نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت , قیمت ردیاب تیگو , ردیاب تیگو , جی پی اس تیگو , دزدگیر تیگو , gps تیگو , ردیاب چری , ردیاب چری تیگو , جی پی اس ردیاب چری تیگو , ردیاب اکسیلنت تیگو , بهترین ردیاب تیگو , بهترین دزدگیر تیگو , بهترین جی پی اس تیگو , خرید اینترنتی ردیاب تیگو , بهترین ردیاب خودرو , ردیاب خودرو , دزدگیر خوردو , ردیاب سیمکارتی تیگو , ردیاب سیمکارتی خودرو , جی پی اس خودرو

 

ردیاب خودرو تیگو

خودروی تیگو ، مثل سایر خودروهای چینی ، برای تامین امنیت حداکثری ، نیازمند استفاده از جی پی اس ردیاب است . اگر غیر از این فکر کنید ، در این صورت به سارقین حرفه ای اجازه داده اید که خودروی شما را سرقت کنند . اما یک مساله بسیار مهم را باید در نظر بگیرید و آن ، استاندارد بودن ردیاب است . ردیاب دلتا 203A جزو بهترین ردیابهای مورد استفاده در دنیا میباشد .

این ردیاب به دلیل داشتن آنتنهای اکسترنال ، امکان نصب مخفی را دارد . ماژول GPS ورژن 4 را دارد . این ماژول ، سفارشی و برای اولین بار در ایران متعلق به DELTAGPS میباشد . حتما موقع خرید باید به آرم ردیاب دلتا بر روی دستگاه دقت کنید.

معرفی خودرو تیگو

چند سالی است که بازار خودروهای شاسی بلند چینی در داخل کشور بسیار داغ شده است و مدل‌های مختلفی با امکانات رفاهی قابل‌قبول و قیمت مناسب در آن به چشم می‌خورند. شرکت مدیران خودرو که با نام MVM هم شناخته می‌شود، یکی از اولین واردکنندگان این دسته از خودروها در داخل کشور بود و محصولات آن از جمله X33، X22 و تیگو 5 در سال‌های اخیر با فروش موفقی روبه‌رو بوده‌اند. این حجم از فروش به مدیران خودرو شهامت عرضه‌ی مدل‌های تازه‌ای در این کلاس را داده است تا حالا با عرضه‌ی محصول تازه‌ای به نام تیگو 7 روبه‌رو باشیم. این خودرو از ابعاد بزرگتری نسبت به تیگو 5 بهره می‌برد و پرچمدار خودروهای شاسی‌بلند شرکت چینی چری است.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

طراحی خودرو تیگو

خودروهای چینی که تا قبل از این دائماً متهم به کپی‌برداری از ساختار و طراحی برند‌های معروف جهانی می‌شدند، روندی را در پیش گرفتند تا مدل‌هایی منحصربه‌فرد و متمایز را به خریداران معرفی کنند که در عین زیبایی، کارآمد و آیرودینامیک باشند. چری تیگو 7 در این میان یکی از کراس‌اورهای زیبای چینی محسوب می‌شود و اگر چه انتخاب ظاهر یک خودرو تا حد زیادی به سلیقه‌ی مشتریان وابسته است اما به سختی می‌توان از قسمت‌های مختلف طراحی این مدل ایراد گرفت.

نمای جلوی این مدل با طراحی دو بخشی و موج‌دار جلوپنجره که در وسط آن نشان کمپانی چری به چشم می‌خورد، بسیار زیبا است. طراحی کشیده و تیز چراغ‌های جلو ظاهری جسورانه به این مدل بخشیده است و خطوط روی کاپوت حس تهاجم آن را پررنگ‌تر کرده‌اند.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

در نمای جانبی، تیگو 7 با بکارگیری خطوط و حجم‌های مختلف بر روی درب‌ها پیچیده‌تر از تیگو 5 به نظر می‌رسد؛ هر چند ریل‌های نقره‌ای رنگ باربند و گلگیر‌های پلاستیکی مشکی که اطراف چرخ‌ها را پوشانده‌اند، مشابه مدل تیگو 5 هستند. کمپانی چری در طراحی نمای عقب تیگو 7 ریسک زیادی را پذیرفته و تغییراتی که در این مدل به وجود آورده است برای عده‌ای دوست‌داشتنی و برای عده‌ای دیگر چندان جذاب نیست.

کاری که جلوپنجره‌ی خودرو در تقسیم نمای جلو به دو قسمت انجام داده بود، در نمای عقب به کمک خطوط و برجستگی‌های مختلف صورت گرفته و باز هم نشان چری در وسط آن خودنمایی می‌کند. در کنار این‌ها، شیشه‌ی عقب کوچک این مدل میدان دید عقب خودرو را برای راننده بسیار محدود کرده است که از نقاط ضعف اصلی این طراحی محسوب می‌شود.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

فضای داخلی تیگو

با ورود به کابین تیگو 7 با فضایی روبه‌رو می‌شویم که با سایر خودروهای چینی که تا قبل از این می‌شناختیم، شباهت‌های کمتری دارد. در نگاه اول، طراحی دو رنگ کابین و پوشش‌ها به زیبایی صورت گرفته و حس یک شاسی‌بلند اسپرت را به شما منتقل می‌کند. کیفیت پوشش‌های پلاستیکی داخلی مشابه سایر خودروهای چینی در سطحی متوسط رو به پایین قرار دارد اما در بعضی از قسمت‌ها از جمله محل قرارگرفتن دست بر روی فرمان از چرم مصنوعی استفاده شده تا حس بهتری به راننده منتقل شود.

صفحه کیلومتر تیگو 7 از طراحی منحصربه‌فرد و آینده‌نگرانه‌ای برخوردار است و در وسط آن از یک نمایشگر 4.8 اینچی TFT LCD برای نمایش اطلاعات سودمندی در رابطه با خودرو استفاده شده است.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

صندلی‌های این مدل از طراحی لوکس و در عین حال راحتی بهره می‌برند اما ظاهر داشبورد در مجموع بسیار ساده بوده و تنها نمایشگر بزرگ 9 اینچی در وسط آن خودنمایی می‌کند. کابین تیگو 7 فضای داخلی قابل‌قبولی دارد و توجهی که نسبت به راحتی سرنشینان عقب در این مدل صورت گرفته قابل‌تحسین است. ارگونومی کابین هم در سطح مناسبی بوده و دکمه‌هایی بر روی فرمان خودرو برای تنظیم صدای سیستم صوتی و کنترل تعدادی از بخش‌های دیگری تعبیه شده است که به راحتی بیشتر راننده کمک می‌کند. حجم فضای بار تیگو 7 معادل 414 لیتر است که در صورت خوابیدن ردیف دوم صندلی‌ها می‌تواند به حداکثر مقدار 1100 لیتر برسد.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

عملکرد و پیشرانه خودرو تیگو

کمپانی چری از نظر فنی یکی از پیشتازان صنعت خودروسازی چین به شمار می‌رود و پیشرانه‌هایی که توسط شرکت زیرمجموعه‌ی آن، چری اکتکو (ACTECO)، طراحی شده تا به حال در سایر برندها از جمله فیات ایتالیا هم مورد استفاده قرار گرفته است. چری تیگو 7 اولین محصول مدیران خودرو با پیشرانه‌ی توربوشارژری محسوب می‌شود.

این خودرو از یک موتور بنزین‌سوز 1.5 لیتری (1498 سی سی) توربوشارژری با کد SQRE4T15B بهره می‌برد که دارای حداکثر توان 147 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 210 نیوتن‌متر در دور موتوری میان 1750 تا 4000 دور بر دقیقه است.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

برای انتقال گشتاور خروجی از پیشرانه به چرخ‌های جلو، تیگو 7 از یک گیربکس دوال کلاچ اتوماتیک بهره می‌برد که طراحی آن براساس نسل دوم سیستم‌های انتقال قدرت الکترومکانیکی کلاچ خشک صورت گرفته است. این گیربکس تازه که توسط شرکت آلمانی گِترگ (GETRAG) طراحی شده است، بهبود بزرگی نسبت به گیربکس CVT تیگو 5 بوده و در تعامل با پیشرانه‌ی خودرو عملکردی تحسین‌برانگیز دارد.

گیربکس تیگو 7 با قابلیت تحمل حداکثر گشتاور ورودی 250 نیوتن‌متر، سه حالت رانندگی اسپرت، اکو و دستی (تیپ‌ترونیک) را برای این مدل به ارمغان آورده است که هر کدام از آن‌ها با تغییراتی در بخش فنی و سرعت تعویض دنده‌ها، به خوبی برای انجام وظیفه‌ی مربوط به خود طراحی شده‌اند.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

مپانی چری از نظر فنی یکی از پیشتازان صنعت خودروسازی چین به شمار می‌رود و پیشرانه‌هایی که توسط شرکت زیرمجموعه‌ی آن، چری اکتکو (ACTECO)، طراحی شده تا به حال در سایر برندها از جمله فیات ایتالیا هم مورد استفاده قرار گرفته است. چری تیگو 7 اولین محصول مدیران خودرو با پیشرانه‌ی توربوشارژری محسوب می‌شود. این خودرو از یک موتور بنزین‌سوز 1.5 لیتری (1498 سی سی) توربوشارژری با کد SQRE4T15B بهره می‌برد که دارای حداکثر توان 147 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 210 نیوتن‌متر در دور موتوری میان 1750 تا 4000 دور بر دقیقه است.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

ایمنی خودرو تیگو

اگر چه ممکن است به سبب عملکرد ضعیف بسیاری از مدل‌های چینی در تست‌های تصادف، دید عمومی مشتریان نسبت به آن‌ها مثبت نباشد اما تیگو 7 را می‌توان از این منظر یک استثنا به شمار آورد. این خودرو علاوه بر اینکه موفق به کسب 5 ستاره‌ی ایمنی کامل در ارزیابی‌های موسسه‌ی ایمنی C-NCAP شده است، تجهیزات و امکانات ایمنی قابل‌قبولی را هم در خود جای داده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دوربین 360 درجه و سنسورهای پارک در جلو و عقب خودرو اشاره کرد.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

تیگو 7 از سیستم ترمز ضد قفل (ABS) همراه با سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) بهره می‌برد و در کنار آن سیستم‌های کنترل الکترونیکی پایداری (ESP) و کنترل کشش (TCS) به هدایت خودرو در مسیرهای دشوار و شرایط نامناسب کمک می‌کنند. سیستم مانیتورینگ فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) از سایر امکانات ایمنی جذاب این مدل به شمار می‌رود.

جی پی اس ردیاب خودرو تیگو 7 اکسلنت

لوازم جانبی ردیاب دلتا 203A

  1. آنتن اکسترنال GPS با پوشش تمام فرکانس های ماهواره با حساسیت 159dbm ( طول سیم 2 متر )
  2. آنتن اکسترنال GSM با پوشش باندهای فرکانسی 850/900/1800/1900 مگا هرتز ( طول سیم 2 متر )
  3. میکروفون بسیار کوچک خبرنگاری قوی با سوکت مخصوص ( طول سیم 1.5 متر )
  4. کابل ده پین درجه یک
  5. رله خاموش کن دو زمانه 12 ولت
  6. دکمه SOS با قابلیت ارسال 7 هشدار هم زمان

مشخصات سخت افزار ردیاب دلتا 203A

  1. ارسال هشدار باز شدن غیر مجاز درب خودرو (از طریق sms)
  2. ارسال هشدار روشن شدن غیر مجاز خودرو (از طریق sms)
  3. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور قابل، تنظیم در سرعت‌های مختلف (از طریق sms)
  4. امکان ارسال هشدار قطع برق اصلی خودرو (از طریق sms)
  5. دارای باطری داخلی برای زمانهای قطع برق
  6. امکان ارسال هشدار ضعیف شدن باطری داخلی (از طریق sms)
  7. امکان شنود داخل کابین خودرو (فقط برای صاحب خودرو امکان پذیر است)
  8. امکان ردیابی از طریق سایت قدرتمند فابریک کارخانه (18 زبان زنده دنیا- زبان فارسی)
  9. امکان ردیابی از طریق نرم افزار اندروید و آیفون
  10. امکان ردیابی و گرفتن آدرس موقعیت خودرو از طریق SMS
  11. امکان نصب کارت SD
  12. دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب می‌شود.
  13. دارای برق استاندارد 12 ولت و 24 ولت می‌باشد. (مناسب برای موتورسیکلت. خودروهای سواری داخلی. خودروهای سواری خارجی. خودروهای سنگین)

جی پی اس ریاب خودرو دلتا 203A

 

ویژگی های سایت ردیابی دلتا

1 – ردیابی آنلاین 24 ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند تر از سرورهای داخلی )
2 – سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد ( فابریک )
3 -سایت ردیابی بین المللی میباشد ( 18 زبان زنده دنیا )
4 – داشتن زبان فارسی
5 – امکان تعیین محدوده سرعت ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میگردد )
6 – امکان تعیین محدوده جغرافیایی ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میشود .
7 – امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .( برای مدیران با یک نام کاربری میتوانند همه مجموعه خودرو ها را ببینند )
8 – امکان گزارشگیری به صورت تصویری بر روی نقشه های مخصوص ( قابل پرینت )
9 – امکان گزارشگیری به صورت فایل اکسل ( قابل پرینت )
10 – امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
11 – امکان مشاهده زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
12 – امکان مشاهده مسافتهای پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعتهای مختلف
13 – ردیابی بسیار آسان و ارزان

خروج از نسخه موبایل