها مجهز به قابلیت دزدگیر هم هستند . پس ارزش خرید ردیاب بیشتر از دزدگیر است . اما متاسفانه برخی از نصابان دزدگیر به مشتریان خود ، دزدگیر را پیشنهاد میکنند . چون نمایندگی برخی از شرکتهای دزدگیر هستند و سود خاصی از فروش را دارند . اما خود مشتری باید به خوبی آگاه باشد که اگر قرار است امنیت ماشین حفظ شود ، دزدگیر ماهواره ای ( ردیاب ) بهتر از دزدگیر معمولی است . چون دزدگیرها حتی با ریموت تصویری ، محدودیت مسافت دارند .

آیا ردیاب قابل شناسایی توسط سارقین است ؟

ردیابهای آنتن داخلی معمولا به دلیل ضعیف بودن ، امکانمخفی شدن حرفه ای را ندارند . اما ردیابهای صنعتی دو آنتنه قابلیت نصب در بهترین و مخفی ترین قسمت خودرو را دارند . وجود دو آنتن GSM و GPS باعث تقویت امواج در جاده ها نیز میشود . چون یکبار نصب میکنید ، بهتر است که از ردیابهای دو آنتنه استفاده کنید . چون سارقین بسیار حرفه ای هستند و شرایط جغرافیایی ایران ، کوهستانی است . به شهر خودتان فقط فکر نکنید چون سارقین ممکن است خودرو را به خارج شهر منتقل کنند . پس باید در جاده ها هم آنتن دهی از طرف ردیاب وجود داشته باشد .

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو رانا پلاس

ویژگیهای انحصاری ردیاب دلتا برای رانا پلاس

  1. متناسب با کامپیوتر خودرو رانا و رانا پلاس
  2. نصب حرفه ای بدون تداخل در سیمکشی
  3. طول عمر زیاد ردیاب دلتا
  4. دارای ماژول GPS سفارشی ورژن 4
  5. ارتباط دقیق و سریع با ماهواره
  6. دارای نرم افزار فابریک گوشی اندروید و آیفون
  7. دارای 4 سرور قدرتمند فابریک کارخانه با پوشش زبان فارسی ( 18 زبان زنده دنیا )
  8. دارای دو آنتن اکسترنال کاملا اکتیو تضمینی
  9. دارای میکروفون اکسترنال خبرنگاری قوی برای شنود داخل کابین خودرو
  10. امکان نصب آژیر با قابلیت سایلنت از دور
  11. ارسال هشدار قطع برق خودرو ( دارای باتری بکاپ )
  12. ارسال هشدار ضربه ، باز شدن دربها و روشن شدن غیر مجاز خودرو
  13. نمایش آنلاین موقعیت و سرعت خودرو
  14. نمایش و گزارشگیری از موقعیت های قبلی خودرو بر روی نقشه و فایل اکسل
  15. تعیین محدوده سرعت و مسافت و دریافت هشدارهای نقض محدوده
  16. دارای یکسال گارانتی تعویض دلتا

سوالات متداول قبل از خرید جی پی اس ردیاب خودرو

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید . همچنین میتوانید از قسمت سوالات متداول ، اطلاعات لازم را کسب نمائید . برای مشاهده فیلم جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A هم میتوانید اینجا کلیک کنید .

خروج از نسخه موبایل