نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

بهترین شرکت ردیاب خودرو

بهترین شرکت ردیاب خودرو

بهترین شرکت ردیاب خودرو

بهترین شرکت ردیاب خودرو در ایران . جدیدترین ردیاب خودرو . انتخاب بهترین ردیاب خودرو . بهترین مارک ردیاب خودرو . بهترین ردیاب خودرو ایرانی . ارزانترین ردیاب خودرو . قیمت ردیاب خودرو . ردیاب خودرو دلتا . برنامه ردیاب خودرو . برنامه ردیاب خودرو دلتا . جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

 

جی پی اس چیست ؟

در سال 1978 برای اولین بار در دنیا  ، پروژه ای محرمانه  با اهداف نظامی در ایالات متحده آمریکا شروع شد . این پروژه عبارت بود از موقعیت یابی دقیق از طریق ماهواره بدون نیاز به داشتن تخصص نقشه خوانی.

برای این منظور ، تعداد 24 ماهواره مخصوص ، توسط راکتهای آمریکایی در مدارهای معینی قرار گرفت . این ماهواره ها با عنوان GPS (Global Positioning System ) به صورت 4 تایی در هر مدار قرار گرفته اند که توسط راکتهای هر ماهواره تنظیم میشود تا از مدار خارج نشوند .

در سال 1980 پس از سقوط یک هواپیمای مسافربری ، سیستم موقعیت یابی جهانی ( GPS ) برای استفاده عموم آزاد شد تا همه مردم دنیا به صورت رایگان از آن استفاده کنند .

خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کره زمین در تمام شبانه‌روز در دسترس است و استفاده از آن رایگان است. امروزه همه گوشیهای هوشمند موبایل به ماژول جی پی اس مجهز شده اند که نشان دهنده استقبال گسترده از این تکنولوژی در دنیا میباشد .
علاوه بر جی‌پی‌اس، دو سیستم کمابیش مشابه دیگر نیز وجود دارد: سیستم گلوناس که دولت شوروی ساخته و اکنون به‌دست کشور روسیه اداره می‌شود و سیستم گالیله که کشورهای اروپائی آن را برای وابسته نبودن به سیستم آمریکائی جی‌پی‌اس ساخته اند.

سایت ردیابی خودرو دلتا

روش کار جی پی اس

قطب نماهایی که با نیروی مغناطیسی زمین جهت یابی می‌‌کنند، به تدریج جای خود را به گیرنده‌های جی‌پی‌اس داده اند ؛ جی‌پی‌اس، سامانه‌ای است که به کمک گروهی از ماهواره‌ها جهت یابی می‌‌کند. ماهواره‌هایی که هرکدام در مدارهای خود به دور زمین در گردشند؛ این ماهواره‌ها با ایستگاه‌های ویژه‌ای بر روی زمین در تماس اند و همواره موقعیت آن‌ها در فضا مشخص است. دستگاه گیرنده جی‌پی‌اس شما، با ارتباط با تعدادی از این ماهواره ها، فاصله شمارا تا آن‌ها تعین می‌‌کند و سپس موقعیت دقیق شما روی زمین بدست می‌‌آید.

در واقع اساس کار این سامانه، فرستادن سیگنال‌های رادیویی با فرکانس بالا و به طور پیوسته است که زمان و مکان ماهواره را نسبت به زمین مشخص می‌‌کند و یک گیرنده جی‌پی‌اس روی زمین، با گرفتن این اطلاعات از سه ماهواره یا بیشتر، آن‌ها را پردازش می‌‌کند و موقعیت کاربر را در هر نقطه زمین، در هر ساعتی از شبانه روز و در هر وضعیت آب و هوایی به او نشان می‌‌دهد.

با چندین اندازه گیری متعدد، گیرنده به محاسبه سرعت، مدت زمان سفر، فاصله شما تا مقصد، مختصات جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا)، زمان طلوع و غروب خورشید و ماه (در تقویم نجومی)، تعداد ماهواره ها، زمان محلی و … می‌‌پردازد و آن را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد. به طور میانگین، هشت ماهواره از 24 ماهواره، در اطراف هر نقطه از کره خاکی که باشید در آسمان گشت می‌‌زنند.
هرچه گیرنده شما به ماهواره‌های بیشتری وصل شود، اطلاعات دقیق تری را برای شما محاسبه می‌‌کند.

اهمیت شگفت انگیز GPS در جهان امروز

انواع جی پی اس

امروزه استفاده از جی پی اس جزو ملزومات ناوبری شده است . همه خودروها ، کشتی ها و هواپیماها از تکنولوژی قدرتمند جی پی اس استفاده میکنند . همچنین ورزشکارن برای پیمایش مسیر و ثبت مسیرهای پیموده شده از فناوری جی پی اس استفاده میکنند .

برای استفاده های امنیتی و مدیریتی نیز از جی پی اس استفاده میشود . برای کنترل کودکان و سالمندان ، برای دانستن موقعیت خودرو و احتمال خطرات سرقت خودرو نیز از موقعیت یاب جهانی ( GPS ) استفاده میشود .

به طور کی میتوان جی پی اس را در سه دسته اصلی قرار داد :
  1. جی پی اس مسیریاب و رهیاب ( نویگیشن Navigation )
  2. جی پی اس ردیاب ( تراکر Tracker )
  3. جی پی اس نقطه زن

دستگاه جی پی اس خودرو

مسیریاب رهیاب

1 – جی پی اس مسیریاب همانگونه که  از اسم آن مشخص است برای ناوبری در جاده ها ( استفاده عمومی ) در طبیعت ( استفاده ورزکاران ) در دریا و هوا فضا استفاده میشود . نقشه هوایی ، دریایی ، شهرها و توپوگرافی انواع مختلفی از نقشه ها است که بر اساس نوع استفاده در دستگاه های نویگیشن نصب میشود . این نقشه ها به صورت هوشمند و پردازش شده ( پروسس process ) میباشند . گیرنده زمینی با دریافت امواج ماهواره ای ، موقعیت را بر روی این نقشه های هوشمند ، نمایش میدهد . معمولا خطای زیر 5 متر در همه جی پی اس های معمولی وجود دارد . این خطا مربوط به فاصله زیاد ماهواره ها از زمین و همچنین قدرت پردازشگر نویگیشن ها میباشد .

بهترین جی پی اس مسیریاب سخنگو

جی پی اس ردیاب

2 – جی پی اس ردیاب انواع مختلفی دارد که هر کدام برای استفاده های مختلفی ساخته شده اند . بعضی از ردیابها با حجم کوچک برای استفاده های شخصی میباشد و برخی دیگر برای استفاده های صنعتی طراحی شده اند . در کل میتوان جی پی اس ردیاب را بر اساس کاربرد به سه دسته تقسیم کرد :

ردیاب دزدگیر سیمکارتی ماهواره ای موتور سیکلت دلتا

ردیاب شخصی

برای کنترل کودکان ، سالمندان آلزایمری ، پرسنل ویزیتور ، اشیا قابل حمل مثل چمدان مورد استفاده قرار میگیرد . ردیابها بر اساس اندازه ای که دارند ، باتری و مدت نگهداری شارژ آن متغیر خواهد بود . از یک ردیاب شخصی با اندازه خیلی کوچک نمیتوان انتظار طول عمر زیاد باتری و همچنین قدرت آنتن دهی خوبی را انتظار داشت . پس در موقع خرید حتما تناسب بین اندازه و مدت نگهداری شارژ را بر اساس نوع کار خود انتخاب کنید . معمولا برای کودکان وسالمندان باید حجم و وزن دستگاه کم باشد تا در حمل آن با مشکل مواجه نشوند .

مساله دیگری که در تهیه ردیاب شخصی باید دقت نمائید ، سایت و نرم افزار ردیابی  و خدمات پس از فروش آن میباشد . ردیاب ، یک وسیله امنیتی میباشد و لازم است که از جای معتبر خریداری شود .

ردیاب خودرویی و موتورسیکلت

در اندازه ها و آپشنهای مختلف وجود دارد . ردیاب را میتوان بر اساس نیازی که دارین انتخاب نمایید . بعضی ها از ردیاب برای کارهای سبک کوتاه مدت استفاده میکنند و برخی نیز برای کارهای امنیتی و بلند مدت استفاده میکنند.

بعضی از ردیابها با حجم کوچک و آنتن داخلی ساخته شده اند . این ردیابها بسیار ارزان هستند اما کاربرد امنیتی ندارند و بیشتر برای استفاده های ساده مانند پیک موتوری هایی که نظم در کار برایشان زیاد مهم نیست ، میتوان استفاده کرد . چون گیرندگی بسیار ضعیفی دارند و طبیعتا طول عمر دستگاه نیز بسیار کم میباشد . این ردیابها معمولا بدنه پلاستیکی دارند ، آنتن داخلی هستند و از مواد و ماژول GPS بسیار ضعیفی استفاده شده است .

افرادی که ردیاب را برای استفاده های امنیتی و بلند مدت نیاز دارند باید به این نکاتی که ارائه میشود به خوبی دقت کنند . اول از همه ، یک ردیاب خوب در یک کارخانه خوب تولید میشود . یک ردیاب خوب همیشه با سایت و نرم افزار ردیابی فابریک کارخانه به مشتریان خدمات ارائه میدهد . نحوه شناسایی کارخانه خوب از همان پنل ردیابی و تعداد زبانهای تحت پوشش کاملا مشخص میشود .

جی پی اس ردیاب خودرو و موتورسیکلت دلتا 203A فول آپشن

 انتخاب بهترین شرکت ردیاب خودرو

مساله دوم در انتخاب یک ردیاب خوب ، ظاهر و آپشنهای ردیاب میباشد . ردیابهای با کیفیت معمولا فلزی و از جنس آلومینیوم سبک ساخته میشوند تا تبادل دمای داخل دستگاه با بیرون برقرار شود و عمر دستگاه طولانی میشود . آپشنها و متعلقاتی که ردیابهای امنیتی مورد استفاده قرار میگیرند معمولا دو آنتن اکسترنال اکتیو در همه آنها وجود دارد . این دو آنتن باعث میشود تا قدرت سیگنال دهی دستگاه در جاهای مختلف تقویت شود و همچنین برای بهتر مخفی کردن دستگاه بسیار مفید خواهد بود . برخی از ردیابها دارای امکانات دزدگیری هم دارند که باعث میشود که صاحبان خودرو در انتخاب ردیاب مناسب گزینه های بیشتری داشته باشند .

دزدگیر تصویری ماشین

جی پی اس نقطه زن

3 – جی پی اس ردیاب نقطه زن به دلیل داشتن سخت افزار و گیرنده GPS بسیار حساس و قوی ، دقت بالایی در نشان دادن موقعیت و ثبت نقاط دارد . این قبیل جی پی اس ها برای نقشه برداری استفاده میشود . نقاط ثبت شده در دستگاه ، بعد از انتقال به کامپیوتر ، با نرم افزار مخصوصی به هم وصل میشود و اطاعات لازم را میتوان استخراج نمود .

جی پی اس گارمین

بهترین شرکت ردیاب خودرو در ایران . جدیدترین ردیاب خودرو . انتخاب بهترین ردیاب خودرو . بهترین مارک ردیاب خودرو . بهترین ردیاب خودرو ایرانی . ارزانترین ردیاب خودرو . قیمت ردیاب خودرو . ردیاب خودرو دلتا . برنامه ردیاب خودرو . برنامه ردیاب خودرو دلتا . جی پی اس ردیاب خودرو دلتا

خروج از نسخه موبایل