نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو , بهترین جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو , قیمت جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو , ارزانترین جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو , خرید جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو , فروش جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو , نصب جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو

خودرو کیا سراتو

وقتی نسل دوم کیا سراتو از سال 2008 با نام جدید «کیا فورته» به بازار عرضه شد، بسیاری آن را یکی از موفق‌ترین خودروهای کیاموتورز نامیدند. سراتو به جرئت سطحی از کیفیت ساخت، طراحی و مهندسی را به نمایش می‌گذاشت که با رقبای خوش‌نام ژاپنی خود برابری می‌کرد. گذشته از این، شرکت خودروسازی سایپا از سال 1393 به مونتاژ و فروش این خودرو در داخل کشور اقدام کرد. انتخابی که از طرف عده‌ای بسیار بهتر از نمونه‌های چینی بود و عرضه‌ی آن تنوع بیشتری را به بازار تولیدات داخلی می‌آورد و از دید عده‌ای دیگر، سطحی بود و در حالی که نسل سوم خودرو حتی در داخل کشور هم به فروش می‌رسید، چندان منطقی نبود.

طراحی سایپا سراتو از نظر ظاهری هیچ تفاوت محسوسی با نمونه‌ی اصلی ندارد، هر چند کیفیت مونتاژ خودرو به‌خوبی مدل اصلی نیست. در بخش داخلی هم، هر چند ساختار کلی طراحی حفظ شده، کیفیت مواد داخلی و پوشش‌های پلاستیکی به‌شدت تنزل یافته است. پوشش چرمی صندلی‌های سراتو تنها در تریم آپشنال و آن هم فقط در مدل اتوماتیک به چشم می‌خورد و در سایر مدل‌ها، این پوشش جای خود را به روکش پارچه‌ای داده که آن هم چندان تعریفی ندارد.

ردیاب خودرو کیا سراتو

امکانات و تجهیزات خودرو کیا سراتو

از جمله تجهیزات و امکانات استاندارد تمامی مدل‌های سایپا سراتو می‌توان به کیسه‌های هوای جلو برای راننده و سرنشین جلو (2 عدد)، کامپیوتر اطلاعات سفر، سیستم ترمز ضدقفل (ABS) همراه با سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو، رادیو و CD Player با قابلیت پخش MP3 و ورودی USB/AUX/iPod اشاره کرد. علاوه‌براین، سیستم تهویه‌ی مطبوع هم در این خودرو استاندارد بوده و در مدل‌های اتوماتیک از نوع اتوماتیک است.

با خرید مدل آپشنال تجهیزات دیگری مثل سانروف، سنسورهای پارک دنده‌عقب و سیستم مولتی‌مدیا همراه با دوربین عقب و GPS به خودرو اضافه می‌شوند. مدل آپشنال اتوماتیک هم که نسبت به همه‌ی مدل‌های دیگر قیمت بالاتری دارد، علاوه‌بر داشتن همه‌ی تجهیزات گفته‌شده، امکاناتی مثل کروزکنترل، سیستم کلید هوشمند (Keyless + Smart Key)، جلوآمپر سوپرویژن، صندلی چرمی و دسته دنده روی فرمان را در خود جای داده است.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو

عملکرد و پیشرانه خودرو کیا سراتو

پیشرانه‌ی 1.6 لیتری (1591 سی‌سی) این مجموعه در واقع از نسل اول پیشرانه‌های خانواده‌ی «هیوندای گاما» با کد G4FC است و توانایی تولید حداکثر توان 91 کیلووات (122 اسب‌بخار) در 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 156 نیوتن‌متر در 4200 دور بر دقیقه را دارد. این پیشرانه در کنار یک گیربکس دستی شش‌سرعته قرار گرفته است تا مصرف سوخت ترکیبی این مجموعه به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی به 6.6 لیتر برسد. نسل دوم این پیشرانه‌ی 1.6 لیتری که با نام Gamma II شناخته می‌شد و از قابلیت زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (CVVT) بهره می‌برد، بعدها روی نسل سوم کیا سراتو مورد استفاده قرار گرفت.

سایپا سراتو آپشنال تنها در بخش تجهیزات و امکانات با تریم معمولی خود متفاوت است و از نظر مکانیکی و انتخاب پیشرانه‌ها هیچ تفاوتی میان مدل‌های دستی و اتوماتیک این دو تریم وجود ندارد.

اما پیشرانه‌ی 2.0 لیتری (1998 سی‌سی) این مجموعه از نسل دوم خانواده‌ی «هیوندای تِتا» انتخاب شده و دارای حداکثر توان 115 کیلووات (156 اسب‌بخار) در 6200 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 194 نیوتن‌متر در 4300 دور بر دقیقه است و برای انتقال نیرو به محور محرک جلوی خودرو، از یک گیربکس اتوماتیک شش‌سرعته بهره می‌برد که عملکرد نرم‌تری در مقایسه با مدل دستی داشته و ارزش پرداخت قیمت بیشتر را دارد؛ علاوه‌براین در مدل آپشنال سایپا سراتو اتوماتیک، امکان تعویض دستی دنده‌ها از روی فرمان خودرو هم وجود دارد. مصرف سوخت ترکیبی سراتو با استفاده از این مجموعه اندکی افزایش داشته و به‌ازای هر 100 کیلومتر رانندگی معادل 7.1 لیتر است.

جی پی اس ردیاب خودرو کیا سراتو

ایمنی خودرو کیا سراتو

سراتو از نظر سطح ایمنی به‌جرئت یکی از بهترین خودروهای داخلی به‌شمار می‌آید؛ حتی اگر تغییرات مدل داخلی و کم‌شدن تعدادی از امکانات ایمنی را هم در نظر بگیریم، باز می‌توانیم روی عملکرد خودرو در این بخش حساب باز کنیم. مدل کره‌ای سراتو که در ارزیابی‌های موسسه‌ی بیمه‌ی ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) حضور داشت، موفق شد برای چهار سال پیاپی عنوان «انتخاب ایمنی برتر» را از سوی این موسسه بگیرد که برای به‌دست‌آوردن آن، عملکرد خودرو در تمام بخش‌های اصلی باید در بالاترین سطح ممکن باشد.

اما هر چه که باشد، حالا با مدل داخلی خودرو روبه‌رو هستیم و ممکن است از دید بسیاری از مشتریان فاصله‌ی زیادی میان سطح ایمنی این مدل با آنچه کیا به‌عنوان سراتو معرفی کرده، وجود داشته باشد. شاید بهتر باشد برای مطمئن‌شدن از این مورد به گزارش خرداد 1396 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مراجعه کنیم. با توجه به نتایج این گزارش، کیا سراتو تولیدی شرکت سایپا در کلاس قیمت 750 تا 1000 میلیون ریال با کسب چهار ستاره‌ی کیفی در صدر قرار گرفته است. با توجه به این گزارش، خودروهای محدودی موفق به کسب چهار ستاره‌ی کیفی شدند که در میان آن‌ها تندر 90 یا رنو ساندرو هم به چشم می‌خورند؛ خودروهایی که حتی در دید مشتریان داخلی هم از سابقه‌ی خوبی برخوردار هستند.

جی پی اس ردیاب خودرو سراتو

مزایای ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

ردیاب دلتا محصول کارخانه بین المللی با خدمات ردیابی اورجینال میباشد . این ویژگی تنها در ردیاب دلتا رعایت شده است . ما با اهداف بشر دوستانه در خدمت مشتریان هستیم . به همین دلیل با جان و دل به مشتریانمان خدمات و پشتیبانی میدهیم . رضایت مشتریان سابق از ما باعث دلگرمی و ادامه این مسیر در ما شده است. به همین دلیل بازدیدهای متوالی از کارخانه های مختلف انجام میدهیم تا همیشه از بروز بودن محصولات مطلع شویم . وقتی از نزدیک تولیدات یک کارخانه را میبینیم متوجه میشویم کدام محصول بهترین است . این نیازمند داشتن دانش فنی ، آشنایی به اصول بازرگانی و همچنین زبان تخصصی بازرگانی آن کشور است .

آقای رضا ملکی مدیر ردیاب دلتا

 

قیمت ردیاب ماهواره ای خودرو دلتا

ردیابهای دلتا به صورت کاملا قانونی وارد و ترخیص میشوند . ترخیص قانونی به نفع مشتریان است . گمرک در هر واردات ما با ارسال نمونه ردیابهای دلتا به آزمایشگاه های تخصصی الکترونیک از استاندارد بودن دستگاه مطمئن می شود . همچنین سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی از ایمن بودن امواج دستگاه مطمئن میشود . طی کردن همه این مراحل هزینه زیادی دارد . بعضی ها با دور زدن گمرک و سازمانهای ذیربط اقدام به ترخیص میکنند . این کار هزینه واردات را کم میکند که در ظاهر به نفع مشتری است . اما چون از صحت دستگاه اطمینان حاصل نشده است احتمال خطرات جانی و مالی برای مشتریان زیاد خواهد بود . همچنین چون برخی وارد کنندگان ، کالاهای متفرقه وارد میکنند ، کاملا مشخص است که امکان دریافت تائیدیه های استاندارد را نخواهند داشت . به همین دلیل اجناس بی کیفیت اما با قیمت ارزان به دست مشتری میرسد . پنل ردیابی این قبیل دستگاه ها هم متفرقه است که پر از اشکالات برنامه نویسی و ردیابی میباشد .

پس با کنار هم قرار دادن آیتم هایی که در بالا اشاره شد کاملا میتوان متوجه شد که دلیل ارزانی چیست . اما آیا امنیت برای مشتری ارزش بیشتری دارد یا بی کیفیت ارزان ؟ داشتن پنل ردیابی فابریک مساوی است با امنیت پایدار و آرامش بلند مدت . یعنی مشتریان دوست دارند دستگاه خریداری شده برای چندین سال کار کند و سایت ردیابی همیشه آنلاین باشد . خب این ارامش و امنیت را فقط در ردیابهای با کیفیت دلتا میتوان به دست آورد . باز هم عنوان میکنیم که این ادعا نیست و شناسنامه محصول همان 18 زبان موجود در 4 سرور قدرتمند فابریک کارخانه میباشد .

وارد کننده ردیاب خودرو

 

ویژگیهای سخت افزاری ردیاب دلتا

۱ – ارسال هشدار باز شدن غیر مجاز درب خودرو ( از طریق sms )
۲ – ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز خودرو ( از طریق sms )
۳ – امکان خاموش کردن خودرو از راه دور قابل . تنظیم در سرعتهای مختلف ( از طریق sms )
۴ – امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی خودرو ( از طریق sms )
۵ – دارای باطری داخلی برای زمانهای قطع برق
۶ – امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی ( از طریق sms )
۷ – امکان شنود داخل کابین خودرو ( فقط برای صاحب خودرو امکان پذیر است )
۸ – امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه ( ۱۸ زبان زنده دنیا- زبان فارسی )
۹ – امکان ردیابی از طریق نرم افزار اندروید و آیفون
۱۰ – امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق sms
۱۱ – امکان نصب کارت SD
۱۲ – دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب میشود .
۱۳ – دارای برق استاندارد ۱۲ ولت و ۲۴ ولت میباشد .
( مناسب برای موتورسیکلت.خودروهای سواری داخلی.خودروهای سواری خارجی.خودروهای سنگین )

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

ویژگی نرم افزار مخصوص موبایل ( اندروید و آیفون )

 

۱ – نرم افزار بسیار کم حجم و روان ( کمتر از ۳ مگابایت )

۲ – امنیت بالا و ضد هک ( به دلیل وصل شدن به سور قدرتمند کارخانه )

۳ – امکان نمایش آنلاین و همزمان چندین وسیله نقلیه

۴ – امکان گزارشگیری از موقعیت های قبلی

۵ – امکان تنظیمات گزینه ها به دلخواه

۶ – امکان مشاهده وضعیت خودرو ( روشن یا خاموش – سرعت – مسافت حرکت – وصل بودن برق خودرو – وضعیت ماهواره و اینترنت )

۷ – قابل نصب بر روی هر تعداد موبایل و تبلت بدون محدودیت
ردیاب خودرو جی پی اس دلتا

 

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

سالیان زیادی است که استفاده از جی پی اس ردیاب در دنیا مرسوم شده است. قبلا ردیابها به صورت افلاین بودند و اطلاعات و مسافتهای پیموده شده در حافظه SD ذخیره میشد . این اطلاعات با انتقال به کامپیوتر قابل مشاهده بود . اما با گسترش سیمکارت، همه ردیابها آنلاین شدند . یعنی در هر لحظه از راه دور میتوان موقعیت دقیق خودرو را بر روی نقشه مشاهده کرد .

جی پی اس ردیاب دلتا با تجربه ۱۲ ساله در زمینه ردیاب، پیشگام این کالای تخصصی بود . خوشبختانه ما در مجموعه ردیاب دلتا توانستیم به همه نیازهای مشتریان پاسخ دهیم و رضایت قلبی آنها را تامین کنیم. ردیاب دلتا به لحاظ داشتن خدمات فابریک کارخانه ، همیشه مورد استقبال اشخاص و مدیران شرکتها بود. داشتن سایت ردیابی فابریک ۱۸ زبانه از جمله زبان فارسی نشان دهنده ویژگی برتر و انحصاری ردیاب دلتا میباشد.

 

جی پی اس ردیاب خودرو کیا اپتیما

ردیاب خودرو رنو تندر پلاس

ردیاب خودرو آریزو 5 اکسنت

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو پژو 405

ردیاب خودرو ارزان قیمت دلتا

خروج از نسخه موبایل