نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس , قیمت ردیاب خودرو , بهترین جی پی اس ردیاب خودرو , دزدگیر خودرو تویوتا پریوس

خودرو تویوتا پریوس

در پاییز سال 1376 شمسی، تویوتا با معرفی نسل اول پریوس با شعار «به موقع و برای کمک به قرن 21 ام»، برای نخستین بار در جهان پا به عرصه‌ی تولید انبوه خودروهای هیبرید گذاشت. امروزه و با گذشت سه نسل از تولید آن، پریوس با فروش بیش از 3500000 دستگاه در 44 کشور جهان، سهم بزرگی در کاهش انتشار گاز سمی CO2 و آلودگی‌های ناشی از آن داشته است.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

سومین نسل پریوس در سال 2009 معرفی شد. تویوتا پریوس 2016 در این نسل قرار می‌گیرد و ایمنی و عملکرد هیبریدی آن نسبت به دو نسل گذشته بهتر است. نسل سوم پریوس در سال‌های 2009 و 2010 به طور متوالی برنده‌ی عنوان خودروی سال ژاپن شد.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

طراحی ظاهری خودرو تویوتا پریوس

در نگاه اول، ظاهر جدید و فوق‌العاده‌ی پریوس 2016 نظر شما را به خود جلب می‌کند. شکل صاف و صیقل‌خورده‌ی آن به شکلی مهندسی شده تا بر مقاومت باد غلبه کند. چراغ‌های LED خوش‌استایل به کار رفته در جلو و عقب خودرو به پریوس 2016 فرصت جلوه‌نمایی می‌دهند؛ همچنین چرخ‌های آلیاژ 17 اینچی به کار رفته در آن، پکیج ظاهری پریوس 2016 را تکمیل می‌کنند.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

طراحی داخلی خودرو تویوتا پریوس

در داخل و بیرون از پریوس 2016 بیش از آنچه به دنبال آن هستید، خواهید یافت. صندلی ها برای همه‌ی سرنشین فضای کافی و راحتی دارند. کنسول مرکزی نیز از نظر ظاهری بازسازی شده تا حس جاداربودن فضای داخلی را قوی‌تر کند. از تجهیزات به کار رفته در داخل کابین می‌توان به نمایشگر لمسی 7 اینچی، نمایشگر 4.2 اینچی نمایش اطلاعات چندگانه‌ی خودرو (MID) با قابلیت شخصی‌سازی، سیستم شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند (Qi) و سیستم تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک همراه با سنسور رطوبت اشاره کرد.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

سطح آلایندگی

آلودگی هوا یکی از معضلات بزرگ آینده‌ی جهان است. معضلی که خودروها و اتومبیل‌های مختلف نقش مؤثری را در آن ایفا می‌کنند و این مسئله اهمیت یک رویکرد تازه در این زمینه را بیش از پیش روشن می‌کند. خودروهای هیبریدی، خودروهایی هستند که نیروی محرکه‌ی لازم برای حرکت خود را از چند منبع قدرت متفاوت مثل سوخت‌هایی چون گازهای پروپان، CNG، هیدروژن یا انرژی خورشیدی تأمین می‌کنند. نوع تکنولوژی به کار رفته در اینگونه سیستم‌ها بسته به شرکت سازنده متفاوت است.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

امروزه این تکنولوژی که برای اولین بار توسط تویوتا به تولید انبوه رسید، به علت هزینه‌ی بالای سوخت و پررنگ‌تر شدن مسائل زیست‌محیطی و افزایش آلودگی هوا و خطرات حاصل از آن، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

عملکرد هیبریدی خودرو تویوتا پریوس

لحظه شروع به حرکت

1 – لحظه‌ی شروع به حرکت: از زمان شروع به حرکت خودرو تا سرعت‌های کمتر از 45 کیلومتر در ساعت، اگر باتری هیبرید افت ولتاژ نداشته باشد، خودرو تنها با نیروی محرکه‌ی برقی حرکت می‌کند. در این وضعیت مصرف بنزین و همچنین آلایندگی صفر است.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

شتابگیری

2 – شتاب‌گیری و سرعت‌گرفتن: به هنگام شتاب‌گیری در سرعت‌های بیش از 45 کیلومتر در ساعت، موتور بنزینی به طور خودکار روشن شده و موتور الکتریکی را در تولید نیروی محرکه‌ی خودرو کمک می‌کند. در این وضعیت، نیروی محرکه‌ای که به صورت مازاد تولید شده باعث شارژ باتری هیبرید می‌شود؛ همچنین مصرف بنزین و آلایندگی در این حالت به صورت بهینه انجام می‌شود.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

ترمز گیری

3 – ترمزگیری: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد خودروهای هیبریدی در کنار برخورداری از سیستم ترمز هیدرولیکی، شامل ترمز ضد قفل (ABS) و غیره، استفاده از سیستم ترمز احیاکننده است که به هنگام کاهش شتاب خودرو در سرپایینی و یا ترمزگیری، وارد عمل شده و انرژی حاصل از ترمز را به صورت انرژی الکتریکی در باتری ذخیره می‌کند.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

توقف کامل

4 – توقف کامل: موتور بنزینی به طور خودکار در زمان توقف خودرو خاموش می‌شود؛ ولی خودرو همچنان در وضعیت برقی آماده به حرکت می‌ماند. این امر باعث صرفه‌جویی در مصرف بنزین و کاهش آلایندگی می‌گردد. در صورت افت فشار باتری هیبریدی، موتور بنزینی روشن شده و آن‌را شارژ می‌کند.لودگی هوا یکی از معضلات بزرگ آینده‌ی جهان است. معضلی که خودروها و اتومبیل‌های مختلف نقش مؤثری را در آن ایفا می‌کنند و این مسئله اهمیت یک رویکرد تازه در این زمینه را بیش از پیش روشن می‌کند. خودروهای هیبریدی، خودروهایی هستند که نیروی محرکه‌ی لازم برای حرکت خود را از چند منبع قدرت متفاوت مثل سوخت‌هایی چون گازهای پروپان، CNG، هیدروژن یا انرژی خورشیدی تأمین می‌کنند. نوع تکنولوژی به کار رفته در اینگونه سیستم‌ها بسته به شرکت سازنده متفاوت است.

امروزه این تکنولوژی که برای اولین بار توسط تویوتا به تولید انبوه رسید، به علت هزینه‌ی بالای سوخت و پررنگ‌تر شدن مسائل زیست‌محیطی و افزایش آلودگی هوا و خطرات حاصل از آن، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

قدرت موتور خودرو تویوتا پریوس

تویوتا پریوس 2016 از دو موتور بنزینی و الکتریکی با حداکثر توان ترکیبی 121 اسب بخار به طور همزمان بهره می‌برد:

موتور بنزینی: یک موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپه با حداکثر توان 95 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتن‌متر در 3600 دور در دقیقه است. این موتور از قابلیت تنظیم آوانس (VVT-i) و میل سوپاپ بالاسری دوگانه (DOHC) بهره می‌برد.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

موتور الکتریکی: یک موتور با ولتاژ الکتریکی 600 ولت است که از باتری ولتاژ بالای هیبریدنیکل متال با ولتاژ 201.6 ولت استفاده می‌کند.

میانگین مصرف سوخت ترکیبی پریوس 2016 به ازای هر 100 کیلومتر فقط و فقط 3.6 لیتر سوخت است که عملکرد خیره‌کننده‌ای است.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

شاسی بندی پریوس

طراحی هوشمندانه، استفاده از مواد پیشرفته و خلاقیت در ساخت به شاسی پریوس 2016 کمک کرده تا از هر زمانی مقاوم‌تر باشد. این مسئله تنها به رانندگی راحت‌تر محدود نمی‌شود و مقاومت بیشتر عملکرد هدایت‌پذیری و ترمزگیری را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تعلیق عقب با بازوی دوبل جناغی به همراه میل موج‌گیر به پریوس کمک می‌کند تا هدایت‌پذیری و رانندگی نرمی داشته باشد و این تازه اول کار است. طراحی سیستم تعلیق عقب به صورتی انجام گرفته که فضای کمتری را در عقب کابین اشغال کند؛ در نتیجه فضای بیشتری در قسمت بار در دسترس قرار می‌گیرد؛ همچنین سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون است.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

ایمنی خودرو تویوتا پریوس

پریوس 2016 در حالت استاندارد مجموعه‌ای از 6 تجهیز ایمنی را به کار می‌گیرد که به آن سیستم ایمنی ستاره (Star Safety SystemTM) گفته می‌شود. تجهیزات به کار رفته در این سیستم عبارتند از سیستم کنترل پایداری خودرو(VSC)، سیستم کنترل لغزش خودرو (TRAC)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمکی ترمز (BA) و تکنولوژی ایست هوشمند (SST).

سیستم توسعه‌یافته‌ی جدید تویوتا به نام حس امنیت تویوتا یا به اختصار P (TSS-P)، یک پکیج امنیتی فعال است که سیستم‌های مختلف را به شکل زیر به هم مرتبط می‌کند:

– سیستم پیش‌برخورد (PCS) با سیستم تشخیص عابر پیاده (PD)

– هشدار خروج از مسیر حرکت (LDA) با کمک‌فرمان (SA)

– سیستم خودکار تابش شدید (AHB) با رادار دینامیک فوق سریع کروز کنترل (DRCC)

این سیستم، ایمنی را در لحظه برای شما فراهم کرده و از هوشیاری و قدرت تصمیم‌گیری شما حمایت می‌کند.

جی پی اس ردیاب خودرو تویوتا پریوس

نگاه کلی به تویوتا پریوس

پریوس 2016 دارای 7 عدد کیسه‌ی هوا است: کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین جلو، جانبی راننده و سرنشین جلو، پرده‌ای و زانویی راننده.

سیستم هشدار وجود مانع در نقاط کور هنگام حرکت به عقب (RCTA)، سیستم کمک پارک با دوربین دید از پشت و سنسور عقب و هشداردهنده‌ی فشار باد لاستیک‌ها از دیگر امکانات امنیتی این مدل هستند.

سایت ردیابی خودرو دلتا

کاربرد جی پی اس خودرو

با پیشرفت تکنولوژی، سریع و دقیق بودن در کارها برای انسانها یک اصل مورد نیاز و خواست معقول به حساب می آید . جی پی اس از آن تکنولوژی هایی است که امروزه تصور نبودنش بسیار سخت است . چون همه جوانب زندگی انسانهای امروزی ، به نوعی وابسته به جی پی اس شده است .
جی پی اس خودرویی را به دو دسته میتوان تقسیم نمود .
1. جی پی اس مسیریاب خودرو ( Navigation )
2. جی پی اس ردیاب خودرو ( vehicle tracker )

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

جی پی اس مسیریاب خودرو

1 – جی پی اس مسیریاب خودرو عبارت است از یک مانیتور با گیرنده موقعیت از طریق ماهواره و نمایش آن بر روی نقشه ای که در پس زمینه آن وجود دارد . برخی از دستگاه های مسیریاب ، امکان نصب سیمکارت را دارند که باعث میشود که از نقشه های آنلاین گوگل مپ هم بتوان استفاده کرد . نقشه های آفلاین ویژگی های خاصی دارند که در دوره های معینی توسط شرکتهای ساخت نقشه آپدیت میشود .

آنلاین بودن نیازمند برقراری ارتباط اینترنتی میباشد که در همه جای ایران این امکان میسر نمیباشد . به طور مثال در جاده ها اگر امکان برقراری ایترنت نباشد ، نقشه های آنلاین قابل اعتماد نخواهد بود . اما نقشه های آفلاین ویژگی هایی به مراتب بهتر از نقشه های آنلاین دارند . هرچند نمیتوان مزایای نقشه های آنلاین را انکار نمود اما با این حال داشتن نقشه آفلاین جزو ملزومات همه دستگاه های مسیریاب میباشد .
امروزه بر روی همه گوشی های هوشمند ، سخت افزار جی پی اس وجود دارد که برای استفاده های ساده مناسب میباشند اما ماژول دستگاه های جی پی اس بسیار قدرتمند تر از ماژول های جی پی اس موبایلی هستند .

جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

انواع مسیریاب

پس به طول کلی میتوان دستگاه های مسیریاب و رهیاب را از لحاظ ناوبری به دو دسته تقسیم نمود:
• مسیریاب آنلاین ( مانند گوگل مپ ، ویز و … )
• مسیریاب آفلاین (موجود در ایران مانند گارمین، مارشال ، مگافورس ، اتولوکس )

بهترین مسیریاب خودرو

جی پی اس ردیاب خودرو

2 – جی پی اس ردیاب خودرو عبارت است از یک دستگاه گیرنده ماهواره ای ، پردازش موقعیت دقیق دریافتی و ذخیره یا ارسال اطلاعات دریافتی به یک منبع خاص میباشد . در گذشته به دلیل نبود سیمکارت ، جی پی اس آفلاین در ایران استفاده میشد . جی پی اس آفلاین پس از دریافت موقعیت آنرا بر روی کارت حافظه ذخیره مینمود . موقعیتهای دریافتی با وصل کردن دستگاه به کامپیوتر ، بر روی نرم افزار مخصوصی آپلود میشد تا بر روی نقشه قابل نمایش باشد . این کار بسیار وقت گیر بود امکان مشاهده موقعیت خودرو در زمانی که بیرون بود ، وجود نداشت .
در دستگاه های جی پی اس ردیاب آنلاین ، وجود سیمکارت باعث حل شدن این مانع شد . یعنی در هر لحظه که نیاز است به راحتی میتوان موقعیت خودرو را بر روی نقشه با جزئیات کامل مشاهده نمود .

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

انواع جی پی اس ردیاب

پس جی پی اس ردیاب را هم میتوان به دو دسته تقسیم نمود :
• جی پی اس ردیاب آنلاین
• جی پی اس ردیاب آفلاین

کاربرد جی پی اس ردیاب برای خودرو

به دلیل منسوخ شدن ردیابهای آفلاین ، ما فقط در مورد ردیابهای آنلاین صحبت خواهیم نمود . البته بر روی بعضی از ردیابهای آنلاین نیز میتوان در مواقعی که ارتباط سیمکارت وجود ندارد ، اطلاعات را ذخیره نمود و به محض برقراری ارتباط ، دیتای ذخیره شده به صورت اتوماتیک به منبع اصلی مانند سرور یا موبایل انتقال داد .
به طول کلی میتوان کاربرد ردیاب خودرویی را به دو دسته تقسیم نمود :
1. امنیت خودرو
2. مدیریت خودرو

جی پی اس ریاب خودرو دلتا 203A

ردیاب برای امنیت خودرو

1 – برای امنیت خودرو ، سیستمهای قدیمی دزدگیر ( آلارم ) کارایی مطلوبی در برابر سارقین حرفه ای خودرو را نداشتند . آمار روزانه سرقت خودرو در گذشته اثبات کننده ناکارآمدی دزدگیرها بود . این قبیل دستگاه ها به اشتباه در ایران با عنوان دزدگیر شناخته شدند . سازنده دزدگیرها بر روی دستگاه کلمه آلارم به معنی هشدار را مینویسند . یعنی یک دستگاهی که فقط آژیر میکشد . تقریبا در همه جای دنیا منسوخ شده اند اما در ایران با ظاهرسازیو آپشنسازی این قبیل دستگاه ها ، هنوزم افرادی مشتری این دستگاه ها هستند .

جی پی اس ردیاب خودرو ، تنها دستگاه کارآمد برای امنیت خودرو است . آپشنهای یک ردیاب فول ( دلتا 203A ) هرکدام به تنهایی نجات دهنده خودرو است . سارقین معمولا با ضربه به خودرو از سیستم دزدگیر خودرو مطلع میشوند . در همان لحظه پیامکی از این دستگاه به صاحت خودرو ارسال میشود . به محض قطع برق خودرو ، پیامک دیگری به صاحب خودرو ارسال میشود . با باز شدن هریک از دربهای خودرو ، پیامک مخصوصی به صاحب خودرو ارسال میشود . در نهایت یک سارق با روشن کردن خودرو ، پیامک به صاحب خودرو ارسال میشود .

مطلب مهم

تا این قسمت ، صاحب خودرو توانسته است از همه اتفاقات خودرو از طریق پیامک مطلع شود . اگر فاصله با خودرو دور باشد و سرقت انجام بگیرد ، به راحتی میتوان با نرم افزار ردیابی و یا پنل ردیابی ، موقعیت لحظه به لحظه خودرو را بر روی نقشه مشاهده کرد . با یک پیامک میتوان خودرو را خاموش کرد و یا داخل ماشین را شنود کرد .
جی پی اس ردیاب دلتا 203A به طور کامل میتواند امنیت خودرو را تامین نماید . اما اگر به دنبال آپشنهایی مانند ریموت کنترل برای باز و بسته کردن دربهای خودرو هستید و نیاز به آژیر دارید ، میتوانید دلتا 203B را انتخاب کنید که علاوه بر سیستم ردیابی جدید ، از قابلیت دزدگیر ماهواره ای هم برخوردار شوید .

روش پیدا کردن خودرو سرقت شده با ردیاب خودرو

ردیاب برای مدیریت خودرو

2 – از جی پی اس ردیاب میتوان برای مدیریت خودرو نیز استفاده کرد . معمولا سازمانها و شرکتهایی که خودروهای زیادی دارند ، با نصب جی پی اس ردیاب میتوانند همه رانندگان را تحت کنترل کامل در بیاورند . این امر باعث کاهش هزینه ها از قبیل کاهش مصرف سوخت ، کاهش استهلاک خودرو خواهد شد .
مدیر پروژه به راحتی میتواند از دفتر خود با یک مانیتور هر تعداد خودرو تحت امر را به راحتی رصد نماید . مشاهده آنلاین سرعت ، موقعیت لحظه ای ، موقعیت قبلی ، زمان روشن و خاموش بودن خودرو از دیگر امکانات جی پی اس ردیاب میباشد .

امکان دریافت همه گزارشات به صورت یک فایل اکسل جهت ذخیره در کامپیوتر یک مدیر هم وجود دارد . با ایجاد محدودیت سرعت و مسافت در پنل ردیابی ، میتواند مانور بیشتری در کنترل رانندگان داشته باشد . به محض نقض محدوده تعیین شده توسط هر یک از رانندگان ، هشدار مربوطه بر روی سیستم قابل نمایش ثبت خواهد بود . یک راننده اگر به فکر قطع برق باشد نیز ، هشدار قطع برق به مدیر ارسال خواهد شدو در این مدت از طریق باتری بکاپ داخل دستگاه میتوان به ردیابی ادامه داد .

 

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

جی پی اس ردیاب خودرو رنو کولئوس

جی پی اس ردیاب خودرو ساینا

جی پی اس ردیاب خودرو سانگ یانگ تیوولی

جی پی اس ردیاب خودرو اچ سی کراس

خروج از نسخه موبایل