نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو شرکت کارخانه اداره

جی پی اس ردیاب خودرو شرکت کارخانه اداره

جی پی اس ردیاب خودرو شرکت کارخانه اداره

جی پی اس ردیاب خودرو شرکت کارخانه اداره

جی پی اس ردیاب خودرو شرکت کارخانه اداره , جی پی اس ردیاب خودرو اداره , جی پی اس ردیاب خودرو کارخانه , جی پی اس ردیاب خودرو شرکت , جی پی اس ردیاب خودرو تاکسیرانی , بهترین جی پی اس ردیاب خودرو

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو

اول از همه باید بدانید که بهترین جی پی اس ردیاب باید چه ویژگیهایی داشته باشد . در ادامه ، توضیحات بیشتری در زمینه انواع جی پی اس ردیاب مناسب شرکتها ، ادارات و کارخانه ها ارائه خواهیم داد .

یک ردیاب عالی باید ویژگی های زیر را داشته باشد که در بلند مدت هم کارآمد باشد :

  1. سایت ردیابی اورجینال کارخانه
  2. سخت افزار قدرتمند
  3. خدمات گارانتی و پشتیبانی

بهترین ردیاب خودرو

سایت ردیابی اورجینال

کارخانه های مختلفی در دنیا وجود دارند که تولید کننده GPS میباشند . به لحاظ شرایط تحریمی ایران ، فقط امکان واردات ردیاب و یا قطعات ردیاب از چین و دبی وجود دارد . برخی از شرکتهای ایرانی با مونتاژ در ایران و برخی محصولات مونتاژی را از دوبی را وارد میکنند . اما محصولات ردیاب دلتا ، تولید شده ( صفر تا 100 ) در یک کارخانه بین المللی میباشد . این کارخانه به صورت تخصصی فقط ردیاب تولید میکند . این یک امتیاز بسیار ویژه برای این محصول در دنیا است که همه تمرکز کارخانه بر روی جی پی اس ردیاب باشد . البته برخی کارخانه های مونتاژ کار در چین هم وجود دارد که هر چیزی که مشتری نیاز دارد را مونتاژ میکند.

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

سایت ردیابی کارخانه تخصصی DELTAGPS دارای 4 سرور قدرتمند با پوشش زبان فارسی و زبانهای مختلف ( 18 زبان زنده دنیا ) میباشد . دیتا سنتر این سرور ها در کارخانه توسط مهندسین به صورت 24 ساعته ، پشتیبانی میشود . داشتن خدمات فابریک کارخانه بین المللی ، خیال خریداران را برای کوتاه مدت و بلند مدت آسوده میکند . با سایت ردیابی فابریک دلتا ، مدیران کارخانه ها ، شرکتها و ادارات که تعداد زیادی خودرو دارند آسوده میشود . چون احتمال کاهش سرعت ، قطع سرور و یا تعطیلی سایت ردیابی ، صفر میباشد . پس ارزش خرید ردیاب با سایت فابریک کارخانه بین المللی به مرابت بیبشتر از سایت های متفرقه میباشد .

جي پي اس خودرو

به دلیل بین المللی بودن آی پی ( IP ) سایت ردیاب دلتا ، احتمال قطع شدن بر اثر تحریم ها ، اصلا وجود ندارد . این ویژگی باعث میشود که همه نهادها در ایران بتوانند از خدمات بلند مدت و محرمانه ردیاب دلتا بهرمند شوند . پنل ردیابی مدیریتی با قابلیت های متنوع برای کنترل هرچه بیشتر بر روی خودرو ها طراحی شده است . این پنل همه نیازهای مدیران را فراهم میکند.

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

سخت افزار قدرتمند

ردیابهای دلتا در 46 مدل برای استفاده های خودرویی ، موتورسیکلت و شخصی طراحی شده اند . اما چون موضوع این مقاله در مورد ادارات و شرکتها میباشد ، بهترین ردیاب برای مدیریت خودرو ها ، استفاده از جی پی اس ردیاب دلتا 203A میباشد . این مدل دارای آپشنهای مختلفی میباشد . اما مطلب مهمی که برای استفاده مدیریتی بسیار مهم میباشد ، وجود دو آنتن اکسترنال برای تقویت آنتن دهی در مناطق مختلف ایران و همچین مخفی کردن بهتر دستگاه میباشد . از ویژگیهای دیگر این مدل ، بدنه فلزی و داشتن ماژول جی پی اس ورژن جدید میباشد .

همه قطعات ردیاب دلتا 203A به صورت سفارشی برای موقعیت های 4 فصل ایران و شهرهای شلوغ پارازیتی تولید شده است . این حالت فقط در حوزه دانش و تخصص مجموعه مهندسی ردیاب دلتا میباشد که در طول 14 سال بدست آمده است . بسیاری از شرکتها به قصد کپی از محصولات ما فعالیت خودشان را شروع کردند اما چون تخصص لازم را نداشتند ، خیلی زود از حوزه GPS خارج شدند و یا در شرف خروج هستند .

ردیاب خودرو ارزان قیمت دلتا

 

خدمات گارانتی و پشتیبانی

ردیابهای دلتا دارای یکسال گارانتی تعویض و ده سال خدمات پس از فروش میباشند . همه مشتریان ما در طول 14 سال فعالیت تخصصی ما توانسته اند از مزایای ردیابهای اورجینال استفاده کنند . این خدمات حتی در روزهای تعطیل از طریق تلگرام و یا تلفنی به مشتریان ارائه میشود . به دلیل صنعتی ساخته شدن تک تک قطعات ردیاب دلتا ، طول عمر دستگاه برای استفاده های بلند مدت و مناطق آب هوایی ایران ، بسیار عالی است .

صنعتی ساخته شدن یعنی استفاده از متریال های با کیفیت با دستگاه های تمام اتوماتیک برای استفاده های بلند مدت میباشد .

ردیاب خودرو مناسب

 

انواع جی پی اس ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو را میتوان در دسته های مختلف ، طبقه بندی کرد :

  1. دارای آنتن اکسترنال اکتیو قدرتمند / بدون آنتن ( آنتن داخلی ضعیف )
  2. بدنه فلزی / بدنه پلاستیکی
  3. دارای آپشن های مختلف امنیتی و مدیریتی / بدون آپشن و یا با آپشن کم
  4. ماژول جی پی اس / بدون ماژول جی پی اس ( LBS )
  5. ماژول جی پی اس ورژن جدید / ماژول جی پی اس ورژن قدیم
  6. سایت ردیابی فابریک کارخانه با پوشش انواع زبانهای دنیا / بدون سایت و یا سایت فیک شرکتی
  7. دارای نرم افزار اورجینال کارخانه برای گوشی های اندروید و آیفون / بدون نرم افزار و یا نرم افزار فیک ساخت شرکتی
  8. داشتن امکانات دزدگیر ماهواره ای به همراه ردیابی / فقط ردیاب
  9. واردات قانونی و اخذ مجوزهای استاندارد و رجیستر / واردات بدون مجوز و استاندارد نبودن
نکته

همه موارد ذکر شده در طبقه بندی بالا بسیار مهم هستند. در نظر داشته باشین که در حال حاضر فقط محصولات چینی و یا مونتاژ دبی و یا مونتاژ ایرانی در بازار وجود دارد و ادعای اجناس کشورهای اروپایی و یا آمریکایی کذب محض میباشد . متاسفانه برخی ها با گمراه کردن مشتریان باعث سلب اعتماد برای یک تصمیم گیری معقول شده اند .

بدون شک ، شما مدیر محترم به راحتی میتوانید از تعداد زبانهای موجود در پنل ردیابی دلتا متوجه شوید که چه کشورها و خودروهایی مشتری محصولات ردیاب دلتا هستند .

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

تجربه فعالیت در زمینه جی پی اس

مجموعه مهندسی ردیاب دلتا با 14 سال فعالیت تخصصی در زمینه جی پی اس جزو قدیمی های این رشته در ایران میباشد . انواع جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت و اشخاص ، جی پی اس رهیاب و مسیریاب خودرو , جی پی اس دستی گارمین جهت نقشه برداری و طبیعت گردی ، در حوزه فعالیت تخصصی مجموعه ما میباشد .

مدیر جی پی اس ردیاب دلتا

در مورد جی پی اس ردیاب ، ما تنها شرکتی در ایران هستیم که بر اساس دانش الکترونیک و تجربیات بازرگانی خارجی توانسته ایم از نزدیک با کارخانه ها در ارتباط باشیم . بازدید های مکرر از خط تولید کارخانه های مختلف جزو برنامه های همیشگی و مدون ما میباشد . محصولات ردیاب دلتا به دلیل سفارشی بودن ، همیشه با دانش بروز دنیا همگام بوده است . ما آماده هستیم تا سطح دانش همکاران فعال در زمینه GPS را ارتقا دهیم تا مشتریان آنها نیز بتوانند از لذت داشتن محصول جدید برخوردار شوند . هدف ما از ورود به حوزه جی پی اس ردیاب ، صرفا برای کارهای بشر دوستانه در جهت ارتقا امنیت در جامعه میباشد .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

نحوه پیدا کردن و از کار انداختن جی پی اس ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو چانگان cs35

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

خروج از نسخه موبایل