نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

انتخاب بهترین ردیاب دزدگیر خودرو

انتخاب بهترین ردیاب دزدگیر خودرو

انتخاب بهترین ردیاب دزدگیر خودرو

انتخاب بهترین ردیاب دزدگیر خودرو

انتخاب بهترین ردیاب دزدگیر خودرو مساوی با آرامش و امنیت مطلق و پایدار برای صاحب خودرو و موتورسیکلت است . برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان از طریق پرسش و پاسخ با این مقاله در خدمتتان خواهیم بود . لطفا ما را همراهی نمایید .

سوالات متداول برای انتخاب ردیاب و دزدگیر خودرو

  1. ردیاب بهتر است یا دزدگیر ؟
  2. کدام برند بهترین است ؟
  3. ارزش خرید کدام مارک دستگاه نسبت به قیمت محصول ، بهتر است ؟
  4. آیا ردیاب با سیمکشی مناسب است یا بدون سیمکشی ؟
  5. ردیاب ارزان میتواند کارایی ردیاب گران را داشته باشد ؟
  6. ردیاب خودرو سنگین با سواری فرق دارد ؟
  7. محصول فابریک بهتر است یا مونتاژ ایرانی و یا مونتاژ دبی ؟
  8. سایت ردیابی فابریک کارخانه بهتر است یا ایرانی ؟
  9. ردیاب دو آنتنه بهتر است یا آنتن داخلی ؟
  10. آیا محصولات قدیمی همان کارایی محصولات به روز را دارد ؟
  11. بهترین و با تجربه ترین شرکت وارد کننده ردیاب در ایران کدام است ؟
  12. آیا خرید ردیاب ، هزینه است یا سرمایه گزاری ؟
  13. سایت ردیابی رایگان بهتر است یا پولی ؟
  14. نصب رایگان در محل توسط افراد ناشناس بهتر است یا نصاب مورد تائید شرکت ؟
  15. آیا خرید ردیاب دست دوم ، معقول است ؟
  16. آیا ردیاب با آپشن کم میتواند امنیت را برقرار کند و یا ردیاب فول آپشن ؟
  17. برای امنیت و یا مدیریت ناوگان عمومی کدام مدل از ردیاب مناسب است ؟
  18. قیمت ردیاب چقدر است ؟
  19. هزینه تمدید سایت ردیابی چقدر است ؟
  20. برای خرید بهترین ردیاب از کجا شروع کنم ؟

برای پاسخ به تمامی سوالات بالا ، با ما همراه باشید . ما در این مقاله به صورت کاملا عادلانه و بی طرف ، همه جوانب خرید یک ردیاب خوب را بررسی میکنیم تا سطح اطلاعات شما پیش از خرید ردیاب و یا دزدگیر بیشتر شود .

انتخاب بهترین ردیاب دزدگیر خودرو

1 – ردیاب بهتر است یا دزدگیر :

سالیان سال است که دستگاه هایی به عنوان دزدگیر خودرو و موتورسیکلت ، وارد ایران میشود . هر کدام دارای آپشنهای جذابی برای جلب توجه مشتریان میباشند . تا به حال هیچ سارق حرفه ای توسط این دزدگیرها به دام نیافتاده اند . چون همه دزدگیرها حتی مدلهای گران و فول آپشن به راحتی توسط سارقین حرفه ای ، غیر فعال شده اند . دلیل استفاده برخی ها از دزدگیر ، نا آگاهی یا آگاهی کم از وجود مزایای ردیاب است . بر روی بسته های دزدگیر ، کلمه  ALARM به معنی هشدار درج شده است . یعنی سازنده دستگاه هم ادعای گرفتن دزد را توسط این دستگاه نمیکند . اما متاسفانه در ایران این دستگاه به اشتباه ، با اصطلاح عامیانه دزدگیر ، معروف  شده است .

پس وجود یک دزدگیر برای سارقین حرفه ای ، عامل باز دارنده نیست و فقط وقت سارقین را برای مدت کوتاهی میگیرد . اگر فاصله صاحب خودرو زیاد باشد که حتی ریموت تصویری هم آنتن ندهد ، هیچ اطلاعی از سرقت خودرو به صاحب خودرو مخابره نخواهد شد . همچنین با قطع برق و یا آژیر دزدگیر ، عملا یک دستگاه بدون استفاده داخل خودرو خواهد بود .

برخی از کارخانه های تولید کننده دزدگیر ، با تغییراتی در دستگاه های خود و قرار دادن کیت سیمکارت ، سعی دارند هنوز این دستگاه های جذاب اما بدون کارایی را باز هم به مشتریان خود بفروشند . اما  دزدگیرهای سیمکارتی که هیچگونه ارتباط ماهواره ای ندارند ، با دزدگیرهای قدیمی ، تفاوت کاربردی آنچنانی را ندارند . البته نا گفته نماند که دزدگیرهای سیمکارتی که فاقد ماژول جی پی اس هستند ، میتوانند یک موقعیت تقریبی را ارسال کنند . خطای موقعیت دریافتی توسط این دستگاه ها بین 500 متر تا چندین کیلومتر است . چون نوع دریافتی موقعیت در این دستگاه ها ، دکل های مخابراتی اطراف بر اساس الگوی کندویی است . این خطا وقتی که فاصله دکلها از خودرو زیاد باشد ، بیشتر نیز خواهد بود .

پس راهکار چیست ؟ آیا باید اجازه داد تا سارقین به اهداف پلیدشان برسند ؟ جواب یک کلمه است ، خیر .

راهکار ارائه شده در زمینه ایجاد امنیت پایدار برای خودرو و موتورسیکلت ، استفاده از جی پی اس ردیاب آنلاین میباشد .

ردیاب بهتر است یا دزدگیر

ردیاب چیست و چه مزایایی دارد ؟

با رایگان شدن استفاده از جی پی اس در دنیا ، تحول عظیمی در کاربردهای این فن آوری نوین ایجاد شد . ماهواره ای GPS در ابتدای کار برای اهداف نظامی طراحی شده بود اما با سقوط یک هواپیما به دلیل نداستن موقعیت دقیق ، باعث شد که  ایالات متحده که سازنده مجموعه ماهواره های GPS است ، این تکنولوژی را برای استفاده های عموم ، رایگان کنند .

جی پی اس ردیاب بر روی دو بستر GPS و GSM فعالیت میکند . در ردیابهای اولیه  آفلاین، امکان استفاده همزمان با GSM وجود نداشت . با افزایش نفوذ پذیری سیمکارت در بین مصرف کنندگان ، همه تولید کننده های جی پی اس ، ردیاب های آنلاین مجهز به GSM را تولید کردند .

ردیاب ها با ارسال هشدارهای سرقت و موقعیت دقیق ،  در همان لحظه بدون محدودیت مسافت ، تحول عظیمی در برقراری امنیت ایجاد کردند . البته برخی از ردیابها دارای نقاط ضعفی هم میباشند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد . اما در مقایسه بین برتری ردیاب و دزدگیر ، امتیاز اصلی به ردیاب تعلق میگیرد . چون بر خلاف دزدگیر ، ردیابها هیچگونه محدودیتی ندارد  و امنیت پایدار را ایجاد میکنند .

ردیاب بهتر است یا دزدگیر

2 – کدام برند ردیاب بهتر است ؟

حال که دانستید ، ردیاب خیلی بهتر از دزدگیر است ، به انتخاب یک ردیاب خوب میپردازیم . در موقع خرید ردیاب ، لطفا فقط به بهترین فکر کنید نه به ارزانترین . چون ردیاب برای امنیت خودرو استفاده میشود و مثل کالای تزئیناتی نیست که ارزان هم باشد باز هم کارایی مفیدی داشته باشد .

اما نحوه انتخاب بهترین ردیاب چگونه است ؟

متاسفانه همه شرکتهای نوپا که  سابقه فعالیت آنها به کمتر از 5 سال میرسد ، با ظاهرسازی  و ایجاد رزومه های الکی سعی دارند که خود را با سابقه و موجه در بین مشتریان نشان دهند . برخی از شرکتها با قرار دادن نامهای دروغین از لیست مشتریان در سایتهای خود ، ادعا میکنند که قبلا از آنها خرید شده است . برخی از شرکتها که با وسوسه سود ، وارد این حرفه شده بودند تعطیل شده اند و یا در آستانه تعطیلی میباشند .

جی پی اس ردیاب به دلیل اینکه بعد از فروش ، نیاز به ارائه خدمات بلند مدت میباشد ، فقط کسانی توان ماندن در این حرفه را دارند که به امنیت و رضایت مشتریان خودشان علاقمند باشند . پس باید سابقه فعالیت شرکتها را خوب بسنجید و یک شرکت قدیمی را که بین مشتریان مقبولیت بیشتری دارد را انتخاب کنید و صرفا به تبلیغات آنها ، خرید نکنید .

ادعای وارد کننده بودن و با سابقه بودن ، نیازمند ارائه مستنداتی میباشد . یک وارد کننده ای که هیچ گونه تماس مستقیمی با کارخانه ندارد و یا نمیداند خط تولید جی پی اس چگونه است و فرق بین اورجینال و تقلبی را نمیداند ، با وارد کننده ای که سالیان سال با کارخانه های مختلف از نزدید در ارتباط است ، فرق دارد .

حتما در بررسی رزومه شرکتها ، به فیلمها و عکسهای بازدید از کارخانه های تولید کننده ردیاب دقت کنید . اثبات ادعای وارد کننده فقط از همین طریق برای خریداران میسر میباشد . چون ارائه مدارک گمرکی ، نشان دهنده ارتباط نزدیک با کارخانه ها نیست . چون بسیاری  از وارد کننده ها ، فقط از طریق ایمیل ، جنس سفارش میدهند . تفاوت وارد کننده های واقعی با مجازی در این است که وارد کننده واقعی با اشراف کامل و حتی به صورت سفارشی ، یک محصول اورجینال را وارد میکند .

اما وارد کننده های مجازی صرفا بر اساس ارزانترین محصول مشابه جنس اورجینال ، سفارش میدهند . حتی برخی از وارد کنندگان که اجناس تقلبی را از راه های غیر قانونی وارد میکنند . انتخاب ردیاب تقلبی مساوی است با از دست دادن خودرو  و بازی با امنیت خودرو و جان سرنشینان خودرو . چون یه محصول تقلبی علاوه بر اینکه میتواند عملکرد سیستم برق و کامپیوتر خودرو را مختل کند ، همچنین میتواند در مواقع سرقت خودرو دچار اختلال شود .

3 – ارزش خرید کدام مارک ردیاب ، بیشتر است ؟

در انتخاب برند باید خیلی دقت کنید . چون چه بسا شرکتهایی هستند که تولیدات چندین کارخانه را دارند و خرید از این قبیل شرکتها ، کار بسیار اشتباهی است . چون آن شرکت ندانسته و با آگاهی کم از کارخانه های مختلف خرید کرده است تا با نظریات مشتریان بتواند بهترین کارخانه را انتخاب کند . اما برخی شرکتها از نزدیک ، کارخانه های تولید کننده را بررسی میکنند و امنیت مشتریان را با آزمایش روی مشتری به خطر نمی اندازند . در نظر داشته باشید که جی پی اس ردیاب در جای مخفی خودرو نصب میشود ومثل لباس نیست که باید تنوع داشته باشد .

در سیستم های انژکتوری ، هیچ فرقی بین عملکرد کامپیوتر خودرو و موتورسیکلت نیست . پس نیازی به داشتن تنوع برای خودرو و موتورسیکلت نیست . بلکه تنوع باید در نوع آپشنها باشد که هر شخص بر اساس نیاز خود بتواند بهترین را انتخاب کند . این مطلب به معنی این است که باید شرکتی را انتخاب کرد که محصولات فقط یک کارخانه را وارد میکند و تنوع محصولش فقط در آپشنهای آن باشد .

همانطور که در ابتدا هم توضیح داده شد ، ملاک اولیه خریدتون نباید قیمت باشد . چون این ملاک شما را به بیراهه خواهد کشاند و به ناچار ، محصول متفرقه با خدمات و آپشنهای کم نصیبتان خواهد شد . به این موضوع باید دقت کنید که چرا یک فروشنده ، محصول ارزان دارد و یک فروشنده محصول گران ؟

اگر دو محصول مشابه باشد باید بیشتر بررسی کنید که دلیل ارزان فروشی یک فروشنده و گران فروشی فروشنده دیگر چیست ؟ آیا علاوه بر تشابه ظاهری ، تشابه سخت افزاری نیز دارد ؟ چون یک بار خرید میکنید پس این موضوع را جدی بگیرید و صرفا به خاطر ظاهر یکسان ، محصول ارزان را انتخاب نکنید .

اگر دو محصول از لحاظ ظاهری  یکسان نبود ، محصولی را انتخاب کنید که حسن شهرت داشته باشد . یعنی آن محصول فقط در ایران توسط آن فروشنده تائید نشود بلکه در دنیا مورد تائید باشد . برای اینکه بدانید یک محصول در کدام کشورها مقبولیت دارد ، از تعداد زبانهای سایت ردیابی فابریک میتوانید متجه شوید . در ادامه بیشتر در مورد سایت ردیابی فابریک و یا شرکتی توضیح خواهیم داد .

بهترین مارک جی پی اس ردیاب خودرو

4 – ردیاب بدون سیمکشی مناسب است یا با سیمکشی ؟

متاسفانه برخی از فروشندگان متقلب ، به خاطر اینکه محصول اشتباهی را وارد کرده اند ، به مشتریان نیز اطلاعات غلط را میدهند . هیچ یک از ردیابهای آهنربایی ( مگنتی ) امکان ایجاد امنیت در برابر سارقین را ندارند . ردیابهای آهنربایی فقط برای مصارف سادی مدیریتی قابل استفاده است . معمولا شرکتهای خاصی از این ردیابها استفاده میکنند . ردیابهای آهنربایی هیچ استفاده عمومی ندارد . البته برخی افراد برای جاسوسی هم به دنبال اینگونه ردیابها هستند اما با صراحت اعلام میکنیم که ردیابهای آهنربایی برای امنیت اصلا مناسب نیستند . چون مشکلات آنتن دهی و مشکلات پیدا شدن و مشکلات شارژی باتری دارند .

پس یک ردیاب با امکان سیمکشی برای امنیت خودرو و موتورسیکلت مناسب است . البته برای برخی از خودروها میتوان سوکت های فابریک را به صورت مجزا تهیه کرد تا هیچ سیمی در خودرو قطع نشود . باز هم اگر مقابسه کنیم مدل سیمکشی معمولی بهتر از سیمکشی با سوکت است . چون هرچقدر کار سیمکشی پیچیده باشد ، امنیت خودرو بیشتر تامین میشود . اگر نصاب حرفه ای باشد ، مدلهای سیمکشی به صورتی نصب میشوند که مشکلی برای گارانتی خودرو پیش نیاید . این کار به شرطی قابل اجرا است که یک ردیاب استاندارد توسط نصاب حرفه ای نصب شود .

5 – آیا ردیاب ارزان میتواند کارایی ردیاب گران را داشته باشد ؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم ، ردیاب اگر ساخت یک کارخانه باشد ، بر اساس نوع آپشنها ، تفاوت قیمتی خواهد داشت که یک خریدار بر اساس نیاز خود ، مدل مناسب را انتخاب میکند .

اگر دو محصول که کارخانه های یکسان ندارند را بخواهیم از لحاظ قیمتی مقایسه کنیم ، مقایسه معقولی نخواهد بود . چون علاوه بر تفاوت ظاهری و آپنش ، تفاوت عمده تولید کننده نیز دارد .  چرا ما بر روی کارخانه تولید کننده تاکید بیشتری داریم ؟ چون برخی کارخانه ها خط تولید بسیار با کیفیتی دارند که مشتریان زیادی در دنیا از آنها خریداری میکنند . اما برخی کارخانه ها فقط بر اساس سفارشات ، یک محصولی را تولید میکنند . یعنی کارخانه هایی هستند که علاوه بر ردیاب ، لوازم الکترونیکی دیگری را نیز تولید میکنند . البته اسم این قبیل کارخانه ها را به عنوان مونتاژ کننده میتوان خطاب کرد .

پس برای انتخاب یک ردیاب خوب ، اولین ملاکتون باید بهترین کارخانه با خدمات فابریک باشد و در درجه دوم انتخاب آپشنهای متناسب با نیازتان از تولیدات کارخانه معتبر باشد .در نظر داشته باشید که یک بار خرید میکنید برای همیشه و قرار است که یکبار در سرقت به دادتان برسد .

اگر مقایسه ای بین ردیاب ارزان و ردیاب گران که تولید یک کارخانه است داشته باشیم ، فقط میتوانیم از نظر آپشن آنها را مقایسه کنیم . آپشنهای ردیاب برای استفاده امنیتی باید از مدل فول باشد . مدلهای آپشن معمولی و یا کم برای استفاده های امنیتی مناسب نمیباشد .

ردیاب بدون سیمکشی

 آپشنهای امنیتی به ترتیب اولویت عبارت است از :

  1. دو آنتن اکسترنال ( برای نصب مخفی و افزایش سیگنال دهی در مناطق مختلف )
  2. ماژول GPS ورژن جدید ( جدیدترین ورژن 4 میباشد که بسیار کمیاب است ) برای افزایش دقت و سرعت پردازش اطلاعات ماهواره ای
  3. سایت و نرم افزار فابریک کارخانه با پوشش زبان فارسی ( هر چقدر تعداد زبانها در سایت فابریک بیشتر باشد ، نشان دهنده رضایت مشتریان از محصول در کشورهای مختلف خواهد بود )
  4. خاموش کن ( معمولا رله دو زمانه بهتر است که باعث میشود در سرعتهای بالا ، خطر ساز نباشد )
  5. اطلاع از ضربه ، اطلاع از روشن شدن غیر مجاز ، اطلاع از قطع برق ، اطلاع از باز شدن دربها
  6. باتری بکاپ قابل تنظیم
  7. میکروفون ( معمولا مدلها خبرنگاری بهتر از مدلهای داخلی هستند )

6 – فرق ردیاب خودرو سواری و سنگین :

برخی از ردیابها با اینکه از برق 12 و 24 پشتیبانی میکنند اما سخت افزار ضعیفی دارند . معمولا فروشندگانی که متوجه ضعف دستگاه های خودشان شده اند ، این قبیل دستگاه ها را برای موتورسیکلت و یا خودروهای ایرانی پیشنهاد میدهند . متاسفانه خریداران به دلیل اعتماد به فروشنده ها و ارزان بودن محصول آنرا انتخاب میکنند .

اما ردیابهای صنعتی هم وجود دارند که سخت افزار قدرتمندی دارند که رگولاتور 12 و 24 ولت بسیار مقاومی دارند . این قبیل ردیابها علاوه بر اینکه برای خودروهای سنگین مناسب هستند ، برای خودروهای سواری و موتورسیکلت نیز ، گزینه بسیار عالی میباشند . در موقع خرید حتما دقت کنید. معمولا ردیابهای صنعتی ، جنس بدنه فلزی دارند و آنتنهای اکسترنال و میکروفون مجزایی دارند . جنس بدنه فلزی هم باعث تبادل بهتر دمای محیطی میشود و برای ایران که 4 فصل متفاوت دارد ، گزینه بسیار عالی میباشد .

بهترین جی پی اس ردیاب کامیون

7 محصول فابریک یا مونتاژی ؟

این قسمت بسیار مهم است پس به دقت مطالعه کنید . به دلیل تحریمها  ما سه نوع ردیاب از نظر تولید در ایران مشاهده میکنیم .

  1. محصول فابریک توسط کارخانه های معتبر و یا متفرقه چین
  2. محصول مونتاژ دبی و واردات به ایران با ادعای جنس اروپایی و آمریکایی
  3. محصول مونتاژ ایران که با واردات همه قطعات در ایران اسمبل میشوند .

در انتخاب محصول ما هم حامی تولید ایران هستیم اما در مورد محصولاتی که با جان و امنیت خودرو در ارتباط است باید واقعیت را نیز بیان کرد .

در خط تولید کارخانه های مهم ، واحدی با عنوان R&D و واحدی به نام کنترل کیفی وجود دارد . کار این دو واحد ، تحقیق و توسعه و کنترل کیفی محصولات با دستگاه های پیشرفته پیش از ارائه به بازار است . متاسفانه تا بحال اطلاعاتی از این دو واحد در کارگاه های دبی و ایرانی برای ردیاب مشاهده نشده است . تولیدات کارخانه های مهم همیشه در حال بروزرسانی سخت افزاری و آپشن هستند که در محصولات مونتاژی تا به حال این موارد مشاهده نشده است .

به دلیل تحریم ایران ، خرید از کشورهای اروپایی و آمریکایی  امکان پذیر نیست و حتی قابل استفاده نیست . چون سایت ردیابی آنها زبان فارسی را پوشش نمیدهند و استفاده آنها با سایتهای ایرانی ، سازگاری کامل ندارد . حتی محصولات مونتاژ دبی نیز از این قاعده مستثنا نیست و به ناچار با سایتهای ردیابی غیر اورجینال به مشتریان در داخل ایران خدمات میدهند .

سایت ردیابی کارخانه های معتبر چینی معمولا اکثر زبانهای زنده دنیا از جمله زبان فارسی را پوشش میدهند . اما برخی کارخانه های متفرقه چینی ، فقط زبان چینی و عربی را پوشش میدهند که در ایران برخی شرکتها این اجناس متفرقه را با سایت ایرانی پشتیبانی میکنند .

8 – سایت ردیابی فابریک بهتر است یا شرکتی ایرانی ؟

همانطور که در بالا اشاره شد ، برخی اجناس متفرقه وارداتی و یا مونتاژ دبی و ایران با سایت ایرانی خدمات دهی میکنند . متاسفانه این شرکتها با اطلاعات دروغ و با ظاهر سازی اقدام به فروش محصولات خود میکنند .

یک ادعای دروغین این شرکتها این است که سایتهای ایرانی در تحریمها دچار مشکل نمیشود . در حالیکه سال گذشته ، شرکت گوگل و اپل خدمات ایران را برای استفاده از گوگل مپ و اپ استور ، مسدود کردند . اگر شدت تحریمها زیاد شود ، آی پی استاتیک سایتهای ردیابی ایران نیز مسدود میشود . ما به دلیل اینکه اینترنت ملی نداریم و همچین از ماهواره های GPS آمریکا استفاده میکنیم به راحتی میتوانیم دروغ بودن ادعای این شرکتها را اثبات کنیم .

مساله دوم در مورد مدت خدمات دهی سایت شرکتهای داخلی است . بسیاری توی ایران در زمینه ردیاب با سایت ایرانی فعالیت میکردند که الان تعطیل شده اند و مشتریانشان هیچگونه خدمات ردیابی ندارند و عملا یک دستگاه بدون استفاده دارند . این مشکل برای سایر شرکتهای ایرانی نیز احتمال بسیار قوی دارد . چون کسب و کار و رکود بازار غیر قابل پیش بینی است و بسیار طاقت فرسا است .

پس راهکار چیست ؟ معمولا سازمانهایی که تعداد زیادی خودرو دارند ، در ابتدای کار ، خدمات ردیابی را بر روی سرور خودشان منتقل میکنند تا وابسته به شرکت وارد کننده نباشند . اما همه استفاده کنندگان توانایی خرید سرور مجزا را ندارند پس برای اینکه خیالشان در  بلند مدت نیز راحت باشد ، باید از سرورهای فابریک با پوشش زبان فارسی استفاده کنند .

این مطلب بسیار مهم است تا شما متضرر نشوید . چون خدمات فابریک یک کمپانی که به کل دنیا ارائه میدهد با پشتیبانی مهندسین شبکه به صورت 24 ساعته میباشد . اما در سایتهای ردیابی ساختگی شرکتی فقط از طریق سرورهای مجازی ، خدمات صورت میگیرد که با تعطیلی کامل شرکت و یا با تعطیلی در ساعات غیر اداری ، احتمال ضرر برای مشتریان بسیار زیاد خواهد بود .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

9 – ردیاب آنتن داخلی بهت است یا آنتن خارجی ؟

ردیاب یک وسیله جیبی نیست که کوچک بودن و یا جمع و جور بودن آن ملاک خریدتان باشد . بلکه باید به قدرت آن فکر کنید . ردیابهایی که آنتن داخلی دارند برای استفاده های امنیتی اصلا مناسب نیستند . چون امکان مخفی کردن بهتر آنها وجود ندارد . نصاب این قبیل ردیابها به ناچار آنرا در زیر فرمان قرار میدهند تا آنتن ماهواره آن دچار اختلال نشود . این کار باعث میشود که سارقین موقع سرقت بتوانند دستگاه را به راحتی پیدا کنند. موقعیت دریافتی از ماهواره برای مدلهای آنتن داخلی با خطای زیادی همراه است .

فروشندگانی که مدلهای آنتن داخلی را تبلیغ میکنند به این دو دلیل است : اول اینکه این ردیابها به دلیل آپشنهای کم و وزن سبک ، قیمت خرید و تمام شده آنها بسیار پائین است . دوم اینکه به دلیل اعتماد به نفس ضعیف وارد کننده ها و یا نا آگاهی آنها از گیرندگی امواج در ایران باعث انتخاب ردیابهای آنتن داخلی شده است . ردیابهای دو آنتنه نشان دهنده صعنتی بودن محصول است . این ردیابها قدرت مانور دهی برای مخفی شدن بهتر را دارند . این ردیابهای غیر قابل پیدا شدن هستند . دو آنتن اکتیو باعث میشود که دقت و قدرت ماهواره افزایش یابد . علاوه بر استفاده های امنیتی ، برای موسسات اجاره خودرو نیز بسیار عالی میباشد .

10 – فرق محصولات جدید و قدیمی :

کارخانه های بزرگ همیشه به فکر تحقیق و توسعه هستند . این کار از طریف نیاز سنجی محیطی و مشتریان در واحد R&D انجام میشود . جی پی اس ردیاب به دلیل اینکه با سارقان حرفه ای مقابله میکند نیز باید همیشه به روز باشد . در کارخانه های پیشرفته،  همه قطعات توسط دستگاه های پیشرفته تولید و توسط روبات بر روی برد ( PCB ) نصب میشود . در مورد ردیاب ، مهمترین  قطعه ای که میتوان برای افزایش دقت و سرعت پردازش اطلاعات ماهواره ای عنوان کرد ، ماژول GPS است .

جدیدترین ماژول اختراع شده در دنیا ، ورژن 4 میباشد . وارد کننده های بسیار معدودی تا به حال از این مدل ماژولها سفارش گرفته اند . چون این ماژول برای کشورهایی با شرایط اقلیمی خاصی مثل ایران و برخی کشورهای دارای کوهستان و  استوایی مناسب است. هر چند وارد کننده هایی هستند که تا به حال این موضوع را نمیدانند.

شرکتهای وارد کننده ای که تسلط کامل به اصول الکترونیکی دارند ، توانایی تشخیص و انتخاب بهترین و به روز ترین محصولات متناسب با موقعیتهای کشورشان را دارند . البته نا گفته نماند که مهارت در اصول بازرگانی بین المللی نیز در این امر موثر است .

 

11 – بهترین و با تجربه ترین شرکتهای وارد کننده ردیاب در ایران:

جی پی اس ردیاب مثل مواد غذایی نیست که مشتریان چندین بار در دوره های مختلف خرید کرده باشند . اگر ردیاب درجه یک باشد ، یک بار برای همیشه خریداری میشود . اما به اطلاع مخاطبان میرساند که از سال 1380 شرکتهایی بودند که با سفارش برخی از ارگانها ، ردیاب وارد میکردند . اما کم کم شرکتهای مجزایی در حدود 4 شرکت در زمینه ردیاب به صورت تخصصی فعالیتشان را آغاز کردند که از آن 4 شرکت در حال حاضر 2 شرکت در حال ادامه فعالیت تخصصی خود هستند .

ما بقی شرکتهایی که ادعای قدیمی بودن را دارند ، در واقع جدیدا به حرفه ردیاب مشغول هستند . عمر ورودی های جدید به بیش از 5 سال نمیرسد و خیلی ها در این مدت از این صنف کناره گیری کرده اند . شکل و محل دفتر شرکت و تعداد پرسنل آن شرکت ، تعیین کننده بهتر بودن ردیاب نیست . بلکه مهم قدیمی بودن یک شرکت و پایبندی به تعهدات در چندین سال است که میتواند ملاک خوبی برای انتخاب باشد .

برخی از شرکتهای نوپا در ابتدای شروع فعالیتشان با توجه به تعریف یک محصول توسط شرکت قدیمی وارد کننده ردیاب ، ترغیب به واردات همان جنس شدند . اما غافل از تجربیات آن شرکت بودند . به همین دلیل اجناس مشابه بی کیفیت را وارد کردند و با نارضایی مشتریانشان مواجه شدند . هنوز هم شرکتهایی هستند که تعداد زیادی از محصولات بی کیفیت در انبار خودشان دارند و به ناچار با قیمتهای ارزان و با دروغهای فراوان سعی در فروش محصولشان را دارند .

یکی از دروغهایی که عنوان میکنند مربوط به ردیابی رایگان مادام العمر است . خیلی به این مساله دقت کنید چون پنل ردیابی برای همه شرکتهای داخلی و یا کارخانه ها ، هزینه استفاده و پشتیبانی دارد . کلمه رایگان فقط ترفندی است برای فروش محصول و بعدا تعطیلی شرکت و فرار از ارائه خدمات در آینده خواهد بود .

برای اینکه بتوانید به اعتبار شرکت وارد کننده ردیاب پی ببرید ، علاوه بر بررسی رزومه آن شرکت ، از نزدیک نیز با آنها هم کلام شوید . چه بسا وارد کننده هایی هستند که تا به حال از ایران خارج نشده اند و صرفا با اطلاعات کسب شده از سایتهای خارجی ، محصولی را وارد میکنند . این روش در بین اکثر وارد کننده های ردیاب نیز صدق میکند . پس به دنبال وارد کننده ای از ردیاب باشید که از نزدیک با خط تولید ردیاب در ارتباط بوده است .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

12 – آیا خرید ردیاب هزینه است یا سرمایه گزاری ؟

با خرید ردیاب با کیفیت ، توانسته اید امنیت بسیار زیادی به دست آورده اید . پس این یک سرمایه گزاری برای حفظ داشته شما است و نباید آنرا به عنوان هزینه دید . هر چقدر این سرمایه گزاری شما درست باشید برایتان ارزش بیشتری را به همراه خواهد آورد . انتخاب معقول داشته باشید و صرفا به این دلیل که ماشینتون ارزان است و یا فعلا پول کمتری دارید و یا خیلی از ماشین استفاده نمیکنید ، به سراغ ردیابهای متفرقه نروید . چون ردیابهای متفرقه به نوعی هزینه فرصت میباشد . یعنی شما فرصت انتخابتون رو با انتخاب بد به هزینه تبدیل کرده اید در حالیکه با انتخاب درست میتوانستید به سرمایه گزاری تبدیل کنید .

13 – سایت ردیابی رایگان بهتر است یا پولی ؟

در مطالب قبلی در این مورد توضیح دادیم که سایت ردیابی برای شرکتها و کارخانه ها دارای هزینه میباشد . پس یک شرکت نمیتواند خدمات رایگان به مشتریان ارائه دهد مگر اینکه اهداف پلیدی داشته باشد . یک ضرب المثل را به یاد داشته باشید که میگه هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره. همه رایگان بودن را دوست دارند اما در نظر داشته باشید اگر آن شرکتی که ادعای خدمات رایگان میکرد یک روزی نباشید ، دستگاه خریداری شده ، بدون استفاده خواهد بود .

سایت های ردیابی فابریک ارزش بیشتری دارند . چون کارخانه های معتبر ، خدمات و تعهدات بین المللی دارند . تمدید سایت ردیابی برای بلند مدت در پنل ردیابی فابریک ، خیال مشتریان را بیشتر راحت میکند .

معمولا برخی کارخانه ها برای سال اول هزینه ای دریافت نمیکنند و برای سالهای دوم به بعد ، مبلغ بسیار ناچیزی دریافت میکنند . خدمات فابریک به دلار محاسبه و به حساب کارخانه حواله میشود . برخی شرکتها این خدمات را برای مشتریان خود پیش خرید میکنند تا همان لحظه ای که مشتریان قصد تمدید اکانت ردیابی را دارند ، بتوانند در سریعترین زمان ممکن آنرا انجام دهند . این حالت بسیار عالی است و نشان دهنده عالی بودن آن شرکت در خدمات دهی میباشد .

بهترین سایت ردیابی فابریک

14 – دستمزد نصب ردیاب

معمولا برای نصب ردیاب فول آپشن بر روی خودروهای سواری توسط نصابهای حرفه ای مبلغ 100 هزارتومان و برای خودروهای سنگین مبلغ 150 هزار تومان دریافت میشود . اما برخی از فروشندگان از کلمه نصب رایگان استفاده میکنند تا مشتری اقدام به خرید کند . متاسفانه موقع نصب با بهانه جویی اقدام به اخذ مبالغی میکنند . معمولا یک ردیاب متفرقه با آپشن کم با جنس بدنه پلاستیکی را به همراه دستگاه دیگیری پیش خریداران میبرند . بعد از باز کردن داشبورد ماشین ، بهانه جویی ها را شروع میکنند و آخر سر ، خریدار را مجبور میکنند تا مبلغ بیشتری از توافق قبلی را پرداخت کند .

پس موقع خرید باید به این مسائل دقت کنید . همچنین برای نصب از افرادی که دارای مجوز فعالیت در زمینه نصب دزدگیر هستند استفاده کنید . معمولا شرکتهای معتبر از نصابهای حرفه ای با جواز کسب که آدرس ثابت دارند استفاده میکنند . اینگونه نصابها با دریافت هزینه ایاب ذهاب میتوانند نصب در محل هم انجام دهند که میتوانید با نصاب توافق نمائید .

ارزش نصب توسط نصابهای حرفه ای مورد تائید شرکت و دارای جواز کسب ، بیشتر از نصابهای نا شناس سیار است . چون اولا شما اطمینان دارید که مشکلی برای خودروی شما پیش نمی آید و دوم اینکه نصاب هیچگونه ارتباطی با سارق خودرو ندارد .

آموزش محل نصب جی پی اس ردیاب خودرو

15 – آیا ردیاب دست دوم بخرم ؟

بهترین انتخاب ، خرید ردیاب نو است . چون طول عمر بیشتری نسبت به ردیاب دست دوم دارد . اما اگر به فکر خرید ردیاب دست دوم هستید ، حتما قبل از خرید ، از شرکت مربوطه استعلام فروشنده را بگیرید تا بعدا برایتان مشکل ایجاد نشود . چون برخی افراد با این ترفند میتوانند به موقعیت ردیاب فروخته شده بر روی خودروهای دست دوم میتوانند پی ببرند . پس قبل از تحویل گرفتن ردیاب دست دوم حتما با شرکت مربوطه در تماس باشید .

16 – فرق ردیاب فول آپشن با سایر ردیابها

ردیاب مثل دزدگیر نیست که آپشنهای لوکس داشته باشد . هر آپشنی که بر روی ردیاب است ، برای امنیت میباشد و بودن آن لازم و ضروری است . متاسفانه برخی خریداران فقط میخواهند که جای خودرو را ببینند . اما وقتی از آنها سوال میشود که آیا نمیخواهید موقع سرقت متوجه شوید ، جواب میدهند بله میخواهیم . همچین وقتی از آنها سوال میشود که ایا میخواهید موقعیت دقیق خودرو را ببینید و یا تقریبی ؟ باز هم جواب میدهند موقعیت دقیق .

پس آپشنهای ردیاب جزو ملزومات است و باید باشد . یکی از این آپشنها که مهمترین آن است ، داشتن دو آنتن اکسترنال و ماژول gps ورژن جدید برای دریافت موقعیت دقیق و همچنین مخفی کردن بهتر دستگاه در داخل خودرو است . دومین آپشن مفید ، رله خاموش کن دو زمانه است که باعث میشود سارقین نتوانند حرکت کنند . و آپشنهای مختلفی برای اطلاع از باز شدن دربها و روشن شدن غیر مجاز و یا اطلاع  قطع برق خودرو به نفع خریداران است . اطلاع از تکان خوردن و یا ضربه به خودرو هم برای خریداران بسیار مهم است . خیلی ها دوست دارند که صدای واضحی از صحبتهای سارقین بشنوند که این کار توسط میکروفون اکسترنال امکان پذیر میباشد .

بهترین جی پی اس ردیاب خودرو در ایران

17 – ردیاب مناسب خودروی شما

در انتخاب ردیاب مناسب با خودرو و نوع استفاده شما ، بهترین روش ، آینده نگری است . ممکن است امروز شما خودروی ایرانی دارید و دو سال بعد آنرا با خودروی خارجی عوض کنید . اختلاف قیمت ردیابها بسیار ناچیز است و گرانترین آن هم باز هم ارزانتر از یک دزدگیر است . پس همیشه سعی کنید موقع خرید به این فکر کنید که بهترین مدل و فول آپشن را انتخاب کنید . این کار باعث میشود که نگران به هم ریختن کامپیوتر ECU خودرو نباشید . ردیابهای با کیفیت معمولا برای استاندارد خودروهای خارجی طراحی میشوند . طبیعتا الان همه خودروهای ایرانی نیز مثل خودروهای خارجی دارای کامپیوتر خاص و حساس هستند .

پس بهترین انتخاب شما مساوی با لذت بردن از امنیت ایجاد شده خواهد بود . ردیابهای با کیفیت معمولا رگولاتور تنظیم برق 12 و 24 را دارند . این کار باعث میشود که خودروهای سنگین نیز بتوانند همانند خودروهای سواری از جی پی اس ردیاب با کیفیت استفاده کنند . لطفا هیچ موقع لذت و امنیت خود و خودرویتان را فدای قیمت و تبلیغات شرکت های متفرقه نکنید . آن چیزی که برایتان مناسب است ، ردیاب با کیفیت فول آپشن با خدمات فابریک کارخانه معتبر میباشد .

18 – قیمت ردیاب چقدر است ؟

قیمت ردیاب در سه دسته قرار میگیرد :

  1. قیمت ردیابهای متفرقه ، کمتر از 500 هزار تومان
  2. قیمت ردیاب های معتبر با آپشنهای معمولی ، 800 تا یک میلیون تومان
  3. قیمت ردیاب های معتبر فول آپشن ، یک میلون تومان تا سه میلیون تومان

19 – هزینه تمدید سایت ردیابی

هزینه تمدید شرکتهای مختلف ، متفاوت است . برخی از شرکتها مبلغ زیر 80 هزار تومان مطالبه میکنند . برخی شرکتها مبلغ زیر 120 هزار تومان دریافت میکنند و برخی از شرکتها مبلغ تا 150 هزار تومان برای هر سال را دریافت میکنند . البته برخی از شرکتها هم هستند که به دروغ از کلمه رایگان مادام العمر را استفاده میکنند . به این مبالغ نباید زیاد توجه کنید بلکه باید به نوع و کیفیت خدمات دقت کنید . شرکتهای معتبر ، به ازای مبلغی که دریافت میکنند ، خدمات بهتری را ارائه میدهند .

قیمت بهترین ردیاب خودرو

20 – برای خرید بهترین ردیاب از کجا باید شروع کنم ؟

اگر از ابتدای مقاله به صورت کامل این مطالب را مطالعه کرده باشین ، به راحتی میتوانید یک ردیاب خوب را تهیه کنید .

  1. برای شروع میتوانید در اینترنت چند تا محصول از شرکت مختلف را ببینید
  2. از نزدیک به آن شرکتها مراجعه کنید و یا درخواست فیلم و رزومه محصول کنید
  3. با مشاور فروش آن شرکت تماس بگیرید و بهترین مدل مناسب خودرویتان را بپرسید .
  4. میزان رضایت مشتریان را در نظرات ببینید
  5. ملاک خریدتان را بر روی بهترین و جدیدترین محصول قرار دهید
  6. حتما به آدرس شرکت دقت کنید که در دسترس آسان باشد
  7. موقع خرید حتما محصول را با عکس مطابقت دهید
  8. و در نهایت یک مدل اورجینال فول آپشن با خدمات فابریک کارخانه بین المللی را انتخاب کنید که برایتان لذت و امنیت ایجاد کند.

ردیاب خودرو و انواع ماشین دلتا 203A

جی پی اس ردیاب خودرو پراید

 

خروج از نسخه موبایل