نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe , قیمت ردیاب سانتافه , قیمت جی پی اس ردیاب سانتافه , بهترین ردیاب خودرو سانتافه , ارزانترین ردیاب خودرو سانتافه , جی پی اس فابریک سانتافه , نقشه جی پی اس سانتافه , خرید جی پی اس ردیاب خودرو , بهترین مارک ردیاب خودرو , ردیاب سانتافه , ردیاب هیوندای

جی پی اس سانتافه

خودرو با کیفیت سانتافه با وجود داشتن سیستمهای امنیتی قوی ، فاقد جی پی اس ردیاب است . خیلی از دارندگان خودرو سانتافه ، بعد از سرقت خودرویشان متوجه ضرورت داشتن ردیاب میشوند . معمولا برخی صاحبان خودرو ، جی پی اس نویگیشن ( مسیریاب ) را داخل خودرو میبینند و اطلاعاتی از جی پی اس ردیاب ندارند. به همین علت قصد داریم تا شما را با ردیاب خودرو دلتا آشنا سازیم .

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A به دلیل داشتن امکانات امنیتی و مدیریتی به عنوان بهترین انتخاب برای سانتافه است . استاندارد ترین ردیاب تولید شده برای انواع خودرو های خارجی و مخصوصا سانتافه میباشد . این مدل به دلیل رعایت استاندارد کامپیوتری خودرو سانتافه ، هیچگونه خطایی بر روی ECU نمی اندازد . به محض باز شدن درب خودرو ، روشن شدن ، قطع سر باتری و ضربه به خودرو ، هشدار پیامکی و اینترنتی به صاحب خودرو ارسال میکند . همچنین میتوان به راحتی از راه دور با پیامک ، خودرو را خاموش کرد . مشاهده آنلاین بر روی نرم افزار موبایل و سایت ردیابی فابریک ، از ویژگیهای ردیاب خودرو دلتا است .

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

خودرو سانتافه

امروزه با ورود شرکت‌های خودروسازی کره‌ای و چینی به بازار خودرو‌های شاسی‌بلند، رقابت در این عرصه بسیار داغ‌تر شده است. پرچم‌دار خودرو‌های شاسی‌بلند یعنی پورشه کاین و از سوی دیگر مدل‌های مختلف سری X شرکت «بی‌ام‌و» (BMW) رقابت را برای دیگر شرکت‌های کره‌ای و حتی چینی بسیار سخت کرده‌اند. خودروی هیوندای سانتافه 2017 همواره از محبوبیت بالایی در بازار خودروی آسیا و اروپا بهره می‌برد؛ درنتیجه هیوندای برای نگه‌داشتن این مدل در کورس رقابت جهانی، توجه ویژه‌ای به این خط تولید دارد.

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

شرکت کره‌ای «هیوندای» (Hyundai) سال 2017 را با ایجاد تغییری محسوس در طراحی ظاهری خودروی سانتافه آغاز کرده است. این تغییر در قسمت جلویی و پشتی خودرو قابل‌مشاهده است؛ به‌طوری‌که چراغ‌های LED با ظاهری کاملا مدرن‌تر، چهره‌ای متفاوت به این خودرو بخشیده‌اند؛ از سوی دیگر اضافه‌شدن صفحه‌نمایش 8 اینچی روی داشبورد و دوربین هوشمند پارک خودرو با قابلیت چرخش 360 درجه و همچنین رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی، باعث شده تا هیوندای سانتافه 2017 برای ماندن در کورس رقابت جهانی در صنعت خودرو، نفسی تازه کند. ناگفته نماند که اضافه‌شدن قابلیت‌هایی مثل کروز کنترل و ترمز هوشمند اضطراری، موفقیت این خودرو را در بدو ورود به بازارهای جهانی دوچندان خواهد کرد.

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

طراحی داخلی سانتافه

با نگاهی به فضای داخلی سانتافه 2017 به‌ویژه داشبورد و کنسول وسط درمی‌یابیم که این شرکت کره‌ای توجه ویژه‌ای به طراحی این قسمت از خودرو هنگام توسعه داشته است. استفاده از بهترین مواد اولیه برای ساخت داشبورد، طراحی مدرن و درعین‌حال شیک، استفاده از کلید‌های کاربردی در دسترس راننده، منتقل‌کردن بخش عمده‌ای از کنترل امکانات دیجیتالی خودرو روی صفحه‌نمایش به‌صورت لمسی و بسیاری از موارد دیگر، سانتافه 2017 را به خودرویی کاملا خوش‌ساخت، کاربردی همراه با کاربری و رانندگی آسان تبدیل کرده‌اند.

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

صندلی‌های جلوی سانتافه، قابلیت تنظیم به 8 حالت مختلف را دارند که این موضوع بر راحتی راننده تاثیر زیادی دارد. از سوی دیگر فضای بین صندلی جلو و عقب خودرو بسیار مناسب است و سرنشینان عقب از شرایط مطلوبی از نظر فضای کافی برای نشستن بهره می‌برند. نکته‌ی منفی در مورد صندلی‌های خودرو جنس آن‌هاست که در فصل تابستان و البته به دلیل گرمای زیاد هوا، دمای محیط را به‌خود گرفته و بیشتر از حد استاندارد داغ می‌شوند. این موضوع می‌تواند برای همه‌ی سرنشینان خودرو مشکل‌ساز باشد.

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

طراحی داشبورد و پشت‌آمپر سانتافه 2017، بسیار شیک و مدرن است. دسترسی به المان‌های دیجیتالی و کنترل خودرو بسیار آسان است و حس خوبی را به راننده منتقل می‌کند. همان‌طور که گفتیم، داشبورد خودرو از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد؛ اما نکته‌ی منفی در مورد داشبورد سانتافه 2017، مدرن‌بودن بیش‌ازحد آن است. این موضوع باعث می‌شود کسانی که به خرید خودرو با طراحی داخلی کلاسیک یا لوکس علاقه دارند، سانتافه 2017 را در لیست انتخاب‌هایشان نداشته باشند.

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

قدرت و پیشرانه سانتافه

سانتافه 2017 در مقایسه با مدل 2016‌، تغییر چندانی از نظر طراحی موتور و توان خروجی نداشته است. سانتافه 2017 از یک موتور 2359 سی‌سی 4 سیلندر، با توان خروجی 190 اسب بخار و 240 نیوتون‌متر گشتاور بهره می‌برد. گفتنی است که در خودرو‌های شاسی‌بلند، عدد گشتاور در مقایسه با اسب بخار، از اهمیت بالا‌تری برخوردار است. سانتافه 2017 از یک جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار با ضریب‌ها و سرعت تعویض دنده‌ی کاملا اکونومی بهره‌ می‌برد. همچنین برای تمام مدل‌های این خودرو، قابلیت انتخاب رانندگی با محور جلو یا فناوری چهارچرخ متحرک (all-wheel-drive) وجود دارد

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

از نظر عملکرد، سانتافه 2017 در شرایط نسبتا مطلوبی قرار دارد. به‌طوری‌که این خودرو تنها در 7.7 ثانیه‌، می‌تواند سرعتش را از 0 به 96 کیلومتر بر ساعت برساند که این عدد با توجه به کلاس، وزن و توان خروجی موتور سانتافه، عدد مناسبی به نظر می‌رسد. ناگفته نماند که اگر در سانتافه 2017 از یک جعبه‌دنده با ضریب‌های کوتاه‌تر و همچنین سرعت تعویض دنده‌ی بیشتر استفاده می‌شد؛ بدون شک شتاب اولیه‌ی این خودرو به میزان قابل‌توجهی بهبود پیدا می‌کرد.

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

سطح ایمنی سانتافه

هیوندای سانتافه 2017 لیست کاملی از استاندارد‌های ایمنی را در خود جای ‌داده است. از این لیست می‌توان به استفاده از ترمز‌های دیسکی عقب و جلو، فناوری کنترل میزان چسبندگی و کنترل فرمان خودرو (Traction Contorl)، کیسه‌ی هوای سرنشینان جلو و ستون‌های کناری، سیستم هشدار هوشمند خودرو، پارک خودرو با قابلیت چرخش 360 درجه، ترمز هوشمند اضطراری و سیستم ضدسرقت اشاره کرد. تمامی موارد بالا در کنار هم باعث شده تا سانتافه 2017 خودرویی کاملا ایمن و استاندارد در سطح جهانی به‌حساب آید.

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

جمع بندی سانتافه

به‌طورکلی، هیوندای سانتافه 2017 یک خودروی کاملا اکونومی با هزینه‌های جانبی کم است که برای استفاده در شهر و جاده‌ طراحی ‌شده است. این مدل به‌عنوان یک خودروی استاندارد شهری از قابلیت‌ها و امکانات مناسبی بهره ‌می‌برد. همچنین از نظر توان موتور و شتاب اولیه‌، در مقایسه با دیگر رقبای قدرتمند‌ش، در شرایط مطلوبی قرار دارد. ناگفته نماند که هیوندای سانتافه 2017 از پرچم‌داران خودرو‌های شاسی‌بلند کره‌ای به‌حساب می‌آید.

جی پی اس ردیاب خودرو سانتافه santafe

درباره محصولات ردیاب دلتا

ردیاب های دلتا به دلیل داشتن شرایط خوب سخت افزاری و نرم افزاری ، مورد استقبال همه مردم دنیا است. داشتن استاندارد کامپیوتر ( ECU ) انواع خودروهای خارجی سواری و سنگین ، خودرو های ایران و موتورسیکلت های انژکتوری جزو ویژگیهای خوب DELTAGPS میباشد . دارای مجوزهای اروپایی CE و تائیدیه های رسمی از مراجع ذیصلاح ایران ( سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی ، آزمایشگاه انفورماتیک ایران ، آزمایشگاه صنایع برق ایران اپیل ) میباشد .

ما تنها شرکتی در ایران هستیم که از نزدیک ، خط تولید همه کارخانه ها را بررسی کردیم تا بتوانیم بهترین ردیاب را به ایران وارد کنیم . این بهترین بودن ما ، فقط با تخصص و دانش الکترونیکی و آشنایی کامل ما با اصول بازرگانی امکان پذیر میباشد .

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

لوازم جانبی ردیاب دلتا 203A

  1. آنتن اکسترنال GPS با پوشش تمام فرکانس های ماهواره با حساسیت 159dbm ( طول سیم 2 متر )
  2. آنتن اکسترنال GSM با پوشش باندهای فرکانسی 850/900/1800/1900 مگا هرتز ( طول سیم 2 متر )
  3. میکروفون بسیار کوچک خبرنگاری قوی با سوکت مخصوص ( طول سیم 1.5 متر )
  4. کابل ده پین درجه یک
  5. رله خاموش کن دو زمانه 12 ولت
  6. دکمه SOS با قابلیت ارسال 7 هشدار هم زمان

مشخصات سخت افزار ردیاب دلتا 203A

  1. ارسال هشدار باز شدن غیر مجاز درب خودرو (از طریق sms)
  2. ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز خودرو (از طریق sms)
  3. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور قابل، تنظیم در سرعت‌های مختلف (از طریق sms)
  4. امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی خودرو (از طریق sms)
  5. دارای باطری داخلی برای زمانهای قطع برق
  6. امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی (از طریق sms)
  7. امکان شنود داخل کابین خودرو (فقط برای صاحب خودرو امکان پذیر است)
  8. امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه (18 زبان زنده دنیا- زبان فارسی)
  9. امکان ردیابی از طریق نرم افزار اندروید و آیفون
  10. امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق SMS
  11. امکان نصب کارت SD
  12. دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب می‌شود.
  13. دارای برق استاندارد 12 ولت و 24 ولت می‌باشد. (مناسب برای موتورسیکلت. خودروهای سواری داخلی. خودروهای سواری خارجی. خودروهای سنگین)

جی پی اس ریاب خودرو دلتا 203A

 

ویژگی های سایت ردیابی دلتا

1 – ردیابی آنلاین 24 ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند تر از سرورهای داخلی )
2 – سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد ( فابریک )
3 -سایت ردیابی بین المللی میباشد ( 18 زبان زنده دنیا )
4 – داشتن زبان فارسی
5 – امکان تعیین محدوده سرعت ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میگردد )
6 – امکان تعیین محدوده جغرافیایی ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میشود .
7 – امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .( برای مدیران با یک نام کاربری میتوانند همه مجموعه خودرو ها را ببینند )
8 – امکان گزارشگیری به صورت تصویری بر روی نقشه های مخصوص ( قابل پرینت )
9 – امکان گزارشگیری به صورت فایل اکسل ( قابل پرینت )
10 – امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
11 – امکان مشاهده زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
12 – امکان مشاهده مسافتهای پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعتهای مختلف
13 – ردیابی بسیار آسان و ارزان

سایت ردیابی خودرو دلتا

خروج از نسخه موبایل