نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو ام وی ام x22

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو ام وی ام x22

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو ام وی ام x22

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو ام وی ام x22

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو ام وی ام   x22 باید استاندارد کامپیوتر خودروی چینی را داشته باشد. برای همین منظور پیشنهاد میکنیم که ردیاب دلتا 203A را تهیه نمائید . برای آگاهی کامل لطفا این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید .

 

چرا ردیاب خودرو دلتا ؟

قبل از اینکه در مورد دلایل برتری ردیاب دلتا بدانید به این مطلب دقت کنید . خودروهای چینی دارای کامپیوتر ( ECU ) بسیار حساسی هستند . به همین علت شرایط خاصی در گارانتی خودرو قید میشود . برای اینکه آسیبی به گارانتی این خودرو وارد نشود باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید . اول اینکه همه خودروها نیاز به سیستم امنیتی نیاز دارند . بهترین جایگزین دزدگیرهای قدیمی ، فقط جی چی اس ردیاب است . در بین ردیابهای مختلف در دنیا ، فقط DELTAGPS دارای استاندارد همه کامپیوتر خودرو ها است .

دوم اینکه توسط نصاب حرفه ای نصب شود تا مشکلی برای گارانتی و سیمکشی و کامپیوتر خودرو پیش نیاید . به همین منظور ، لازم است که از نمایندگی های معتبری که از سوی شرکت ردیاب دلتا معرفی میگردد استفاده نمائید . این کار باعث میشود تا همیشه حس خوب و آرامش از انتخابتان داشته باشید .

دلایل برتری ردیاب دلتا

  1. تنها ردیاب سفارشی برای موقعیت 4 فصل و شرایط اقلیمی ایران
  2. رعایت استاندارد کامپیوتر ( ECU ) همه خودروهای ایرانی و خارجی
  3. تولید شده در بهترین کارخانه دنیا با دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته
  4. دارای نرم افزار و پنل ردیابی فابریک کارخانه
  5. پشتیبانی حرفه ای و رضایت بخش
  6. آمیختن تجربه و دانش الکترونیکی در راستای واردات بهترین ردیاب موجود در دنیا
  7. بازدید مکرر از خط تولید کارخانه های مختلف دنیا برای ارتقا سطح کیفی در سفارشات از کارخانه
  8. ارائه گارانتی معتبر و همراهی با مشتریان تا آموزش کامل برای یادگیری

کدام ردیاب برای خودروی MVM مناسب است ؟

انتخاب بهترین ردیاب خودرو را به کارشناس فروش ردیاب دلتا بسپارید . پیشنهاد ما برای ارتقا امنیت خودرو ها معمولا مدل های صنعتی است . ردیابها به صورت آنتن داخلی و یا صنعتی ( دو آنتنه ) تولید میشوند . ردیابهای آنتن داخلی به دلیل ضعیف بودن در آنتن دهی ، امکان مخفی کردن حرفه ای داخل خودرو را ندارند . به همین علت برای کارهای غیر امنیتی استفاده میشود .

به دلیل حرفه ای بودن سارقین ، برای افزایش امنیت خودرو ، ردیابهای صنعتی ، بهترین گزینه میباشد که دور از دسترس سارقین نصب میشود . وجود دو آنتن در ردیابهای صنعتی این قابلیت را به دستگاه مرکزی میدهد . بهترین جی پی اس ردیاب برای خودروی mvm x22 ردیاب دلتا 203A میباشد . دوام این مدل در کنار استانداردی که دارد ، بیشترین رضایت را در بین سایر ردیابها ایجاد خواهد کرد .

روش خرید و نصب جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو ام وی ام x22

برای خرید ردیاب دلتا میتوانید با ما تماس بگیرید . بعد از دریافت دستگاه به صورت حضوری و یا غیر حضوری ، نمایندگی نصب خدمتتان معرفی میگردد . با یک سیمکارت فعال به نمایندگی نصب مراجعه میکنید . پس از اتمام نصب ، شماره سیمکارت دستگاه جهت فعالسازی دستگاه به بخش پشتیبانی اعلام میکنید . سپس نام کاربری و آموزشهای لازم خدمتتان ارائه میگردد و میتوانید از خریدتان لذت ببرید .

یکسال گارانتی تعویض به ردیابهایی که توسط نمایندگی ما نصب میگردد ، ارائه میشود . خدمات و پشتیبانی از ردیابهای دلتا ، نامحدود میباشد . هزینه سایت و نرم افزار ردیابی برای سال اول ، رایگان و از سال دوم ، مبلغی دریافت میگردد . این خدمات ارائه شده با مبلغ ناچیزی انجام میگیرد و نسبت به سایتهای داخلی ، قیمت کمتر و کیفیت بیشتری دارد.

خروج از نسخه موبایل