نماد سایت وارد کننده جی پی اس ردیاب خودرو موتورسیکلت دلتا

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران با قیمتهای مختلف وجود دارد . اما آنچه باید به آن توجه شود ، کارایی جی پی اس ردیاب برای خودرو است . همچنین باید به استاندارد ردیاب متناسب با استاندارد خودرو دقت شود .

ردیاب خودرو

ردیاب یک وسیله امنیتی و مدیریتی برای استفاده در خودرو ، موتورسیکلت و اشخاص است . عوامل مختلفی در تعیین قیمت این وسیله ، موثر میباشد . برخی از ردیابها به دلیل نداشتن ماژول جی پی اس ، قیمت بسیار ارزانی دارند . برخی از ردیابها با بلوتوث فعال میشوند و در فاصله کمتر از 100 متر برای ردیابی یک وسیله بکار میرود . پس در تعریف ردیاب میتوان ردیاب ها را به دو دسته ردیابهای دارای ماژول GPS و ردیابهای فاقد ماژول gps قرار داد .

متاسفانه اطلاعات کم برخی از واردکنندگان غیر حرفه ای و فروشندگان باعث میشود محصولات فاقد ماژول GPS به دست مشتریان برسد . معمولا افرادی هستند که از این ردیابها خریداری کرده اند و از اطلاعات نادرست موقعیت وسیله نقلیه ، اظهار نارضایتی میکنند . خیلی دقت کنید که از وارد کنندگان حرفه ای و فروشندگان با سابقه تخصصی در زمینه جی پی اس ، ردیاب متناسب با نیاز خودتان را خریداری کنید .

حال میخواهیم در مورد ردیابهای ارزان قیمت که ماژول جی پی اس هم دارند توضیحات بیشتری ارائه دهیم . اما قبل از پرداختن به آن باید خودتان تعیین کنید که هدفتان از ردیابی ، دریافت موقعیت دقیق زیر 5 متر است یا موقعیت تقریبی بالای یک کیلومتر ؟ اگر موقعیت دقیق ، مد نظرتان است پس در ادامه با ما همراه شوید .

عوامل موثر در قیمت ردیاب خودرو

عواملی که میتواند در قیمت یک ردیاب موثر باشد و باعث ارزان شدن آن شود به ترتیب زیر اولویت بندی میشود .

1 – کارخانه تولید کننده ردیاب

در کشورهای مختلف از جمله ایران ، کارخانه ها و کارگاه هایی وجود دارد که در زمینه تولید و یا مونتاژ جی پی اس ، فعالیت دارند . برخی از این کارخانه ، شهرت جهانی دارند . دلیل رشد آنها در سطح بین المللی را میتوان به کیفیت دستگاه های تولید و مطابقت آنها با استانداردهای انفورماتیک آن کشورها دانست . اگر بخواهیم از ردیاب خودرویی مثال بزنیم ، باید عرض کنیم که خودروهای مختلفی با استانداردهای خاص آن کشور تولید میشود . مثلا ، کامپیوتر یک خودروی آلمانی با کامپیوتر خودروی ژاپنی و کره ای متفاوت است .

ردیابها به دلیل ارتباط مستقیم با برق خودرو ، میتواند تاثیراتی را بر روی خودروهای خارجی و حتی خودروهای انژکتوری ایرانی نیز داشته باشد . چرا خودروهای ایرانی را نیز مثال میزنیم ، به دلیل اینکه خودروهای مونتاژ ایران نیز از کامپیوتر ( ECU ) وارداتی مشابه خودروهای خارجی استفاده میکند . البته باید یاد آوری کنیم که خودروهای لاکچری ، میزان حساسیتشان به خطاهای ریز ، بیشتر از خودروهای معمولی است . پس رعایت همه این استانداردها میتواند مشتریان و صاحبان خودروهای آن کشورها را به سمت خود جذب کند .

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران

2 – سایت و نرم افزار ردیابی

خدمات پر قدرت ارائه شده برای سایت ردیابی نیز ، عامل بسیار تاثیر گذار در معروفیت یک برند میباشد . وارد کنندگان مختلفی در دنیا وجود دارند که از پنل اورجینال ارائه شده توسط کارخانه سازنده دستگاه به مشتریان خودشان خدمات ارائه میدهند . اما همه کارخانه ها توان ارائه خدمات با کیفیت را ندارند . برخی از وارد کنندگان چه در ایران و یا برخی کشورها ، به سراغ اجناس متفرقه میروند . متاسفانه این کارخانه های متفرقه حتی زبان آن کشورها را در سایت ردیابی پوشش نمیدهند . به همین دلیل ، آن شرکتها مجبور میشوند که خدمات ردیابی متناسب با زبان کشورشان را از طریق سورهای خودشان ارائه دهند .

مشکلات فراوانی به دنبال اجناس متفرقه وجود دارد که میتوان سخت افزار بی کیفیت و پنل ردیابی غیر اورجینال را عنوان کرد . اما چرا یک پنل ردیابی مهم است و باید قبل از خرید ردیاب به آن دقت کرد ؟ چون از طریق پنل ردیابی میتوان به اورجینال یا متفرقه بودن آن ردیاب ، پی برد . همچنین با ورشکستگی وارد کننده ای که پنل ردیابی متفرقه به مشتریانشان ارائه میدهند ، همه خدمات ردیابی نیز تعطیل خواهد شد .

این مشتری است که انتخاب میکند آیا به دنبال ردیاب با کیفیت و خدمات ردیابی اورجینال برای بلند مدت است یا برعکس . اما در هر حالت باید در نظر داشته باشید که عوامل بسیار مهمی در تعیین قیمت ردیاب میباشد و یک انتخاب میتواند آخرین انتخاب خوب یا بد باشد . مدیرانی که تعداد زیادی خودرو دارند حتما به سایت ردیابی ، اهمیت بیشتری دهند . همچنین افرادی که میخواهند سالیان سال از این نعمت امنیتی بهرمند شوند ، حتما از مدلهایی که سایت ردیابی اورجینال ارائه میدهند ، استفاده کنند .

3 – آپشن های دستگاه ردیاب

علاوه بر دو عامل کارخانه سازنده سخت افزار و نرم افزار ، عامل سومی با عنوان آپشنهای دستگاه ردیاب  نیز در ارزان تمام شدن یک محصول موثر میباشد .

همه ردیابهای خودرویی، دارای باتری بکاپ و دوتا سیم مثبت منفی برای شارژ و روشن نمودن دستگاه را دارند . برخی از ردیابها ، باتری بکاپ ضعیف و برخی باتری بکاپ قوی دارند .

آپشنهایی از جمله ACC اولین چیزی است که در اکثر ردیابها وجود دارد . این آپشن برای مطلع کردن صاحب خودرو از روشن شدنهای غیر مجاز خودرو است .

آپشن دوم ، تحریک لادری است . این آپشن برای مطلع کردن صاحب خودرو از باز شدن غیر مجاز دربهای خودرو است .

آپشن سوم ، رله خاموش کن است . این آپشن در برخی از ردیابها وجود ندارد و یا در ردیابهای متفرقه با خطا همراه است . اما در ردیابهای درجه یک ، این آپشن به صورت تک زمانه و دو زمانه وجود دارد . یعنی میتوان خودرو را در همه سرعتها و یا سرعتهای کم خاموش کرد .

آپشن چهارم ، میکروفون ردیاب است . برخی از ردیابهای متفرقه و حتی ردیابهای درجه یک ، دارای میکروفون داخلی و یا میکروفون مخصوص اکسترنال هستند . معمولا کیفیت شنود از راه دور برای میکروفون اکسترنال بسیار واضح تر از میکروفونهای داخلی است . چون ردیاب با میکروفون داخلی وقتی داخل خودرو مخفیمیوشد ، از میزان کیفیت شنود آن کاسته میشود و حتی قطع میشود . اما در مدلهایی که میکروفون اکسترنال وجود دارد ، امکان جابجایی میکروفون برای دریافت صدای بهتر ، وجود دارد .

آپشن پنجم ، سنسور ضربه دستگاه است . برخی از ردیابها دارای سنسور داخلی هستند و برخی از ردیابها امکان نصب سنسور مجزایی هم دارند . تنظیم حساسیت سنسورهای داخلی از طریق نرم افزار و یا پیامک است اما تنظیم شوک سنسور های اکسترنال به صورت دستی میباشد .

آپشن ششم ، امکان نصب آژیر میباشد . در مواقعی که یک سارق بخواهد ضربه به خودرو وارد کند و یا بخواهد درب خودرو را باز کند ، آژیر دستگاه شروع به کار میکند . همچنین در همان لحظه ، هشدار مربوطه از طریق پیامک به اطلاع صاحب خودرو میرسد . معمولا ردیابهای با کیفیت ، ارسال هشدار را در آن واحد انجام میدهند .

آپشن هفتم ، داشتن ریموت و وصل شدن به قفل مرکزی خودرو میباشد . این آپشن معمولا به دلیل اینکه اکثر خودروها دارای ریموت میباشند ، استفاده کمتری در بین صاحبان خودرو دارد .

 

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران

آپشن هشتم ، آنتن های ردیاب است . این آپشن بسیار مهم است پس با دقت مطالعه کنید . به دلیل حرفه ای بودن سارقین ، نصابهای ردیاب باید دستگاه مرکزی را در بهترین و غیر قابل دسترس ترین قسمت خودرو قرار دهند . اما ارتباط ماهواره ای در همه جای خودرو میسر نیست . به همین دلیل ، کارخانه های با کیفیت ، ردیابهایی با قابلیت آنتنهای اکتیو اکسترنال طراحی کرده اند . این آنتنها نیز مخفی نصب میشوند اما وجود آنها باعث تقویت امواج میشود .

متاسفانه فروشندگان ردیابهای آنتن داخلی ، این مطلب را به مشتریان خودشان توضیح نمیدهند و باعث ایجاد خطر سرقت آسان خودرو مشتریان میشوند . چون ردیابهای آنتن داخلی در آسان ترین قسمت خودرو نصب میشود تا بتواند ارتباط ماهواره ای برقرار کند . هرچند برخی از ردیابهای متفرقه با وجود ارتباط ماهواره ای ، نمیتوانند موقعیت دقیق و به موقع را ارسال کنند .

به دلیل تزریق اطلاعات غلط از سوی فروشندگان ردیاب آنتن داخلی ، برخی افراد فکر میکنند که ردیاب مثل موبایل است و هر چقدر جمع و جور تر باشد به نفعشان است . اما ایجاد غفلت در ذهن مشتریان برای فروش یک محصولی که با امنیت و جان صاحبان خودرو ارتباط خواهد داشت ، کاری بسیار زشت و مختوم به شکست است .

آپشن نهم ، مدل ماژول جی پی اس به کار رفته در داخل ردیاب است . اهمیت این ماژول در مثل دو آنتنه بودن ردیاب بسیار زیاد است . اما اکثر فروشندگان ردیاب ، اطلاعات الکترونیکی ندارند و برخی از آنهایی هم که اطلاعات الکترونیکی دارند ، به سراغ مدلهای ارزان میروند . اما هستند کسانی در کشورهای مختلف که با توجه به موقعیت های جغرافیایی کشورشان ، مدلهای سفارشی وارد میکنند . به افرادی که میخواهند موقعیت دقیق و لحظه ای خودرویشان را دریافت نمایند ، توصیه میشود که از جدیدترین ورژنهای ردیاب استفاده کنند .

 

آپشنهای دیگری نیز در قیمت ردیاب ، تاثیر دارد که جنبه استفاده عمومی ندارد . آپشنهایی از قبیل امکان نصب سنسور سوخت ، سنسور دما ، دوربین ، بلندگو ، مانیتور و RF-ID . این آپشنها معمولا تخصصی هستند و برای مدیریت مجوعه های خاص میتوان استفاده کرد . برای استفاده مدیریتی معمولی و یا امنیتی ، این آپشنها توصیه نمیشود .

 

4 – واردات قانونی و کسب تائیدیه های انفورماتیک

این مساله میتواند حکم تائید اصالت محصول باشد . هستند فروشندگانی که اجناس غیر مجاز وارد میکنند و چون هیچ یک از مراحل تائیدیه گمرکی و انفورماتیکی را دریافت نمیکنند ، طبیعتا قیمت تمام شده برای آنها بسیار کمتر از وارد کنندگان قانونی آن محصول میباشد . اما اگر یک محصول یا کیفیت باشد ، آن وارد کنندگان غیر مجاز نیز به جمع وارد کنندگان مجاز میپیوندند . پس دلیلی که برای واردات غیر مجاز وجود دارد ، احتمال دپو شدن محصول توسط گمرک و مراکز ذیصلاح دیگر میباشد .

محصولی ارزان باشد اما بدون مجوزهای لازم ، ارزش حتی امتحان کردن آنرا هم ندارد چه رسد به استفاده برای مدت زیاد . چون ردیابهای غیر مجاز و یا در کل ردیابهای متفرقه  احتمال ایجاد خطا در سیستم برق و کامپیوتر خودرو را دارند ، در جاده ها و یا در مواقع سرقت میتواند خطرات جانی و مالی داشته باشد .

ارزانترین ردیاب خودرو در ایران

5 – گارانتی و خدمات پس از فروش

اهمیت این قسمت نیز مثل قسمتهای قبلی ، زیاد است . چون یک محصول بدون پشتیبانی یا با پشتیبانی ضعیف ، با وجود ارزان بودن ، بی ارزش است .

ردیاب یک وسیله امنیتی کاربردی است و باید صاحب خودرو بتواند در هر لحظه از شبانه روز از سایت ردیابی ، خدمات امنیتی و پشتیبانی برخوردار باشد . در مواقعی که دستگاه آسیب میبیند ، بتواند از خدمات فنی استفاده کند .

برخی از فروشندگان غیر مجاز ، فاقد خدمات و پشتیبانی هستند . چون اطلاعاتی در زمینه دستگاه ارائه شده ندارند . فروش ارازن ردیاب صرفا جنبه سود برایشان دارد و هیچ موقع توان پاسخگویی به مشتریان در قبال سودی که دریافت کرده اند را ندارند .

برخی دیگر از فروشندگان مجاز نیز وجود دارند که کالا متفرقه وارد میکنند اما به دلیل مشکلات فراوانی که آن ردیابها برای مشتریان ایجاد میکند ، توان پاسخگویی قوی را ندارند . مخصوصا در روزهای تعطیل و یا ساعات غیر اداری ، از ارائه خدمات به مشتریان اجتناب میورزند.

 

نتیجه گیری :

در خرید یک ردیاب به دقت نیاز خودتان و شرایط خودرویتان را بسنجید و اولویت اصلی شما ، نیازتان باشد نه قیمت ردیاب . چون خرید یک ردیاب ، به نوعی سرمایه گذاری بر روی خودروی شما خواهد بود . به دقت بررسی کنید که چقدر میخواهید سرمایه گذاری کنید و چقدر انتظار برای حفظ دارایی خودتان دارید . فراموش نکنید که خرید یک ردیاب خوب ، هزینه نیست . یک انتخاب خوب برایتان ایجاد آرامش و لذت دائمی خواهد کرد و از جان و مالتان در برابر سارقین ، حفاظت خواهد کرد .

 

18 اشتباه رایج در خرید ردیاب خودرو

جی پی اس ردیاب دزدگیر خودرو دارای گارانتی

سوالات متداول قبل از خرید جی پی اس ردیاب خودرو

آموزش محل نصب جی پی اس ردیاب خودرو

ردیاب خودرو و انواع ماشین دلتا 203A

خروج از نسخه موبایل